Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Са Сабақтың тақырыбы : Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін.Ф ф дыбысы мен әрпі

#1 слайд
Са Сабақтың тақырыбы : Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін.Ф ф дыбысы мен әрпі

1 слайд

Са Сабақтың тақырыбы : Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін.Ф ф дыбысы мен әрпі

 Сабақтың тақырыбы:  ОТ «Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін. Фф дыбысы мен әрпі  Осы

#2 слайд
 Сабақтың тақырыбы:  ОТ «Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін. Фф дыбысы мен әрпі  Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:  1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.  1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.  Сабақ мақсаттары:  Барлық оқушылар орындай алады : Өлеңді оқиды, түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды,  бағалауға қатысады.  Көптеген оқушылардың орындай алады: Өлеңді түсініп оқиды, бір-біріне сұрақ қойып топта талдайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Сөздегі ф әріпті анықтайды; сөздерді қатесіз оқиды.  Кейбір оқушылар орындай алады:  Негізгі ойды анықтап айтады, өлеңге өз көзқарасын білдіреді Бағалау критерийлері:  -Мәтіннің мазмұнын сурет арқылы көрсетеді.  -Сюжетті суреттерді сипаттайды.  -Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме құрастырып айтады.

2 слайд

 Сабақтың тақырыбы:  ОТ «Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін. Фф дыбысы мен әрпі  Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:  1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.  1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.  Сабақ мақсаттары:  Барлық оқушылар орындай алады : Өлеңді оқиды, түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды,  бағалауға қатысады.  Көптеген оқушылардың орындай алады: Өлеңді түсініп оқиды, бір-біріне сұрақ қойып топта талдайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Сөздегі ф әріпті анықтайды; сөздерді қатесіз оқиды.  Кейбір оқушылар орындай алады:  Негізгі ойды анықтап айтады, өлеңге өз көзқарасын білдіреді Бағалау критерийлері:  -Мәтіннің мазмұнын сурет арқылы көрсетеді.  -Сюжетті суреттерді сипаттайды.  -Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме құрастырып айтады.

 Тілдік мақсат:  Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Телефон - phone оқылуы фөйн 

#3 слайд
 Тілдік мақсат:  Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Телефон - phone оқылуы фөйн  сөйлесу – разговаривать - speak  Пәнге қатысты терминология: Фф қатаң дауыссыз дыбыс, жеке буын бола алмайды, сөздің ортасында ғана кездеседі.Орыс тілінен енген сөзерде кездеседі.  Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?  2.Дыбысты не істейміз? (естиміз, айтамыз)  3.Әріпті не істейміз? (көреміз, жазамыз)  4.Әріптерден не құралады? (буын)  5.Буыннан не құралады (сөз)  6.Сөзден не құралады? (сөйлем)  7. Сөйлемдерден не құралады? (мәтін) 8. Сөйлем қандай әріппен жазылады? (бас әріппен)  9.Ф ф дыбысы қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

3 слайд

 Тілдік мақсат:  Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Телефон - phone оқылуы фөйн  сөйлесу – разговаривать - speak  Пәнге қатысты терминология: Фф қатаң дауыссыз дыбыс, жеке буын бола алмайды, сөздің ортасында ғана кездеседі.Орыс тілінен енген сөзерде кездеседі.  Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?  2.Дыбысты не істейміз? (естиміз, айтамыз)  3.Әріпті не істейміз? (көреміз, жазамыз)  4.Әріптерден не құралады? (буын)  5.Буыннан не құралады (сөз)  6.Сөзден не құралады? (сөйлем)  7. Сөйлемдерден не құралады? (мәтін) 8. Сөйлем қандай әріппен жазылады? (бас әріппен)  9.Ф ф дыбысы қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

Сабақ барысы : І.Ұйымдастыру бөлімі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру . «Жылы жүрек

#4 слайд
Сабақ барысы : І.Ұйымдастыру бөлімі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру . «Жылы жүрек- ізгі тілек» - Балалар, менің қолымда гүлдері бар құмыраны көріп тұрсыңдар. Енді сендер бір гүлден алып , жылы тілектеріңді айта отырып, бір-біріңе сыйласаңдар ,бұл гүлдер құлпырып, айтқан тілектеріңіздің бәрі орындалады.Өйткені, бұл сиқырлы құмыра. Топқа бөліну. «Гүлдер әлемі»  жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу. (оқушыларды  гүлдердің суреттері арқылы үш топқа бөлемін.)  1-топ Раушан  2-топ Қызғалдақ  3-топ Бәйшешек  Бағалау критерийімен таныстыру . Топ басшылары сайланады.

4 слайд

Сабақ барысы : І.Ұйымдастыру бөлімі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру . «Жылы жүрек- ізгі тілек» - Балалар, менің қолымда гүлдері бар құмыраны көріп тұрсыңдар. Енді сендер бір гүлден алып , жылы тілектеріңді айта отырып, бір-біріңе сыйласаңдар ,бұл гүлдер құлпырып, айтқан тілектеріңіздің бәрі орындалады.Өйткені, бұл сиқырлы құмыра. Топқа бөліну. «Гүлдер әлемі»  жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу. (оқушыларды  гүлдердің суреттері арқылы үш топқа бөлемін.)  1-топ Раушан  2-топ Қызғалдақ  3-топ Бәйшешек  Бағалау критерийімен таныстыру . Топ басшылары сайланады.

 Тақырыпты ашу .  Жұмбақ шешу Стол үстінде тұрады, Бар аузы, құлағы. Қажет болса шақырып, Қоңырауын

#5 слайд
 Тақырыпты ашу .  Жұмбақ шешу Стол үстінде тұрады, Бар аузы, құлағы. Қажет болса шақырып, Қоңырауын ұрады. Алыстағы адаммен, Сөйлесіп тұрады . (Телефон)  Бұл не? -Дұрыс. -Телефон сөзінде таныс емес қандай дыбыс бар?  -Ф дыбысы Айтылуы: фы-фы-фы Олай болса балалар,бүгінгі біздің өтетін дыбысымыз Ф ф дыбысы мен әрпі екен.  Ф дыбысының баспа және жазба түрлерімен танысамыз.  -Ф дыбысы дауыссыз дыбыс,көк текшемен белгіленеді  Ф дыбысы – дауыссыз дыбыс. Ф дыбысын айтқанда созылып айтылмайды. Айтылуына қарай қатаң дауыссыз дыбыс. Бейнетаспадан Ф ф әрпінің бейнеролигімен таныстырамын.  Фото,факс,фирма,ферма,футбол,кафе,кофе

5 слайд

 Тақырыпты ашу .  Жұмбақ шешу Стол үстінде тұрады, Бар аузы, құлағы. Қажет болса шақырып, Қоңырауын ұрады. Алыстағы адаммен, Сөйлесіп тұрады . (Телефон)  Бұл не? -Дұрыс. -Телефон сөзінде таныс емес қандай дыбыс бар?  -Ф дыбысы Айтылуы: фы-фы-фы Олай болса балалар,бүгінгі біздің өтетін дыбысымыз Ф ф дыбысы мен әрпі екен.  Ф дыбысының баспа және жазба түрлерімен танысамыз.  -Ф дыбысы дауыссыз дыбыс,көк текшемен белгіленеді  Ф дыбысы – дауыссыз дыбыс. Ф дыбысын айтқанда созылып айтылмайды. Айтылуына қарай қатаң дауыссыз дыбыс. Бейнетаспадан Ф ф әрпінің бейнеролигімен таныстырамын.  Фото,факс,фирма,ферма,футбол,кафе,кофе

Дауыссыз дыбыс Сөз басында, ортасында келеді.

#6 слайд
Дауыссыз дыбыс Сөз басында, ортасында келеді.

6 слайд

Дауыссыз дыбыс Сөз басында, ортасында келеді.

Суретпен жұмыс ҰЖ Дескриптор: 1. Телефон сөзіндегі жаңа дыбысты атайды. 2. Суретке қарап әңгіме құрастырып

#7 слайд
Суретпен жұмыс ҰЖ Дескриптор: 1. Телефон сөзіндегі жаңа дыбысты атайды. 2. Суретке қарап әңгіме құрастырып айтады. ҚБ «жұлдызшалар»

7 слайд

Суретпен жұмыс ҰЖ Дескриптор: 1. Телефон сөзіндегі жаңа дыбысты атайды. 2. Суретке қарап әңгіме құрастырып айтады. ҚБ «жұлдызшалар»

1-тапсырма: Жұптық жұмыс . Оқулықпен жұмыс. Футбол, кино, ертегі – Қуат ұзақ елтеді, Бі

#8 слайд
1-тапсырма: Жұптық жұмыс . Оқулықпен жұмыс. Футбол, кино, ертегі – Қуат ұзақ елтеді, Бірі қызық бірінен, Айнымай сол күйінен . Қастек Баянбай Дұрыс емесДұрыс Қ у а т Қуаттың қылығы дұрыс, дұрыс еместігін талқылап көріңдер. Бұл оқушының жақсы, жаманды саралай білетінін көрсетеді. Дескриптор: 1. Сөзді буындап ,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды. 2. Оқылған сөздерді сурет арқылы түсініп болжай алады. 3. Қуаттың қылығының дұрыс ,дұрыс еместігін ажырата біледі. ҚБ «жұлдызшалар»

8 слайд

1-тапсырма: Жұптық жұмыс . Оқулықпен жұмыс. Футбол, кино, ертегі – Қуат ұзақ елтеді, Бірі қызық бірінен, Айнымай сол күйінен . Қастек Баянбай Дұрыс емесДұрыс Қ у а т Қуаттың қылығы дұрыс, дұрыс еместігін талқылап көріңдер. Бұл оқушының жақсы, жаманды саралай білетінін көрсетеді. Дескриптор: 1. Сөзді буындап ,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды. 2. Оқылған сөздерді сурет арқылы түсініп болжай алады. 3. Қуаттың қылығының дұрыс ,дұрыс еместігін ажырата біледі. ҚБ «жұлдызшалар»

БАҒАНДАҒЫ СӨЗДЕР: Телефон, футбол, фирма, фабрика.

#9 слайд
БАҒАНДАҒЫ СӨЗДЕР: Телефон, футбол, фирма, фабрика.

9 слайд

БАҒАНДАҒЫ СӨЗДЕР: Телефон, футбол, фирма, фабрика.

 2-тапсырма: ЖЖ Мәтінді ары қарай жалғастырыңдар.  Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алды... 

#10 слайд
 2-тапсырма: ЖЖ Мәтінді ары қарай жалғастырыңдар.  Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алды...    “ Алдаркөсе мен ұры”мультфилмін естеріңе түсіріңдер. Берілген суреттер бойынша әңгімелеп көріңдер.

10 слайд

 2-тапсырма: ЖЖ Мәтінді ары қарай жалғастырыңдар.  Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алды...    “ Алдаркөсе мен ұры”мультфилмін естеріңе түсіріңдер. Берілген суреттер бойынша әңгімелеп көріңдер.

СЕРГІТУ СӘТІ “ Көңілді күн” әніне билеу

#11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ “ Көңілді күн” әніне билеу

11 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ “ Көңілді күн” әніне билеу

1-топ «Сөз ойла,тез ойла» (берілген әріптерден сөздер ойлау,жазу.) 2- топ «Адасқан буындар»(берілген буындардан с

#12 слайд
1-топ «Сөз ойла,тез ойла» (берілген әріптерден сөздер ойлау,жазу.) 2- топ «Адасқан буындар»(берілген буындардан сөздер құрау) 3- топ «Қай әріпті жоғалттым?»(көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қою.) 3-тапсырма: Дәптермен жұмыс. Ф әрпінің бейнеролигі жазылымға байланысты көрсету.  *  Ф  дыбысын  дәптерге  таңбалап жазу  *  Тақтаға  жазу. Ф дыбысын ауада жазу № 2 дәптеріне Ф дыбысының екі жолын жаздыру.Шығармашылық тапсырма.ТЖ

12 слайд

1-топ «Сөз ойла,тез ойла» (берілген әріптерден сөздер ойлау,жазу.) 2- топ «Адасқан буындар»(берілген буындардан сөздер құрау) 3- топ «Қай әріпті жоғалттым?»(көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қою.) 3-тапсырма: Дәптермен жұмыс. Ф әрпінің бейнеролигі жазылымға байланысты көрсету.  *  Ф  дыбысын  дәптерге  таңбалап жазу  *  Тақтаға  жазу. Ф дыбысын ауада жазу № 2 дәптеріне Ф дыбысының екі жолын жаздыру.Шығармашылық тапсырма.ТЖ

 Қалыптастырушы бағалау парағын тарқату.  Тапсырма  Берілген әріптің жазылуына мұқият қараңыз. Жазу жолына суреттің атауын

#13 слайд
 Қалыптастырушы бағалау парағын тарқату.  Тапсырма  Берілген әріптің жазылуына мұқият қараңыз. Жазу жолына суреттің атауын жазыңыз .   Дескриптор: Білім алушы  әріп элементтерін дұрыс салады;  әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;  жазу жолын сақтайды;  сөзді сауатты, көркем жазады.  ҚБ: «Жұлдызшалар»

13 слайд

 Қалыптастырушы бағалау парағын тарқату.  Тапсырма  Берілген әріптің жазылуына мұқият қараңыз. Жазу жолына суреттің атауын жазыңыз .   Дескриптор: Білім алушы  әріп элементтерін дұрыс салады;  әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;  жазу жолын сақтайды;  сөзді сауатты, көркем жазады.  ҚБ: «Жұлдызшалар»

 Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді. «Ыстық микрофон» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. -Бүгін біз қан

#14 слайд
 Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді. «Ыстық микрофон» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. -Бүгін біз қандай дыбыс және әріппен таныстық? -Сабақ ұнады ма? -Ф қандай дыбыс? - Ф дыбысы бар сөздерді айт?  Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.  Кері байланыс

14 слайд

 Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді. «Ыстық микрофон» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. -Бүгін біз қандай дыбыс және әріппен таныстық? -Сабақ ұнады ма? -Ф қандай дыбыс? - Ф дыбысы бар сөздерді айт?  Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.  Кері байланыс

Файл форматы:
pptx
26.00.2020
501
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі