Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
материал оқушыларға, мұғалімдерге проекттік жұмыс жасағанда көмек болады. Презентация Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205

#1 слайд
Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205

1 слайд

Арнайы білім берудің әлеуметтік мәдени негізі Орындаған: Рысбаева Шапағат 205

 Арнайы педагогика — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәсе

#2 слайд
 Арнайы педагогика  — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылым.  Пед. ғылымында дефектология (лат. defectus — жетімсіздік және грек. logos — сөйлеу, оқу) деп те аталады.  Ол төрт салаға бөлінеді:  сурдопедагогика — саңырау, мылқау балаларға,  тифлопедагогика — соқыр балаларға,  олигофренопедагогика — ақыл-ойы кеміс балаларға,  логопедия — тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру мәселелерін зерттейді.  Табиғи кемтар балалар мемл. есебінен арнайы мектептерде тегін оқытылады.

2 слайд

 Арнайы педагогика  — көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл-ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін ғылым.  Пед. ғылымында дефектология (лат. defectus — жетімсіздік және грек. logos — сөйлеу, оқу) деп те аталады.  Ол төрт салаға бөлінеді:  сурдопедагогика — саңырау, мылқау балаларға,  тифлопедагогика — соқыр балаларға,  олигофренопедагогика — ақыл-ойы кеміс балаларға,  логопедия — тілінің кемісі бар балаларға білім және тәрбие беру мәселелерін зерттейді.  Табиғи кемтар балалар мемл. есебінен арнайы мектептерде тегін оқытылады.

#3 слайд

3 слайд

 Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкі

#4 слайд
 Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік оңалтудың концепциясы философияның ықпалымен қалыптасты (В.Штерн, А.Мессер)

4 слайд

 Арнайы педагогиканың әлеуметтік мәдени негіздері XX ғасырдың ортасына дейін шетелде және совет одағында да тараған мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік оңалтудың концепциясы философияның ықпалымен қалыптасты (В.Штерн, А.Мессер)

 Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы. Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы

#5 слайд
 Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы.  Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы психологияның мәселелерін қамтиді. Ол өзінің көптеген еңбектерінде персонализм концепциясының жалпы философиялық мәселелерін педагогиканың нақты проблемаларына көшу жолдарын іздестірді. «Дифференциалдық психология» (1911) атты кітаптың авторы

5 слайд

 Штерн Вильям (29.4.1871- 27.3.1938)- неміс психологы және философы.  Оның еңбектері жалпы және генетикалық қолданылмалы психологияның мәселелерін қамтиді. Ол өзінің көптеген еңбектерінде персонализм концепциясының жалпы философиялық мәселелерін педагогиканың нақты проблемаларына көшу жолдарын іздестірді. «Дифференциалдық психология» (1911) атты кітаптың авторы

 Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кеміс

#6 слайд
 Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кемістікті түзету арқылы қоғамдық пайдалы еңбекке араластыру болды.  Бұл контексте, арнайы білім берудің құндылығы кемтер адамдардың қоғамға түскен ауыртпашылығы болмас үшін, олардың кемшіліктерін түзету мен орын толтыру арқылы жалпы ортақ өндірістік еңбекке қосу мәселесі қарастырылған

6 слайд

 Мектеп қоғамға белсенді және әлеуметтік пайдалы мүше тәрбиелеуі тиіс болды. Мұнда адам арнайы білім берудің құндылығы кемістікті түзету арқылы қоғамдық пайдалы еңбекке араластыру болды.  Бұл контексте, арнайы білім берудің құндылығы кемтер адамдардың қоғамға түскен ауыртпашылығы болмас үшін, олардың кемшіліктерін түзету мен орын толтыру арқылы жалпы ортақ өндірістік еңбекке қосу мәселесі қарастырылған

#7 слайд

7 слайд

 Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік

#8 слайд
 Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік оңалту концепциясы тәрбиелеу туралы совет педагогикасындағы концептуальді негізімен сәтті бірігіп кетті.  Бірақта қоғамның тұлға қызығушылығына деген көзқарасын біздің елімізде “екінші сортты адамдар” деген беделмен бекітілген. Осының салдарынан мүмкіндігі щектеулі тұлғаларға деген мемлекет пен қоғамның қарым қатынасы шектейтін қорғаушы (потерналистик) бағытта жүзеге асырылды.

8 слайд

 Кеңес дәуіріндегі арнайы педагогика мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамдық пайдалы мүшесі ретінде тәрбиелеудің әлеуметтік оңалту концепциясы тәрбиелеу туралы совет педагогикасындағы концептуальді негізімен сәтті бірігіп кетті.  Бірақта қоғамның тұлға қызығушылығына деген көзқарасын біздің елімізде “екінші сортты адамдар” деген беделмен бекітілген. Осының салдарынан мүмкіндігі щектеулі тұлғаларға деген мемлекет пен қоғамның қарым қатынасы шектейтін қорғаушы (потерналистик) бағытта жүзеге асырылды.

#9 слайд

9 слайд

 XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар бастал

#10 слайд
 XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар басталды.  Екінші дүниежүзілік соғыстың салдары өмірдегі ең жоғары құндылық - адам өмірі мен амандығы екенін көрсетті.  Сол кезде 1948 жылдан бастап “Адам құқықтарының Жалпы Декларациясы” қабылданғаннан кейін бүкіл әлем адамгершілік бағытын көздейтін халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес құра бастады.

10 слайд

 XX ғасырдың екінші жартысында соғыстан кейін бүкіл әлемде демократиялық, ұлттық бостандықты жариялайтын қозғалыстар басталды.  Екінші дүниежүзілік соғыстың салдары өмірдегі ең жоғары құндылық - адам өмірі мен амандығы екенін көрсетті.  Сол кезде 1948 жылдан бастап “Адам құқықтарының Жалпы Декларациясы” қабылданғаннан кейін бүкіл әлем адамгершілік бағытын көздейтін халықаралық құқықтық құжаттарға сәйкес құра бастады.

 Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі -

#11 слайд
 Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі - ол адам қоғамға пайда әкеле ме, әкелмей ме онысына қарамастан әрқайсысының құқығын қорғап, бас бостандығының кепілдігін бере отырып тәуелсіздікпен еріктіліктің жоғары деңгейіне жету идеясы болып саналады

11 слайд

 Бұл контексте мүмкіндігі шектеулі адамдардың әлеуметтік тұрғыда қайта құрылуына деген жаңа көзқарастың мәнінің негізі - ол адам қоғамға пайда әкеле ме, әкелмей ме онысына қарамастан әрқайсысының құқығын қорғап, бас бостандығының кепілдігін бере отырып тәуелсіздікпен еріктіліктің жоғары деңгейіне жету идеясы болып саналады

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
09.04.2019
1341
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі