Аралас сандарды қосу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аралас сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ой- өрісін кеңейту,ойларын тұжырымдау,дағдыларын жетілдіру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға жай бөлшектер тарауын қайталай отырып,аралас сандарды

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға жай бөлшектер тарауын қайталай отырып,аралас сандарды қосу ережелерін меңгерту,есеп шығара білуге үйрету. Дамытушылық – тақырыптың негізгі идеясын ашу. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, ойларын тұжырымдау. Өз бетімен қорытындылау дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелік – ұқыптылыққа, зеректілікке, шыдамдылыққа, өз-өзіне деген сенімділігін арттыруға тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға жай бөлшектер тарауын қайталай отырып,аралас сандарды қосу ережелерін меңгерту,есеп шығара білуге үйрету. Дамытушылық – тақырыптың негізгі идеясын ашу. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, ойларын тұжырымдау. Өз бетімен қорытындылау дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелік – ұқыптылыққа, зеректілікке, шыдамдылыққа, өз-өзіне деген сенімділігін арттыруға тәрбиелеу.

Оқушылар нені білуі керек: Оқушылар нені меңгеруі керек: Аралас сандарды қосудыӨткен сабақта танысқан жай бөлшектер,жай бө

#3 слайд
Оқушылар нені білуі керек: Оқушылар нені меңгеруі керек: Аралас сандарды қосудыӨткен сабақта танысқан жай бөлшектер,жай бөлшектерді қосу,оларды қысқарту,аралас санға айналдыруды.

3 слайд

Оқушылар нені білуі керек: Оқушылар нені меңгеруі керек: Аралас сандарды қосудыӨткен сабақта танысқан жай бөлшектер,жай бөлшектерді қосу,оларды қысқарту,аралас санға айналдыруды.

Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру кезеңі – сыныпты түгендеу.

#4 слайд
Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру кезеңі – сыныпты түгендеу.

4 слайд

Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру кезеңі – сыныпты түгендеу.

Сабақтың жоспары: I. Ұйымдастыру кезеңі. II. Ой қозғау – үй тапсырмасын тексеру. III. Ой толғау – жаңа саб

#5 слайд
Сабақтың жоспары: I. Ұйымдастыру кезеңі. II. Ой қозғау – үй тапсырмасын тексеру. III. Ой толғау – жаңа сабақты өту. IV. Ой түйін – есептер шығару. V. Бағалау, қорытындылау. VI. Үйге тапсырма беру.

5 слайд

Сабақтың жоспары: I. Ұйымдастыру кезеңі. II. Ой қозғау – үй тапсырмасын тексеру. III. Ой толғау – жаңа сабақты өту. IV. Ой түйін – есептер шығару. V. Бағалау, қорытындылау. VI. Үйге тапсырма беру.

ІІ. Ой қозғау – Үй тапсырмасын тексеру 1.Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді? 2.Жай бөлшектің алымы нені көрсетеді? 3.Жай бөлше

#6 слайд
ІІ. Ой қозғау – Үй тапсырмасын тексеру 1.Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді? 2.Жай бөлшектің алымы нені көрсетеді? 3.Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда. 4.Жай бөлшек қалай қысқартылады? 5.Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? 6.Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? 7.Аралас сан дегеніміз не? 8.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 9.Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

6 слайд

ІІ. Ой қозғау – Үй тапсырмасын тексеру 1.Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді? 2.Жай бөлшектің алымы нені көрсетеді? 3.Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда. 4.Жай бөлшек қалай қысқартылады? 5.Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? 6.Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? 7.Аралас сан дегеніміз не? 8.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 9.Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

#7 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

7 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

Ауызша есептер:; 2 1 2 1  ; 4 1 3 2  ; 3 1 3 2  ; 10 3 5 4  ; 8 5 8 3  ; 2 1 5 2  ; 6 5 4 1 

#8 слайд
Ауызша есептер:; 2 1 2 1  ; 4 1 3 2  ; 3 1 3 2  ; 10 3 5 4  ; 8 5 8 3  ; 2 1 5 2  ; 6 5 4 1  ; 3 1 7 2 

8 слайд

Ауызша есептер:; 2 1 2 1  ; 4 1 3 2  ; 3 1 3 2  ; 10 3 5 4  ; 8 5 8 3  ; 2 1 5 2  ; 6 5 4 1  ; 3 1 7 2 

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 48 11   x 76 5 19 2   х 38 11 19 5   х

#9 слайд
Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 48 11   x 76 5 19 2   х 38 11 19 5   х

9 слайд

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 48 11   x 76 5 19 2   х 38 11 19 5   х

ІІІ. Ой толғау – Жаңа тақырып. • Бөлімдері бірдей аралас сандардың қосындысын табу үшін, аралас сандардың бүтін бөліктерін жек

#10 слайд
ІІІ. Ой толғау – Жаңа тақырып. • Бөлімдері бірдей аралас сандардың қосындысын табу үшін, аралас сандардың бүтін бөліктерін жеке, бөлшек бөліктерін жеке қосып, қосындыны аралас сан түрінде жазу керек. • Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін: 1)Аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек. • 2)Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу ережесі бойынша қосу амалы орындалады.

10 слайд

ІІІ. Ой толғау – Жаңа тақырып. • Бөлімдері бірдей аралас сандардың қосындысын табу үшін, аралас сандардың бүтін бөліктерін жеке, бөлшек бөліктерін жеке қосып, қосындыны аралас сан түрінде жазу керек. • Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін: 1)Аралас сандардың бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек. • 2)Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу ережесі бойынша қосу амалы орындалады.

ІІІ. Ой түйін – Есептер шығару. Кітаппен жұмыс № 660 № 661 № 662

#11 слайд
ІІІ. Ой түйін – Есептер шығару. Кітаппен жұмыс № 660 № 661 № 662

11 слайд

ІІІ. Ой түйін – Есептер шығару. Кітаппен жұмыс № 660 № 661 № 662

V. Бағалау, қорытындылау.

#12 слайд
V. Бағалау, қорытындылау.

12 слайд

V. Бағалау, қорытындылау.

VI. Үйге тапсырма § 23, ереже жаттау № 663 № 664

#13 слайд
VI. Үйге тапсырма § 23, ереже жаттау № 663 № 664

13 слайд

VI. Үйге тапсырма § 23, ереже жаттау № 663 № 664

Сабақ аяқталды

#14 слайд
Сабақ аяқталды

14 слайд

Сабақ аяқталды

Файл форматы:
ppt
12.02.2019
376
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі