Ашық сабақ 9 сынып Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
АОВ және АСВ бұрыштарының ұқсастығы мен
айырмашылығы неде?
4 слайд
АОВ және АСВ бұрыштарының ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
5 слайд
ШеңбергеШеңберге
іштей сызылған іштей сызылған
бұрыштар және олардың бұрыштар және олардың
қасиеттеріқасиеттері
Оқу мақсаты:
9.1.1.3 іштей сызылған бұрыш анықтамасын
және оның қасиеттерін білу;
5 слайд
ШеңбергеШеңберге іштей сызылған іштей сызылған бұрыштар және олардың бұрыштар және олардың қасиеттеріқасиеттері Оқу мақсаты: 9.1.1.3 іштей сызылған бұрыш анықтамасын және оның қасиеттерін білу;
6 слайд
« DEAL »
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау,
сынау, өлшеу).
E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не
білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау,
себептерін атау).
L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау,
өзінде бар біліммен байланыстыру).
6 слайд
« DEAL » D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).
7 слайд
D – Describe
7 слайд
D – Describe
8 слайд
Оқулықпен жұмыс
№ 261
8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 261
9 слайд
Оқулықпен жұмыс №261
Оқушылар көмек керек болған жағдаида жасыл парақшаны
көтереді
Жасыл –көмек керек;
9 слайд
Оқулықпен жұмыс №261 Оқушылар көмек керек болған жағдаида жасыл парақшаны көтереді Жасыл –көмек керек;
10 слайд
10 слайд
11 слайд
E – Explain
25
° 90
° 90
°
90
°
100
°150
° 90
° 90
°
80°
30° 145
°
145
° 80°75°65°
11 слайд
E – Explain 25 ° 90 ° 90 ° 90 ° 100 °150 ° 90 ° 90 ° 80° 30° 145 ° 145 ° 80°75°65°
12 слайд
1.Нені білдім?, Нені үйрендім?
2.Қай есеп оңай болды?
Қай есеп қиын болды, неге?
3. Немен жұмысты жалғастыру қажет?
4.Қай есеп сізді қызықтырды?
12 слайд
1.Нені білдім?, Нені үйрендім? 2.Қай есеп оңай болды? Қай есеп қиын болды, неге? 3. Немен жұмысты жалғастыру қажет? 4.Қай есеп сізді қызықтырды?
13 слайд
3 2 2 3 8 12 6 x ax xa a
13 слайд
3 2 2 3 8 12 6 x ax xa a
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Шеңберге іштей
сызылған бұрыштар
және олардың
қасиеттеріA – Anallуse .
Жұптық жұмыс
15 слайд
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттеріA – Anallуse . Жұптық жұмыс
16 слайд
16 слайд
17 слайд
L – Links
17 слайд
L – Links
18 слайд
« Бұзық телефон » әдісі . Әр оқушы
теореманы жалгастырады.
Бұл теорема былайша тұжырымдалады:
,,,,,
18 слайд
« Бұзық телефон » әдісі . Әр оқушы теореманы жалгастырады. Бұл теорема былайша тұжырымдалады: ,,,,,
19 слайд
Оқушылар сабақтан алған әсерін
«Шульманның үш көмекшісі» арқылы білдіреді.
Бас: бүгінгі сабақта әсіресе есіңде қалып көпке дейін
жадыңда сақталатыны....
Қол: бүгінгі сабақта менің қолымнан келгені....
Жүрек: бүгінгі сабақта жүрегімде қалған сезім....
19 слайд
Оқушылар сабақтан алған әсерін «Шульманның үш көмекшісі» арқылы білдіреді. Бас: бүгінгі сабақта әсіресе есіңде қалып көпке дейін жадыңда сақталатыны.... Қол: бүгінгі сабақта менің қолымнан келгені.... Жүрек: бүгінгі сабақта жүрегімде қалған сезім....
20 слайд
Үйге тапсырма беруҮйге тапсырма беру
№ №
262262
20 слайд
Үйге тапсырма беруҮйге тапсырма беру № № 262262
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд