Материалдар / Ашық сабақ 2 сынып Тақырыбы Уақыт

Ашық сабақ 2 сынып Тақырыбы Уақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2020
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гимназия Дайындаған: Есенова Г.А..Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Тәулік Туған өлкемді зерттеймі

1 слайд
Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гимназия Дайындаған: Есенова Г.А..Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Тәулік Туған өлкемді зерттеймін.

1 слайд

Алмалыбақ ауылындағы орта мектеп-гимназия Дайындаған: Есенова Г.А..Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Тәулік Туған өлкемді зерттеймін.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өл

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:12-ге дейінгі рим сандарын оқиды, жазады ж ə не қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат ж ə не минутты ажыратады. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, маркер, қима қағаздар, сағат түрлері.

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:12-ге дейінгі рим сандарын оқиды, жазады ж ə не қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат ж ə не минутты ажыратады. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, маркер, қима қағаздар, сағат түрлері.

3 слайд

3 слайд

«Ой толғаныс» У Ә У А Қ Т ТЫ Л КІ

4 слайд
«Ой толғаныс» У Ә У А Қ Т ТЫ Л КІ

4 слайд

«Ой толғаныс» У Ә У А Қ Т ТЫ Л КІ

48+11 700-500 800-40029+17 68+30 600-200 35+27 900-100 45+14 59 200800 40046 59 62 400 98 67+30 37+2197 58

5 слайд
48+11 700-500 800-40029+17 68+30 600-200 35+27 900-100 45+14 59 200800 40046 59 62 400 98 67+30 37+2197 58

5 слайд

48+11 700-500 800-40029+17 68+30 600-200 35+27 900-100 45+14 59 200800 40046 59 62 400 98 67+30 37+2197 58

Оқулықпен жұмыс

6 слайд
Оқулықпен жұмыс

6 слайд

Оқулықпен жұмыс

1 тапсырма Жеке жұмыс (Қалыптастырушы бағалау) Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Дескриптор Білім алушы  минуттық тіл 1

7 слайд
1 тапсырма Жеке жұмыс (Қалыптастырушы бағалау) Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Дескриптор Білім алушы  минуттық тіл 12- ні көрсетіп тұрған уақытты дәл анықтайды және жазады;  сағаттың ширек бөлігі қалған уақытты дәл анықтайды және жазады; минуттық тіл толық сағатты көрсетпеген жағдайдағы уақытты дәл анықтайды және жазады.

7 слайд

1 тапсырма Жеке жұмыс (Қалыптастырушы бағалау) Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Дескриптор Білім алушы  минуттық тіл 12- ні көрсетіп тұрған уақытты дәл анықтайды және жазады;  сағаттың ширек бөлігі қалған уақытты дәл анықтайды және жазады; минуттық тіл толық сағатты көрсетпеген жағдайдағы уақытты дәл анықтайды және жазады.

4 қараша Сынып жұмысы 1-тапсырма. Сағат тіліннен таңғы, түскі, кешкі уақытты көрсет. Таңғы. Түскі. Кешкі .

8 слайд
4 қараша Сынып жұмысы 1-тапсырма. Сағат тіліннен таңғы, түскі, кешкі уақытты көрсет. Таңғы. Түскі. Кешкі .

8 слайд

4 қараша Сынып жұмысы 1-тапсырма. Сағат тіліннен таңғы, түскі, кешкі уақытты көрсет. Таңғы. Түскі. Кешкі .

2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93-7= 100-5= 95-5= 48+ =50

9 слайд
2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93-7= 100-5= 95-5= 48+ =50 88+9= 90- =83 50- 42=

9 слайд

2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93-7= 100-5= 95-5= 48+ =50 88+9= 90- =83 50- 42=

2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93+7= 100-5= 95+5= 48+ =50

10 слайд
2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93+7= 100-5= 95+5= 48+ =50 88+9= 90- =83 50- =42 93 95 2 7 100 100 97 8

10 слайд

2 Теңдіктерді толықтыр. 100-7 = 93+7= 100-5= 95+5= 48+ =50 88+9= 90- =83 50- =42 93 95 2 7 100 100 97 8

4- а. Салыстыр 5дм 1см > < < 5дм 20 сағат 1 тәулік <15 сағат 1 сағат 6мин 1 тәулік 76минут

11 слайд
4- а. Салыстыр 5дм 1см > < < 5дм 20 сағат 1 тәулік <15 сағат 1 сағат 6мин 1 тәулік 76минут

11 слайд

4- а. Салыстыр 5дм 1см > < < 5дм 20 сағат 1 тәулік <15 сағат 1 сағат 6мин 1 тәулік 76минут

Сергіту сәті «Шырша»

12 слайд
Сергіту сәті «Шырша»

12 слайд

Сергіту сәті «Шырша»

8дм8см+30см= 1м-56см= 3сағ20мин-20мин= 24кг+76кг= 5. Өрнектің мәнін тап .

13 слайд
8дм8см+30см= 1м-56см= 3сағ20мин-20мин= 24кг+76кг= 5. Өрнектің мәнін тап .

13 слайд

8дм8см+30см= 1м-56см= 3сағ20мин-20мин= 24кг+76кг= 5. Өрнектің мәнін тап .

• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанд

14 слайд
• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты.Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

14 слайд

• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты.Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

6 есеп. Темірлан мектепке бару үшін 12сағат 00 минутта үйінен шықты.Ал 17сағат 00 минутта мектептен үйге қайтты. Ол мектепт

15 слайд
6 есеп. Темірлан мектепке бару үшін 12сағат 00 минутта үйінен шықты.Ал 17сағат 00 минутта мектептен үйге қайтты. Ол мектепте неше сағат болды?

15 слайд

6 есеп. Темірлан мектепке бару үшін 12сағат 00 минутта үйінен шықты.Ал 17сағат 00 минутта мектептен үйге қайтты. Ол мектепте неше сағат болды?

БИНГО

16 слайд
БИНГО

16 слайд

БИНГО

Қорытынды Тест 1.1сағатта неше минут бар? А) 40 Ә) 30 Б) 60 В) 25 2.1 аптада неше күн бар? А) 9 Ә) 3

17 слайд
Қорытынды Тест 1.1сағатта неше минут бар? А) 40 Ә) 30 Б) 60 В) 25 2.1 аптада неше күн бар? А) 9 Ә) 3 Б) 7 В) 15 3.Наурызды қай айда тойлайды? А) сәуір Ә)мамыр Б) наурыз В) тамыз 4. 1 жылда неше ай бар? А) 12 Ә) 22 Б) 12 В) 10 5. қараша айынан соң қай ай болады? А) желтоқсан Ә) мамыр Б) қаңтар В) ақпан

17 слайд

Қорытынды Тест 1.1сағатта неше минут бар? А) 40 Ә) 30 Б) 60 В) 25 2.1 аптада неше күн бар? А) 9 Ә) 3 Б) 7 В) 15 3.Наурызды қай айда тойлайды? А) сәуір Ә)мамыр Б) наурыз В) тамыз 4. 1 жылда неше ай бар? А) 12 Ә) 22 Б) 12 В) 10 5. қараша айынан соң қай ай болады? А) желтоқсан Ә) мамыр Б) қаңтар В) ақпан

18 слайд

18 слайд

Кері байланыс Бағалау, мақтау, мадақтау Үйге тапсырма

19 слайд
Кері байланыс Бағалау, мақтау, мадақтау Үйге тапсырма

19 слайд

Кері байланыс Бағалау, мақтау, мадақтау Үйге тапсырма

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ