Материалдар / Ашық сабақ 3 саны мен цифры 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 саны мен цифры 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ, жоаспар болғандықтан бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі болады деген ой
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2019
642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Математика. 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен цифрлар Сабақтың тақырыбы: 3 саны мен цифры 1.1.1.1*

1 слайд
Пән: Математика. 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен цифрлар Сабақтың тақырыбы: 3 саны мен цифры 1.1.1.1**Санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықталатындығын түсіну. 1.1.1.2**біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі 1.1.1.3 **Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Барлығы: санау барысында сандардың реттілігін анықтайды; он көлеміндегі сандарды тура, кері ретпен санайды; сан мен цифрды бір-бірінен ажыратады. Көпшілігі : бір таңбалы сандарды салыстырады; он көлеміндегі натурал сандардың құрамын анықтайды. бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен қосады, азайтады. Кейбірі: Сандардың құрамынан өрнек құрастырып, салыстырады 3 көлеміндегі сандарды жазады және салыстырады -Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. - 3 санының құрамын анықтайды№ 193 жалпы орта мектеп Мұғалім: Жиенбаева Шолпан

1 слайд

Пән: Математика. 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сандар мен цифрлар Сабақтың тақырыбы: 3 саны мен цифры 1.1.1.1**Санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықталатындығын түсіну. 1.1.1.2**біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі 1.1.1.3 **Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Барлығы: санау барысында сандардың реттілігін анықтайды; он көлеміндегі сандарды тура, кері ретпен санайды; сан мен цифрды бір-бірінен ажыратады. Көпшілігі : бір таңбалы сандарды салыстырады; он көлеміндегі натурал сандардың құрамын анықтайды. бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен қосады, азайтады. Кейбірі: Сандардың құрамынан өрнек құрастырып, салыстырады 3 көлеміндегі сандарды жазады және салыстырады -Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. - 3 санының құрамын анықтайды№ 193 жалпы орта мектеп Мұғалім: Жиенбаева Шолпан

Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі Ұжымдық жұмыс “ Ой қозғау” әдісі арқылы Сандық сәуледе 3 санын басқа сандармен салыстыруға көңіл бөліп, санның құрамы бойынша 1 мен 2 сандарымен байланыс орнату. Сандық сәуледегі орны бойынша орналастыру жағдайын құрастыру. 3 саны- натурал сан, натурал сандар қатарында 2 ден кейін тұрады. Оқушылар сабақта 3 сан құрамы мен оны алуды әртұрлі нұсқалармен таныстырамын. Сандық сәуле бойынша ұжымда жұмыс жүргіземін -3 саны қай санынан кейін келеді? (2) - 3сан алдында қандай сан тұрады? (2) Осы сандардың қайсы үлкен? Неліктен деп сұраймын? Барлық оқушылар 1 таңбалы сандардың құрамын, реттік номерін анықтауды тура және кері ретпен санауды 3 санын және бір таңбалы сандарды оқуды жазуды салыстыруды түсінді . Оқушылар бірлесе жұмыс жасап, бір-бірімен пікір алмасып ортақ шешімге келді. Белсенді оқу әдістері оқу мақсатына жетуге көмегін тигізді. Топтық жұмыс “ Ойлан- жұптас- бөліс” 1-топ Түсіп қалған сандарды жаз. Оқушылар 3 саның құрамын талдау және 3-ке дейін санауды қайталау үшін жұппен жұмыс ұйымдастырамын. 2- . топ Салыстыр Аққуларды салыстыр Жаңғақтарды салыстыр Шыршаларды салыстыр 3- топ . Сурет бойынша есеп құрастыр Суреттегі аққуды сана (2) Не өзгерді? (біреуі қосылды) Енді қанша болды? (2+1=3) Жаңғақ қанша болды (3) Не өзгерді? (біреуі түсіп кетті) “ Кімжылдам” әдісі « Қай сан жоғалттым» ойыны арқылы санның құрамын жазу Түсіп қалған сандарды оқы,жаз Шаңғышыға көмектес. Түсіп қалған сандарды жазу барысында оқушылар шаңғышыға мәреге жетуге көмектеседі Жұптық жұмыс

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі Ұжымдық жұмыс “ Ой қозғау” әдісі арқылы Сандық сәуледе 3 санын басқа сандармен салыстыруға көңіл бөліп, санның құрамы бойынша 1 мен 2 сандарымен байланыс орнату. Сандық сәуледегі орны бойынша орналастыру жағдайын құрастыру. 3 саны- натурал сан, натурал сандар қатарында 2 ден кейін тұрады. Оқушылар сабақта 3 сан құрамы мен оны алуды әртұрлі нұсқалармен таныстырамын. Сандық сәуле бойынша ұжымда жұмыс жүргіземін -3 саны қай санынан кейін келеді? (2) - 3сан алдында қандай сан тұрады? (2) Осы сандардың қайсы үлкен? Неліктен деп сұраймын? Барлық оқушылар 1 таңбалы сандардың құрамын, реттік номерін анықтауды тура және кері ретпен санауды 3 санын және бір таңбалы сандарды оқуды жазуды салыстыруды түсінді . Оқушылар бірлесе жұмыс жасап, бір-бірімен пікір алмасып ортақ шешімге келді. Белсенді оқу әдістері оқу мақсатына жетуге көмегін тигізді. Топтық жұмыс “ Ойлан- жұптас- бөліс” 1-топ Түсіп қалған сандарды жаз. Оқушылар 3 саның құрамын талдау және 3-ке дейін санауды қайталау үшін жұппен жұмыс ұйымдастырамын. 2- . топ Салыстыр Аққуларды салыстыр Жаңғақтарды салыстыр Шыршаларды салыстыр 3- топ . Сурет бойынша есеп құрастыр Суреттегі аққуды сана (2) Не өзгерді? (біреуі қосылды) Енді қанша болды? (2+1=3) Жаңғақ қанша болды (3) Не өзгерді? (біреуі түсіп кетті) “ Кімжылдам” әдісі « Қай сан жоғалттым» ойыны арқылы санның құрамын жазу Түсіп қалған сандарды оқы,жаз Шаңғышыға көмектес. Түсіп қалған сандарды жазу барысында оқушылар шаңғышыға мәреге жетуге көмектеседі Жұптық жұмыс

Саралау . Сараланған тапсырма Сандардың құрамынан өрнек құрастырып, салыстыр Жұптық жұмыс Диалог және қолдау Жеке жұмыс Қарқы

3 слайд
Саралау . Сараланған тапсырма Сандардың құрамынан өрнек құрастырып, салыстыр Жұптық жұмыс Диалог және қолдау Жеке жұмыс Қарқын тәсілі «Қай сан жоғалттым» ойыны арқылы санның құрамын жазазы. Жұптық жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушыларды таным деңгейі жоғары оқушылармен жұптастырамын.Жұбының қолдау көрсетуі оқушының оқу мақсатына жетуіне тиімді әсерін тигізеді. Нәтижесінде, саралап оқытудың диалог және қолдау көрсету әдісі жүреді.Саралап оқытудың 7 тәсілі 1. Тапсырма арқылы 2. Ресурс 3. Қарқын 4. Нәтиже 5. Диалог және қолдау 6. Бағалау 7. Топтастыру

3 слайд

Саралау . Сараланған тапсырма Сандардың құрамынан өрнек құрастырып, салыстыр Жұптық жұмыс Диалог және қолдау Жеке жұмыс Қарқын тәсілі «Қай сан жоғалттым» ойыны арқылы санның құрамын жазазы. Жұптық жұмыс барысында қолдауды қажет ететін оқушыларды таным деңгейі жоғары оқушылармен жұптастырамын.Жұбының қолдау көрсетуі оқушының оқу мақсатына жетуіне тиімді әсерін тигізеді. Нәтижесінде, саралап оқытудың диалог және қолдау көрсету әдісі жүреді.Саралап оқытудың 7 тәсілі 1. Тапсырма арқылы 2. Ресурс 3. Қарқын 4. Нәтиже 5. Диалог және қолдау 6. Бағалау 7. Топтастыру

Критериалды бағалау Оқу мақсаты 1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде

4 слайд
Критериалды бағалау Оқу мақсаты 1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийі 10 көлемінде тура және кері бағытта санайды. - Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды . Бағалау түрлері “ Жетістік баспалдағымен” Мұғалімнің мадақтауы (тамаша, керемет, жақсы) Бағдаршам арқылы бағалау Басбармақпен бағалау1-тапсырма Берілген сандардың құрамын толықтырып жазыңыз. 3 3 3   1 2 1 Дескриптор Білім алушы 3 санының құрамын анықтайды 2-тапсырма - 2 санынан ке йінгі санды жаз; 3 санының алдында тұратын санды жаз Дескриптор Білім алушы: -3 санынан кейінгі санды жазады - 4 санының алдындағы санды жазады

4 слайд

Критериалды бағалау Оқу мақсаты 1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийі 10 көлемінде тура және кері бағытта санайды. - Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды . Бағалау түрлері “ Жетістік баспалдағымен” Мұғалімнің мадақтауы (тамаша, керемет, жақсы) Бағдаршам арқылы бағалау Басбармақпен бағалау1-тапсырма Берілген сандардың құрамын толықтырып жазыңыз. 3 3 3   1 2 1 Дескриптор Білім алушы 3 санының құрамын анықтайды 2-тапсырма - 2 санынан ке йінгі санды жаз; 3 санының алдында тұратын санды жаз Дескриптор Білім алушы: -3 санынан кейінгі санды жазады - 4 санының алдындағы санды жазады

Ықшам сабақтың ықпалы Мен осы сабақты құрастыру барысынды әріптестерімнің және тренердің маған ұсынған кері байланыс нәтижесінд

5 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Мен осы сабақты құрастыру барысынды әріптестерімнің және тренердің маған ұсынған кері байланыс нәтижесінде қысқа мерзімді жоспарлау үшін оқу мақсаттарын дұрыс жоспарлауды және сабақ мақсатын оқушылардың жас ерекшеліктеріне ойлау дағдыларының деңгейіне, пәннің басты ерекшеліктеріне қарай жоспарлау қажеттілігін меңгердім. Қалыптастырушы бағалау түрлерін қолдануды білдім. Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушының күнделікті білім сапасын, білім алудағы олқылықтарын түзеуді біліп,үйрендім. Болашақта қалыптастырушы бағалау нәтижелерін талдау негізінде оқу мен оқытуды түзетуді жолға қоямын деген сенімдемін. Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

5 слайд

Ықшам сабақтың ықпалы Мен осы сабақты құрастыру барысынды әріптестерімнің және тренердің маған ұсынған кері байланыс нәтижесінде қысқа мерзімді жоспарлау үшін оқу мақсаттарын дұрыс жоспарлауды және сабақ мақсатын оқушылардың жас ерекшеліктеріне ойлау дағдыларының деңгейіне, пәннің басты ерекшеліктеріне қарай жоспарлау қажеттілігін меңгердім. Қалыптастырушы бағалау түрлерін қолдануды білдім. Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушының күнделікті білім сапасын, білім алудағы олқылықтарын түзеуді біліп,үйрендім. Болашақта қалыптастырушы бағалау нәтижелерін талдау негізінде оқу мен оқытуды түзетуді жолға қоямын деген сенімдемін. Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!