Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып Жомарттық пен кеңпейілділік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 сынып Жомарттық пен кеңпейілділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін - өзі тану мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Жомарт Ыбырай Алтынсарин

2 слайд
Жомарт Ыбырай Алтынсарин

2 слайд

Жомарт Ыбырай Алтынсарин

Үй тапсырмасын тексеру. 1.Жомарт әңгімесі не жайында? 2. Атымтай Жомарттықты қалай түсіндірді? 3.Жомарт адамдардан қандай үлгі а

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1.Жомарт әңгімесі не жайында? 2. Атымтай Жомарттықты қалай түсіндірді? 3.Жомарт адамдардан қандай үлгі алуға болады?

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1.Жомарт әңгімесі не жайында? 2. Атымтай Жомарттықты қалай түсіндірді? 3.Жомарт адамдардан қандай үлгі алуға болады?

Тақырыбы: Жомарттық пен кеңпейілділік Құндылық : Сүйіспеншілік. Қасиетте

4 слайд
Тақырыбы: Жомарттық пен кеңпейілділік Құндылық : Сүйіспеншілік. Қасиеттер:мейірімділік,кішіпейілділік

4 слайд

Тақырыбы: Жомарттық пен кеңпейілділік Құндылық : Сүйіспеншілік. Қасиеттер:мейірімділік,кішіпейілділік

Жомарттық - өзгенің қайғысын сезіне білу,бар нәрсемен бөлісе білу. Жомарттықпен аты шыққан адамды көпшілік ” Атымтай жомарт

5 слайд
Жомарттық - өзгенің қайғысын сезіне білу,бар нәрсемен бөлісе білу. Жомарттықпен аты шыққан адамды көпшілік ” Атымтай жомарт” деп ардақтаған.

5 слайд

Жомарттық - өзгенің қайғысын сезіне білу,бар нәрсемен бөлісе білу. Жомарттықпен аты шыққан адамды көпшілік ” Атымтай жомарт” деп ардақтаған.

Балалар,адамды бай қылатын дүние - мүлкі мен ақшасы емес,қардай аппақ пейілі мен адал көңілі екен.

6 слайд
Балалар,адамды бай қылатын дүние - мүлкі мен ақшасы емес,қардай аппақ пейілі мен адал көңілі екен.

6 слайд

Балалар,адамды бай қылатын дүние - мүлкі мен ақшасы емес,қардай аппақ пейілі мен адал көңілі екен.

7 слайд

7 слайд

Қамқор бол! Қамқор бол! Жақсылық жаса!

8 слайд
Қамқор бол! Қамқор бол! Жақсылық жаса!

8 слайд

Қамқор бол! Қамқор бол! Жақсылық жаса!

9 слайд

9 слайд

Адамны ң қадірлісі - жомарт кісі Жүсіп Баласағұни ( 1020) ақын,ойшыл, ғалым,мемлекет қ

10 слайд
Адамны ң қадірлісі - жомарт кісі Жүсіп Баласағұни ( 1020) ақын,ойшыл, ғалым,мемлекет қайраткері

10 слайд

Адамны ң қадірлісі - жомарт кісі Жүсіп Баласағұни ( 1020) ақын,ойшыл, ғалым,мемлекет қайраткері

- Осы дәйексөзді қалай түсінеміз? - Жомарт кісі болу үшін өздерің қандай іс әрекет жасап жүрсіңдер? - Өз ойы

11 слайд
- Осы дәйексөзді қалай түсінеміз? - Жомарт кісі болу үшін өздерің қандай іс әрекет жасап жүрсіңдер? - Өз ойымызды білдірейік. Мұғалім:Жомарттық бұл адам бойындағы ізгі қасиет

11 слайд

- Осы дәйексөзді қалай түсінеміз? - Жомарт кісі болу үшін өздерің қандай іс әрекет жасап жүрсіңдер? - Өз ойымызды білдірейік. Мұғалім:Жомарттық бұл адам бойындағы ізгі қасиет

Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

12 слайд
Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

12 слайд

Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

Мұғалім сыйы Кеңпейілділік Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

13 слайд
Мұғалім сыйы Кеңпейілділік Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

13 слайд

Мұғалім сыйы Кеңпейілділік Мұғалім сыйы Кеңпейілділік

Кеңпейілділік Ертеде егіншілікпен айналысатын Мәди мен Мейір деген екі бауыр өмір сүріпті.Үлкені Мәди үйленген балалы-шағалы бо

14 слайд
Кеңпейілділік Ертеде егіншілікпен айналысатын Мәди мен Мейір деген екі бауыр өмір сүріпті.Үлкені Мәди үйленген балалы-шағалы болса,кішісі Мейір бойдақ екен.Алайда олар соған қарамастан жыл сайынғы егін өнімін өзара тең бөлісіп отырады екен.Күндердің бір күнінде Мейір: -Мен осы не істеп жүрмін? Ағам болса жанұялы балалары көп, ал мен жалғызбын.Ішіп - жеміме көп кетпейді. Онымен өнімді былайша тең бөліп жүргенім еш әділдікке жатпайды ғой деп сол түні қамба сынан бір қап дән әкеліп ағасының қоймасына білдірмей төгіп кетеді.Осы әдет бірнеше күнге жалғасат. Осы күндері Мәди де інісінің жайын уайымдап ойға кетеді. -Мен осы не істеп жүрмін?Менің сүйеу болар әйелім мен жәрдемдесетін балаларым бар.Ал,інім жалғыз.Оған болашағын реттеп,жағдайын жасау үшін көбірек өнім керек емес пе?деп,ол да әр түні білдірмей інісінің қамбасына бір қап дәннен таси бастайды.Осы сарынман арада біраз уақыт өтеді.Алайда екеуі де қанша күн өтсе де ,өз қоймаларындағы дәннің ортая қоймайтынын байқайды. Сол күні түнде екеуі де өз қамбаларын тексеруге шыққанда,кенеттен бір - біріне жолығып қалады.Жағдайды бірден түсінген олар қолдарындағы қаптарын тастай салып,көздеріне жас алған күйде құшақтаса кетеді. « Кеңпейілділік ”- деген бұл өмірде хош иісті әтірдің ыдысы секілді болу,ол ішіндегісінін барлығын өзгелерге сыйлап босап қалған күйде де,жағымды иісінен ажырамай тұрады.

14 слайд

Кеңпейілділік Ертеде егіншілікпен айналысатын Мәди мен Мейір деген екі бауыр өмір сүріпті.Үлкені Мәди үйленген балалы-шағалы болса,кішісі Мейір бойдақ екен.Алайда олар соған қарамастан жыл сайынғы егін өнімін өзара тең бөлісіп отырады екен.Күндердің бір күнінде Мейір: -Мен осы не істеп жүрмін? Ағам болса жанұялы балалары көп, ал мен жалғызбын.Ішіп - жеміме көп кетпейді. Онымен өнімді былайша тең бөліп жүргенім еш әділдікке жатпайды ғой деп сол түні қамба сынан бір қап дән әкеліп ағасының қоймасына білдірмей төгіп кетеді.Осы әдет бірнеше күнге жалғасат. Осы күндері Мәди де інісінің жайын уайымдап ойға кетеді. -Мен осы не істеп жүрмін?Менің сүйеу болар әйелім мен жәрдемдесетін балаларым бар.Ал,інім жалғыз.Оған болашағын реттеп,жағдайын жасау үшін көбірек өнім керек емес пе?деп,ол да әр түні білдірмей інісінің қамбасына бір қап дәннен таси бастайды.Осы сарынман арада біраз уақыт өтеді.Алайда екеуі де қанша күн өтсе де ,өз қоймаларындағы дәннің ортая қоймайтынын байқайды. Сол күні түнде екеуі де өз қамбаларын тексеруге шыққанда,кенеттен бір - біріне жолығып қалады.Жағдайды бірден түсінген олар қолдарындағы қаптарын тастай салып,көздеріне жас алған күйде құшақтаса кетеді. « Кеңпейілділік ”- деген бұл өмірде хош иісті әтірдің ыдысы секілді болу,ол ішіндегісінін барлығын өзгелерге сыйлап босап қалған күйде де,жағымды иісінен ажырамай тұрады.

Мұғалім:Ал,жақсы балалар! Осы әңгімеден не түсінгенімізді айтайықшы

15 слайд
Мұғалім:Ал,жақсы балалар! Осы әңгімеден не түсінгенімізді айтайықшы

15 слайд

Мұғалім:Ал,жақсы балалар! Осы әңгімеден не түсінгенімізді айтайықшы

Мен әңгімеден жақсылық жасау керек екенін түсіндім. Кеңпейілділік адам бойындағы ең жақсы қасиет. ақжарқындылық,. Кеңпейіл адам

16 слайд
Мен әңгімеден жақсылық жасау керек екенін түсіндім. Кеңпейілділік адам бойындағы ең жақсы қасиет. ақжарқындылық,. Кеңпейіл адам жомарт адам,ешкімге жамандық ойламай,көп жақсылық жасайтын адамды айтады.

16 слайд

Мен әңгімеден жақсылық жасау керек екенін түсіндім. Кеңпейілділік адам бойындағы ең жақсы қасиет. ақжарқындылық,. Кеңпейіл адам жомарт адам,ешкімге жамандық ойламай,көп жақсылық жасайтын адамды айтады.

Мұғалім :Адамдар бір - біріне жылы сезімін білдіріп,тек жақсылықты ойлау,игілік жасау арқылы жомарттық пен кеңпейілділік таныт

17 слайд
Мұғалім :Адамдар бір - біріне жылы сезімін білдіріп,тек жақсылықты ойлау,игілік жасау арқылы жомарттық пен кеңпейілділік таныта алады.

17 слайд

Мұғалім :Адамдар бір - біріне жылы сезімін білдіріп,тек жақсылықты ойлау,игілік жасау арқылы жомарттық пен кеңпейілділік таныта алады.

Д әптермен жұмыс Кеңпейіл,кешірімді болу Барлық адамдарға жақыным деп қарау. Кең болсаң- кем болмайсың Ақ пейілдің аты арып,

18 слайд
Д әптермен жұмыс Кеңпейіл,кешірімді болу Барлық адамдарға жақыным деп қарау. Кең болсаң- кем болмайсың Ақ пейілдің аты арып,тоны тозбас.

18 слайд

Д әптермен жұмыс Кеңпейіл,кешірімді болу Барлық адамдарға жақыным деп қарау. Кең болсаң- кем болмайсың Ақ пейілдің аты арып,тоны тозбас.

Ойлан,тап! Жүздесесің, Үлкенге де, кішіге. Үнсіз күтсең, Құрметсіздік ісі де. Құрметіңді сезіндірер кісіге, Не екенін білесің бе

19 слайд
Ойлан,тап! Жүздесесің, Үлкенге де, кішіге. Үнсіз күтсең, Құрметсіздік ісі де. Құрметіңді сезіндірер кісіге, Не екенін білесің бе түсіне?! Шәк i ртке жанашыр, Мей i рбан к i м, жаны асыл?   Дем алуды білмейтін, Еңбекқор бұл дейтін

19 слайд

Ойлан,тап! Жүздесесің, Үлкенге де, кішіге. Үнсіз күтсең, Құрметсіздік ісі де. Құрметіңді сезіндірер кісіге, Не екенін білесің бе түсіне?! Шәк i ртке жанашыр, Мей i рбан к i м, жаны асыл?   Дем алуды білмейтін, Еңбекқор бұл дейтін

Жағдаят шешу. «Сенің сыныптасың автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, үйіне қайта алмай жүр, сенің іс-әрекетің қандай бол

20 слайд
Жағдаят шешу. «Сенің сыныптасың автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, үйіне қайта алмай жүр, сенің іс-әрекетің қандай болар еді?»

20 слайд

Жағдаят шешу. «Сенің сыныптасың автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, үйіне қайта алмай жүр, сенің іс-әрекетің қандай болар еді?»

Кім жылдам ойыны Тапсырманы қай оқушы дұрыс,қатесіз жазып,айтса сол оқушы жылдам оқушы атанады.

21 слайд
Кім жылдам ойыны Тапсырманы қай оқушы дұрыс,қатесіз жазып,айтса сол оқушы жылдам оқушы атанады.

21 слайд

Кім жылдам ойыны Тапсырманы қай оқушы дұрыс,қатесіз жазып,айтса сол оқушы жылдам оқушы атанады.

2-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып,мақал мәтелдерді жазыңдар. Қажетті сөздер: жомарт,кең,жолы ашық,жомарт,к

22 слайд
2-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып,мақал мәтелдерді жазыңдар. Қажетті сөздер: жомарт,кең,жолы ашық,жомарт,кеңпейілділік,жомарттық . ...........бергенін айтпайды. .............. жолыңды ашады. ......... адам аш болса да тоқпын дейді. ............болсаң кем болмайсың. Қолы ашықтың - ...... ..... ........... ішінде кең жатпайды

22 слайд

2-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып,мақал мәтелдерді жазыңдар. Қажетті сөздер: жомарт,кең,жолы ашық,жомарт,кеңпейілділік,жомарттық . ...........бергенін айтпайды. .............. жолыңды ашады. ......... адам аш болса да тоқпын дейді. ............болсаң кем болмайсың. Қолы ашықтың - ...... ..... ........... ішінде кең жатпайды

Б ір минут әдісі Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз жəне қатесіз сөйлейді

23 слайд
Б ір минут әдісі Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз жəне қатесіз сөйлейді.

23 слайд

Б ір минут әдісі Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз жəне қатесіз сөйлейді.

Үй тапсырмасы:Өздеріңнің жақсы істеріңді жазып келу.

24 слайд
Үй тапсырмасы:Өздеріңнің жақсы істеріңді жазып келу.

24 слайд

Үй тапсырмасы:Өздеріңнің жақсы істеріңді жазып келу.

25 слайд

25 слайд

Қорытынды:- Ал,балалар,бүгін сендер өте көп жақсы істер жасадыңдар, ойларыңды жеткізе білдіңдер. Сол үшін сендерге рахмет Қаз

26 слайд
Қорытынды:- Ал,балалар,бүгін сендер өте көп жақсы істер жасадыңдар, ойларыңды жеткізе білдіңдер. Сол үшін сендерге рахмет Қазақ халқы Кең болсаң,кем болмайсың деп тауып айтқан. Сендер де өз жақсылықтарыңды жасауды ұмытпаңдар! Сабағымызды әсем әнмен аяқтаймыз.

26 слайд

Қорытынды:- Ал,балалар,бүгін сендер өте көп жақсы істер жасадыңдар, ойларыңды жеткізе білдіңдер. Сол үшін сендерге рахмет Қазақ халқы Кең болсаң,кем болмайсың деп тауып айтқан. Сендер де өз жақсылықтарыңды жасауды ұмытпаңдар! Сабағымызды әсем әнмен аяқтаймыз.

27 слайд

27 слайд

Біз өмірдің гүліміз Зеңгір көктен Нұрын төккен, Ортақ біздің күніміз. Жайнап өскен, Жайдары өскен Біз – өмірдің гүліміз. Бал дос

28 слайд
Біз өмірдің гүліміз Зеңгір көктен Нұрын төккен, Ортақ біздің күніміз. Жайнап өскен, Жайдары өскен Біз – өмірдің гүліміз. Бал достыққа, Жолдастыққа Шақырады әніміз. Тыныштықта, Нұр құшақта Бақыттымыз бәрім із.

28 слайд

Біз өмірдің гүліміз Зеңгір көктен Нұрын төккен, Ортақ біздің күніміз. Жайнап өскен, Жайдары өскен Біз – өмірдің гүліміз. Бал достыққа, Жолдастыққа Шақырады әніміз. Тыныштықта, Нұр құшақта Бақыттымыз бәрім із.