Материалдар / Ашық сабақ 6-сынып Презентация .Күш атасы-Қажымұқан.pptx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 6-сынып Презентация .Күш атасы-Қажымұқан.pptx

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге,оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2021
1614
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ күресінің тарихы Балуан – күреске түсетін адам, күрес өнерімен айналысушы, жеңімпаз адам.

1 слайд
Қазақ күресінің тарихы Балуан  – күреске түсетін адам, күрес өнерімен айналысушы, жеңімпаз адам.

1 слайд

Қазақ күресінің тарихы Балуан  – күреске түсетін адам, күрес өнерімен айналысушы, жеңімпаз адам.

Қызығушылығын ояту «Ол кім,бұл не?» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау Саусағы Алатаудың еменіндей, Жотасы Қаратаудың к

2 слайд
Қызығушылығын ояту «Ол кім,бұл не?» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау Саусағы Алатаудың еменіндей, Жотасы Қаратаудың кемеріндей. Жүзінен шаттық, қайғы білінбейді, Тұп-тұнық Қараөткелдің тереңіндей С. Мәуленов Ортаңғы саусағының ұзындығы-14 см Ортаңғы саусағының жуандығы -10 см Үстіңгі және астыңғы еріндері -12 см Аяқ киімі өлшемі-54 Салмағы – 174 келі Бойы – 195 см, Кеудесінің аумағы – 146 см, Балтырының аумағы – 49 см, Мойнының жуандығы – 56 см, Бас аумағы – 65 см 150 жы л

2 слайд

Қызығушылығын ояту «Ол кім,бұл не?» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтау Саусағы Алатаудың еменіндей, Жотасы Қаратаудың кемеріндей. Жүзінен шаттық, қайғы білінбейді, Тұп-тұнық Қараөткелдің тереңіндей С. Мәуленов Ортаңғы саусағының ұзындығы-14 см Ортаңғы саусағының жуандығы -10 см Үстіңгі және астыңғы еріндері -12 см Аяқ киімі өлшемі-54 Салмағы – 174 келі Бойы – 195 см, Кеудесінің аумағы – 146 см, Балтырының аумағы – 49 см, Мойнының жуандығы – 56 см, Бас аумағы – 65 см 150 жы л

Сабақтың тақырыбы: Күш атасы-Қажымұқан Оқу мақсаты : 6.Ж5 оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөй

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Күш атасы-Қажымұқан Оқу мақсаты : 6.Ж5 оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазу; 6. ӘТН 4 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша жəне жазбаша тілдесім барысында қолдану 150 жы л

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Күш атасы-Қажымұқан Оқу мақсаты : 6.Ж5 оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазу; 6. ӘТН 4 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша жəне жазбаша тілдесім барысында қолдану 150 жы л

Сабақ мақсаты:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жа

4 слайд
Сабақ мақсаты:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады;  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады.

4 слайд

Сабақ мақсаты:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады;  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Бағалау критерийлері:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы м

5 слайд
Бағалау критерийлері:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады;  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады

5 слайд

Бағалау критерийлері:  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады;  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады

Чемпиондардың чемпионы Ел үшін туған азаматКүш атасыБейнефильмнен есіңде қалған ақпарат Тұңғыш кәсіпқой балуан

6 слайд
Чемпиондардың чемпионы Ел үшін туған азаматКүш атасыБейнефильмнен есіңде қалған ақпарат Тұңғыш кәсіпқой балуан

6 слайд

Чемпиондардың чемпионы Ел үшін туған азаматКүш атасыБейнефильмнен есіңде қалған ақпарат Тұңғыш кәсіпқой балуан

Беліңді бекем бу. Не бел кетеді,не белбеу кетеді

7 слайд
Беліңді бекем бу. Не бел кетеді,не белбеу кетеді

7 слайд

Беліңді бекем бу. Не бел кетеді,не белбеу кетеді

1-тапсырма 1-топ Мәтінді мұқият оқып, жинақы мәтін жазыңдар.

8 слайд
1-тапсырма 1-топ Мәтінді мұқият оқып, жинақы мәтін жазыңдар. Оқулықтың 135-беті,6-тапсырма

8 слайд

1-тапсырма 1-топ Мәтінді мұқият оқып, жинақы мәтін жазыңдар. Оқулықтың 135-беті,6-тапсырма

«Сандар сөйлейді» әдісі 2-топ Мәтінді мұқият оқып, оқиғаларды кестег

9 слайд
«Сандар сөйлейді» әдісі 2-топ Мәтінді мұқият оқып, оқиғаларды кестеге орналастырыңдар. Оқулықтың 135-беті,6-тапсырма Сандар 1 1881 жыл 2 18 жас 3 1910жыл 4 1911 жыл 5 1927 жыл 6 100 мың сом 7 120 8 148 9 1948жыл,12тамыз 10

9 слайд

«Сандар сөйлейді» әдісі 2-топ Мәтінді мұқият оқып, оқиғаларды кестеге орналастырыңдар. Оқулықтың 135-беті,6-тапсырма Сандар 1 1881 жыл 2 18 жас 3 1910жыл 4 1911 жыл 5 1927 жыл 6 100 мың сом 7 120 8 148 9 1948жыл,12тамыз 10

1-тапсырма 1-2-топ Оқылым мәтініндегі негізгі ақпараттарды анықта

10 слайд
1-тапсырма 1-2-топ Оқылым мәтініндегі негізгі ақпараттарды анықтап,жинақы,ықшамдалған мәтін жазыңдар. Бағалау критерийі  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады Дескриптор  Негізгі ақпараттарды анықтайды  Жинақы мәтін жазады  Сандарды сөйлетеді

10 слайд

1-тапсырма 1-2-топ Оқылым мәтініндегі негізгі ақпараттарды анықтап,жинақы,ықшамдалған мәтін жазыңдар. Бағалау критерийі  Оқылым жəне тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мəтін жазады Дескриптор  Негізгі ақпараттарды анықтайды  Жинақы мәтін жазады  Сандарды сөйлетеді

Жинақы мәтін Қажымұқан Мұңайтпасұлы – қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан. «Қазақ даласының бат

11 слайд
Жинақы мәтін Қажымұқан Мұңайтпасұлы – қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан. «Қазақ даласының батыры», «Чемпиондардың чемпионы» деген ерекше атағы бар. Ел үшін туған ер Ұлы Отан соғысы жылдарында өз ақшасына ұшақ жасатты да майданға жіберді. Темірланда Қажымұқанға ескерткіш орнатылған.Астана, Шымкент қалаларындағы стадиондарға балуан- ның аты берілген және бірнеше қалаларда Қажымұқан атындағы көше бар. 150 жы л

11 слайд

Жинақы мәтін Қажымұқан Мұңайтпасұлы – қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан. «Қазақ даласының батыры», «Чемпиондардың чемпионы» деген ерекше атағы бар. Ел үшін туған ер Ұлы Отан соғысы жылдарында өз ақшасына ұшақ жасатты да майданға жіберді. Темірланда Қажымұқанға ескерткіш орнатылған.Астана, Шымкент қалаларындағы стадиондарға балуан- ның аты берілген және бірнеше қалаларда Қажымұқан атындағы көше бар. 150 жы л

Жеңімпаз медалі 150 жы л

12 слайд
Жеңімпаз медалі 150 жы л

12 слайд

Жеңімпаз медалі 150 жы л

13 слайд

13 слайд

3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Үлгі: Тоқы-негізгі,дара,болымды,сабақты етістік Көші

14 слайд
3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Үлгі: Тоқы-негізгі,дара,болымды,сабақты етістік Көшірме Тазала Жаз Қашпа Жылай бастады Кеспе Биле Айт

14 слайд

3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Үлгі: Тоқы-негізгі,дара,болымды,сабақты етістік Көшірме Тазала Жаз Қашпа Жылай бастады Кеспе Биле Айт

3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Бағалау критерийі  Етістіктің түрлерін ауызша, ж

15 слайд
3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Бағалау критерийі  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады Дескриптор  Етістіктерді құрамына қарай талдайды  Етістіктерді мағынасына қарай ажыратады

15 слайд

3-тапсырма Желкенде жазылған етістіктерді түрлеріне қарай ажыратып жаз. Бағалау критерийі  Етістіктің түрлерін ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолданады Дескриптор  Етістіктерді құрамына қарай талдайды  Етістіктерді мағынасына қарай ажыратады

16 слайд

16 слайд

• https://quizizz.com/admin/quiz/ 601fd44fd9e048001d157253/startV4

17 слайд
• https://quizizz.com/admin/quiz/ 601fd44fd9e048001d157253/startV4

17 слайд

• https://quizizz.com/admin/quiz/ 601fd44fd9e048001d157253/startV4

Бүгінгі тақырып бойынша бес жолды өлең құрастырыңдар 1. Зат есім-1 2. Сын есім-2 3. Етістік-3 4. Сезімді білдіретін сөйлем 5.

18 слайд
Бүгінгі тақырып бойынша бес жолды өлең құрастырыңдар 1. Зат есім-1 2. Сын есім-2 3. Етістік-3 4. Сезімді білдіретін сөйлем 5. Синоним 150 жы л

18 слайд

Бүгінгі тақырып бойынша бес жолды өлең құрастырыңдар 1. Зат есім-1 2. Сын есім-2 3. Етістік-3 4. Сезімді білдіретін сөйлем 5. Синоним 150 жы л

Қосымша тапсырма • Оқылым мәтініндегі деректерді пайдалана отырып, Қажымұқан Мұңайтпасовқа мінездеме жаз. Мінездеме шарты: •

19 слайд
Қосымша тапсырма • Оқылым мәтініндегі деректерді пайдалана отырып, Қажымұқан Мұңайтпасовқа мінездеме жаз. Мінездеме шарты: • Кіріспе бөлім. Қысқаша өмірбаян. • Негізгі бөлім. Кәсіби біліктілігі, жағымды қасиеттері. • Қорытынды. Күрес өнеріндегі табыстары, нәтижесі. Оқулықтың 137-беті,9-тапсырма 150 жы л

19 слайд

Қосымша тапсырма • Оқылым мәтініндегі деректерді пайдалана отырып, Қажымұқан Мұңайтпасовқа мінездеме жаз. Мінездеме шарты: • Кіріспе бөлім. Қысқаша өмірбаян. • Негізгі бөлім. Кәсіби біліктілігі, жағымды қасиеттері. • Қорытынды. Күрес өнеріндегі табыстары, нәтижесі. Оқулықтың 137-беті,9-тапсырма 150 жы л

Жарайсың! 150 жы л

20 слайд
Жарайсың! 150 жы л

20 слайд

Жарайсың! 150 жы л

Р Е Ф Л Е К С И ЯБілім - такырып бойынша алған ақпараттарым. Эмоция - сабақтағы көңіл күйім Баға - жетістігіме беретін баға

21 слайд
Р Е Ф Л Е К С И ЯБілім - такырып бойынша алған ақпараттарым. Эмоция - сабақтағы көңіл күйім Баға - жетістігіме беретін бағам Сын - өз бойымда нені дамытуым керек?«Зерде» әдісі

21 слайд

Р Е Ф Л Е К С И ЯБілім - такырып бойынша алған ақпараттарым. Эмоция - сабақтағы көңіл күйім Баға - жетістігіме беретін бағам Сын - өз бойымда нені дамытуым керек?«Зерде» әдісі

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд