Ашық сабақ 6-сынып Отырар кітапханасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
9-бөлім. Әлемнің ірі кітапханалары
6.9.6.6. Отырар кітапханасы
О5 Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген
мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын
құрастыру.
ӘТН4.3 Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік
қатарларын түрлендіріп қолдану. Джунусова Гульзира Хамидоллаевна
Қоянды орта мектебіҚазақ тілі. 6-сынып
Мәтінде көтерілген мәселені айқындайтын
жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады.
Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты
анықтайды. Ақпаратты негіздеп дәлелдейді.
Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып,
синонимдерімен алмастырып, қолданады.«Отырар кітапханасы» мәтінінде
көтерілген мәселені айқындайтын
жетекші, нақтылау сұрақтарын
құрастырады. Мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты анықтап,
дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық
түрлерін ажыратып, синонимдерімен
алмастырып, қолданады.
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Құндылықтар: “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының 6-құндылығы. Тарихтың,
мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ойлау дағдыларының деңгейі. Орта(білу, түсіну, талдау )
1 слайд
9-бөлім. Әлемнің ірі кітапханалары 6.9.6.6. Отырар кітапханасы О5 Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. ӘТН4.3 Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. Джунусова Гульзира Хамидоллаевна Қоянды орта мектебіҚазақ тілі. 6-сынып Мәтінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Ақпаратты негіздеп дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады.«Отырар кітапханасы» мәтінінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы Құндылықтар: “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясының 6-құндылығы. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ойлау дағдыларының деңгейі. Орта(білу, түсіну, талдау )
2 слайд
Белсенді оқу әдістері мен саралаудың түрлері
Т
Ж Тәсілі
.
моде
льдеу Әдісі.
Пазлд
ы
құраст
ыру Саралау
түрі.
Нәтиже
бойынша
саралау
ТЖ Тәсілі. Өзара
талқылау Әдісі. Ойлан-
жұптас-бөліс
ТЖ Тәсілі.
Бірлескен
оқу Әдісі.
“Пресс”
ҰЖ Тәсілі.
Оқушылардың
танымдық
қажеттіліктері
н
қанағаттанды
ру Әдісі.
Ұяшықт
ағы
сауал Саралау
түрі.
Темп
бойыншаЖ Тәсілі.
Оқушылардың
танымдық
қажеттілктерін
қанағаттандыру Әдісі.
Ойтолғау
2 слайд
Белсенді оқу әдістері мен саралаудың түрлері Т Ж Тәсілі . моде льдеу Әдісі. Пазлд ы құраст ыру Саралау түрі. Нәтиже бойынша саралау ТЖ Тәсілі. Өзара талқылау Әдісі. Ойлан- жұптас-бөліс ТЖ Тәсілі. Бірлескен оқу Әдісі. “Пресс” ҰЖ Тәсілі. Оқушылардың танымдық қажеттіліктері н қанағаттанды ру Әдісі. Ұяшықт ағы сауал Саралау түрі. Темп бойыншаЖ Тәсілі. Оқушылардың танымдық қажеттілктерін қанағаттандыру Әдісі. Ойтолғау
3 слайд
Критериалды ба ғалау
Бағалау критерий
Мәтінде көтерілген
мәселені
айқындайтын
жетекші, нақтылау
сұрақтарын
құрастырады.
Мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты
анықтайды.
Ақпаратты негіздеп
дәлелдейді.
Үстеулердің
мағыналық түрлерін
ажыратып,
синонимдерімен
алмастырып,
қолданады Дескриптор - Мәтіннен
негізгі және қосымша ойды
анықтады
-Мәтіннен детальді
ақпаратты анықтады
-Мәтіннен көтерілген
мәселені айқындады
-Мәтіндегі көтерілген
мәселеге жоғары дәрежелі
сұрақтар құрастырды
-үстеулерді мағыналық
топтарға топтастырды
-синонимдік қатарын
қолданып, шағын шығарма
жазды мәтін позициясын
анықтады
-алынған позицияның
себебін дәлелдеді
-мәтіннен дәйектер
келтірді
-ойларын қорытындылады ҚБ
«Жапондық
бағалау».
Бірін-бірі
бағалайды.
ҚБ
«Элективті
тест» әдісі.
Мұғалім
бағалайды
ҚБ «Екі
жұлдыз бір
тілек» әдісі.
Бірін- б ірі
бағалайды .
3 слайд
Критериалды ба ғалау Бағалау критерий Мәтінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Ақпаратты негіздеп дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады Дескриптор - Мәтіннен негізгі және қосымша ойды анықтады -Мәтіннен детальді ақпаратты анықтады -Мәтіннен көтерілген мәселені айқындады -Мәтіндегі көтерілген мәселеге жоғары дәрежелі сұрақтар құрастырды -үстеулерді мағыналық топтарға топтастырды -синонимдік қатарын қолданып, шағын шығарма жазды мәтін позициясын анықтады -алынған позицияның себебін дәлелдеді -мәтіннен дәйектер келтірді -ойларын қорытындылады ҚБ «Жапондық бағалау». Бірін-бірі бағалайды. ҚБ «Элективті тест» әдісі. Мұғалім бағалайды ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі. Бірін- б ірі бағалайды .
4 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы
Қол жеткізгенім
Оқу мақсаттарын қарап, сабақ жоспарын
және бағалау критерийін шығару.
Лексикалық және грамматикалық
тақырыптың аражігін ашу.
Қолдау
1.Ықшам сабақ құрауда
тьютордың көмегі
жақсы болды.
2.Жангужина С. пен
Жумабаева Ж.
Ықшам сабақты
құрағанда
тапсырмалар
жүйесінің өнімді
жақтарын көрсетті Мен болашақта
жаңартылған білім
беру мазмұнымен
жұмыс атқарғанда
интербелсенді әдіс-
тәсілдерді
қолданамын.
Сабақта оқу
мақсатын дұрыс
тандауға
дағдыланамын Болашаққа
жоспар
4 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Қол жеткізгенім Оқу мақсаттарын қарап, сабақ жоспарын және бағалау критерийін шығару. Лексикалық және грамматикалық тақырыптың аражігін ашу. Қолдау 1.Ықшам сабақ құрауда тьютордың көмегі жақсы болды. 2.Жангужина С. пен Жумабаева Ж. Ықшам сабақты құрағанда тапсырмалар жүйесінің өнімді жақтарын көрсетті Мен болашақта жаңартылған білім беру мазмұнымен жұмыс атқарғанда интербелсенді әдіс- тәсілдерді қолданамын. Сабақта оқу мақсатын дұрыс тандауға дағдыланамын Болашаққа жоспар