Материалдар / Ашық сабақ 4 сынып Құрмалас сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4 сынып Құрмалас сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қысқаша ашық сабақ жоспары ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
508
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТЕСТ - БАСТАУЫШ - БАЯНДАУЫШ

1 слайд
ТЕСТ - БАСТАУЫШ - БАЯНДАУЫШ - ТҰРЛАУСЫЗ МҮШЕЛЕР Дыбыс естісе қашады, Жердің бетін сүреді. Гүрілдеп жүреді, Естіледі сөзі. Көрінбейді өзі, Жылыда су боп жатады. Қыста шыны боп қатады, Қырқаны бір-ақ асады.Берілген жұмбақтың екінші жай сөйлемін тауып сәйкестендір.Шартты белгілер бойынша екі сөйлем құрастырып жаз.

1 слайд

ТЕСТ - БАСТАУЫШ - БАЯНДАУЫШ - ТҰРЛАУСЫЗ МҮШЕЛЕР Дыбыс естісе қашады, Жердің бетін сүреді. Гүрілдеп жүреді, Естіледі сөзі. Көрінбейді өзі, Жылыда су боп жатады. Қыста шыны боп қатады, Қырқаны бір-ақ асады.Берілген жұмбақтың екінші жай сөйлемін тауып сәйкестендір.Шартты белгілер бойынша екі сөйлем құрастырып жаз.

БІРІНШІ БАҒАНДА АЙТЫЛУЫ БОЙЫНША БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ОҚЫП, ЖАЗЫЛУЫ БОЙЫНША ЕКІНШІ БАҒАНҒА ЖАЗ. Айтылуы Жазылуы Жұлдышша жолбашшы

2 слайд
БІРІНШІ БАҒАНДА АЙТЫЛУЫ БОЙЫНША БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ОҚЫП, ЖАЗЫЛУЫ БОЙЫНША ЕКІНШІ БАҒАНҒА ЖАЗ. Айтылуы Жазылуы Жұлдышша жолбашшы көссіз Ережені толықтыр : 1. Екі немесе бірнеше сөздің бір-бірімен байланысуы .................................................................................. ........... деп аталады. Мысалы: ...................................................................................................... 2. ................................................................................... оқырманды қоғамдық өмірде болып жатқан оқиғалармен таныстырады.

2 слайд

БІРІНШІ БАҒАНДА АЙТЫЛУЫ БОЙЫНША БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ОҚЫП, ЖАЗЫЛУЫ БОЙЫНША ЕКІНШІ БАҒАНҒА ЖАЗ. Айтылуы Жазылуы Жұлдышша жолбашшы көссіз Ережені толықтыр : 1. Екі немесе бірнеше сөздің бір-бірімен байланысуы .................................................................................. ........... деп аталады. Мысалы: ...................................................................................................... 2. ................................................................................... оқырманды қоғамдық өмірде болып жатқан оқиғалармен таныстырады.

Адасқан әріптер 8 2 6 1 4 3 5 7 с ұ л қ м р а а 10 12 14 9 13 11 ө л м с е й

3 слайд
Адасқан әріптер 8 2 6 1 4 3 5 7 с ұ л қ м р а а 10 12 14 9 13 11 ө л м с е й

3 слайд

Адасқан әріптер 8 2 6 1 4 3 5 7 с ұ л қ м р а а 10 12 14 9 13 11 ө л м с е й

Адасқан сөздің шешуі 1 2 3 4 5 6 7 8 қ ұ р м а л а с 9 10 11 12 13 14 с ө й л е м

4 слайд
Адасқан сөздің шешуі 1 2 3 4 5 6 7 8 қ ұ р м а л а с 9 10 11 12 13 14 с ө й л е м

4 слайд

Адасқан сөздің шешуі 1 2 3 4 5 6 7 8 қ ұ р м а л а с 9 10 11 12 13 14 с ө й л е м

Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Миға шабуыл” жұппен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан

5 слайд
Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Миға шабуыл” жұппен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан әріптер» тақырыпты табу АКТ ( Электрондық оқулық) ЖЕСО (сабақтың мақсатын анықтау) Түсіну ЖЕСО Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» әдісі дәптермен жұмыс СТОҮ. (жұппен, топпен талдау) ОБжК. ЖИГСО ОүБ. Жұмылдырықтан саусаққа дейін Қолдану ЖЕСО. «Сәйкестендір» 1,2, 4-жаттығу ОмОЖТ, СТОү Талдау СТОү (жұппен, топпен талдау), ОмОЖТ (сергіту сәті) АКТ. Сөйлем кластер. ОБжК Венн диаграммасы жай сөйлем,құрмалас сөйлем ОүБ Жинақтау ТжДБО. СТОҮ. ЖЕСО,ОмОЖТ Синквейн өтірік өлең құрастыру. Бағалау ОүБОБ, ОБжК «бағалау парақшасы» оқушы үні стикер толтыру Формативтік бағалау .

5 слайд

Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Миға шабуыл” жұппен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан әріптер» тақырыпты табу АКТ ( Электрондық оқулық) ЖЕСО (сабақтың мақсатын анықтау) Түсіну ЖЕСО Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» әдісі дәптермен жұмыс СТОҮ. (жұппен, топпен талдау) ОБжК. ЖИГСО ОүБ. Жұмылдырықтан саусаққа дейін Қолдану ЖЕСО. «Сәйкестендір» 1,2, 4-жаттығу ОмОЖТ, СТОү Талдау СТОү (жұппен, топпен талдау), ОмОЖТ (сергіту сәті) АКТ. Сөйлем кластер. ОБжК Венн диаграммасы жай сөйлем,құрмалас сөйлем ОүБ Жинақтау ТжДБО. СТОҮ. ЖЕСО,ОмОЖТ Синквейн өтірік өлең құрастыру. Бағалау ОүБОБ, ОБжК «бағалау парақшасы» оқушы үні стикер толтыру Формативтік бағалау .

Білімділік: Оқушыларға құрмалас сөйлем туралы алғашқы мағлұмат беру. Құрмалас сөйлемнің екі жай сөйлемнен құралатынын аңғ

6 слайд
Білімділік: Оқушыларға құрмалас сөйлем туралы алғашқы мағлұмат беру. Құрмалас сөйлемнің екі жай сөйлемнен құралатынын аңғартып, мысалдар арқылы айтылуындағы айырмашылықтарына көз жеткізу. Дамытушылығы: жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасау және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыру арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымдық іс - әрекеттерін,шығармашылығын, сөздік қорларын дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, үлкенді сыйлауға,бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу.

6 слайд

Білімділік: Оқушыларға құрмалас сөйлем туралы алғашқы мағлұмат беру. Құрмалас сөйлемнің екі жай сөйлемнен құралатынын аңғартып, мысалдар арқылы айтылуындағы айырмашылықтарына көз жеткізу. Дамытушылығы: жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасау және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыру арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымдық іс - әрекеттерін,шығармашылығын, сөздік қорларын дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, үлкенді сыйлауға,бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Қазанның жиырма бірі Сынып жұмысы Құрмалас сөйлем

7 слайд
Қазанның жиырма бірі Сынып жұмысы Құрмалас сөйлем

7 слайд

Қазанның жиырма бірі Сынып жұмысы Құрмалас сөйлем

Күз келді. Жапырақтар сары түске боялды. Күз келіп жапырақтар сары түске боялды.

8 слайд
Күз келді. Жапырақтар сары түске боялды. Күз келіп жапырақтар сары түске боялды.

8 слайд

Күз келді. Жапырақтар сары түске боялды. Күз келіп жапырақтар сары түске боялды.

Оқулықпен жұмыс 63-бет. 1-жаттығу. Көп нүктенің орнына құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып жаз. 2-жаттығу. Мақалды көшіріп ж

9 слайд
Оқулықпен жұмыс 63-бет. 1-жаттығу. Көп нүктенің орнына құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып жаз. 2-жаттығу. Мақалды көшіріп жаз. Сөйлемнің тұрлаулы мұшелерін тап. 4-жаттығу. Құрмалас сөйлемдерді оқы. Тиісті жерге тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

9 слайд

Оқулықпен жұмыс 63-бет. 1-жаттығу. Көп нүктенің орнына құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып жаз. 2-жаттығу. Мақалды көшіріп жаз. Сөйлемнің тұрлаулы мұшелерін тап. 4-жаттығу. Құрмалас сөйлемдерді оқы. Тиісті жерге тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

“ Ойлан тап”

10 слайд
“ Ойлан тап”

10 слайд

“ Ойлан тап”

ЖАЙ СӨЙЛЕМДЕРДЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМДЕР ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ. 1.Қазақта баланы атқа мінгізеді .Той жасайды. 2. Алпамыс алты

11 слайд
ЖАЙ СӨЙЛЕМДЕРДЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМДЕР ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ. 1.Қазақта баланы атқа мінгізеді .Той жасайды. 2. Алпамыс алты жасқа толды. Оны атқа мінгізді.

11 слайд

ЖАЙ СӨЙЛЕМДЕРДЕН ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМДЕР ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ. 1.Қазақта баланы атқа мінгізеді .Той жасайды. 2. Алпамыс алты жасқа толды. Оны атқа мінгізді.

Жай сөйлем құрмалас сөйлем

12 слайд
Жай сөйлем құрмалас сөйлем

12 слайд

Жай сөйлем құрмалас сөйлем

СӨЙЛЕМ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ, ТОПТАСТЫР. Сөйлем

13 слайд
СӨЙЛЕМ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ, ТОПТАСТЫР. Сөйлем

13 слайд

СӨЙЛЕМ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ, ТОПТАСТЫР. Сөйлем