Араб тілі толымсыз етістіктер туралы
Араб тілі толымсыз етістіктер туралы

#1 слайд
Жобаның тақырыбы:
«
مُاسَقْلْاَاَ
ةُ
عَبْسّلا
»
1 слайд
Жобаның тақырыбы: « مُاسَقْلْاَاَ ةُ عَبْسّلا »
#2 слайд
Жобаның жоспары:
1.Араб тілі грамматикасының басты
салалары.
2.ةُ
عَبْسّلا مُاسَقْلْاَاَ
–
тақырыбының бөлімдері және
оның анықтамасы.
3.Араб тілі грамматикасының
өзгеру қағидалары.
2 слайд
Жобаның жоспары: 1.Араб тілі грамматикасының басты салалары. 2.ةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَاَ – тақырыбының бөлімдері және оның анықтамасы. 3.Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары.
#3 слайд
Араб тілі грамматикасының шығу
тарихы
Араб тілінің
грамматикалық
мектептері
Басра
Бағдат Куфа
3 слайд
Араб тілі грамматикасының шығу тарихы Араб тілінің грамматикалық мектептері Басра Бағдат Куфа
#4 слайд
Араб тілінің грамматикалық мектептері
VIII- ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1-
Басралық мектеп. Негізін қалаған Абу Амр ибн
әль-Әла (ө.771). Кейін 2- Куфа қаласында
орналасқан Куфа мектебі ашылды. Негізін
қалаған Абу Джафар ар-Руаси. Осы 2 мектеп
бір-бірінен қалыспай қарсыласқанның
нәтижесінде Бағдат мектебі пайда болып,
ішіндегі айырмашылықтар мен өзгешеліктері
түбегейлі жойылды. Басра мен Куфаның
грамматикалық мектептері Араб елінің Ефрат
пен Тигр өзенінің бойын жаулап алған
шапқыншылық кезеңінен туындаған еді.
4 слайд
Араб тілінің грамматикалық мектептері VIII- ғасырдан бастап қалыптаса бастады. 1- Басралық мектеп. Негізін қалаған Абу Амр ибн әль-Әла (ө.771). Кейін 2- Куфа қаласында орналасқан Куфа мектебі ашылды. Негізін қалаған Абу Джафар ар-Руаси. Осы 2 мектеп бір-бірінен қалыспай қарсыласқанның нәтижесінде Бағдат мектебі пайда болып, ішіндегі айырмашылықтар мен өзгешеліктері түбегейлі жойылды. Басра мен Куфаның грамматикалық мектептері Араб елінің Ефрат пен Тигр өзенінің бойын жаулап алған шапқыншылық кезеңінен туындаған еді.
#5 слайд
Бұл 2 көзқарастағы мектептердің
айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты.
Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің қайшы
келуінен емес, сол мектептің ұстанушыларының
арасындағы жеккөрушілік болып көрінді. Бірақ
Куфаның мектебі Басра мен салыстырғанда әдеби тіл
жағынан бағынбаушылық басым еді.
Х ғасырдың нәтижесінде Басра мен Куфаның
жоспарлары іске асып әлемге танымал болды. Ал
Бағдат -араб тілінің грамматикалық мектебі
болғанына қарамастан араб мамандары оның іс
жүзіндегі жоспарларын тоқтатты. Ал қазір Басра мен
Куфа мектептері ары қарай жалғасын табуда.
5 слайд
Бұл 2 көзқарастағы мектептердің айырмашылығын нақтылап алу қиынға соқты. Ондағы ғылымға деген әртүрлі пікірлердің қайшы келуінен емес, сол мектептің ұстанушыларының арасындағы жеккөрушілік болып көрінді. Бірақ Куфаның мектебі Басра мен салыстырғанда әдеби тіл жағынан бағынбаушылық басым еді. Х ғасырдың нәтижесінде Басра мен Куфаның жоспарлары іске асып әлемге танымал болды. Ал Бағдат -араб тілінің грамматикалық мектебі болғанына қарамастан араб мамандары оның іс жүзіндегі жоспарларын тоқтатты. Ал қазір Басра мен Куфа мектептері ары қарай жалғасын табуда.
#6 слайд
Араб тілі
грамматикасының өзгеру
қағидалары
6 слайд
Араб тілі грамматикасының өзгеру қағидалары
#7 слайд
َةُ
عَبْسّلا مُاسَقْلْاَ
تَ
عْمُ
لْاَ
ل
يح
صّلا
حُ
عّ
ضَمُلا
فُ
ام
هْمَل
زو
اا
سّل
مُ
لِ
يف
لِ
فُ
قِ
انلا
صُ
اوَ
جْلا
فُ
اث
مِلا
لُ
فُيفل
نٌ
ورقْ
مَ
فُيفلَ
قٌ
ورفْ
مَ
َ
مُاسَقْلْاَ
ة
عَبْسّلا
7 слайд
َةُ عَبْسّلا مُاسَقْلْاَ تَ عْمُ لْاَ ل يح صّلا حُ عّ ضَمُلا فُ ام هْمَل زو اا سّل مُ لِ يف لِ فُ قِ انلا صُ اوَ جْلا فُ اث مِلا لُ فُيفل نٌ ورقْ مَ فُيفلَ قٌ ورفْ مَ َ مُاسَقْلْاَ ة عَبْسّلا
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
ا
وذُخَأ
ا
ذَخَأ
ذَ
خَأ
بٌ
ئاغ
نَ
ذْخَأ
ا
تَذَخَأ
تْ
ذَخَأ
ةٌ
بَئاغ
مْ
تُذْخَأ
ا
مَتُذْخَأ
تَ
ذَخَأ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُذْخَأ
ا
مَتُذْخَأ
تِ
ذَخَأ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
ا
نَذْخَأ
تُ
ذَخَأ
مٌ
لِّكَتَمُ
9 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وذُخَأ ا ذَخَأ ذَ خَأ بٌ ئاغ نَ ذْخَأ ا تَذَخَأ تْ ذَخَأ ةٌ بَئاغ مْ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تَ ذَخَأ بٌ طَاخَمُ نَّ تُذْخَأ ا مَتُذْخَأ تِ ذَخَأ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَذْخَأ تُ ذَخَأ مٌ لِّكَتَمُ
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
ا
ورُّ
فَ
ا
رَّ
فَ
رَّ
فَ
بٌ
ئاغ
نَ
رْرَ
فَ
ا
تَرَّ
فَ
تْ
رَّ
فَ
ةٌ
بَئاغ
مْ
تُرْرَ
فَ
ا
تَرَّ
فَ
تَ
رْرَ
فَ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُرْرَ
فَ
ا
مَتُرْرَ
فَ
تِ
رْرَ
فَ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
ا
نَرْرَ
فَ
تُ
رْرَ
فَ
مٌ
لِّكَتَمُ
11 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ورُّ فَ ا رَّ فَ رَّ فَ بٌ ئاغ نَ رْرَ فَ ا تَرَّ فَ تْ رَّ فَ ةٌ بَئاغ مْ تُرْرَ فَ ا تَرَّ فَ تَ رْرَ فَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُرْرَ فَ ا مَتُرْرَ فَ تِ رْرَ فَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَرْرَ فَ تُ رْرَ فَ مٌ لِّكَتَمُ
#12 слайд
1
Кәлиманың (ف) иллет әріпі болса لُ
اثَمِ
деп аталады.
مولُ
عْمَيضِامَلالُعْفِ
12 слайд
1 Кәлиманың (ف) иллет әріпі болса لُ اثَمِ деп аталады. مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ
#13 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
ا
ودُعَوَ
ا
دَعَوَ
دَ
عَوَ
بٌ
ئاغ
نَ
دْعَوَ
ا
تَدَعَوَ
تْ
دَعَوَ
ةٌبَئاغ
مْ
تُدْعَوَ
ا
مَتُدْعَوَ
تَ
دْعَوَ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُدْعَوَ
ا
مَتُدْعَوَ
تِ
دْعَوَ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
ا
نَدْعَوَ
ا
نَدْعَوَ
تُ
دْعَوَ
مٌ
لِّكَتَمُ
Өткен шақ
13 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا ودُعَوَ ا دَعَوَ دَ عَوَ بٌ ئاغ نَ دْعَوَ ا تَدَعَوَ تْ دَعَوَ ةٌبَئاغ مْ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تَ دْعَوَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُدْعَوَ ا مَتُدْعَوَ تِ دْعَوَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَدْعَوَ ا نَدْعَوَ تُ دْعَوَ مٌ لِّكَتَمُ Өткен шақ
#14 слайд
Кәлиманың (ع) иллет әріпі болса ف
اوَجْا
деп аталады.
14 слайд
Кәлиманың (ع) иллет әріпі болса ف اوَجْا деп аталады.
#15 слайд
ل
عْمَ يضِامَلا لُعْفِ
م
و
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
ا
وعُابَ
ا
عَابَ
عَ
ابَ
بٌ
ئاغ
نَ
عْبِ
ا
تَعَابَ
تْ
عَابَ
ةٌ
بَئاغ
مْ
تُعْبِ
ا
مَتُعْبِ
تَ
عْبِ
بٌ
طَاخَمُ
نَّتُعْبِ
امَتُعْبِ
تِعْبِ
ةٌبَ
طَاخَمُ
ا
نَعْبِ
ا
نَعْبِ
تُ
عْبِ
مٌ
لِّكَتَمُ
15 слайд
ل عْمَ يضِامَلا لُعْفِ م و عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وعُابَ ا عَابَ عَ ابَ بٌ ئاغ نَ عْبِ ا تَعَابَ تْ عَابَ ةٌ بَئاغ مْ تُعْبِ ا مَتُعْبِ تَ عْبِ بٌ طَاخَمُ نَّتُعْبِ امَتُعْبِ تِعْبِ ةٌبَ طَاخَمُ ا نَعْبِ ا نَعْبِ تُ عْبِ مٌ لِّكَتَمُ
#16 слайд
Кәлиманың ل иллет әріпі болса ص
قِانَ
деп
аталады.
16 слайд
Кәлиманың ل иллет әріпі болса ص قِانَ деп аталады.
#17 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
اوْعَدَ
1ل2فا
وَعَدَ
اعَدَ
1لبٌ
ئاغ
نَ
وْعَدَ
اتَعَدَ
2ف
تْعَدَ
2فةٌ
بَئاغ
مْ
تُوْعَدَ
ا
مَتُوْعَدَ
تَ
وْعَدَ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُوْعَدَ
امَتُوْعَدَ
تِ
وْعَدَ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
ا
نَوْعَدَ
تُ
وْعَدَ
مٌ
لِّكَتَمُ
مولُ
عْمَيضِامَلالُعْفِ
17 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْعَدَ 1ل2فا وَعَدَ اعَدَ 1لبٌ ئاغ نَ وْعَدَ اتَعَدَ 2ف تْعَدَ 2فةٌ بَئاغ مْ تُوْعَدَ ا مَتُوْعَدَ تَ وْعَدَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُوْعَدَ امَتُوْعَدَ تِ وْعَدَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَوْعَدَ تُ وْعَدَ مٌ لِّكَتَمُ مولُ عْمَيضِامَلالُعْفِ
#18 слайд
ن
ورُ
قْ
مَ
قورُ
فْ
مَ
18 слайд
ن ورُ قْ مَ قورُ فْ مَ
#19 слайд
ق
ورُ
فْ
مَ
Кәлиманың ل менف
иллет болады.
19 слайд
ق ورُ فْ مَ Кәлиманың ل менف иллет болады.
#20 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
اوْ
قَ
وَ
1ل1ف ا
يَقَ
وَ
يقَ
وَ
1لبٌ
ئاغ
نَ
يقَ
وَ
اتَقَ
وَ
1ل1ف
تْقَ
وَ
1ل2فةٌ
بَئاغ
مْ
تُيقَ
وَ
ا
مَتُيقَ
وَ
تَ
يقَ
وَ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُيقَ
وَ
ا
مَتُيقَ
وَ
تِ
يْقَ
وَ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
نَّ
تُيقَ
وَ
تُ
يْقَ
وَ
مٌ
لِّكَتَمُ
20 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ اوْ قَ وَ 1ل1ف ا يَقَ وَ يقَ وَ 1لبٌ ئاغ نَ يقَ وَ اتَقَ وَ 1ل1ف تْقَ وَ 1ل2فةٌ بَئاغ مْ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تَ يقَ وَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ ا مَتُيقَ وَ تِ يْقَ وَ ةٌ بَ طَاخَمُ نَّ تُيقَ وَ تُ يْقَ وَ مٌ لِّكَتَمُ
#21 слайд
ن
ورُ
قْ
مَ
21 слайд
ن ورُ قْ مَ
#22 слайд
عٌ
مْجَ
ي
نَّثَمُ
دٌ
رَ
فْ
مُ
ا
وْوُ
قَ
ا
يَوِ
قَ
يَ
وِ
قَ
بٌ
ئاغ
نَ
ي
وِ
قَ
ا
تَيَوِ
قَ
تْ
يَوِ
قَ
ةٌ
بَئاغ
مْ
تُي
وِ
قَ
ا
مَتُيَوِ
قَ
تَ
يَوِ
قَ
بٌ
طَاخَمُ
نَّ
تُي
وِ
قَ
ا
مَتُيَوِ
قَ
تِ
يَوِ
قَ
ةٌ
بَ
طَاخَمُ
ا
نَي
وِ
قَ
تُ
يَوِ
قَ
مٌ
لِّكَتَمُ
22 слайд
عٌ مْجَ ي نَّثَمُ دٌ رَ فْ مُ ا وْوُ قَ ا يَوِ قَ يَ وِ قَ بٌ ئاغ نَ ي وِ قَ ا تَيَوِ قَ تْ يَوِ قَ ةٌ بَئاغ مْ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تَ يَوِ قَ بٌ طَاخَمُ نَّ تُي وِ قَ ا مَتُيَوِ قَ تِ يَوِ قَ ةٌ بَ طَاخَمُ ا نَي وِ قَ تُ يَوِ قَ مٌ لِّكَتَمُ
шағым қалдыра аласыз













