Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Арнайы білім берудің
әлеуметтік мәдени негізі
Орындаған: Рысбаева Шапағат 205
1 слайд
Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205
2 слайд
Арнайы педагогика — көру, есту, сөйлеу
мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар
балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін
зерттейтін ғылым.
Пед. ғылымында дефектология (лат. defectus —
жетімсіздік және грек. logos — сөйлеу, оқу) деп те
аталады.
Ол төрт салаға бөлінеді:
сурдопедагогика — саңырау, мылқау балаларға,
тифлопедагогика — соқыр балаларға,
олигофренопедагогика — ақыл-ойы кеміс
балаларға,
логопедия — тілінің кемісі бар балаларға білім және
тәрбие беру мәселелерін зерттейді.
Табиғи кемтар балалар мемл. есебінен арнайы
мектептерде тегін оқытылады.
2 слайд
Арнайы педагогика — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылым. Пед. ғылымында дефектология (лат. defectus — жетімсіздік және грек. logos — сөйлеу, оқу) деп те аталады. Ол төрт салаға бөлінеді: сурдопедагогика — саңырау, мылқау балаларға, тифлопедагогика — соқыр балаларға, олигофренопедагогика — ақыл-ойы кеміс балаларға, логопедия — тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру мәселелерін зерттейді. Табиғи кемтар балалар мемл. есебінен арнайы мектептерде тегін оқытылады.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Арнайы педагогиканың әлеуметтік
мәдени негіздері XX ғасырдың
ортасына дейін шетелде және
совет одағында да тараған
мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды
әлеуметтік оңалтудың
концепциясы философияның
ықпалымен қалыптасты
(В.Штерн, А.Мессер)
4 слайд
Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік оңалтудың концепциясы философияның ықпалымен қалыптасты (В.Штерн, А.Мессер)
5 слайд
Штерн
Вильям (29.4.1871-
27.3.1938)- неміс
психологы және
философы. Оның
еңбектері жалпы және
генетикалық
қолданылмалы
психологияның
мәселелерін қамтиді. Ол
өзінің көптеген
еңбектерінде персонализм
концепциясының жалпы
философиялық
мәселелерін
педагогиканың нақты
проблемаларына көшу
жолдарын іздестірді.
«Дифференциалдық
психология» (1911) атты
кітаптың авторы
5 слайд
Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы. Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы психологияның мәселелерін қамтиді. Ол өзінің көптеген еңбектерінде персонализм концепциясының жалпы философиялық мәселелерін педагогиканың нақты проблемаларына көшу жолдарын іздестірді. «Дифференциалдық психология» (1911) атты кітаптың авторы
6 слайд
Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік
пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды.
Мұнда адам арнайы білім берудің
құндылығы кемістікті түзету арқылы
қоғамдық пайдалы еңбекке араластыру
болды.
Бұл контексте, арнайы білім берудің
құндылығы кемтер адамдардың қоғамға
түскен ауыртпашылығы болмас үшін,
олардың кемшіліктерін түзету мен орын
толтыру арқылы жалпы ортақ өндірістік
еңбекке қосу мәселесі қарастырылған
6 слайд
Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кемістікті түзету арқылы қоғамдық пайдалы еңбекке араластыру болды. Бұл контексте, арнайы білім берудің құндылығы кемтер адамдардың қоғамға түскен ауыртпашылығы болмас үшін, олардың кемшіліктерін түзету мен орын толтыру арқылы жалпы ортақ өндірістік еңбекке қосу мәселесі қарастырылған
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика
мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық
пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің
әлеуметтік оңалту концепциясы тәрбиелеу
туралы совет педагогикасындағы
концептуальді негізімен сәтті бірігіп кетті.
Бірақта қоғамның тұлға қызығушылығына
деген көзқарасын біздің елімізде “екінші
сортты адамдар” деген беделмен
бекітілген. Осының салдарынан мүмкіндігі
щектеулі тұлғаларға деген мемлекет пен
қоғамның қарым қатынасы шектейтін
қорғаушы (потерналистик) бағытта жүзеге
асырылды.
8 слайд
Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік оңалту концепциясы тәрбиелеу туралы совет педагогикасындағы концептуальді негізімен сәтті бірігіп кетті. Бірақта қоғамның тұлға қызығушылығына деген көзқарасын біздің елімізде “екінші сортты адамдар” деген беделмен бекітілген. Осының салдарынан мүмкіндігі щектеулі тұлғаларға деген мемлекет пен қоғамның қарым қатынасы шектейтін қорғаушы (потерналистик) бағытта жүзеге асырылды.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан
кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық
бостандықты жариялайтын қозғалыстар
басталды.
Екінші дүниежүзілік соғыстың салдары
өмірдегі ең жоғары құндылық - адам өмірі
мен амандығы екенін көрсетті.
Сол кезде 1948 жылдан бастап “Адам
құқықтарының Жалпы
Декларациясы” қабылданғаннан кейін
бүкіл әлем адамгершілік бағытын
көздейтін халықаралық құқықтық
құжаттарға сәйкес құра бастады.
10 слайд
XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар басталды. Екінші дүниежүзілік соғыстың салдары өмірдегі ең жоғары құндылық - адам өмірі мен амандығы екенін көрсетті. Сол кезде 1948 жылдан бастап “Адам құқықтарының Жалпы Декларациясы” қабылданғаннан кейін бүкіл әлем адамгершілік бағытын көздейтін халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес құра бастады.
11 слайд
Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі
адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта
құрылуына деген жаңа көзқарастың
мәнінің негізі - ол адам қоғамға пайда
әкеле ме, әкелмей ме онысына қарамастан
әрқайсысының құқығын қорғап, бас
бостандығының кепілдігін бере отырып
тәуелсіздікпен еріктіліктің жоғары
деңгейіне жету идеясы болып саналады
11 слайд
Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі - ол адам қоғамға пайда әкеле ме, әкелмей ме онысына қарамастан әрқайсысының құқығын қорғап, бас бостандығының кепілдігін бере отырып тәуелсіздікпен еріктіліктің жоғары деңгейіне жету идеясы болып саналады
12 слайд
12 слайд