Ара мен Шыбын
Ара мен Шыбын

#1 слайд
“ Қыран түлегіне қайыспас қанат сыйлайды,
Ұстаз шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды ”
Ана тілі 4-сынып
Тақырыбы: Ара мен Шыбын
1 слайд
“ Қыран түлегіне қайыспас қанат сыйлайды, Ұстаз шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды ” Ана тілі 4-сынып Тақырыбы: Ара мен Шыбын
#2 слайд
Күтілетін
нәтиже:
Күтілетін
нәтиже:
Оқушыларға мысалдағы ара мен
шыбынның іс – әрекеті арқылы негізгі
ойды ұғындыру.
Ара мен
шыбын
Мақсаты:
Мысал мазмұнын толық ұғынады, адам
бойындағы қасиеттерді ажырата біледі,
жұпта , топта жұмыс жасауға
дағдыланады.
2 слайд
Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Оқушыларға мысалдағы ара мен шыбынның іс – әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Ара мен шыбын Мақсаты: Мысал мазмұнын толық ұғынады, адам бойындағы қасиеттерді ажырата біледі, жұпта , топта жұмыс жасауға дағдыланады.
#3 слайд
Рефлексия
Қорытынды
Негізгі бөлім
Кіріспе
Тұсаукесер
1.Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын
пысықтау
Санжұмбақ
14
е
3
б
10
-
7
ү
13
р
2
ң
6
т
12
е
11
б
5
к
9 і1
е
15
к
4
е
16
е
8
б
Автор туралы
бейнебаян
көрсету
Венн диаграммасы
Бес жолды өлең
ДЖИГСО
Кім ақын?
3 слайд
Рефлексия Қорытынды Негізгі бөлім Кіріспе Тұсаукесер 1.Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасын пысықтау Санжұмбақ 14 е 3 б 10 - 7 ү 13 р 2 ң 6 т 12 е 11 б 5 к 9 і1 е 15 к 4 е 16 е 8 б Автор туралы бейнебаян көрсету Венн диаграммасы Бес жолды өлең ДЖИГСО Кім ақын?
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
1.Оқушылардың
формативті
бағалауға үйренуі
2.Проблемалық
сұрақтарға сыни
тұрғыдан,
ойланып жауап
беруі 1.Оқушылардың
формативті
бағалауға үйренуі
2.Проблемалық
сұрақтарға сыни
тұрғыдан,
ойланып жауап
беруі1. “Блум ”
таксономиясы
бойынша талдау,
жинақтау, бағалау
кезеңінде
оқушылардың
қалыс қалуы
1. “Блум ”
таксономиясы
бойынша талдау,
жинақтау, бағалау
кезеңінде
оқушылардың
қалыс қалуы 1. Болашақ
сабақтарымда
“Блум”
таксономиясы
бойынша
жұмыс жасау
1. Болашақ
сабақтарымда
“Блум”
таксономиясы
бойынша
жұмыс жасау
Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?
Болашақта:
5 слайд
1.Оқушылардың формативті бағалауға үйренуі 2.Проблемалық сұрақтарға сыни тұрғыдан, ойланып жауап беруі 1.Оқушылардың формативті бағалауға үйренуі 2.Проблемалық сұрақтарға сыни тұрғыдан, ойланып жауап беруі1. “Блум ” таксономиясы бойынша талдау, жинақтау, бағалау кезеңінде оқушылардың қалыс қалуы 1. “Блум ” таксономиясы бойынша талдау, жинақтау, бағалау кезеңінде оқушылардың қалыс қалуы 1. Болашақ сабақтарымда “Блум” таксономиясы бойынша жұмыс жасау 1. Болашақ сабақтарымда “Блум” таксономиясы бойынша жұмыс жасау Не сәтті болды? Не сәтсіз болды? Болашақта:
шағым қалдыра аласыз













