Материалдар / Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Кері оқушылардың байланыста көзделген мақсатқа жеткенімді анықтау үшін “Кері байланыс парағы” тәсілін пайдаланып, А В С оқушыларының деңгейін анықтады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Мамыр 2020
5297
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Артқы фон мен ойын кейіпкерлері Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Артқы фон мен ойын кейіпкерлері Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Артқы фон мен ойын кейіпкерлері Сабақтың тақырыбы:

Сабатың мақсаты: • 9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

2 слайд
Сабатың мақсаты: • 9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

2 слайд

Сабатың мақсаты: • 9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

Өткен тақырыптан сұрақтар. • Python -дағы кітапхана,модуль дегеніміз не? • PyGame модульдерінің типтері қандай? • Р yGame

3 слайд
Өткен тақырыптан сұрақтар. • Python -дағы кітапхана,модуль дегеніміз не? • PyGame модульдерінің типтері қандай? • Р yGame модульдері қалай тағайындалады?

3 слайд

Өткен тақырыптан сұрақтар. • Python -дағы кітапхана,модуль дегеніміз не? • PyGame модульдерінің типтері қандай? • Р yGame модульдері қалай тағайындалады?

Сөздікпен жұмыс Экран Экран Screen Режим қою Создать режим Setmode Шығу Выход Quit Толтыру Заполнить Fill Түс–Ц

4 слайд
Сөздікпен жұмыс Экран Экран Screen Режим қою Создать режим Setmode Шығу Выход Quit Толтыру Заполнить Fill Түс–Цвет Color Фон Фон Background

4 слайд

Сөздікпен жұмыс Экран Экран Screen Режим қою Создать режим Setmode Шығу Выход Quit Толтыру Заполнить Fill Түс–Цвет Color Фон Фон Background

Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе су

5 слайд
Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады: pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0) Функция бетті тұтас түспен толтыруға мүмкіндік береді. Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір аймаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай-ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін. PyGame- нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.Суретт і артқы фонға жүктеу үлгісі: background_image = 'green.jpg' import pygame from pygame.locals import * from sys import exit pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((600,500), 0, 32) pygame.display.set_caption ("My First Game")

5 слайд

Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады: pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0) Функция бетті тұтас түспен толтыруға мүмкіндік береді. Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір аймаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай-ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін. PyGame- нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.Суретт і артқы фонға жүктеу үлгісі: background_image = 'green.jpg' import pygame from pygame.locals import * from sys import exit pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((600,500), 0, 32) pygame.display.set_caption ("My First Game")

background = pygame.image.load(background_image). convert() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type

6 слайд
background = pygame.image.load(background_image). convert() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == QUIT: exit() screen.blit(background, (0,0)) pygame.display.update() Біздің ойынның артқы фоны бір келкі жасыл түсті болады. Ол үшін өлшемі 600 x500- ден кем емес жасыл сурет қажет. Листингте оған background_image атауын бердік. Бұл суретті жүктеу үшін pygame модулін қолданамыз. pygame.image суреттерді тасымал дауға арналған. Атап айтқанда, pygame.image.load(filename) файлдан жаңа суретті жүктейді. PyGame автоматты түрде типін анықтайды және деректерден жаңа Surface нысанын жасайды. Қайтарылатын қабат (бет) ол алынған файл сияқты түс пішімін, түс кілтін және альфа-мөлдірлікті қамтиды. Экранда жылдам сызылатын көшірмені жасау үшін аргументсіз convert() функция сы пайда болады. Convert () pygame түрлендіру үшін қолданылады. Surface бірдей пиксель форматы, pygame.display.set_mode ()- тан құрылды. Егер сендер оны шақырмасаңдар, онда әр жолы процесті баяулататын пиксельді түрлендіру қажет болады (34-су рет).

6 слайд

background = pygame.image.load(background_image). convert() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == QUIT: exit() screen.blit(background, (0,0)) pygame.display.update() Біздің ойынның артқы фоны бір келкі жасыл түсті болады. Ол үшін өлшемі 600 x500- ден кем емес жасыл сурет қажет. Листингте оған background_image атауын бердік. Бұл суретті жүктеу үшін pygame модулін қолданамыз. pygame.image суреттерді тасымал дауға арналған. Атап айтқанда, pygame.image.load(filename) файлдан жаңа суретті жүктейді. PyGame автоматты түрде типін анықтайды және деректерден жаңа Surface нысанын жасайды. Қайтарылатын қабат (бет) ол алынған файл сияқты түс пішімін, түс кілтін және альфа-мөлдірлікті қамтиды. Экранда жылдам сызылатын көшірмені жасау үшін аргументсіз convert() функция сы пайда болады. Convert () pygame түрлендіру үшін қолданылады. Surface бірдей пиксель форматы, pygame.display.set_mode ()- тан құрылды. Егер сендер оны шақырмасаңдар, онда әр жолы процесті баяулататын пиксельді түрлендіру қажет болады (34-су рет).

7 слайд

7 слайд

Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады. Surface нысандары үшін fill () әдісі: # бе ті не ақ фонды са

8 слайд
Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады. Surface нысандары үшін fill () әдісі: # бе ті не ақ фонды салу windowSurface.fill (WHITE) Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түс пен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады. Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функциясын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface нысанын көрсету үшін, display.update () қолдану керек.Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экран да ғы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамы ақ болады. Сондықтан суреттің барлық функиялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді. Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысанда-ры ның әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады. Кітап ханамен жұмыс істеуді жақсы түсіну үшін төмендегі қарапайым кодты қарастыруды ұсынамыз. Бұл кезеңде жалпы мақсаттар үшін осы кодты іске қосып, алынған нәтижені талдап көрейік. Төменде кодтың жалпы түсіндірмесі берілген.

8 слайд

Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады. Surface нысандары үшін fill () әдісі: # бе ті не ақ фонды салу windowSurface.fill (WHITE) Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түс пен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады. Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функциясын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface нысанын көрсету үшін, display.update () қолдану керек.Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экран да ғы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамы ақ болады. Сондықтан суреттің барлық функиялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді. Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысанда-ры ның әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады. Кітап ханамен жұмыс істеуді жақсы түсіну үшін төмендегі қарапайым кодты қарастыруды ұсынамыз. Бұл кезеңде жалпы мақсаттар үшін осы кодты іске қосып, алынған нәтижені талдап көрейік. Төменде кодтың жалпы түсіндірмесі берілген.

Прог рам ма лис тин гі Hello World.py: background_image = 'plate.png' mouse_image = 'apple.jpg' import pygame from pygame.lo

9 слайд
Прог рам ма лис тин гі Hello World.py: background_image = 'plate.png' mouse_image = 'apple.jpg' import pygame from pygame.locals import * from sys import exit pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((640,480), 0, 32) pygame.display.set_caption("Hello, World!") background = pygame.image.load(background_image). convert() mouse_cursor = pygame.image.load(mouse_image). convert_alpha() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == QUIT: screen.blit(background, (0,0)) x, y = pygame.mouse.get_pos() x-= mouse_cursor.get_width() / 2 y-= mouse_cursor.get_height() / 2 screen.blit(mouse_cursor, (x, y)) pygame.display.update()

9 слайд

Прог рам ма лис тин гі Hello World.py: background_image = 'plate.png' mouse_image = 'apple.jpg' import pygame from pygame.locals import * from sys import exit pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((640,480), 0, 32) pygame.display.set_caption("Hello, World!") background = pygame.image.load(background_image). convert() mouse_cursor = pygame.image.load(mouse_image). convert_alpha() while True: for event in pygame.event.get(): if event.type == QUIT: screen.blit(background, (0,0)) x, y = pygame.mouse.get_pos() x-= mouse_cursor.get_width() / 2 y-= mouse_cursor.get_height() / 2 screen.blit(mouse_cursor, (x, y)) pygame.display.update()

Берілген мысалды іске қосу үшін бізге екі кескін керек: біреуі фон ретін де, ал екіншісі сурет салудағы

10 слайд
Берілген мысалды іске қосу үшін бізге екі кескін керек: біреуі фон ретін де, ал екіншісі сурет салудағы тінтуірдің меңзері ретінде. Бұл жағдайда фон – тарелка суреті, тінтуірдің қозғалысынан кейінгі меңзер – алма бейнесі. Листингтің екінші жолы кескінді сипаттайды. Ал 3–6-жолдары import pygame импорттайды және pygame.init () модулінің қажетті бөлігін баптайды. Инициализациядан кейін терезені құру қажет. 7–8- жолда терезе өлшемі беріледі. Листингтің алғашқы екі жолы сурет деректерін орнатады. 9–10-жолда өлшемі 640х480 болатын терезе жасалады. Терезенің атауы– “ Hello, world!”.

10 слайд

Берілген мысалды іске қосу үшін бізге екі кескін керек: біреуі фон ретін де, ал екіншісі сурет салудағы тінтуірдің меңзері ретінде. Бұл жағдайда фон – тарелка суреті, тінтуірдің қозғалысынан кейінгі меңзер – алма бейнесі. Листингтің екінші жолы кескінді сипаттайды. Ал 3–6-жолдары import pygame импорттайды және pygame.init () модулінің қажетті бөлігін баптайды. Инициализациядан кейін терезені құру қажет. 7–8- жолда терезе өлшемі беріледі. Листингтің алғашқы екі жолы сурет деректерін орнатады. 9–10-жолда өлшемі 640х480 болатын терезе жасалады. Терезенің атауы– “ Hello, world!”.

Сонымен қатар load () функциясы фонға және тінтуірге кес- кінді жүктеу үшін пайдаланылады: background = pygame.image.load(ba

11 слайд
Сонымен қатар load () функциясы фонға және тінтуірге кес- кінді жүктеу үшін пайдаланылады: background = pygame.image.load(background_image).convert() mouse_cursor=pygame.image.load(mouse_image). convert_alpha() Кескінді тінтуір меңзері мен жылжыту үшін бастапқы координаталарын жойып, соңғы деректерді есептейміз: x, y = pygame.mouse.get_pos() x-= mouse_cursor.get_width() / 2 y-= mouse_cursor.get_height() / 2 screen.blit(mouse_cursor, (x, y)) Сондай-ақ screen.blit() функциясын қолданамыз. Соңында жаңа суретті алу үшін экранды жаңартыңдар. pygame.display.update()

11 слайд

Сонымен қатар load () функциясы фонға және тінтуірге кес- кінді жүктеу үшін пайдаланылады: background = pygame.image.load(background_image).convert() mouse_cursor=pygame.image.load(mouse_image). convert_alpha() Кескінді тінтуір меңзері мен жылжыту үшін бастапқы координаталарын жойып, соңғы деректерді есептейміз: x, y = pygame.mouse.get_pos() x-= mouse_cursor.get_width() / 2 y-= mouse_cursor.get_height() / 2 screen.blit(mouse_cursor, (x, y)) Сондай-ақ screen.blit() функциясын қолданамыз. Соңында жаңа суретті алу үшін экранды жаңартыңдар. pygame.display.update()

Pygame.draw. негізі кескіндерді сызу. Әр команданың қызметін жазып шығу. Қызметтері Сипаттамалары pygame.draw.rect pygame.dr

12 слайд
Pygame.draw. негізі кескіндерді сызу. Әр команданың қызметін жазып шығу. Қызметтері Сипаттамалары pygame.draw.rect pygame.draw.polygon pygame.draw.circle pygame.draw.ellipse pygame.draw.arc pygame.draw.line pygame.draw.lines pygame.draw.aaline pygame.draw.aalines

12 слайд

Pygame.draw. негізі кескіндерді сызу. Әр команданың қызметін жазып шығу. Қызметтері Сипаттамалары pygame.draw.rect pygame.draw.polygon pygame.draw.circle pygame.draw.ellipse pygame.draw.arc pygame.draw.line pygame.draw.lines pygame.draw.aaline pygame.draw.aalines

BLACK WHITE RED GREEN BLUE CYAN MAGENTA YELLOW(0, 0, 0) (255, 255

13 слайд
BLACK WHITE RED GREEN BLUE CYAN MAGENTA YELLOW(0, 0, 0) (255, 255, 255) (255, 0, 0) (0, 255, 0) (0, 0, 255)(0, 255, 255) (255, 0, 255) (255, 255, 0)Pygame- де қолдланылатын түстердің дұрыс кодын тауып, сәйкестендір

13 слайд

BLACK WHITE RED GREEN BLUE CYAN MAGENTA YELLOW(0, 0, 0) (255, 255, 255) (255, 0, 0) (0, 255, 0) (0, 0, 255)(0, 255, 255) (255, 0, 255) (255, 255, 0)Pygame- де қолдланылатын түстердің дұрыс кодын тауып, сәйкестендір

Үй тапсырмасы. 1.Ойынның артқы фонын толтыру қалай жүзеге асырылады? 2. Ойынның фонына кескіндерді жүктеу тәртібін

14 слайд
Үй тапсырмасы. 1.Ойынның артқы фонын толтыру қалай жүзеге асырылады? 2. Ойынның фонына кескіндерді жүктеу тәртібін сипаттаңдар. 3. Fill () әдісін пайдаланғанда терезе өлшемі өзгереме?

14 слайд

Үй тапсырмасы. 1.Ойынның артқы фонын толтыру қалай жүзеге асырылады? 2. Ойынның фонына кескіндерді жүктеу тәртібін сипаттаңдар. 3. Fill () әдісін пайдаланғанда терезе өлшемі өзгереме?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі