Материалдар / Ашық сабақ 9 сынып Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 9 сынып Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
2285
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

АОВ және АСВ бұрыштарының ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

4 слайд
АОВ және АСВ бұрыштарының ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

4 слайд

АОВ және АСВ бұрыштарының ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

ШеңбергеШеңберге іштей сызылған іштей сызылған бұрыштар және олардың бұрыштар және олардың қасиеттеріқасиеттері Оқу мақсат

5 слайд
ШеңбергеШеңберге іштей сызылған іштей сызылған бұрыштар және олардың бұрыштар және олардың қасиеттеріқасиеттері Оқу мақсаты: 9.1.1.3 іштей сызылған бұрыш анықтамасын  және оның қасиеттерін білу; 

5 слайд

ШеңбергеШеңберге іштей сызылған іштей сызылған бұрыштар және олардың бұрыштар және олардың қасиеттеріқасиеттері Оқу мақсаты: 9.1.1.3 іштей сызылған бұрыш анықтамасын  және оның қасиеттерін білу; 

« DEAL » D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E – Explain – түсіндіру (құбылыс н

6 слайд
« DEAL » D – Describe –  баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E –   Explain –  түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallуse –  талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links –  байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

6 слайд

« DEAL » D – Describe –  баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E –   Explain –  түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallуse –  талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links –  байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

D – Describe

7 слайд
D – Describe

7 слайд

D – Describe

Оқулықпен жұмыс № 261

8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 261

8 слайд

Оқулықпен жұмыс № 261

Оқулықпен жұмыс №261 Оқушылар көмек керек болған жағдаида жасыл парақшаны көтереді Жасыл –көмек керек;

9 слайд
Оқулықпен жұмыс №261 Оқушылар көмек керек болған жағдаида жасыл парақшаны көтереді Жасыл –көмек керек;

9 слайд

Оқулықпен жұмыс №261 Оқушылар көмек керек болған жағдаида жасыл парақшаны көтереді Жасыл –көмек керек;

10 слайд

10 слайд

E – Explain 25 ° 90 ° 90 ° 90 ° 100 °150 ° 90 ° 90 ° 80° 30° 145 ° 145 ° 80°75°65°

11 слайд
E –   Explain 25 ° 90 ° 90 ° 90 ° 100 °150 ° 90 ° 90 ° 80° 30° 145 ° 145 ° 80°75°65°

11 слайд

E –   Explain 25 ° 90 ° 90 ° 90 ° 100 °150 ° 90 ° 90 ° 80° 30° 145 ° 145 ° 80°75°65°

1.Нені білдім?, Нені үйрендім? 2.Қай есеп оңай болды? Қай есеп қиын болды, неге? 3. Немен жұмысты жалғастыру қажет? 4.Қа

12 слайд
1.Нені білдім?, Нені үйрендім? 2.Қай есеп оңай болды? Қай есеп қиын болды, неге? 3. Немен жұмысты жалғастыру қажет? 4.Қай есеп сізді қызықтырды? 

12 слайд

1.Нені білдім?, Нені үйрендім? 2.Қай есеп оңай болды? Қай есеп қиын болды, неге? 3. Немен жұмысты жалғастыру қажет? 4.Қай есеп сізді қызықтырды? 

    3 2 2 3 8 12 6 x ax xa a

13 слайд
    3 2 2 3 8 12 6 x ax xa a

13 слайд

    3 2 2 3 8 12 6 x ax xa a

14 слайд

14 слайд

Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттеріA – Anallуse . Жұптық жұмыс

15 слайд
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттеріA – Anallуse .   Жұптық жұмыс

15 слайд

Шеңберге іштей сызылған бұрыштар және олардың қасиеттеріA – Anallуse .   Жұптық жұмыс

16 слайд

16 слайд

L – Links

17 слайд
L – Links

17 слайд

L – Links

« Бұзық телефон » әдісі . Әр оқушы теореманы жалгастырады. Бұл теорема былайша тұжырымдалады: ,,,,,

18 слайд
« Бұзық телефон » әдісі . Әр оқушы теореманы жалгастырады. Бұл теорема былайша тұжырымдалады: ,,,,,

18 слайд

« Бұзық телефон » әдісі . Әр оқушы теореманы жалгастырады. Бұл теорема былайша тұжырымдалады: ,,,,,

Оқушылар сабақтан алған әсерін «Шульманның үш көмекшісі» арқылы білдіреді. Бас: бүгінгі сабақта әсіресе есіңде қалып көпке

19 слайд
Оқушылар сабақтан алған әсерін «Шульманның үш көмекшісі» арқылы білдіреді. Бас: бүгінгі сабақта әсіресе есіңде қалып көпке дейін жадыңда сақталатыны.... Қол: бүгінгі сабақта менің қолымнан келгені.... Жүрек: бүгінгі сабақта жүрегімде қалған сезім....

19 слайд

Оқушылар сабақтан алған әсерін «Шульманның үш көмекшісі» арқылы білдіреді. Бас: бүгінгі сабақта әсіресе есіңде қалып көпке дейін жадыңда сақталатыны.... Қол: бүгінгі сабақта менің қолымнан келгені.... Жүрек: бүгінгі сабақта жүрегімде қалған сезім....

Үйге тапсырма беруҮйге тапсырма беру № № 262262

20 слайд
Үйге тапсырма беруҮйге тапсырма беру № № 262262

20 слайд

Үйге тапсырма беруҮйге тапсырма беру № № 262262

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд