Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Дәреженің квадрат түбірі.
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Дәреженің квадрат түбірі.

#1 слайд
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі
8 «б» сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.
1 слайд
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:Дәреженің квадрат түбірі қасиетін
біледі, есептер шығаруда қолдана алады.
Күтілетін нәтиже:Квадрат түбірі бар өрнектерді ,
квадрат түбірдің қасиеттерінің формулаларын
пайдаланып түрлендіріп , ықшамдап,өрнектің мәнін
табады.
Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе
қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер,
«Қосу,алу,қызықты» әдісімен кері байланыс парақшасы, сабақты
смайлик жетондармен бағалау .
Әдіс тәсілдер: «Мозайка», «Жигсо», «Семантикалық кесте»,
«Ойсергек»
2 слайд
Сабақтың мақсаты:Дәреженің квадрат түбірі қасиетін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәтиже:Квадрат түбірі бар өрнектерді , квадрат түбірдің қасиеттерінің формулаларын пайдаланып түрлендіріп , ықшамдап,өрнектің мәнін табады. Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, «Қосу,алу,қызықты» әдісімен кері байланыс парақшасы, сабақты смайлик жетондармен бағалау . Әдіс тәсілдер: «Мозайка», «Жигсо», «Семантикалық кесте», «Ойсергек»
#3 слайд
Ұйымдастыру. Топқа біріктіру.
Сәлемдесу,жағымды атмосфералық орта
қалыптастыру
«Мозайка» әдісімен үш топқа біріктіру.
3 слайд
Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. Сәлемдесу,жағымды атмосфералық орта қалыптастыру «Мозайка» әдісімен үш топқа біріктіру.
#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру, сұрау.
№53
№56
№ 58
№ 60
2
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру, сұрау. №53 №56 № 58 № 60 2
#5 слайд
Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі
I. 3-ші теорема .Кез келген х үшін
Дәлелдеуі, болса
болса,онда
Сондықтан яғни дәлелденді
Мысалы,
II.Егер және n-натурал сан болса, онда
Дәлелдеуі, дәлелденді
Мысалы,
III.
,
5 слайд
Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі I. 3-ші теорема .Кез келген х үшін Дәлелдеуі, болса болса,онда Сондықтан яғни дәлелденді Мысалы, II.Егер және n-натурал сан болса, онда Дәлелдеуі, дәлелденді Мысалы, III. ,
#6 слайд
Сергіту сәті
«Сандарды бейнелеу» ойыны
арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
6 слайд
Сергіту сәті «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту
#7 слайд
«Семантикалық» кесте (Ой-толғаныс)
есеп
2713512169288
+
+
+
+
+
+
7 слайд
«Семантикалық» кесте (Ой-толғаныс) есеп 2713512169288 + + + + + +
#8 слайд
5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі
Осыжаттығудыуақыттыңболуынабайланыстыауызшада,жазбашада
орындауғаболады.Жазбашаорындауүшінүшбағаннантұратын
кестенітолтыруұсынылады.«Қ»бағанына–«қосу»-сабақта
ұнағанныңбарлығыжазылады,жағымдыэмоциятудырғаннемесе
оқушыныңпікірібойыншаоғанқандайдабірмақсатқажетуүшін
пайдалыболғанақпаратжәнежұмыснысандары.«А»бағанына–
«алу»–сабақтаұнамағанныңбарлығы,жалықтырғышкөрінген,
жақтырмаған,түсініксізболғаннемесеоқушыныңпікірібойыншаоған
қажетсіз,пайдасызболыпкөрінгенақпаратжазылады.«Қыз»бағанына
–«қызықты»–оқушыларсабақтасолартуралыбілгенбарлыққызықты
фактілерді,осыпроблемабойыншатағыненібілгісікелетінін,
мұғалімгеқоятынсұрақтарынжазады.
Қосу Алу Қызықты
Клименко Л.В. №10 топ тренер
Нурпеисова А.Т.
8 слайд
5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осыжаттығудыуақыттыңболуынабайланыстыауызшада,жазбашада орындауғаболады.Жазбашаорындауүшінүшбағаннантұратын кестенітолтыруұсынылады.«Қ»бағанына–«қосу»-сабақта ұнағанныңбарлығыжазылады,жағымдыэмоциятудырғаннемесе оқушыныңпікірібойыншаоғанқандайдабірмақсатқажетуүшін пайдалыболғанақпаратжәнежұмыснысандары.«А»бағанына– «алу»–сабақтаұнамағанныңбарлығы,жалықтырғышкөрінген, жақтырмаған,түсініксізболғаннемесеоқушыныңпікірібойыншаоған қажетсіз,пайдасызболыпкөрінгенақпаратжазылады.«Қыз»бағанына –«қызықты»–оқушыларсабақтасолартуралыбілгенбарлыққызықты фактілерді,осыпроблемабойыншатағыненібілгісікелетінін, мұғалімгеқоятынсұрақтарынжазады. Қосу Алу Қызықты Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.
шағым қалдыра аласыз













