Ашык сабак Керамика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашык сабак Керамика

Материал туралы қысқаша түсінік
Бул материал жас мамандарга комек ретинде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
: Тақырыбы Керамика :Мақсаты Керамика туралы түсінік беру, ыдыстарды өрнектеуді үйрену. Күтілетін :нәтиже

#1 слайд
: Тақырыбы Керамика :Мақсаты Керамика туралы түсінік беру, ыдыстарды өрнектеуді үйрену. Күтілетін :нәтиже Керамика әдісімен ыдыстарды өрнектеуді біледі. : Сабақтүрі Сайыс сабақ. :Ресурстар Интерактивті тақта, суреттер, постер, сөзқұрақ өрнектелген ыдыстар, бағалау парақшасы, стикер, құмыра сурет.

1 слайд

: Тақырыбы Керамика :Мақсаты Керамика туралы түсінік беру, ыдыстарды өрнектеуді үйрену. Күтілетін :нәтиже Керамика әдісімен ыдыстарды өрнектеуді біледі. : Сабақтүрі Сайыс сабақ. :Ресурстар Интерактивті тақта, суреттер, постер, сөзқұрақ өрнектелген ыдыстар, бағалау парақшасы, стикер, құмыра сурет.

Сабақбарысы . :ІҰйымдастыру Психологиялық дайындық. Амансыңба алтын күн! Амансыңдарма оқушылар! Ама

#2 слайд
Сабақбарысы . :ІҰйымдастыру Психологиялық дайындық. Амансыңба алтын күн! Амансыңдарма оқушылар! Амансыздарма қонақтар! Біз сабақты бастадық.

2 слайд

Сабақбарысы . :ІҰйымдастыру Психологиялық дайындық. Амансыңба алтын күн! Амансыңдарма оқушылар! Амансыздарма қонақтар! Біз сабақты бастадық.

:Топқабөлу Суретті таңдап ал 1. «Ойшылдар» 2. «Тапқырлар» 3. «Өнерлілер» 4. «Шеберлер».

#3 слайд
:Топқабөлу Суретті таңдап ал 1. «Ойшылдар» 2. «Тапқырлар» 3. «Өнерлілер» 4. «Шеберлер».

3 слайд

:Топқабөлу Суретті таңдап ал 1. «Ойшылдар» 2. «Тапқырлар» 3. «Өнерлілер» 4. «Шеберлер».

. ІІҮйтапсырмасын тексеру: «Постер қорғау» Өткен сабақта салған суреттері бойынша постер дайындап оны қорғау.

#4 слайд
. ІІҮйтапсырмасын тексеру: «Постер қорғау» Өткен сабақта салған суреттері бойынша постер дайындап оны қорғау.

4 слайд

. ІІҮйтапсырмасын тексеру: «Постер қорғау» Өткен сабақта салған суреттері бойынша постер дайындап оны қорғау.

. :ІІІЖаңасабақ «Сөзқұрақ» Дастарқанға шуылдап, күніне үш жиылар, жарты сағат жуынар, ыдысын көріп асын іш, ыдыс - аяқтар

#5 слайд
. :ІІІЖаңасабақ «Сөзқұрақ» Дастарқанға шуылдап, күніне үш жиылар, жарты сағат жуынар, ыдысын көріп асын іш, ыдыс - аяқтар. Әріптерді тура орналастыру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.

5 слайд

. :ІІІЖаңасабақ «Сөзқұрақ» Дастарқанға шуылдап, күніне үш жиылар, жарты сағат жуынар, ыдысын көріп асын іш, ыдыс - аяқтар. Әріптерді тура орналастыру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.

Р Е А К И М А К Демек, бүгінгі сабақ «Керамика» Керамика (грек.keramike - қыш өнері, keramos - саз) – қыш сазбен олард

#6 слайд
Р Е А К И М А К Демек, бүгінгі сабақ «Керамика» Керамика (грек.keramike - қыш өнері, keramos - саз) – қыш сазбен олардың минералды қоспаларымен араласқан, күйдіріліп жасалған бұйымдар. Негізгі технология түріне кірпіш, фаянс, фарфор жатады. Керамика қыштан керамикалық бұйымдарды жасау өнері.Қазақстанда Алматыдағы керамикалық зауыты, Астана керамикалық камбинаты, Фарфор зауыты, Ленгердегі керамикалық құбыр зауыты, Қапшағай фарфор зауыты заманауи талаптарға сай керамикалық бұйымдар шығарады.

6 слайд

Р Е А К И М А К Демек, бүгінгі сабақ «Керамика» Керамика (грек.keramike - қыш өнері, keramos - саз) – қыш сазбен олардың минералды қоспаларымен араласқан, күйдіріліп жасалған бұйымдар. Негізгі технология түріне кірпіш, фаянс, фарфор жатады. Керамика қыштан керамикалық бұйымдарды жасау өнері.Қазақстанда Алматыдағы керамикалық зауыты, Астана керамикалық камбинаты, Фарфор зауыты, Ленгердегі керамикалық құбыр зауыты, Қапшағай фарфор зауыты заманауи талаптарға сай керамикалық бұйымдар шығарады.

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

ІV. Сарамандық :жұмыс «Талаппен бастап, талғаммен аяқта». Дастарқанға қойылатын ыдыс - аяқтарға ойшыл суреттер өрн

#14 слайд
ІV. Сарамандық :жұмыс «Талаппен бастап, талғаммен аяқта». Дастарқанға қойылатын ыдыс - аяқтарға ойшыл суреттер өрнектер салып безендіру.

14 слайд

ІV. Сарамандық :жұмыс «Талаппен бастап, талғаммен аяқта». Дастарқанға қойылатын ыдыс - аяқтарға ойшыл суреттер өрнектер салып безендіру.

V. C ергіту:сәті «Жұбыңды тап». Екі бөлікке бөлінген сөздерден жұпты табу әр қатарда тұрған буындардан сөздер құрастыру.

#15 слайд
V. C ергіту:сәті «Жұбыңды тап». Екі бөлікке бөлінген сөздерден жұпты табу әр қатарда тұрған буындардан сөздер құрастыру. аква өр даш рет бо гу нек қарын су яу ашь рель Демек, біз бүгін суретке қарап, ыдыстарға акварель, гуашпен бояу арқалы өрнектер салдық.

15 слайд

V. C ергіту:сәті «Жұбыңды тап». Екі бөлікке бөлінген сөздерден жұпты табу әр қатарда тұрған буындардан сөздер құрастыру. аква өр даш рет бо гу нек қарын су яу ашь рель Демек, біз бүгін суретке қарап, ыдыстарға акварель, гуашпен бояу арқалы өрнектер салдық.

V. ІҚорытындылау : «Өнер – таусылмайтын қазына» Әр топ өз жұмысын аяқтаған соң көрме ұйымдас

#16 слайд
V. ІҚорытындылау : «Өнер – таусылмайтын қазына» Әр топ өз жұмысын аяқтаған соң көрме ұйымдастырылады.

16 слайд

V. ІҚорытындылау : «Өнер – таусылмайтын қазына» Әр топ өз жұмысын аяқтаған соң көрме ұйымдастырылады.

V. :ІІБағалау «Баға - білім таразысы» Топ басшысы өз жұмыстарына қысқаша түсініктеме береді. Жұмыстарды салыстырп бағалан

#17 слайд
V. :ІІБағалау «Баға - білім таразысы» Топ басшысы өз жұмыстарына қысқаша түсініктеме береді. Жұмыстарды салыстырп бағаланады.

17 слайд

V. :ІІБағалау «Баға - білім таразысы» Топ басшысы өз жұмыстарына қысқаша түсініктеме береді. Жұмыстарды салыстырп бағаланады.

V. ІІІКерібайланыс: «Сиқырлы құмыра» Сабақтан алған әсерлерін жазып, құмыраға іледі.

#18 слайд
V. ІІІКерібайланыс: «Сиқырлы құмыра» Сабақтан алған әсерлерін жазып, құмыраға іледі.

18 слайд

V. ІІІКерібайланыс: «Сиқырлы құмыра» Сабақтан алған әсерлерін жазып, құмыраға іледі.

. ІХҮйгетапсырма. Ыдыстарды өрнектеу

#19 слайд
. ІХҮйгетапсырма. Ыдыстарды өрнектеу

19 слайд

. ІХҮйгетапсырма. Ыдыстарды өрнектеу

Керамика

#20 слайд
Керамика

20 слайд

Керамика

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

Файл форматы:
pptx
25.01.2018
309
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі