Ашык сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашык сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Антоновка №23 негізгі мектебі Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері Математика пәнінің мұғалімі Табигат.А

#1 слайд
Антоновка №23 негізгі мектебі Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері Математика пәнінің мұғалімі Табигат.А

1 слайд

Антоновка №23 негізгі мектебі Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері Математика пәнінің мұғалімі Табигат.А

Мақсаты: Қазіргі жастар - ол ертеңгі ұлттың үміті, жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққ

#2 слайд
Мақсаты: Қазіргі жастар - ол ертеңгі ұлттың үміті, жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққа, туған халқының тарихын, мәдениетін жетістіктерін құрметтей білуге тәрбиелеу болып табылады. Білім беру үдерісінде мүмкіндігінше кеңірек қарап, әр оқушыны қазіргі заманғы әлемде білімділікке, Отан мен халыққа қызмет етуге, оның қадір - қасиетін ұғынуға тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Қазіргі жастар - ол ертеңгі ұлттың үміті, жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, жауапкершілікке, тиянақтылыққа, туған халқының тарихын, мәдениетін жетістіктерін құрметтей білуге тәрбиелеу болып табылады. Білім беру үдерісінде мүмкіндігінше кеңірек қарап, әр оқушыны қазіргі заманғы әлемде білімділікке, Отан мен халыққа қызмет етуге, оның қадір - қасиетін ұғынуға тәрбиелеу.

ЖОСПАР: І. Кіріспе. Білім сапасын көтеруге мұғалімінің атқаратын міндеті ІІ.Негізгі бөлімі. 1.Толымсыз квадрат теңдеулерді шеш

#3 слайд
ЖОСПАР: І. Кіріспе. Білім сапасын көтеруге мұғалімінің атқаратын міндеті ІІ.Негізгі бөлімі. 1.Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу. 2.Квадрат теңдеулерді формулалар арқылы шешу. 3.Квадрат теңдеулерді екінші коэффициенті жұп сан болған жағдайдағы шешу формуласы. 4. Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу. 5.Виет теоремасына кері теорема ІІІ. Қорытынды.

3 слайд

ЖОСПАР: І. Кіріспе. Білім сапасын көтеруге мұғалімінің атқаратын міндеті ІІ.Негізгі бөлімі. 1.Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу. 2.Квадрат теңдеулерді формулалар арқылы шешу. 3.Квадрат теңдеулерді екінші коэффициенті жұп сан болған жағдайдағы шешу формуласы. 4. Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу. 5.Виет теоремасына кері теорема ІІІ. Қорытынды.

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында Қазақстанның әлемдегі барынша қабілетті елу елдің қатарына кіруінде бі

#4 слайд
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында Қазақстанның әлемдегі барынша қабілетті елу елдің қатарына кіруінде білім сапасы жоғары, денсаулығы мықты, еліміздің әл-ауқаты үшін қызмет жасайтын жастарға үлкен сенім білдіріп отыр.

4 слайд

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында Қазақстанның әлемдегі барынша қабілетті елу елдің қатарына кіруінде білім сапасы жоғары, денсаулығы мықты, еліміздің әл-ауқаты үшін қызмет жасайтын жастарға үлкен сенім білдіріп отыр.

Қайталау сұрақтары: 1. түріндегі теңдеу қалай аталады? 2. форм

#5 слайд
Қайталау сұрақтары: 1. түріндегі теңдеу қалай аталады? 2. формуласымен есептелетін сан қалай аталады? 3. Егер D>0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 4. Егер D=0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 5. Егер D<0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 6. Қандай жағдайда квадраттық теңдеу келтірілген квадраттық теңдеу деп атайды? 7. теңдеуінің коэффициенттерін атап шығыңдар. 8. Егер квадраттық теңдеуінде коэффициенттердің бірі – b не с немесе b мен с-ның екеуі де 0-ге тең болса, мұндай теңдеулерді қалай атайды? 0 2  cbxах acb4 2  0352 2 хх

5 слайд

Қайталау сұрақтары: 1. түріндегі теңдеу қалай аталады? 2. формуласымен есептелетін сан қалай аталады? 3. Егер D>0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 4. Егер D=0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 5. Егер D<0 болса, онда квадраттық теңдеудің неше түбірі болады? 6. Қандай жағдайда квадраттық теңдеу келтірілген квадраттық теңдеу деп атайды? 7. теңдеуінің коэффициенттерін атап шығыңдар. 8. Егер квадраттық теңдеуінде коэффициенттердің бірі – b не с немесе b мен с-ның екеуі де 0-ге тең болса, мұндай теңдеулерді қалай атайды? 0 2  cbxах acb4 2  0352 2 хх

0 2 ах ,0 2 сах мұндағы 0с ,0 2 bxах 0b мұндағы Толымсыз квадраттық теңдеулердің түрлері

#6 слайд
0 2 ах ,0 2 сах мұндағы 0с ,0 2 bxах 0b мұндағы Толымсыз квадраттық теңдеулердің түрлері

6 слайд

0 2 ах ,0 2 сах мұндағы 0с ,0 2 bxах 0b мұндағы Толымсыз квадраттық теңдеулердің түрлері

0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екі түбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екі түб

#7 слайд
0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екі түбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екі түбірі болады 0 2 ах 0 2 х 0х бір ғана түбірі болады ,0 2 сах 0с мұндағы ,0 2 bxах 0b мұндағы

7 слайд

0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екі түбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екі түбірі болады 0 2 ах 0 2 х 0х бір ғана түбірі болады ,0 2 сах 0с мұндағы ,0 2 bxах 0b мұндағы

Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал

#8 слайд
Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең екенін байқадық. Енді бұл қасиетті теорема ретінде тұжырымдап шығайық. Теорема : Келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең болады: qxxpхх  2121 ;

8 слайд

Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең екенін байқадық. Енді бұл қасиетті теорема ретінде тұжырымдап шығайық. Теорема : Келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең болады: qxxpхх  2121 ;

(келтірілген квадрат теңдеу) – екінші коэф

#9 слайд
(келтірілген квадрат теңдеу) – екінші коэффициент – бос мүше Теңдеудің дискриминанті: Егер D>0, онда теңдеудің екі түбірі бар: және Түбірлердің қосындысы: Түбірлердің көбейтіндісі: . Сонымен, 2 1 Dр х   2 2 Dр х   p pDрDр хх      2 2 2 21       4 )()( 22 )()( 22 21 DpDрDр хх q qppDp      4 )4( 4 222 0 2  qpxx p q qpD 4 2  pхх  21 qхх 21

9 слайд

(келтірілген квадрат теңдеу) – екінші коэффициент – бос мүше Теңдеудің дискриминанті: Егер D>0, онда теңдеудің екі түбірі бар: және Түбірлердің қосындысы: Түбірлердің көбейтіндісі: . Сонымен, 2 1 Dр х   2 2 Dр х   p pDрDр хх      2 2 2 21       4 )()( 22 )()( 22 21 DpDрDр хх q qppDp      4 )4( 4 222 0 2  qpxx p q qpD 4 2  pхх  21 qхх 21

Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал

#10 слайд
Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең екенін байқадық. Енді бұл қасиетті теорема ретінде тұжырымдап шығайық. Теорема : Келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең болады: qxxpхх  2121 ;

10 слайд

Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең екенін байқадық. Енді бұл қасиетті теорема ретінде тұжырымдап шығайық. Теорема : Келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең болады: qxxpхх  2121 ;

Бұл теореманы бірінші дәлелдеген француз математигі Француа Виет (1540-1603) болғандықтан, соның атымен аталады. Кейбір есе

#11 слайд
Бұл теореманы бірінші дәлелдеген француз математигі Француа Виет (1540-1603) болғандықтан, соның атымен аталады. Кейбір есептерді шешкенде Виет теоремасына кері теореманы қолданады. Теорема (кері теорема). Егер сандары үшін шарттары орындалса, онда сандары теңдеуінің түбірлері болады. 21 ,,, xxqp qxxpхх  2121 , 21 xменx 0 2  qpxх

11 слайд

Бұл теореманы бірінші дәлелдеген француз математигі Француа Виет (1540-1603) болғандықтан, соның атымен аталады. Кейбір есептерді шешкенде Виет теоремасына кері теореманы қолданады. Теорема (кері теорема). Егер сандары үшін шарттары орындалса, онда сандары теңдеуінің түбірлері болады. 21 ,,, xxqp qxxpхх  2121 , 21 xменx 0 2  qpxх

Виет теоремасы және оған кері теорема теңдеуді шешпей-ақ , түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табуға және түбірле

#12 слайд
Виет теоремасы және оған кері теорема теңдеуді шешпей-ақ , түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табуға және түбірлері белгілі болғанда, теңдеуді құруға мүмкіндік береді. Мысал қарастырайық: Түбірлері және болған квадраттық теңдеуді құрайық: 32 1õ 32 2 õ 0)32)(32()3232( 2  õõ 014 2 õõ

12 слайд

Виет теоремасы және оған кері теорема теңдеуді шешпей-ақ , түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табуға және түбірлері белгілі болғанда, теңдеуді құруға мүмкіндік береді. Мысал қарастырайық: Түбірлері және болған квадраттық теңдеуді құрайық: 32 1õ 32 2 õ 0)32)(32()3232( 2  õõ 014 2 õõ

Есеп №1. Квадраттық теңдеу abc Түбірлер саны 0132 2 xх 022 2 xх 0169 2 xх 065 2 xх acbD 4 2 

#13 слайд
Есеп №1. Квадраттық теңдеу abc Түбірлер саны 0132 2 xх 022 2 xх 0169 2 xх 065 2 xх acbD 4 2 

13 слайд

Есеп №1. Квадраттық теңдеу abc Түбірлер саны 0132 2 xх 022 2 xх 0169 2 xх 065 2 xх acbD 4 2 

Есеп №2. Квадраттық теңдеу abc ТүбірлеріacbD 4 2  Түбірлер саны 0473 2 xх 0385 2 xх 014133 2 xх 01092 2 уу

#14 слайд
Есеп №2. Квадраттық теңдеу abc ТүбірлеріacbD 4 2  Түбірлер саны 0473 2 xх 0385 2 xх 014133 2 xх 01092 2 уу

14 слайд

Есеп №2. Квадраттық теңдеу abc ТүбірлеріacbD 4 2  Түбірлер саны 0473 2 xх 0385 2 xх 014133 2 xх 01092 2 уу

Түбірлері бар бірнеше келтірілген квадраттық теңдеудің түбірлерін, түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін табы

#15 слайд
Түбірлері бар бірнеше келтірілген квадраттық теңдеудің түбірлерін, түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін табыңдар және жауаптарын кестеге толтырыңдар. Теңдеулер Түбірлер х 1 және х 2 х 1+ х 2х 1 · х 2 х 2 – 2х – 3 = 0 Х 2 + 5х – 6 = 0 х 2 – х – 12 = 0

15 слайд

Түбірлері бар бірнеше келтірілген квадраттық теңдеудің түбірлерін, түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін табыңдар және жауаптарын кестеге толтырыңдар. Теңдеулер Түбірлер х 1 және х 2 х 1+ х 2х 1 · х 2 х 2 – 2х – 3 = 0 Х 2 + 5х – 6 = 0 х 2 – х – 12 = 0

Теңдеулер Түбірлерінің қосындысы Түбірлерінің көбейтіндісі 0352 2 хх 034 2 хх 078 2 хх 098 2 хх №257

#16 слайд
Теңдеулер Түбірлерінің қосындысы Түбірлерінің көбейтіндісі 0352 2 хх 034 2 хх 078 2 хх 098 2 хх №257

16 слайд

Теңдеулер Түбірлерінің қосындысы Түбірлерінің көбейтіндісі 0352 2 хх 034 2 хх 078 2 хх 098 2 хх №257

№261. Түбірлері болатын теңдеулерді жазыңдар: 21 хменх ;3,2 21  хх Түбірлері Қосынды

#17 слайд
№261. Түбірлері болатын теңдеулерді жазыңдар: 21 хменх ;3,2 21  хх Түбірлері ҚосындысыКөбейтіндісіТеңдеу ;6,5 21 хх ;3,4 21 хх ;4,5,1 21  хх ;2,6,0 21  хх ;5,1,8,0 21  хх ;22,22 21  хх ;73,73 21  хх

17 слайд

№261. Түбірлері болатын теңдеулерді жазыңдар: 21 хменх ;3,2 21  хх Түбірлері ҚосындысыКөбейтіндісіТеңдеу ;6,5 21 хх ;3,4 21 хх ;4,5,1 21  хх ;2,6,0 21  хх ;5,1,8,0 21  хх ;22,22 21  хх ;73,73 21  хх

Тест тапсырмалары 1. Теңдеуді шешіңіз: 2. Теңдеуді шешіңіз: 3. Теңдеуді шешіңіз: 4. Теңдеуді шешіңіз: 5. Теңдеуді шешіңіз: 6.

#18 слайд
Тест тапсырмалары 1. Теңдеуді шешіңіз: 2. Теңдеуді шешіңіз: 3. Теңдеуді шешіңіз: 4. Теңдеуді шешіңіз: 5. Теңдеуді шешіңіз: 6. Теңдеуді шешіңіз: 094 2 х А) 0; 1,5. В) -1,5; 1,5. С) -1,5; 0. D) 0. Е) 1,5. 065 2 хх А) 0; 1,2. В) -1,2; 1,2. С) -1,2; 0. D) 0. Е) -1,2. 02 2 х А) 0; 2. В) -2; 2. С) -2; 0. D) 0. Е) 2. 067 2 хх А) 1; 6. В) 4; 5. С) 4; 7. D) -5; 2. Е) -1; 2. 012 2 хх А) 1. В) -1; 0. С) -1; 1. D) -1. Е) 0. 015 2 хх А) -1; 0. В) Түбірлері жоқ. С) 1. D) -1. Е) 0.

18 слайд

Тест тапсырмалары 1. Теңдеуді шешіңіз: 2. Теңдеуді шешіңіз: 3. Теңдеуді шешіңіз: 4. Теңдеуді шешіңіз: 5. Теңдеуді шешіңіз: 6. Теңдеуді шешіңіз: 094 2 х А) 0; 1,5. В) -1,5; 1,5. С) -1,5; 0. D) 0. Е) 1,5. 065 2 хх А) 0; 1,2. В) -1,2; 1,2. С) -1,2; 0. D) 0. Е) -1,2. 02 2 х А) 0; 2. В) -2; 2. С) -2; 0. D) 0. Е) 2. 067 2 хх А) 1; 6. В) 4; 5. С) 4; 7. D) -5; 2. Е) -1; 2. 012 2 хх А) 1. В) -1; 0. С) -1; 1. D) -1. Е) 0. 015 2 хх А) -1; 0. В) Түбірлері жоқ. С) 1. D) -1. Е) 0.

#19 слайд

19 слайд

Сабақ – ұстаздың көп ізденуінен, көп еңбектенуінен туатын педагогикалық шығарма. Ал осы «шығарманы» алдында отырған оқушыла

#20 слайд
Сабақ – ұстаздың көп ізденуінен, көп еңбектенуінен туатын педагогикалық шығарма. Ал осы «шығарманы» алдында отырған оқушыларға игерту де оңай шаруа емес. Ол үшін мұғалімнің біліктілігі, іскерлігі, көптеген әдіс-тәсілдерді қолдана білуі, айтқанын оқушы жүрегіне жеткізе алатындай шешендігі, шебер ой-өрнегі болуы керек. Қорытынды

20 слайд

Сабақ – ұстаздың көп ізденуінен, көп еңбектенуінен туатын педагогикалық шығарма. Ал осы «шығарманы» алдында отырған оқушыларға игерту де оңай шаруа емес. Ол үшін мұғалімнің біліктілігі, іскерлігі, көптеген әдіс-тәсілдерді қолдана білуі, айтқанын оқушы жүрегіне жеткізе алатындай шешендігі, шебер ой-өрнегі болуы керек. Қорытынды

Назарларыңызға рахмет! Жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін!

#21 слайд
Назарларыңызға рахмет! Жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін!

21 слайд

Назарларыңызға рахмет! Жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін!

Файл форматы:
ppt
01.02.2019
380
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі