ашық сабақ "4 ке көбейту және бөлу" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "4 ке көбейту және бөлу" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"4 ке көбейту және бөлу кестесін құру" 2 сынып сауат ашу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Дарибаева Маншук Боранбайқызы

#1 слайд
№ 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Дарибаева Маншук Боранбайқызы Пәні: математика Сабақтың тақырыбы:4-ке көбейту және бөлу кестесін құрастыру.

1 слайд

№ 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Дарибаева Маншук Боранбайқызы Пәні: математика Сабақтың тақырыбы:4-ке көбейту және бөлу кестесін құрастыру.

Оқу мақсаттары. 2.1.2.2 . көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну,көбейту және бөлу амалдарының

#2 слайд
Оқу мақсаттары. 2.1.2.2 . көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну,көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау. 2.1.2.4 .2,3,4,5 сандарына көбейту кестесін құру,білу және қолдану Сабақтың нәтижесі Барлық оқушылар : көбейту және бөлу кестесін құрастыра алады . Көптеген оқушылар : көбейту және бөлуге берілген есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар : есептерді шығарады.

2 слайд

Оқу мақсаттары. 2.1.2.2 . көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну,көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау. 2.1.2.4 .2,3,4,5 сандарына көбейту кестесін құру,білу және қолдану Сабақтың нәтижесі Барлық оқушылар : көбейту және бөлу кестесін құрастыра алады . Көптеген оқушылар : көбейту және бөлуге берілген есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар : есептерді шығарады.

Ресурстар: оқулық, дәптер, суреттер, плакат, маркерлер. Тілдік мақсаттар 1-10 сандарын үш тілде тура және кері сана

#3 слайд
    Ресурстар: оқулық, дәптер, суреттер, плакат, маркерлер. Тілдік мақсаттар   1-10 сандарын үш тілде тура және кері санау.Бағалау критерийлері: теңдік және теңсіздіктер құрастыра алады . көбейту және бөлуге берілген есептерді шығара алады. Бірнеше есе арттыруға/кемітуге есептер шығарады. Құндылықтарды қалыптастыру   Ынтымақтастыққа, Отансүйгіштікке, адалдыққа тәрбиелеу Бастапқы білім. Логикалы қ есептерді шығара алады.АКТ қолдану дағдылары Іздену, зерттеу ,қолда ну, сын тұрғысынан ойлау.Пәнаралық байланыстар жаратылыстану, көркем еңбек, АКТ.

3 слайд

    Ресурстар: оқулық, дәптер, суреттер, плакат, маркерлер. Тілдік мақсаттар   1-10 сандарын үш тілде тура және кері санау.Бағалау критерийлері: теңдік және теңсіздіктер құрастыра алады . көбейту және бөлуге берілген есептерді шығара алады. Бірнеше есе арттыруға/кемітуге есептер шығарады. Құндылықтарды қалыптастыру   Ынтымақтастыққа, Отансүйгіштікке, адалдыққа тәрбиелеу Бастапқы білім. Логикалы қ есептерді шығара алады.АКТ қолдану дағдылары Іздену, зерттеу ,қолда ну, сын тұрғысынан ойлау.Пәнаралық байланыстар жаратылыстану, көркем еңбек, АКТ.

Сабақтың басы  Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.  «Мозайка» әдісі.

#4 слайд
Сабақтың басы    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.  «Мозайка» әдісі.  Топқа біріктіремін.  Бұл әдіс оқушыларды шапшаң қимылдауға тәрбиелейді.    Сабақтың ортасы  “ Кір жаю”әдісі арқылы тақырыпты ашу.  Еселік салыстыруға берілген есептерді атау,топтау.  «Не болды?» ойыны  Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Суреттер өз беттерінше тапсырмаларды орындауға ынталандырады.  Дескриптор:  - көбейту және бөлуді ажырата алады.  -өз беттерінше есеп шығара алады.

4 слайд

Сабақтың басы    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.  «Мозайка» әдісі.  Топқа біріктіремін.  Бұл әдіс оқушыларды шапшаң қимылдауға тәрбиелейді.    Сабақтың ортасы  “ Кір жаю”әдісі арқылы тақырыпты ашу.  Еселік салыстыруға берілген есептерді атау,топтау.  «Не болды?» ойыны  Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Суреттер өз беттерінше тапсырмаларды орындауға ынталандырады.  Дескриптор:  - көбейту және бөлуді ажырата алады.  -өз беттерінше есеп шығара алады.

#5 слайд

5 слайд

∙ : : ∙ ∙ ∙ 3 3 27 3 3 21 8 3 3 9 18 3 Үй тапсыр

#6 слайд
∙ : : ∙ ∙ ∙ 3 3 27 3 3 21 8 3 3 9 18 3 Үй тапсырмасын қайталау. Бос тор көзде тұруға тиісті санды жаз ∙ : : ∙ ∙ ∙

6 слайд

∙ : : ∙ ∙ ∙ 3 3 27 3 3 21 8 3 3 9 18 3 Үй тапсырмасын қайталау. Бос тор көзде тұруға тиісті санды жаз ∙ : : ∙ ∙ ∙

#7 слайд

7 слайд

Жауабы: а+5; b-5 .

#8 слайд
Жауабы: а+5; b-5 .

8 слайд

Жауабы: а+5; b-5 .

Сергіту сәті “Мен Қазақпын” орындалады.

#9 слайд
Сергіту сәті “Мен Қазақпын” орындалады.

9 слайд

Сергіту сәті “Мен Қазақпын” орындалады.

Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? ? есе

#10 слайд
Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? ? есе

10 слайд

Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? ? есе

Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? Әлияда Сырымда 3 6 ? есе артық Шешу

#11 слайд
Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? Әлияда Сырымда 3 6 ? есе артық Шешуі: 6:3 =2 Жауабы: Сырымның шары 2 есе артықү.

11 слайд

Есеп:3 Есепті шығар: Әлияда 3 шар бар, ал Сырымда 6 шар бар. Сырымның шары неше есе артық? Әлияда Сырымда 3 6 ? есе артық Шешуі: 6:3 =2 Жауабы: Сырымның шары 2 есе артықү.

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе ________ . Сырымда

#12 слайд
Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе ________ . Сырымда неше шар бар. ? ш., есе

12 слайд

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе ________ . Сырымда неше шар бар. ? ш., есе

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе артық . Сырымда неш

#13 слайд
Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе артық . Сырымда неше шар бар. 2 Әлияда Сырымның 3 ? ш., 2 есе артық

13 слайд

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Әлияда 3 шар бар, ал Сырымның шары одан есе артық . Сырымда неше шар бар. 2 Әлияда Сырымның 3 ? ш., 2 есе артық

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе _____ . Әлияда не

#14 слайд
Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе _____ . Әлияда неше шар бар? ? ш., есе

14 слайд

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе _____ . Әлияда неше шар бар? ? ш., есе

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе кем . Әлияда неше

#15 слайд
Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе кем . Әлияда неше шар бар? 6 Сырымда Әлияда 6 ? ш., 2 есе кем 2 Шешуі: 6:2 =3 . Жауабы: Әлияда 3 шар бар.

15 слайд

Есеп:4. Есептердің шарты мен сұлбасын толықтырып, оны шығар. Сырымда шар бар, Әлияның шары одан есе кем . Әлияда неше шар бар? 6 Сырымда Әлияда 6 ? ш., 2 есе кем 2 Шешуі: 6:2 =3 . Жауабы: Әлияда 3 шар бар.

Сабақтың соңы Кері байланыс «Рефлекция» әдісі Тақырыпты өте жақсы түсіндім. Тақырыпты түсіндім. Тақырыпты түсінбедім.

#16 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс «Рефлекция» әдісі Тақырыпты өте жақсы түсіндім. Тақырыпты түсіндім. Тақырыпты түсінбедім.

16 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс «Рефлекция» әдісі Тақырыпты өте жақсы түсіндім. Тақырыпты түсіндім. Тақырыпты түсінбедім.

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік ережелері «Мозайка» әдісі топқа біріктіреді, оқушыларды шапшаңдыққа тәр

#17 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік ережелері «Мозайка» әдісі топқа біріктіреді, оқушыларды шапшаңдыққа тәрбиелейді. «Кім жылдам» әдісі тақырыпты ашуға ыңғайлы әдіс.Оқушылар ортақ белгісі бар заттардың тобын анықтайды. « Не болды?» әдісі топпен жұмыс сын т ұрғысынан ойлауға көмектеседі. Бақылау,түртіп алу,топтық бағалау. Смайликтер беру Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелеріне мұқият болуын ескертемін.

17 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік ережелері «Мозайка» әдісі топқа біріктіреді, оқушыларды шапшаңдыққа тәрбиелейді. «Кім жылдам» әдісі тақырыпты ашуға ыңғайлы әдіс.Оқушылар ортақ белгісі бар заттардың тобын анықтайды. « Не болды?» әдісі топпен жұмыс сын т ұрғысынан ойлауға көмектеседі. Бақылау,түртіп алу,топтық бағалау. Смайликтер беру Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелеріне мұқият болуын ескертемін.

Үйге тапсырма. Мысал:4 2∙4 2∙8 18:2 20:2 3∙2 9∙2 12:2 8:2 5∙2 7∙2 6:2 10:2

#18 слайд
Үйге тапсырма. Мысал:4 2∙4 2∙8 18:2 20:2 3∙2 9∙2 12:2 8:2 5∙2 7∙2 6:2 10:2

18 слайд

Үйге тапсырма. Мысал:4 2∙4 2∙8 18:2 20:2 3∙2 9∙2 12:2 8:2 5∙2 7∙2 6:2 10:2

Назарларыңызға рахмет!

#19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
04.05.2019
1790
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі