Материалдар / Аралас сандарды қосу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аралас сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5-сынып Математика Ашық сабақ Тақырыбы: Аралас сандарды қосу

1 слайд
5-сынып Математика Ашық сабақ Тақырыбы: Аралас сандарды қосу

1 слайд

5-сынып Математика Ашық сабақ Тақырыбы: Аралас сандарды қосу

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және аралас сандар, оларға амалдар қолдан

2 слайд
Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және аралас сандар, оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және аралас сандар, оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

Түрі: дәстүрлі сабақ, өткен тақырыпты қайталау Типі: аралас Әдісі: түсіндіру, сызба-нұсқа, СТО, сұрақ – жауап Көрнекілігі: сыз

3 слайд
Түрі: дәстүрлі сабақ, өткен тақырыпты қайталау Типі: аралас Әдісі: түсіндіру, сызба-нұсқа, СТО, сұрақ – жауап Көрнекілігі: сызба -нұсқа, кесте, ереже Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру 2. Үй жұмысын тексеру № 531, №540 3. Қорытындылау сабағы 4. Бекіту 5. Үйге тапсырма беру.

3 слайд

Түрі: дәстүрлі сабақ, өткен тақырыпты қайталау Типі: аралас Әдісі: түсіндіру, сызба-нұсқа, СТО, сұрақ – жауап Көрнекілігі: сызба -нұсқа, кесте, ереже Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру 2. Үй жұмысын тексеру № 531, №540 3. Қорытындылау сабағы 4. Бекіту 5. Үйге тапсырма беру.

Аралас сандар Бүтін бөлігі Бөлшек бөлігі . 12 4 ; 4 3 ; 6 5 ; 3 2 1,2,3,4,5,.........

4 слайд
Аралас сандар Бүтін бөлігі Бөлшек бөлігі . 12 4 ; 4 3 ; 6 5 ; 3 2 1,2,3,4,5,.........

4 слайд

Аралас сандар Бүтін бөлігі Бөлшек бөлігі . 12 4 ; 4 3 ; 6 5 ; 3 2 1,2,3,4,5,.........

Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

5 слайд
Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

5 слайд

Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

Кітаппен жұмыс: Біріншісі -ке тең, ал әр келесісі алдыңғысынан -ке артық болатын бірнеше сан тізбектей жазылған.

6 слайд
Кітаппен жұмыс: Біріншісі -ке тең, ал әр келесісі алдыңғысынан -ке артық болатын бірнеше сан тізбектей жазылған. Осы тізбектегі бесінші орында тұрған санды табыңдар. 5 4 12 1 4 №54 1 №54 3 Эстафетаға 5 спортшы қатысты. 1шісі өзіне тиісті кезеңді мин. Ал екіншісі мин.,3шісі мин.4сі мин. және 5сі мин жүгіріп өтті. Қай спортшы өзіне тиісті жолды жылдам жүгіріп өткен? 60 13 4 4 1 4 4 3 12 1 4 10 1 4 15 2 4

6 слайд

Кітаппен жұмыс: Біріншісі -ке тең, ал әр келесісі алдыңғысынан -ке артық болатын бірнеше сан тізбектей жазылған. Осы тізбектегі бесінші орында тұрған санды табыңдар. 5 4 12 1 4 №54 1 №54 3 Эстафетаға 5 спортшы қатысты. 1шісі өзіне тиісті кезеңді мин. Ал екіншісі мин.,3шісі мин.4сі мин. және 5сі мин жүгіріп өтті. Қай спортшы өзіне тиісті жолды жылдам жүгіріп өткен? 60 13 4 4 1 4 4 3 12 1 4 10 1 4 15 2 4

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

7 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

7 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

8 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

8 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г

9 слайд
Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 7 ; 13 5 ;1 . 13 1 1 4 3 6 5  ;1 ; 12 7 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 10 9 . 27 13 5 46 5 23 ; 46 5 23 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 36 45 36 25  ; 12 5 ; 32 11 2 ; 36 70 . 107 100

9 слайд

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 7 ; 13 5 ;1 . 13 1 1 4 3 6 5  ;1 ; 12 7 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 10 9 . 27 13 5 46 5 23 ; 46 5 23 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 36 45 36 25  ; 12 5 ; 32 11 2 ; 36 70 . 107 100

Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қо

10 слайд
Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3.Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

10 слайд

Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3.Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз.

11 слайд
Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. л у ұ 12 9 20 16 9 3 3 1 4 3 5 4

11 слайд

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. л у ұ 12 9 20 16 9 3 3 1 4 3 5 4

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ;

12 слайд
“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

12 слайд

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

Шығармашылық есеп Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

13 слайд
Шығармашылық есеп Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

13 слайд

Шығармашылық есеп Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

Теңдеуді шешіңдер: 1 топ 2топ 3топ 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

14 слайд
Теңдеуді шешіңдер: 1 топ 2топ 3топ 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

14 слайд

Теңдеуді шешіңдер: 1 топ 2топ 3топ 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕҮОБ-ін табыңдар. 12, 6, 18 сандарының ЕҮОБ табыңдар

15 слайд
“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕҮОБ-ін табыңдар. 12, 6, 18 сандарының ЕҮОБ табыңдар

15 слайд

“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕҮОБ-ін табыңдар. 12, 6, 18 сандарының ЕҮОБ табыңдар

Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының ү

16 слайд
Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.Ең кіші жай сан. 5.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

16 слайд

Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.Ең кіші жай сан. 5.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

17 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

17 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

Үйге тапсырма: №538, №539.

18 слайд
Үйге тапсырма: №538, №539.

18 слайд

Үйге тапсырма: №538, №539.