Материалдар / Ашық сабақ 4-сынып КЕГЛЬ-РИНГ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4-сынып КЕГЛЬ-РИНГ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4-сынып КЕГЛЬ-РИНГ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2020
2663
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Топтарға бірігу БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең

1 слайд
Топтарға бірігу БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ

1 слайд

Топтарға бірігу БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ БАТЫЛ мұқият Ең ақылды Ең жылдам Креативті Сақ

Сабақ тақырыбы : 4 сыныпСабақ мақсаты: КЕГЛЬ-РИНГ Кегль-ринг бойынша жарыстар үшін роботты құрастыруда түс немесе ультрады

2 слайд
Сабақ тақырыбы : 4 сыныпСабақ мақсаты: КЕГЛЬ-РИНГ Кегль-ринг бойынша жарыстар үшін роботты құрастыруда түс немесе ультрадыбыс датчиктерін қолдану

2 слайд

Сабақ тақырыбы : 4 сыныпСабақ мақсаты: КЕГЛЬ-РИНГ Кегль-ринг бойынша жарыстар үшін роботты құрастыруда түс немесе ультрадыбыс датчиктерін қолдану

 Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс .  Кегль-ринг үшін роботты құрастыруды аяқтау. Ол үшін EV3 модуліне моторлар мен

3 слайд
 Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс .  Кегль-ринг үшін роботты құрастыруды аяқтау. Ол үшін EV3 модуліне моторлар мен датчиктерді қосу:  * сол жақ мотор - "B" портына  * оң жақ мотор- " C" портына  * ультрадыбыстық датчик - " 2" портқа  * түс датчигі - "3" портына. Тапсырманы орындау уақыты: 5 мин

3 слайд

 Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс .  Кегль-ринг үшін роботты құрастыруды аяқтау. Ол үшін EV3 модуліне моторлар мен датчиктерді қосу:  * сол жақ мотор - "B" портына  * оң жақ мотор- " C" портына  * ультрадыбыстық датчик - " 2" портқа  * түс датчигі - "3" портына. Тапсырманы орындау уақыты: 5 мин

Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс . • ҚБ . Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 1-критерийді бағалау парағында бағалау.

4 слайд
Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс . • ҚБ . Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 1-критерийді бағалау парағында бағалау. Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімні ң бағалауы 1. Роботты жинау 1. Роботтың базалық құрылымына мотор, түс және ультрадыбыс датчиктерін қосады    сол жақ мотор - "B" портына      оң жақ мотор- " C" портына      ультрадыбыстық датчик - " 2" портқа      түс датчигі - "3" портына    

4 слайд

Тапсырма 1. Роботты құрастыру. Топтық жұмыс . • ҚБ . Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 1-критерийді бағалау парағында бағалау. Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімні ң бағалауы 1. Роботты жинау 1. Роботтың базалық құрылымына мотор, түс және ультрадыбыс датчиктерін қосады    сол жақ мотор - "B" портына      оң жақ мотор- " C" портына      ультрадыбыстық датчик - " 2" портқа      түс датчигі - "3" портына    

Алгоритмнің дұрыс нұсқасы: 1.датчик өз осінің айналасында сағат тілімен кегльді тапқанға дейін айналу; 2.кегльге қарама-қарсы

5 слайд
Алгоритмнің дұрыс нұсқасы: 1.датчик өз осінің айналасында сағат тілімен кегльді тапқанға дейін айналу; 2.кегльге қарама-қарсы тоқтау; 3.түс датчигі өрістің қара шекарасын тапқанға дейін алға жылжу; 4.тоқтау; 5.өріс ортасына артқа жылжу.Тапсырма 2. Алгоритмді құру. Жеке жұмыс  Өткен сабақта кегль-ринг бойынша жарыстар үшін роботтың барлық іс- әрекетін еске түсіріңіз. Командаларды дұрыс реттілікпен қойып, бір кегльді табу алгоритмін қалпына келтіріңіз. https ://learningapps.org/display?v=p142om0pa19 Тапсырманы орындау уақыты: 2 мин Капитандар видеороликті көреді: https ://www.youtube.com/watch? v=-eFKn_YHh7Q https://www.youtube.com/wa tch?v=hnpxFeApOYU

5 слайд

Алгоритмнің дұрыс нұсқасы: 1.датчик өз осінің айналасында сағат тілімен кегльді тапқанға дейін айналу; 2.кегльге қарама-қарсы тоқтау; 3.түс датчигі өрістің қара шекарасын тапқанға дейін алға жылжу; 4.тоқтау; 5.өріс ортасына артқа жылжу.Тапсырма 2. Алгоритмді құру. Жеке жұмыс  Өткен сабақта кегль-ринг бойынша жарыстар үшін роботтың барлық іс- әрекетін еске түсіріңіз. Командаларды дұрыс реттілікпен қойып, бір кегльді табу алгоритмін қалпына келтіріңіз. https ://learningapps.org/display?v=p142om0pa19 Тапсырманы орындау уақыты: 2 мин Капитандар видеороликті көреді: https ://www.youtube.com/watch? v=-eFKn_YHh7Q https://www.youtube.com/wa tch?v=hnpxFeApOYU

Тапсырма 2. Алгоритмді құру. Жеке жұмыс Тапсырма Критерий Дескрипторлар Топтың бағалауы Мұғалімнің бағалауы 2. Бір кегль

6 слайд
Тапсырма 2. Алгоритмді құру. Жеке жұмыс Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімнің бағалауы 2. Бір кегльді шығару алгоритмі 2. Бір кегльді анықтаудың ауызша алгоритмін құрайды    командалардың дұрыс реттілігі     *Әрбір дұрыс орналасқан команда үшін бір балл. Ең жоғары балл: 5.ҚБ. Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 2-критерийді бағалау парағында бағалау .

6 слайд

Тапсырма 2. Алгоритмді құру. Жеке жұмыс Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімнің бағалауы 2. Бір кегльді шығару алгоритмі 2. Бір кегльді анықтаудың ауызша алгоритмін құрайды    командалардың дұрыс реттілігі     *Әрбір дұрыс орналасқан команда үшін бір балл. Ең жоғары балл: 5.ҚБ. Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 2-критерийді бағалау парағында бағалау .

Физминутка. Мұғалім кегль-ринг бойынша жарысты модельдеуді ұсынады,онда топ оқушылары робот пен кегль рөлін орындайды, капит

7 слайд
Физминутка. Мұғалім кегль-ринг бойынша жарысты модельдеуді ұсынады,онда топ оқушылары робот пен кегль рөлін орындайды, капитандар роботтарды басқарады, командаларды береді. Тапсырманы орындау уақыты: 5 мин

7 слайд

Физминутка. Мұғалім кегль-ринг бойынша жарысты модельдеуді ұсынады,онда топ оқушылары робот пен кегль рөлін орындайды, капитандар роботтарды басқарады, командаларды береді. Тапсырманы орындау уақыты: 5 мин

Практикалық жұмыс Тапсырма 3. Роботты бағдарламалау. Роботты бағдарламалау жөніндегі нұсқаулықпен танысыңыз. Бағдарламалаудың н

8 слайд
Практикалық жұмыс Тапсырма 3. Роботты бағдарламалау. Роботты бағдарламалау жөніндегі нұсқаулықпен танысыңыз. Бағдарламалаудың негізгі қадамдарын атаңыз. 1. Роботты кегльді тауып, керісінше тоқтауға үйретеміз. 2.Ультрадыбыс датчигін пайдалана отырып, роботтың кегльді табуын бағдарламалаймыз. 3.Алға қарай жүру қозғалысы мен қара сызықтың қиылысында тоқтауды бағдарламалаймыз. 4.Робот құрылымын пысықтау-жалғағыш бекіту 5.Роботты шеңбер ортасына қайтаруын бағдарламалаймыз. 6.Барлық кегльдерді итеруге арналған циклді бағдарламалаймыз . 1-3 қадамдарын орындаңыз. Олар кегльді анықтауға және оны ринг шегінен шығаруға мүмкіндік береді.   * 1-3 қадамдарды басқалардан бұрын орындаған оқушылар 4-6 қадамдарды орындай алады. Тапсырманы орындау уақыты: 15 мин

8 слайд

Практикалық жұмыс Тапсырма 3. Роботты бағдарламалау. Роботты бағдарламалау жөніндегі нұсқаулықпен танысыңыз. Бағдарламалаудың негізгі қадамдарын атаңыз. 1. Роботты кегльді тауып, керісінше тоқтауға үйретеміз. 2.Ультрадыбыс датчигін пайдалана отырып, роботтың кегльді табуын бағдарламалаймыз. 3.Алға қарай жүру қозғалысы мен қара сызықтың қиылысында тоқтауды бағдарламалаймыз. 4.Робот құрылымын пысықтау-жалғағыш бекіту 5.Роботты шеңбер ортасына қайтаруын бағдарламалаймыз. 6.Барлық кегльдерді итеруге арналған циклді бағдарламалаймыз . 1-3 қадамдарын орындаңыз. Олар кегльді анықтауға және оны ринг шегінен шығаруға мүмкіндік береді.   * 1-3 қадамдарды басқалардан бұрын орындаған оқушылар 4-6 қадамдарды орындай алады. Тапсырманы орындау уақыты: 15 мин

ҚБ. Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 3,4,5 критерийлерін бағалау парағында бағалау. Тапсырма Критерий Дескрипторлар Топтың б

9 слайд
ҚБ. Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 3,4,5 критерийлерін бағалау парағында бағалау. Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімнің бағалауы 3. Роботты бағдарламалау   3. Тапсырманы толық шешу үшін бағдарлама жасауды аяқтайды 4. Робот конструкциясына қажетті өзгерістер енгізеді 5. Бағдарламаны жүктейді және тестілейді    Роботты кегльді тауып, қарама-қарсы тоқтайды      робот кегльді ультрадыбыс датчигі арқылы табады      робот алға қарай жүреді және қара сызықтың қиылысында тоқтайды      Роботқа жалғағыш орнатылған      Роботты шеңбер ортасына қайтадан оралады    Кегль-ринг бойынша топтардың жарысуы. Топтағы оқушылар роботтардың жұмысын көрсетеді. Қалған оқушылар бақылап, кері байланыс береді.

9 слайд

ҚБ. Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің 3,4,5 критерийлерін бағалау парағында бағалау. Тапсырма Критерий Дескрипторлар   Топтың бағалауы Мұғалімнің бағалауы 3. Роботты бағдарламалау   3. Тапсырманы толық шешу үшін бағдарлама жасауды аяқтайды 4. Робот конструкциясына қажетті өзгерістер енгізеді 5. Бағдарламаны жүктейді және тестілейді    Роботты кегльді тауып, қарама-қарсы тоқтайды      робот кегльді ультрадыбыс датчигі арқылы табады      робот алға қарай жүреді және қара сызықтың қиылысында тоқтайды      Роботқа жалғағыш орнатылған      Роботты шеңбер ортасына қайтадан оралады    Кегль-ринг бойынша топтардың жарысуы. Топтағы оқушылар роботтардың жұмысын көрсетеді. Қалған оқушылар бақылап, кері байланыс береді.

Сабақты қорытындылау  Датчиктердің орналасуы есепті шешуге әсер ете ме және қалай?  Қандай конструкция ең сәтті болды және

10 слайд
Сабақты қорытындылау  Датчиктердің орналасуы есепті шешуге әсер ете ме және қалай?  Қандай конструкция ең сәтті болды және неге?  Робот үшін осындай тапсырманы қандай өмірлік жағдайда қолдануға болады? Тапсырманы орындау уақыты: 2 мин

10 слайд

Сабақты қорытындылау  Датчиктердің орналасуы есепті шешуге әсер ете ме және қалай?  Қандай конструкция ең сәтті болды және неге?  Робот үшін осындай тапсырманы қандай өмірлік жағдайда қолдануға болады? Тапсырманы орындау уақыты: 2 мин

«Нысана» рефлексиясы. Әрбір секторда нысанаға белгі қойыңыз. Нысананың ортасына неғұрлым жақынырақ, ондыққа қарай, нысананың ш

11 слайд
«Нысана» рефлексиясы. Әрбір секторда нысанаға белгі қойыңыз. Нысананың ортасына неғұрлым жақынырақ, ондыққа қарай, нысананың шеті нөлге жақын . Секторлар: 1. сабақтың мақсатына жету деңгейі 2. тапсырмаларды орындау кезінде қызығушылық деңгейі 3. мұғалім жұмыс әрекетінің деңгейі 4. топтық жұмыстың жайлылық деңгейі Тапсырманы орындау уақыты: 3 мин 12 43

11 слайд

«Нысана» рефлексиясы. Әрбір секторда нысанаға белгі қойыңыз. Нысананың ортасына неғұрлым жақынырақ, ондыққа қарай, нысананың шеті нөлге жақын . Секторлар: 1. сабақтың мақсатына жету деңгейі 2. тапсырмаларды орындау кезінде қызығушылық деңгейі 3. мұғалім жұмыс әрекетінің деңгейі 4. топтық жұмыстың жайлылық деңгейі Тапсырманы орындау уақыты: 3 мин 12 43