Материалдар / Ашық сабақ 11 ден 20 дейін санау. Сандарды салыстыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 11 ден 20 дейін санау. Сандарды салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.5.2.2** «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2022
643
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсе

1 слайд
Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан!

1 слайд

Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан Барлық ғылым соған үйір болады Досың солар табылатын қасыңнан!

Сабақтың тақырыбы : 11-ден20 –ға дейінгі сандар . Сандарды салыстыру.

2 слайд
Сабақтың тақырыбы : 11-ден20 –ға дейінгі сандар . Сандарды салыстыру.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы : 11-ден20 –ға дейінгі сандар . Сандарды салыстыру.

Оқу мақсаттары: 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған

3 слайд
Оқу мақсаттары: 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру .1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.5.2.2** «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін қолдану;

3 слайд

Оқу мақсаттары: 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру .1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; 1.5.2.2** «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін қолдану;

Сабақтың мақсаты : Жетістік критерийлері : Тілдік мақсаттар Барлық оқушылар орындай алады: « > », « < », « = » таңбаларын қ

4 слайд
Сабақтың мақсаты : Жетістік критерийлері : Тілдік мақсаттар  Барлық оқушылар орындай алады: « > », « < », « = » таңбаларын қолданады. Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды біледі; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындарды біріктіру ретінде біледі. Салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді. 20-ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай ауызша азайтуды меңгереді Пәнге тән лексика мен терминология: разряд, ондық, бірлік, бума, тізбек, аттамай азайту, компонеттер, біріктіру, ажырату. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылау: • Екі таңбалы сандардың разрядттық сандарын еске түсір. 17 санында қанша ондық бар? Қанша бірлік бар ?

4 слайд

Сабақтың мақсаты : Жетістік критерийлері : Тілдік мақсаттар  Барлық оқушылар орындай алады: « > », « < », « = » таңбаларын қолданады. Ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды біледі; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындарды біріктіру ретінде біледі. Салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді. 20-ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай ауызша азайтуды меңгереді Пәнге тән лексика мен терминология: разряд, ондық, бірлік, бума, тізбек, аттамай азайту, компонеттер, біріктіру, ажырату. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылау: • Екі таңбалы сандардың разрядттық сандарын еске түсір. 17 санында қанша ондық бар? Қанша бірлік бар ?

Ұйымдастыру кезеңі Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Сәлем бердік сіздерге

5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Жоғары қарап күн көрдім Төмен қарап жер көрдім, Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім. Сабақтың басы Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға тапсырма беремін . 1. Бір таңбалы сандарды өсу және кему ретімен санау. 2. 11-20 дейінгі сандарды өсу және кему ретімен санау. 3. Амалдардың компоненттерін атау. 4. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті. 5. Сандардың көршілерін атау.

5 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз. Жоғары қарап күн көрдім Төмен қарап жер көрдім, Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім. Сабақтың басы Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға тапсырма беремін . 1. Бір таңбалы сандарды өсу және кему ретімен санау. 2. 11-20 дейінгі сандарды өсу және кему ретімен санау. 3. Амалдардың компоненттерін атау. 4. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті. 5. Сандардың көршілерін атау.

Жаңа тақырып Салыстыру. 4 тапсырма 99 бет 10+9 * 10+3 18+2 * 20-8 14-2 * 20-2 10+2 * 15-3 10+7 * 19-2

6 слайд
Жаңа тақырып Салыстыру. 4 тапсырма 99 бет 10+9 * 10+3 18+2 * 20-8 14-2 * 20-2 10+2 * 15-3 10+7 * 19-2 20-9 * 10+1 11-ден 20 дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру.

6 слайд

Жаңа тақырып Салыстыру. 4 тапсырма 99 бет 10+9 * 10+3 18+2 * 20-8 14-2 * 20-2 10+2 * 15-3 10+7 * 19-2 20-9 * 10+1 11-ден 20 дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру.

Есепті шығар. Кері есеп құрастыр. Теңдеулерді шеш. Х+20=90 80-а=30 Бақшаға 15 түп қызана

7 слайд
Есепті шығар. Кері есеп құрастыр. Теңдеулерді шеш. Х+20=90 80-а=30 Бақшаға 15 түп қызанақ пен 5 түп қияр отырғызылды. Барлығы қанша түп көгөніс отырғызылды? Кері есептер құрастыр.

7 слайд

Есепті шығар. Кері есеп құрастыр. Теңдеулерді шеш. Х+20=90 80-а=30 Бақшаға 15 түп қызанақ пен 5 түп қияр отырғызылды. Барлығы қанша түп көгөніс отырғызылды? Кері есептер құрастыр.

Рефлексия  11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыруды үйрендім;  1.5.2.2** «+», «-», «=»,

8 слайд
Рефлексия  11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыруды үйрендім;  1.5.2.2** «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін қолдана аламын;  қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана аламын;  қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндім.Сабақ соңы

8 слайд

Рефлексия  11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыруды үйрендім;  1.5.2.2** «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін қолдана аламын;  қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана аламын;  қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндім.Сабақ соңы

Кер і байланыс Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң,алманың жасыл түсін

9 слайд
Кер і байланыс Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң,алманың жасыл түсін таңда. Егер саған сабақта белгілі бір қиындықты кездестіретін болсаң, алманың сары түсін таңда. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындауда қиын болса,мұғалімнің көмегі қажет болса,алманың қызыл түсін таңда. Егер қаласаң алма ағашын бояуыңа болады .

9 слайд

Кер і байланыс Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң,алманың жасыл түсін таңда. Егер саған сабақта белгілі бір қиындықты кездестіретін болсаң, алманың сары түсін таңда. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындауда қиын болса,мұғалімнің көмегі қажет болса,алманың қызыл түсін таңда. Егер қаласаң алма ағашын бояуыңа болады .