Материалдар / Араб тілі толымсыз етістіктер туралы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Араб тілі толымсыз етістіктер туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дін танушы студенттерге,Ислам танушы студенттерге, Араб тілі ғылымы мамандарына қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
362
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жобаның тақырыбы: « о مُ ا н سَ ңقْ н ң لْاَ н اَ о ةُ нعَ ңبْ » سَ ل اَ »

1 слайд
Жобаның тақырыбы: « о مُ ا н سَ ңقْ н ң لْاَ н اَ о ةُ нعَ ңبْ » سَ ل اَ »

Жобаның жоспары: 1. Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2. оةُ нعَ ңبْ »سَ ل اَ оمُ ا нسَ ңقْ н ң لْاَ нاَ – тақырыбын

2 слайд
Жобаның жоспары: 1. Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2. оةُ нعَ ңبْ »سَ ل اَ оمُ ا нسَ ңقْ н ң لْاَ нاَ – тақырыбының бөлімдері және оның анықтамасы. 3. Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары.

Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептеріБасра Бағда тКуфа

3 слайд
Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептеріБасра Бағда тКуфа

Араб т ілінің грамматикалық мектептері VIII - ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қал

4 слайд
Араб т ілінің грамматикалық мектептері VIII - ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қалаған Абу Амр ибн әль-Әла (ө.771). Кейін 2- Куфа қаласында орналасқан Куфа мектебі ашылды. Негізін қалаған Абу Джафар ар-Руаси. Осы 2 мектеп бір-бірінен қалыспай қарсыласқанның нәтижесінде Бағдат мектебі пайда болып, ішіндегі айырмашылықтар мен өзгешеліктері түбегейлі жойылды. Басра мен Куфаның грамматикалық мектептері Араб елінің Ефрат пен Тигр өзенінің бойын жаулап алған шапқыншылық кезеңінен туындаған еді.

Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлерді

5 слайд
Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің қайшы келуінен емес, сол мектептің ұстанушыларының арасындағы жеккөрушілік болып көрінді. Бірақ Куфаның мектебі Басра мен салыстырғанда әдеби тіл жағынан бағынбаушылық басым еді. Х ғасырдың нәтижесінде Басра мен Куфаның жоспарлары іске асып әлемге танымал болды. Ал Бағдат -араб тілінің грамматикалық мектебі болғанына қарамастан араб мамандары оның іс жүзіндегі жоспарларын тоқтатты. Ал қазір Басра мен Куфа мектептері ары қарай жалғасын табуда.

Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары

6 слайд
Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары

нл оةُ нعَ ңبْ »سَ ل اَ оمُ ا нسَ ңقْ н ң لْاَ н تَ ңعَ оمُ ңل нاَ ل يح »صّ ل اَ о حُ » عَ нضَ оمُ لاَ о فُ امُ ңهْ нمُ ل

7 слайд
нл оةُ нعَ ңبْ »سَ ل اَ оمُ ا нسَ ңقْ н ң لْاَ н تَ ңعَ оمُ ңل нاَ ل يح »صّ ل اَ о حُ » عَ нضَ оمُ لاَ о فُ امُ ңهْ нمُ ل زو اا »سَ ل о مُ !ليف !ل о فُ ! قْ انل اَ о صُ ا н و ңجْ لْاَ о فُ اث !مُ ل اَ о لُ оفُ يفل ) نٌ ور ңقْ нمَ оفُ يف нل ) قٌ ور ңف нمَ нл оمُ ا нسَ ңقْ н ң لْاَ ةُ нعَ ңبْ »سَ ل اَ

8 слайд

)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оذُ нخَ أ اَ нذُ нخَ أ н ذُ нخَ أ ) بٌ ئاغ

9 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оذُ нخَ أ اَ нذُ нخَ أ н ذُ нخَ أ ) بٌ ئاغ н نٌ ңذُ нخَ أ ا нتَнذُ нخَ أ ң تْ нذُ нخَ أ ) ةُ нبْئاغ ң مُ оتَңذُ нخَ أ ا нمُ оتَңذُ нخَ أ н تْ нذُ нخَ أ ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَңذُ нخَ أ ا нمُ оتَңذُ нخَ أ ! تْ нذُ нخَ أ ) ةُ нبْнطَ ا нخَ оمَ ا нنَңذُ нخَ أ о تْ нذُ нخَ أ ) مُ @لِّнكَ нتَ оمَ

10 слайд

)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و Cر нفَ اَ 2ر нفَ 2 ر нفَ ) بٌ ئاغ

11 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و Cر нفَ اَ 2ر нفَ 2 ر нفَ ) بٌ ئاغ н نٌ ңرْ нر нفَ ا нتَ 2ر нفَ ң تْ 2ر нفَ ) ةُ нبْئاغ ң مُ оتَ ңرْ нر нفَ ا нتَ 2ر нفَ н تْ ңرْ нر нفَ ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَ ңرْ нر нفَ ا нمُ оتَ ңرْ нر нفَ ! تْ ңرْ нر нفَ ) ةُ нبْнطَ ا нخَ оمَ ا нنَ ңرْ нر нفَ о تْ ңرْ нر нفَ ) مُ @لِّнكَ нتَ оمَ

1 Кәлиманың ( فُ ) иллет

12 слайд
1 Кәлиманың ( فُ ) иллет әріпі болса оلُ اнث!مَ деп аталады. مُ و оلِّ ңعَ нمَ ي !ضِ ا нمُ لاَ оل ңعَ !فَ

)عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оدُ нعَ нو اَ нدُ нعَ нو н دُ нعَ нو

13 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оدُ нعَ нو اَ нدُ нعَ нو н دُ нعَ нو ) بٌ ئاغ н نٌ ңدُ нعَ нو ا нتَ нدُ нعَ нو ң تْ нدُ нعَ нو )ةُ нبْ ئاغ ң مُ оتَ ңدُ нعَ нو ا нمُ оتَ ңدُ нعَ нو н تْ ңدُ нعَ нو ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَ ңدُ нعَ нو ا нمُ оتَ ңدُ нعَ нو ! تْ ңدُ нعَ нو ) ةُ нبْ нطَ ا нخَ оمَ ا нنَ ңدُ нعَ нو ا нنَ ңدُ нعَ нو о تْ ңدُ нعَ нو ) مُ @لِّнكَ нتَ оمَ Өткен шақ

Кәлиманың ( ع ) иллет әріпі болса فُاَ нو ңجْ اَ деп аталады .

14 слайд
Кәлиманың ( ع ) иллет әріпі болса فُاَ нو ңجْ اَ деп аталады .

لِّңعَ нمَ ي !ضِ ا нمُ ل اَ оل ңعَ !فَمُ و ) عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оعَ ا нبَ

15 слайд
لِّңعَ нمَ ي !ضِ ا нمُ ل اَ оل ңعَ !فَمُ و ) عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ و оعَ ا нبَ ا нعَ ا нبَ н ع ا нبَ ) بٌ ئاغ н نَّ ңعَ !بَ ا нتَ нعَ ا нبَ ң تْ нعَ ا нبَ ) ةُ нبْ ئاغ ң مُ оتَ ңعَ !بَ ا нمُ оتَ ңعَ !بَ н تْ ңعَ !بَ ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَ ңعَ !بَ ا нمُ оتَ ңعَ !بَ ! تْ ңعَ !بَ ) ةُ нبْ нطَ ا нخَ оمَ ا нن ңعَ !بَ ا нن ңعَ !بَ о تْ ңعَ !بَ ) مُ @لِّ нكَ нتَ оمَ

Кәлиманың لُ иллет әріпі болса صُ!قْ اнنَ деп аталады.

16 слайд
Кәлиманың لُ иллет әріпі болса صُ!قْ اнنَ деп аталады.

)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَңو нعَ нدٌ1لُ2فُ اَ нو нعَ нدٌ اнعَ нدٌ1لُ ) بٌ ئاغ

17 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَңو нعَ нدٌ1لُ2فُ اَ нو нعَ нدٌ اнعَ нدٌ1لُ ) بٌ ئاغ н نٌ ңو нعَ нدٌ اнتَ нعَ нدٌ2فُ ңتْ нعَ нدٌ2فُ ) ةُ нبْئاغ ң مُ оتَ ңو нعَ нدٌ ا нمُ оتَ ңو нعَ нدٌ н تْ ңو нعَ нدٌ ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَ ңو нعَ нدٌ ا нمُ оتَ ңو нعَ нدٌ ! تْ ңو нعَ нدٌ ) ةُ нبْнطَ ا нخَ оمَ ا нنَ ңو нعَ нدٌ о تْ ңو нعَ нدٌ ) مُ @لِّнكَ нتَ оمَ مُ و оلِّ ңعَ нمَ ي !ضِ ا нمُ ل اَ оل ңعَ !فَ

نٌو о ر ңقْ нمَ قٌ و о ر ңف нمَ

18 слайд
نٌو о ر ңقْ нمَ قٌ و о ر ңف нمَ

قٌو о ر ң ف н مَ Кәлиманың لُ мен فُ иллет болады .

19 слайд
قٌو о ر ң ف н مَ Кәлиманың لُ мен فُ иллет болады .

)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَңو нقْ нو1لُ1فُ ا нي нقْ нو ي нقْ нو1لُ ) بٌ ئاغ

20 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2نнث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَңو нقْ нو1لُ1فُ ا нي нقْ нو ي нقْ нو1لُ ) بٌ ئاغ н نَّ ي нقْ нو اнتَ нقْ нو1لُ1فُ ңتْ нقْ нو1لُ2فُ ) ةُ нبْئاغ ң مُ оتَي нقْ нو ا нمُ оتَي нقْ нو н تْ ي нقْ нو ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَي нقْ нو ا нمُ оتَي нقْ нو ! تْ ңي нقْ нو ) ةُ нبْнطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَي нقْ нو о تْ ңي нقْ нو ) مُ @لِّнكَ нتَ оمَ

نٌو о ر ң قْ н مَ

21 слайд
نٌو о ر ң قْ н مَ

)عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ ңو оو нقْ ا нيَ !و нقْ н يَ !و нقْ ) بٌ ئ

22 слайд
)عٌ ңمُ нجْ ي 2ن нث оمَ ) دٌ нر ңف оمَ اَ ңو оو нقْ ا нيَ !و нقْ н يَ !و нقْ ) بٌ ئاغ н نَّ يَ !و нقْ ا нتَ нيَ !و нقْ ң تْ нيَ !و нقْ ) ةُ нبْ ئاغ ң مُ оتَ يَ !و нقْ ا нمُ оتَ нيَ !و нقْ н تْ нيَ !و нقْ ) بٌ нطَ ا нخَ оمَ 2 نَّ оتَ يَ !و нقْ ا нمُ оتَ нيَ !و нقْ ! تْ нيَ !و нقْ ) ةُ нبْ нطَ ا нخَ оمَ ا нن يَ !و нقْ о تْ нيَ !و нقْ ) مُ @لِّ нكَ нتَ оمَ