Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Бөлшектің квадрат түбірі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Бөлшектің квадрат түбірі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшектің квадрат түбір ұғымы жайлы түсінік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді. Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

#1 слайд
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

1 слайд

Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

Сабақтың мақсаты:Бөлшетің квадрат түбір ұғымы жайлы түсінік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренед

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:Бөлшетің квадрат түбір ұғымы жайлы түсінік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді. Күтілетін нәтиже:Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, «сауалнама» әдісімен рефлексия парақшасы, сабақта өзін-өзі бағалау парақшасы, Әдіс тәсілдер: «Антивирус», «Қар кесегі», «Кім білімді», «Балық қаңқасы» «Ойсергек»

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Бөлшетің квадрат түбір ұғымы жайлы түсінік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді. Күтілетін нәтиже:Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, «сауалнама» әдісімен рефлексия парақшасы, сабақта өзін-өзі бағалау парақшасы, Әдіс тәсілдер: «Антивирус», «Қар кесегі», «Кім білімді», «Балық қаңқасы» «Ойсергек»

«Антивирус» әдісі (Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3) 5 4) болса, онда ө

#3 слайд
«Антивирус» әдісі (Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3) 5 4) болса, онда өрнегінің мәні ? Жауабы:4 5) Кез келген нақты сан иррационал сан болады? 6) Кез келген рационал сан нақты сан болады? 7) Салыстыр 2

3 слайд

«Антивирус» әдісі (Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3) 5 4) болса, онда өрнегінің мәні ? Жауабы:4 5) Кез келген нақты сан иррационал сан болады? 6) Кез келген рационал сан нақты сан болады? 7) Салыстыр 2

«Антивирус» әдісі(Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3)5 4) болса, онда өрнегінің мәні

#4 слайд
«Антивирус» әдісі(Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3)5 4) болса, онда өрнегінің мәні ? Жауабы:4 5) Кез келген нақты сан иррационал сан болады? 6) Кез келген рационал сан нақты сан болады? 7) Салыстыр 2

4 слайд

«Антивирус» әдісі(Қызығушылықты ояту) 1) 2) 3)5 4) болса, онда өрнегінің мәні ? Жауабы:4 5) Кез келген нақты сан иррационал сан болады? 6) Кез келген рационал сан нақты сан болады? 7) Салыстыр 2

Жаңа сабақ «Қар кесегі» әдісі ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b>0 болса, онда Бөлшектің

#5 слайд
Жаңа сабақ «Қар кесегі» әдісі ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b>0 болса, онда Бөлшектің арифметикалық квадрат түбір табу үшін алымынан және бөлімінен жеке – жеке түбір тауып, нәтижелерін бөлу керек.  

5 слайд

Жаңа сабақ «Қар кесегі» әдісі ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b>0 болса, онда Бөлшектің арифметикалық квадрат түбір табу үшін алымынан және бөлімінен жеке – жеке түбір тауып, нәтижелерін бөлу керек.  

«Кім білімді» әдісі Есептер шыгару (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №52(1;2;3;4) В-деңгейл

#6 слайд
«Кім білімді» әдісі Есептер шыгару (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №52(1;2;3;4) В-деңгейлі №53(1;3), №56(1;3), С-деңгейлі №58 (4), №60(1)№67 (1) Оқулықпен жұмыс, есептер шығару   55

6 слайд

«Кім білімді» әдісі Есептер шыгару (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №52(1;2;3;4) В-деңгейлі №53(1;3), №56(1;3), С-деңгейлі №58 (4), №60(1)№67 (1) Оқулықпен жұмыс, есептер шығару   55

Сергіту сәті 100-ге дейінгі сандарда 9 саны неш рет кездеседі?

#7 слайд
Сергіту сәті 100-ге дейінгі сандарда 9 саны неш рет кездеседі?  

7 слайд

Сергіту сәті 100-ге дейінгі сандарда 9 саны неш рет кездеседі?  

Өзін-өзі бағалау парағы. Оқушының тегі ,аты Тапсырма түрі Белгі Үй жұмысы Антивирус Жаңа сабақ Қаркесег

#8 слайд
Өзін-өзі бағалау парағы. Оқушының тегі ,аты Тапсырма түрі Белгі Үй жұмысы Антивирус Жаңа сабақ Қаркесегі Кім білімді Сергіту Балық қаңқасы Жиынтық баға

8 слайд

Өзін-өзі бағалау парағы. Оқушының тегі ,аты Тапсырма түрі Белгі Үй жұмысы Антивирус Жаңа сабақ Қаркесегі Кім білімді Сергіту Балық қаңқасы Жиынтық баға

6. «Сауалнама» әдісі Мектепоқушыларынашағынсауалнамаұсынылады,онысабақтың қандайэлементтерінеере

#9 слайд
    6. «Сауалнама» әдісі Мектепоқушыларынашағынсауалнамаұсынылады,онысабақтың қандайэлементтерінеерекшеназараударылуынабайланыстыөзгертуге, толықтыруғаболады.Білімалушыларданөзжауабындәлелдеудісұрауға болады. 1.Сабақтамен…жұмысістедім 2.Менсабақтаөзжұмысыма… 3.Сабақмаған…көрінді 4.Сабақтамен… 5.Меніңкөңіл-күйім… 6.Сабақматериалымаған… 7.Үйтапсырмасымаған… көрінеді Белсенді/енжар Ризамын/ризаемеспін Қысқа/ұзынболып Шаршамадым/шаршадым Жақсыболды/нашарлады Түсінікті/түсініксіз Пайдалы/пайдасыз Қызықты/зеріктіретін Жеңіл/қиын Қызықты/қызықсыз Клименко Л.В. № 10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

9 слайд

    6. «Сауалнама» әдісі Мектепоқушыларынашағынсауалнамаұсынылады,онысабақтың қандайэлементтерінеерекшеназараударылуынабайланыстыөзгертуге, толықтыруғаболады.Білімалушыларданөзжауабындәлелдеудісұрауға болады. 1.Сабақтамен…жұмысістедім 2.Менсабақтаөзжұмысыма… 3.Сабақмаған…көрінді 4.Сабақтамен… 5.Меніңкөңіл-күйім… 6.Сабақматериалымаған… 7.Үйтапсырмасымаған… көрінеді Белсенді/енжар Ризамын/ризаемеспін Қысқа/ұзынболып Шаршамадым/шаршадым Жақсыболды/нашарлады Түсінікті/түсініксіз Пайдалы/пайдасыз Қызықты/зеріктіретін Жеңіл/қиын Қызықты/қызықсыз Клименко Л.В. № 10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

§3. №53(2;4), №56(2;4) №58 (3), № 60 (2;4).

#10 слайд
§3. №53(2;4), №56(2;4) №58 (3), № 60 (2;4).

10 слайд

§3. №53(2;4), №56(2;4) №58 (3), № 60 (2;4).

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
547
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі