Материалдар / Ашық сабақ: 7-сынып: Қысқаша көбейту формулалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: 7-сынып: Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары туралы түсініктерін кеңейту, - екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі туралы түсінік беру, - ережесімен және формуласын қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2019
279
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ ОСЫ САБАҚТА ҚОЛЖЕТКІЗІЛЕТІН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ :

1 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ ОСЫ САБАҚТА ҚОЛЖЕТКІЗІЛЕТІН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ : 7.2.1.10 ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН БІЛУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ; САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: Қысқаша көбейту формулалары туралы түсініктерін кеңейту; екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі туралы түсінік беру; ережесімен және формуласын қолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Қысқаша көбейту формулалары

1 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ ОСЫ САБАҚТА ҚОЛЖЕТКІЗІЛЕТІН ОҚУ МАҚСАТТАРЫ : 7.2.1.10 ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН БІЛУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ; САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: Қысқаша көбейту формулалары туралы түсініктерін кеңейту; екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі туралы түсінік беру; ережесімен және формуласын қолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Қысқаша көбейту формулалары

САБАҚ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНЫЛҒАН БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ Бармақ әдісі Алма ағашы әдісі

2 слайд
САБАҚ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНЫЛҒАН БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ Бармақ әдісі Алма ағашы әдісі

2 слайд

САБАҚ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНЫЛҒАН БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ Бармақ әдісі Алма ағашы әдісі

БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ - Мұғалімнің ауызша бағалауы - Плюс-минус қызықты әдісі - Өзін өзі бағалау

3 слайд
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ - Мұғалімнің ауызша бағалауы - Плюс-минус қызықты әдісі - Өзін өзі бағалау

3 слайд

БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ - Мұғалімнің ауызша бағалауы - Плюс-минус қызықты әдісі - Өзін өзі бағалау

Топтық жұмыс. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді

4 слайд
Топтық жұмыс. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. І топ: Екі өрнектің айырамасынның олардың қосындысына көбейтіндісі осы өрнектердің квадраттарының айырмасына тең. (а-в)(а+в) = а 2 + ав – ав – в 2 = а 2 – в 2 4,960031 Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларын қолданады; 2 Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісінің формулаларын қолданады; Дескрипторлар: ҚБ: Өзін өзі бағалау әдісі

4 слайд

Топтық жұмыс. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. І топ: Екі өрнектің айырамасынның олардың қосындысына көбейтіндісі осы өрнектердің квадраттарының айырмасына тең. (а-в)(а+в) = а 2 + ав – ав – в 2 = а 2 – в 2 4,960031 Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларын қолданады; 2 Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісінің формулаларын қолданады; Дескрипторлар: ҚБ: Өзін өзі бағалау әдісі

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ҚорытындыҚарқын , диалог және қолдау көрсету Бағалау

5 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ҚорытындыҚарқын , диалог және қолдау көрсету Бағалау

5 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ҚорытындыҚарқын , диалог және қолдау көрсету Бағалау

Саралау әдісі. Қарқын қағидасы, диалог және қолдау көрсету қағидасы, қорытынды, бағалау А Тапсырма. Есептеңдер: 1) 55 2 -45 2

6 слайд
Саралау әдісі. Қарқын қағидасы, диалог және қолдау көрсету қағидасы, қорытынды, бағалау А Тапсырма. Есептеңдер: 1) 55 2 -45 2 =(55-45)(55+45)=10·100=1000 2) 86 2 -14 2 =(86-14)(84+14)=72·100=7200 В Тапсырма. Көбейтуді орындандар: a-a+= 2) 3)(3mn+1)(3mn+1)=9m 2 n 2 -1 С Тапсырма. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: 1) (а–b) 2 =(b–a) 2 ; 2) (–a–b) 2 =(a+b) 2 . Дескриптор: - Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларын қолданады; - Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісінің формулаларын қолданады; ҚБ: «Алма ағашы» әдісі

6 слайд

Саралау әдісі. Қарқын қағидасы, диалог және қолдау көрсету қағидасы, қорытынды, бағалау А Тапсырма. Есептеңдер: 1) 55 2 -45 2 =(55-45)(55+45)=10·100=1000 2) 86 2 -14 2 =(86-14)(84+14)=72·100=7200 В Тапсырма. Көбейтуді орындандар: a-a+= 2) 3)(3mn+1)(3mn+1)=9m 2 n 2 -1 С Тапсырма. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: 1) (а–b) 2 =(b–a) 2 ; 2) (–a–b) 2 =(a+b) 2 . Дескриптор: - Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларын қолданады; - Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісінің формулаларын қолданады; ҚБ: «Алма ағашы» әдісі

Бі лі м а л у ш ы: • Bilimland.kz білім порталынан видео ролик арқылы жаңа тақырып түсіндірілді • Сабақ kahoot компьютерлі

7 слайд
Бі лі м а л у ш ы: • Bilimland.kz білім порталынан видео ролик арқылы жаңа тақырып түсіндірілді • Сабақ kahoot компьютерлік бағдарламасы арқылы қорытындыланады.АКТ қ олдану да ғ дылары

7 слайд

Бі лі м а л у ш ы: • Bilimland.kz білім порталынан видео ролик арқылы жаңа тақырып түсіндірілді • Сабақ kahoot компьютерлік бағдарламасы арқылы қорытындыланады.АКТ қ олдану да ғ дылары