Материалдар / Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
материал оқушыларға, мұғалімдерге проекттік жұмыс жасағанда көмек болады. Презентация Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
977
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205

1 слайд
Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205

 Арнайы педагогика — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәсе

2 слайд
 Арнайы педагогика  — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылым.  Пед. ғылымында дефектология (лат. defectus — жетімсіздік және грек. logos — сөйлеу, оқу) деп те аталады.  Ол төрт салаға бөлінеді:  сурдопедагогика — саңырау, мылқау балаларға,  тифлопедагогика — соқыр балаларға,  олигофренопедагогика — ақыл-ойы кеміс балаларға,  логопедия — тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру мәселелерін зерттейді.  Табиғи кемтар балалар мемл. есебінен арнайы мектептерде тегін оқытылады.

3 слайд

 Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкі

4 слайд
 Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік оңалтудың концепциясы философияның ықпалымен қалыптасты (В.Штерн, А.Мессер)

 Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы. Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы

5 слайд
 Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы.  Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы психологияның мәселелерін қамтиді. Ол өзінің көптеген еңбектерінде персонализм концепциясының жалпы философиялық мәселелерін педагогиканың нақты проблемаларына көшу жолдарын іздестірді. «Дифференциалдық психология» (1911) атты кітаптың авторы

 Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кеміс

6 слайд
 Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кемістікті түзету арқылы қоғамдық пайдалы еңбекке араластыру болды.  Бұл контексте, арнайы білім берудің құндылығы кемтер адамдардың қоғамға түскен ауыртпашылығы болмас үшін, олардың кемшіліктерін түзету мен орын толтыру арқылы жалпы ортақ өндірістік еңбекке қосу мәселесі қарастырылған

7 слайд

 Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік

8 слайд
 Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік оңалту концепциясы тәрбиелеу туралы совет педагогикасындағы концептуальді негізімен сәтті бірігіп кетті.  Бірақта қоғамның тұлға қызығушылығына деген көзқарасын біздің елімізде “екінші сортты адамдар” деген беделмен бекітілген. Осының салдарынан мүмкіндігі щектеулі тұлғаларға деген мемлекет пен қоғамның қарым қатынасы шектейтін қорғаушы (потерналистик) бағытта жүзеге асырылды.

9 слайд

 XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар бастал

10 слайд
 XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар басталды.  Екінші дүниежүзілік соғыстың салдары өмірдегі ең жоғары құндылық - адам өмірі мен амандығы екенін көрсетті.  Сол кезде 1948 жылдан бастап “Адам құқықтарының Жалпы Декларациясы” қабылданғаннан кейін бүкіл әлем адамгершілік бағытын көздейтін халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес құра бастады.

 Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі -

11 слайд
 Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі - ол адам қоғамға пайда әкеле ме, әкелмей ме онысына қарамастан әрқайсысының құқығын қорғап, бас бостандығының кепілдігін бере отырып тәуелсіздікпен еріктіліктің жоғары деңгейіне жету идеясы болып саналады

12 слайд