Араб тілі толымсыз етістіктер туралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Араб тілі толымсыз етістіктер туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дін танушы студенттерге,Ислам танушы студенттерге, Араб тілі ғылымы мамандарына қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жобаның тақырыбы: « مُاسَقْلْاَاَ ةُ عَبْسّلا »

#1 слайд
Жобаның тақырыбы: « مُاسَقْلْاَاَ ةُ عَبْسّلا »

1 слайд

Жобаның тақырыбы: « مُاسَقْلْاَاَ ةُ عَبْسّلا »

Жобаның жоспары: 1.Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2.ةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَاَ – тақырыбының бөлімдері және оның ан

#2 слайд
Жобаның жоспары: 1.Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2.ةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَاَ – тақырыбының бөлімдері және оның анықтамасы. 3.Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары.

2 слайд

Жобаның жоспары: 1.Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2.ةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَاَ – тақырыбының бөлімдері және оның анықтамасы. 3.Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары.

Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептері Басра Бағдат Куфа

#3 слайд
Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептері Басра Бағдат Куфа

3 слайд

Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептері Басра Бағдат Куфа

Араб тілінің грамматикалық мектептері VIII- ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қалаған

#4 слайд
Араб тілінің грамматикалық мектептері VIII- ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қалаған Абу Амр ибн әль-Әла (ө.771). Кейін 2- Куфа қаласында орналасқан Куфа мектебі ашылды. Негізін қалаған Абу Джафар ар-Руаси. Осы 2 мектеп бір-бірінен қалыспай қарсыласқанның нәтижесінде Бағдат мектебі пайда болып, ішіндегі айырмашылықтар мен өзгешеліктері түбегейлі жойылды. Басра мен Куфаның грамматикалық мектептері Араб елінің Ефрат пен Тигр өзенінің бойын жаулап алған шапқыншылық кезеңінен туындаған еді.

4 слайд

Араб тілінің грамматикалық мектептері VIII- ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қалаған Абу Амр ибн әль-Әла (ө.771). Кейін 2- Куфа қаласында орналасқан Куфа мектебі ашылды. Негізін қалаған Абу Джафар ар-Руаси. Осы 2 мектеп бір-бірінен қалыспай қарсыласқанның нәтижесінде Бағдат мектебі пайда болып, ішіндегі айырмашылықтар мен өзгешеліктері түбегейлі жойылды. Басра мен Куфаның грамматикалық мектептері Араб елінің Ефрат пен Тигр өзенінің бойын жаулап алған шапқыншылық кезеңінен туындаған еді.

Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің

#5 слайд
Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің қайшы келуінен емес, сол мектептің ұстанушыларының арасындағы жеккөрушілік болып көрінді. Бірақ Куфаның мектебі Басра мен салыстырғанда әдеби тіл жағынан бағынбаушылық басым еді. Х ғасырдың нәтижесінде Басра мен Куфаның жоспарлары іске асып әлемге танымал болды. Ал Бағдат -араб тілінің грамматикалық мектебі болғанына қарамастан араб мамандары оның іс жүзіндегі жоспарларын тоқтатты. Ал қазір Басра мен Куфа мектептері ары қарай жалғасын табуда.

5 слайд

Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің қайшы келуінен емес, сол мектептің ұстанушыларының арасындағы жеккөрушілік болып көрінді. Бірақ Куфаның мектебі Басра мен салыстырғанда әдеби тіл жағынан бағынбаушылық басым еді. Х ғасырдың нәтижесінде Басра мен Куфаның жоспарлары іске асып әлемге танымал болды. Ал Бағдат -араб тілінің грамматикалық мектебі болғанына қарамастан араб мамандары оның іс жүзіндегі жоспарларын тоқтатты. Ал қазір Басра мен Куфа мектептері ары қарай жалғасын табуда.

Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары

#6 слайд
Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары

6 слайд

Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары

َةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَ تَ عْمُ لْاَ ل يح صّلا حُ عّ ضَمُلا فُ ام هْمَل زو اا سّل مُ لِ يف لِ فُ قِ انلا صُ ا

#7 слайд
َةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَ تَ عْمُ لْاَ ل يح صّلا حُ عّ ضَمُلا فُ ام هْمَل زو اا سّل مُ لِ يف لِ فُ قِ انلا صُ اوَ جْلا فُ اث مِلا لُ فُيفل نٌ ورقْ مَ فُيفلَ قٌ ورفْ مَ َ مُاسَقْلْاَ ة عَبْسّلا

7 слайд

َةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَ تَ عْمُ لْاَ ل يح صّلا حُ عّ ضَمُلا فُ ام هْمَل زو اا سّل مُ لِ يف لِ فُ قِ انلا صُ اوَ جْلا فُ اث مِلا لُ فُيفل نٌ ورقْ مَ فُيفلَ قٌ ورفْ مَ َ مُاسَقْلْاَ ة عَبْسّلا

#8 слайд

8 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وذُخَأ ا ذَخَأ ذَ خَأ بٌ ئاغ نَ ذْخَأ ا تَذَخَأ

#9 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وذُخَأ ا ذَخَأ ذَ خَأ بٌ ئاغ نَ ذْخَأ ا تَذَخَأ تْ ذَخَأ ةٌ بَئاغ مْ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تَ ذَخَأ بٌ طَاخَمُ نَّ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تِ ذَخَأ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَذْخَأ تُ ذَخَأ مٌ لِّكَتَمُ

9 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وذُخَأ ا ذَخَأ ذَ خَأ بٌ ئاغ نَ ذْخَأ ا تَذَخَأ تْ ذَخَأ ةٌ بَئاغ مْ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تَ ذَخَأ بٌ طَاخَمُ نَّ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تِ ذَخَأ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَذْخَأ تُ ذَخَأ مٌ لِّكَتَمُ

#10 слайд

10 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ورُّ فَ ا رَّ فَ رَّ فَ بٌ ئاغ نَ رْرَ فَ ا

#11 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ورُّ فَ ا رَّ فَ رَّ فَ بٌ ئاغ نَ رْرَ فَ ا تَرَّ فَ تْ رَّ فَ ةٌ بَئاغ مْ تُرْرَ فَ ا تَرَّ فَ تَ رْرَ فَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُرْرَ فَ ا مَتُرْرَ فَ تِ رْرَ فَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَرْرَ فَ تُ رْرَ فَ مٌ لِّكَتَمُ

11 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ورُّ فَ ا رَّ فَ رَّ فَ بٌ ئاغ نَ رْرَ فَ ا تَرَّ فَ تْ رَّ فَ ةٌ بَئاغ مْ تُرْرَ فَ ا تَرَّ فَ تَ رْرَ فَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُرْرَ فَ ا مَتُرْرَ فَ تِ رْرَ فَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَرْرَ فَ تُ رْرَ فَ مٌ لِّكَتَمُ

1 Кәлиманың (ف) иллет әріпі б

#12 слайд
1 Кәлиманың (ف) иллет әріпі болса لُ اثَمِ деп аталады. مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ

12 слайд

1 Кәлиманың (ف) иллет әріпі болса لُ اثَمِ деп аталады. مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ودُعَوَ ا دَعَوَ دَ عَوَ بٌ ئاغ نَ دْعَ

#13 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ودُعَوَ ا دَعَوَ دَ عَوَ بٌ ئاغ نَ دْعَوَ ا تَدَعَوَ تْ دَعَوَ ةٌبَئاغ مْ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تَ دْعَوَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تِ دْعَوَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَدْعَوَ ا نَدْعَوَ تُ دْعَوَ مٌ لِّكَتَمُ Өткен шақ

13 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ودُعَوَ ا دَعَوَ دَ عَوَ بٌ ئاغ نَ دْعَوَ ا تَدَعَوَ تْ دَعَوَ ةٌبَئاغ مْ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تَ دْعَوَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تِ دْعَوَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَدْعَوَ ا نَدْعَوَ تُ دْعَوَ مٌ لِّكَتَمُ Өткен шақ

Кәлиманың (ع) иллет әріпі болса ف اوَجْا деп аталады.

#14 слайд
Кәлиманың (ع) иллет әріпі болса ف اوَجْا деп аталады.

14 слайд

Кәлиманың (ع) иллет әріпі болса ف اوَجْا деп аталады.

ل عْمَ يضِامَلا لُعْفِ م و عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وعُابَ ا عَابَ عَ ابَ بٌ ئاغ

#15 слайд
ل عْمَ يضِامَلا لُعْفِ م و عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وعُابَ ا عَابَ عَ ابَ بٌ ئاغ نَ عْبِ ا تَعَابَ تْ عَابَ ةٌ بَئاغ مْ تُعْبِ ا مَتُعْبِ تَ عْبِ بٌ طَاخَمُ نَّتُعْبِ امَتُعْبِ تِعْبِ ةٌبَ طَاخَمُ ا نَعْبِ ا نَعْبِ تُ عْبِ مٌ لِّكَتَمُ

15 слайд

ل عْمَ يضِامَلا لُعْفِ م و عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وعُابَ ا عَابَ عَ ابَ بٌ ئاغ نَ عْبِ ا تَعَابَ تْ عَابَ ةٌ بَئاغ مْ تُعْبِ ا مَتُعْبِ تَ عْبِ بٌ طَاخَمُ نَّتُعْبِ امَتُعْبِ تِعْبِ ةٌبَ طَاخَمُ ا نَعْبِ ا نَعْبِ تُ عْبِ مٌ لِّكَتَمُ

Кәлиманың ل иллет әріпі болса ص قِانَ деп аталады.

#16 слайд
Кәлиманың ل иллет әріпі болса ص قِانَ деп аталады.

16 слайд

Кәлиманың ل иллет әріпі болса ص قِانَ деп аталады.

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْعَدَ 1ل2فا وَعَدَ اعَدَ 1لبٌ ئاغ نَ وْعَدَ اتَعَ

#17 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْعَدَ 1ل2فا وَعَدَ اعَدَ 1لبٌ ئاغ نَ وْعَدَ اتَعَدَ 2ف تْعَدَ 2فةٌ بَئاغ مْ تُوْعَدَ ا مَتُوْعَدَ تَ وْعَدَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُوْعَدَ امَتُوْعَدَ تِ وْعَدَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَوْعَدَ تُ وْعَدَ مٌ لِّكَتَمُ مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ

17 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْعَدَ 1ل2فا وَعَدَ اعَدَ 1لبٌ ئاغ نَ وْعَدَ اتَعَدَ 2ف تْعَدَ 2فةٌ بَئاغ مْ تُوْعَدَ ا مَتُوْعَدَ تَ وْعَدَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُوْعَدَ امَتُوْعَدَ تِ وْعَدَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَوْعَدَ تُ وْعَدَ مٌ لِّكَتَمُ مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ

ن ورُ قْ مَ قورُ فْ مَ

#18 слайд
ن ورُ قْ مَ قورُ فْ مَ

18 слайд

ن ورُ قْ مَ قورُ فْ مَ

ق ورُ فْ مَ Кәлиманың ل менف иллет болады.

#19 слайд
ق ورُ فْ مَ Кәлиманың ل менف иллет болады.

19 слайд

ق ورُ فْ مَ Кәлиманың ل менف иллет болады.

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْ قَ وَ 1ل1ف ا يَقَ وَ يقَ وَ 1لبٌ ئاغ نَ يقَ وَ

#20 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْ قَ وَ 1ل1ف ا يَقَ وَ يقَ وَ 1لبٌ ئاغ نَ يقَ وَ اتَقَ وَ 1ل1ف تْقَ وَ 1ل2فةٌ بَئاغ مْ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تَ يقَ وَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تِ يْقَ وَ ةٌ بَ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ تُ يْقَ وَ مٌ لِّكَتَمُ

20 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْ قَ وَ 1ل1ف ا يَقَ وَ يقَ وَ 1لبٌ ئاغ نَ يقَ وَ اتَقَ وَ 1ل1ف تْقَ وَ 1ل2فةٌ بَئاغ مْ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تَ يقَ وَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تِ يْقَ وَ ةٌ بَ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ تُ يْقَ وَ مٌ لِّكَتَمُ

ن ورُ قْ مَ

#21 слайд
ن ورُ قْ مَ

21 слайд

ن ورُ قْ مَ

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وْوُ قَ ا يَوِ قَ يَ وِ قَ بٌ ئاغ نَ ي وِ قَ

#22 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وْوُ قَ ا يَوِ قَ يَ وِ قَ بٌ ئاغ نَ ي وِ قَ ا تَيَوِ قَ تْ يَوِ قَ ةٌ بَئاغ مْ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تَ يَوِ قَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تِ يَوِ قَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَي وِ قَ تُ يَوِ قَ مٌ لِّكَتَمُ

22 слайд

عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وْوُ قَ ا يَوِ قَ يَ وِ قَ بٌ ئاغ نَ ي وِ قَ ا تَيَوِ قَ تْ يَوِ قَ ةٌ بَئاغ مْ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تَ يَوِ قَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تِ يَوِ قَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَي وِ قَ تُ يَوِ قَ مٌ لِّكَتَمُ

Файл форматы:
pptx
31.01.2019
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі