Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Дәреженің квадрат түбірі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Дәреженің квадрат түбірі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәреженің квадрат түбірі қасиетін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Квадрат түбірі бар өрнектерді , квадрат түбірді қасиеттерінің формулаларын пайдаланып түрлендіріп , ықшамдап,өрнектің мәнін табады. Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

#1 слайд
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

1 слайд

Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Қарабалаева С.А.

Сабақтың мақсаты:Дәреженің квадрат түбірі қасиетін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәти

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:Дәреженің квадрат түбірі қасиетін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәтиже:Квадрат түбірі бар өрнектерді , квадрат түбірдің қасиеттерінің формулаларын пайдаланып түрлендіріп , ықшамдап,өрнектің мәнін табады. Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, «Қосу,алу,қызықты» әдісімен кері байланыс парақшасы, сабақты смайлик жетондармен бағалау . Әдіс тәсілдер: «Мозайка», «Жигсо», «Семантикалық кесте», «Ойсергек»

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Дәреженің квадрат түбірі қасиетін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәтиже:Квадрат түбірі бар өрнектерді , квадрат түбірдің қасиеттерінің формулаларын пайдаланып түрлендіріп , ықшамдап,өрнектің мәнін табады. Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, «Қосу,алу,қызықты» әдісімен кері байланыс парақшасы, сабақты смайлик жетондармен бағалау . Әдіс тәсілдер: «Мозайка», «Жигсо», «Семантикалық кесте», «Ойсергек»

Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. Сәлемдесу,жағымды атмосфералық орта қалыптастыру «Мозайка» әдісімен үш то

#3 слайд
Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. Сәлемдесу,жағымды атмосфералық орта қалыптастыру «Мозайка» әдісімен үш топқа біріктіру.

3 слайд

Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. Сәлемдесу,жағымды атмосфералық орта қалыптастыру «Мозайка» әдісімен үш топқа біріктіру.

Үй тапсырмасын тексеру, сұрау. №53 №56 № 58 № 60 2

#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру, сұрау. №53 №56 № 58 № 60 2

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру, сұрау. №53 №56 № 58 № 60 2

Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі I. 3-ші теорема .Кез келген х үшін Дәлелдеуі, болса

#5 слайд
Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі I. 3-ші теорема .Кез келген х үшін Дәлелдеуі, болса болса,онда Сондықтан яғни дәлелденді Мысалы, II.Егер және n-натурал сан болса, онда Дәлелдеуі, дәлелденді Мысалы, III.   ,

5 слайд

Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі I. 3-ші теорема .Кез келген х үшін Дәлелдеуі, болса болса,онда Сондықтан яғни дәлелденді Мысалы, II.Егер және n-натурал сан болса, онда Дәлелдеуі, дәлелденді Мысалы, III.   ,

Сергіту сәті «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

#6 слайд
Сергіту сәті «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту  

6 слайд

Сергіту сәті «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту  

«Семантикалық» кесте (Ой-толғаныс) есеп 2713512169288 + + + + + +

#7 слайд
«Семантикалық» кесте (Ой-толғаныс)   есеп 2713512169288 + + + + + +

7 слайд

«Семантикалық» кесте (Ой-толғаныс)   есеп 2713512169288 + + + + + +

5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осыжаттығудыуақыттыңболуынабайланыстыауызшада,жазбашада орындауғаболады.Жазбашао

#8 слайд
5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осыжаттығудыуақыттыңболуынабайланыстыауызшада,жазбашада орындауғаболады.Жазбашаорындауүшінүшбағаннантұратын кестенітолтыруұсынылады.«Қ»бағанына–«қосу»-сабақта ұнағанныңбарлығыжазылады,жағымдыэмоциятудырғаннемесе оқушыныңпікірібойыншаоғанқандайдабірмақсатқажетуүшін пайдалыболғанақпаратжәнежұмыснысандары.«А»бағанына– «алу»–сабақтаұнамағанныңбарлығы,жалықтырғышкөрінген, жақтырмаған,түсініксізболғаннемесеоқушыныңпікірібойыншаоған қажетсіз,пайдасызболыпкөрінгенақпаратжазылады.«Қыз»бағанына –«қызықты»–оқушыларсабақтасолартуралыбілгенбарлыққызықты фактілерді,осыпроблемабойыншатағыненібілгісікелетінін, мұғалімгеқоятынсұрақтарынжазады. Қосу Алу Қызықты Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

8 слайд

5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осыжаттығудыуақыттыңболуынабайланыстыауызшада,жазбашада орындауғаболады.Жазбашаорындауүшінүшбағаннантұратын кестенітолтыруұсынылады.«Қ»бағанына–«қосу»-сабақта ұнағанныңбарлығыжазылады,жағымдыэмоциятудырғаннемесе оқушыныңпікірібойыншаоғанқандайдабірмақсатқажетуүшін пайдалыболғанақпаратжәнежұмыснысандары.«А»бағанына– «алу»–сабақтаұнамағанныңбарлығы,жалықтырғышкөрінген, жақтырмаған,түсініксізболғаннемесеоқушыныңпікірібойыншаоған қажетсіз,пайдасызболыпкөрінгенақпаратжазылады.«Қыз»бағанына –«қызықты»–оқушыларсабақтасолартуралыбілгенбарлыққызықты фактілерді,осыпроблемабойыншатағыненібілгісікелетінін, мұғалімгеқоятынсұрақтарынжазады. Қосу Алу Қызықты Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
447
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі