ашық сабақ




1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
«Менің атым – Қожа»
5.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен
сюжеттік дамуын сипаттау;
5.1.2.1 әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың барлығы орындай
алады: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен
тақырыбын сипаттайды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби
шығарманың жанрына қарай фабуласы мен тақырыбын,
сюжеттік дамуын сипаттайды;
Кейбір оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттайды,тақырыбы мен идеясын анықтайды;
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Менің атым – Қожа» 5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Сабақтың мақсаты:Оқушылардың барлығы орындай алады: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен тақырыбын сипаттайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен тақырыбын, сюжеттік дамуын сипаттайды; Кейбір оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды,тақырыбы мен идеясын анықтайды;

2 слайд
“Қарлы кесек”әдісі
Үй тапсырмасын сұрау.
1.Бердібек Соқпақбаев кім?
2. Ол қашан,қай жерде дүниеге келді?
3. Жазушы атын ерекше танытқан
қандай шығарма?
4. “Менің атым –Қожа” қай жылы
экранға шықты?
5. Б.Соқпақбаев қандай повестер мен
романдар жазған?
6. Повесть қандай тілдерде
аударылыды?
2 слайд
“Қарлы кесек”әдісі Үй тапсырмасын сұрау. 1.Бердібек Соқпақбаев кім? 2. Ол қашан,қай жерде дүниеге келді? 3. Жазушы атын ерекше танытқан қандай шығарма? 4. “Менің атым –Қожа” қай жылы экранға шықты? 5. Б.Соқпақбаев қандай повестер мен романдар жазған? 6. Повесть қандай тілдерде аударылыды?

3 слайд
Жаңа сабақ.
Тыңдалым алды тапсырмасы
Повесть - баяндау түрінде қарасөзбен жазылған
оқиғалы көркем шығарманың түрін айтады. Ол
көлемі жағынан әңгімеден үлкен, романға жақындау.
Повестегі оқиғалар жинақы, сюжеттік желіс,
негізінен,бір арнада өрбиді,кейіпкерлер саны
әңгімеден көбірек.Мұнда бірнеше оқиға, адам
өмірінің кезеңдері кеңірек,дамытыла суреттеледі.
“Стоп кадр”әдісі бойынша шығармадан үзінді
көрсетіледі.Оқушылар шығарманың сюжеттік желісі
бойынша анықтап отырады.
3 слайд
Жаңа сабақ. Тыңдалым алды тапсырмасы Повесть - баяндау түрінде қарасөзбен жазылған оқиғалы көркем шығарманың түрін айтады. Ол көлемі жағынан әңгімеден үлкен, романға жақындау. Повестегі оқиғалар жинақы, сюжеттік желіс, негізінен,бір арнада өрбиді,кейіпкерлер саны әңгімеден көбірек.Мұнда бірнеше оқиға, адам өмірінің кезеңдері кеңірек,дамытыла суреттеледі. “Стоп кадр”әдісі бойынша шығармадан үзінді көрсетіледі.Оқушылар шығарманың сюжеттік желісі бойынша анықтап отырады.

4 слайд
“Бейнелі әңгіме” (топтық)
Тыңдалым тапсырмасы
1-топқа.Суретте қандай эпизод көрдіңдер?
Оқулықтан тауып көріңдер.
2-топқа. Суретте қандай эпизод көрдіңдер?
Оқулықта лагерге жолдама беру сәті қалай суреттелген?
3-топқа. Бұл қай сәт екенін анықтап,
оқулықтан тауып көріңдер.
Дескриптор:
- эпизодты оқулықтан табады;
- эпизодты оқиды;
4 слайд
“Бейнелі әңгіме” (топтық) Тыңдалым тапсырмасы 1-топқа.Суретте қандай эпизод көрдіңдер? Оқулықтан тауып көріңдер. 2-топқа. Суретте қандай эпизод көрдіңдер? Оқулықта лагерге жолдама беру сәті қалай суреттелген? 3-топқа. Бұл қай сәт екенін анықтап, оқулықтан тауып көріңдер. Дескриптор: - эпизодты оқулықтан табады; - эпизодты оқиды;

5 слайд
“Т”кестесі әдісі
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
Тақырыбы Идеясы
Дескриптор :
- шығарманың тақырыбы мен идеясын
анықтайды;
5 слайд
“Т”кестесі әдісі Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Тақырыбы Идеясы Дескриптор : - шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

6 слайд
“Коллаж”әдісі
Дескриптор :
- үзінділерді ретімен орналастырады;
- оқып шығады;
6 слайд
“Коллаж”әдісі Дескриптор : - үзінділерді ретімен орналастырады; - оқып шығады;

7 слайд
Сабақты қорыту.
«Шахмат» әдісі
1.Қожаның ойынша,қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге
жатады?
2.Қожа газеттен қандай мәлімет оқыды?
3. Шығармада Миллат кім?
4.Әжесі Қожаны неге” тәмпіш қара” дейді?
5. Өмірде Қожа сынды балалар бар ма?
6. Шығарма неге” Менің атым-Қожа” деп аталады?
Үйге тапсырма : Жазушыға оқырман
ретінде хат жазу.
Бағалау: “Домбыра ” әдісі арқылы
оқушылар әркім өзін бағалайды.
Кері байланыс : “Білім тамшылары ”
7 слайд
Сабақты қорыту. «Шахмат» әдісі 1.Қожаның ойынша,қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге жатады? 2.Қожа газеттен қандай мәлімет оқыды? 3. Шығармада Миллат кім? 4.Әжесі Қожаны неге” тәмпіш қара” дейді? 5. Өмірде Қожа сынды балалар бар ма? 6. Шығарма неге” Менің атым-Қожа” деп аталады? Үйге тапсырма : Жазушыға оқырман ретінде хат жазу. Бағалау: “Домбыра ” әдісі арқылы оқушылар әркім өзін бағалайды. Кері байланыс : “Білім тамшылары ”