ашық сабақ " Бұранданы белгілеу және кескіндеу" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ " Бұранданы белгілеу және кескіндеу" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сызу пәнінен қысқаша материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу Сабақтың мақсаты: 1.Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер және оларды

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу Сабақтың мақсаты: 1.Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер және олардың сызбаларын орналастыра білуге үйрету. 2. Бұйым туралы түсінік беру. Негізгі өндірістерде және көмекші өндірістік бұйымдар туралы түсінік беру. 3. Бұранданы сызбада кескіндіде және белгілеуді дағдыландыру.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу Сабақтың мақсаты: 1.Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер және олардың сызбаларын орналастыра білуге үйрету. 2. Бұйым туралы түсінік беру. Негізгі өндірістерде және көмекші өндірістік бұйымдар туралы түсінік беру. 3. Бұранданы сызбада кескіндіде және белгілеуді дағдыландыру.

Сабақтың жүрісі 1 Мига шабул ( өткенге шолу) 2 Жаңа сабақ ( ой қозғау) 3 Ой шақыру (кітаппен жұмыс) 4 Ой қозғау (семантикалық к

#2 слайд
Сабақтың жүрісі 1 Мига шабул ( өткенге шолу) 2 Жаңа сабақ ( ой қозғау) 3 Ой шақыру (кітаппен жұмыс) 4 Ой қозғау (семантикалық карта) 5 Сергіту сәті 6 Ой жинақтау (топтастыру) 7 Үйге тапсырма 8 Бағалау

2 слайд

Сабақтың жүрісі 1 Мига шабул ( өткенге шолу) 2 Жаңа сабақ ( ой қозғау) 3 Ой шақыру (кітаппен жұмыс) 4 Ой қозғау (семантикалық карта) 5 Сергіту сәті 6 Ой жинақтау (топтастыру) 7 Үйге тапсырма 8 Бағалау

І бөлім «Миға шабуыл» өткенге шолу 20 10 30 10 10 3020 2030

#3 слайд
І бөлім «Миға шабуыл» өткенге шолу 20 10 30 10 10 3020 2030

3 слайд

І бөлім «Миға шабуыл» өткенге шолу 20 10 30 10 10 3020 2030

Геометриялық денелерді ата? 10 Куб,пирамида, призма, конус, цилиндр, шар

#4 слайд
Геометриялық денелерді ата? 10 Куб,пирамида, призма, конус, цилиндр, шар

4 слайд

Геометриялық денелерді ата? 10 Куб,пирамида, призма, конус, цилиндр, шар

20 Бір түзу сызықтың екінші түзу сызыққа біртіндеп көшуі Түйіндесу

#5 слайд
20 Бір түзу сызықтың екінші түзу сызыққа біртіндеп көшуі Түйіндесу

5 слайд

20 Бір түзу сызықтың екінші түзу сызыққа біртіндеп көшуі Түйіндесу

30 Біртекті материалдардан құрастыру операцияларын орындамай дайындалған бұйым? Тетік

#6 слайд
30 Біртекті материалдардан құрастыру операцияларын орындамай дайындалған бұйым? Тетік

6 слайд

30 Біртекті материалдардан құрастыру операцияларын орындамай дайындалған бұйым? Тетік

Сызбада неше сызықты қолданады? 9 сызық 10

#7 слайд
Сызбада неше сызықты қолданады? 9 сызық 10

7 слайд

Сызбада неше сызықты қолданады? 9 сызық 10

20 Бұйым тетіктерін біріктіру түрі? Ажырайтын немесе ажырамайтын біріктіру

#8 слайд
20 Бұйым тетіктерін біріктіру түрі? Ажырайтын немесе ажырамайтын біріктіру

8 слайд

20 Бұйым тетіктерін біріктіру түрі? Ажырайтын немесе ажырамайтын біріктіру

30 Сызбада бас көріністің үстінде орналасқан көрініс? Төменгі көрініс

#9 слайд
30 Сызбада бас көріністің үстінде орналасқан көрініс? Төменгі көрініс

9 слайд

30 Сызбада бас көріністің үстінде орналасқан көрініс? Төменгі көрініс

10 Қиюшы жазықтықтың проекция жазықтығына қарағандағы орналасуына байланысты тіліктерді қандай тіліктер деп бөледі? Горизонта

#10 слайд
10 Қиюшы жазықтықтың проекция жазықтығына қарағандағы орналасуына байланысты тіліктерді қандай тіліктер деп бөледі? Горизонталь, вертикаль, көлбеу

10 слайд

10 Қиюшы жазықтықтың проекция жазықтығына қарағандағы орналасуына байланысты тіліктерді қандай тіліктер деп бөледі? Горизонталь, вертикаль, көлбеу

20 Көмекші ортақ міндеттерді атқаратын бұйымдардың жиынтығы? Комплект

#11 слайд
20 Көмекші ортақ міндеттерді атқаратын бұйымдардың жиынтығы? Комплект

11 слайд

20 Көмекші ортақ міндеттерді атқаратын бұйымдардың жиынтығы? Комплект

30 Екі және одан да көп қиюшы жазықтардың көмегімен алынатын тілікер? Күрделі тіліктер

#12 слайд
30 Екі және одан да көп қиюшы жазықтардың көмегімен алынатын тілікер? Күрделі тіліктер

12 слайд

30 Екі және одан да көп қиюшы жазықтардың көмегімен алынатын тілікер? Күрделі тіліктер

Қандай қосылыстардың ажырайтын, ал қандайының ажырамайтынын дұрыс анықтаңдар

#13 слайд
Қандай қосылыстардың ажырайтын, ал қандайының ажырамайтынын дұрыс анықтаңдар

13 слайд

Қандай қосылыстардың ажырайтын, ал қандайының ажырамайтынын дұрыс анықтаңдар

Cабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу

#14 слайд
Cабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу

14 слайд

Cабақтың тақырыбы: Бұранданы кескіндеу және белгілеу

Профилінің пішініне қарай бұранда Үшбұрышты бұранда Тік бұрышты бұранда Тіреуіш бұранда Трапециялы бұранда Дөңгелек бұран

#15 слайд
Профилінің пішініне қарай бұранда Үшбұрышты бұранда Тік бұрышты бұранда Тіреуіш бұранда Трапециялы бұранда Дөңгелек бұранда ІІ – бөлім «Ой дамыту» Жаңа сабақ

15 слайд

Профилінің пішініне қарай бұранда Үшбұрышты бұранда Тік бұрышты бұранда Тіреуіш бұранда Трапециялы бұранда Дөңгелек бұранда ІІ – бөлім «Ой дамыту» Жаңа сабақ

Метрлік бұранданың параметрлері Метрлік бұранда төбесіндегі бұрыш 60 - қа тең үшбұрыш болады. Бұранда адымы (Р) Сыртқы д

#16 слайд
Метрлік бұранданың параметрлері Метрлік бұранда төбесіндегі бұрыш 60 - қа тең үшбұрыш болады. Бұранда адымы (Р) Сыртқы диаметрі (d)  Ішкі диаметрі (d1) Түртіп алу

16 слайд

Метрлік бұранданың параметрлері Метрлік бұранда төбесіндегі бұрыш 60 - қа тең үшбұрыш болады. Бұранда адымы (Р) Сыртқы диаметрі (d)  Ішкі диаметрі (d1) Түртіп алу

Бұранданың белгіленуі Бұрандаларды оң және сол жақ бұрандалар деп бөледі. Сызбада метрлік бұранданы М әрпімен белгіленеді

#17 слайд
Бұранданың белгіленуі Бұрандаларды оң және сол жақ бұрандалар деп бөледі. Сызбада метрлік бұранданы М әрпімен белгіленеді. Бұранда солақай болғанда бұранданың белгісінен кейін LH деген жазу қоса жазылады. Мысалы: М24х2LH. Түртіп алу

17 слайд

Бұранданың белгіленуі Бұрандаларды оң және сол жақ бұрандалар деп бөледі. Сызбада метрлік бұранданы М әрпімен белгіленеді. Бұранда солақай болғанда бұранданың белгісінен кейін LH деген жазу қоса жазылады. Мысалы: М24х2LH. Түртіп алу

ІІІ бөлім «Ой шақыру» кітаппен жұмыс І топ. 183 – сурет Өзектегі бұранданың кескіні ІІ топ. 184 – сурет Тесіктегі бұранданың

#18 слайд
ІІІ бөлім «Ой шақыру» кітаппен жұмыс І топ. 183 – сурет Өзектегі бұранданың кескіні ІІ топ. 184 – сурет Тесіктегі бұранданың алдыңғы көріністе кескінделуі. ІІІтоп. 185 – сурет Тесіктегі бұранданың тілікте кескінделуі. 1 тапсырма

18 слайд

ІІІ бөлім «Ой шақыру» кітаппен жұмыс І топ. 183 – сурет Өзектегі бұранданың кескіні ІІ топ. 184 – сурет Тесіктегі бұранданың алдыңғы көріністе кескінделуі. ІІІтоп. 185 – сурет Тесіктегі бұранданың тілікте кескінделуі. 1 тапсырма

2 тапсырма 1 –нұсқа Мына үш мысалдың қайсысында адымы ірі метрикалық бұранда дұрыс белгіленген? (Сыртқы диаметрдің өлшемі 56 м

#19 слайд
2 тапсырма 1 –нұсқа Мына үш мысалдың қайсысында адымы ірі метрикалық бұранда дұрыс белгіленген? (Сыртқы диаметрдің өлшемі 56 мм, адымы 5 мм): а) ¤ 56x5; б) М56x5; в) М56 2 – нұсқа Келтірілген сызбалардың қайсысында бұранданы белгілеуге арналған шығарма сызықтар дұрыс жүргізілген?

19 слайд

2 тапсырма 1 –нұсқа Мына үш мысалдың қайсысында адымы ірі метрикалық бұранда дұрыс белгіленген? (Сыртқы диаметрдің өлшемі 56 мм, адымы 5 мм): а) ¤ 56x5; б) М56x5; в) М56 2 – нұсқа Келтірілген сызбалардың қайсысында бұранданы белгілеуге арналған шығарма сызықтар дұрыс жүргізілген?

VІ бөлім «Ой қозғау» семантикалық карта 1. Бұранданың адымы_____________________________ Р 2. Профилі төбесіндегі бұрыш________

#20 слайд
VІ бөлім «Ой қозғау» семантикалық карта 1. Бұранданың адымы_____________________________ Р 2. Профилі төбесіндегі бұрыш___________________60* - қа тең үшбұрыш 3. Бұранданың неше түрі бар_________________________ екі түрі бар 4. Қарындаштар графиктеріне қарай неше топқа бөлінеді_______3 топ 5. Прокциялардың профиль жазықтығындағы кескіні қалай аталады______________________________ сол жақ көрініс 6. Нәрсенің неше есе үлкен немесе неше есе кіші екенін көрсететін шама__________________________________Маштаб 7. Алдыңғы, үстіңгі сол жақ, оң жақ, астыңғы, артқы көріністер жалпы қалай аталады?___________________________________Негізгі көріністер 8. Горизонталь қандай көрініс?_______________________Үстінгі көрініс 9. Тетіктің өзегіндегі немесе тесігіндегі винттік кертік_______бұранда 10. Сызбада метрлік бұранда қандай әрпімен белгіленеді____________М

20 слайд

VІ бөлім «Ой қозғау» семантикалық карта 1. Бұранданың адымы_____________________________ Р 2. Профилі төбесіндегі бұрыш___________________60* - қа тең үшбұрыш 3. Бұранданың неше түрі бар_________________________ екі түрі бар 4. Қарындаштар графиктеріне қарай неше топқа бөлінеді_______3 топ 5. Прокциялардың профиль жазықтығындағы кескіні қалай аталады______________________________ сол жақ көрініс 6. Нәрсенің неше есе үлкен немесе неше есе кіші екенін көрсететін шама__________________________________Маштаб 7. Алдыңғы, үстіңгі сол жақ, оң жақ, астыңғы, артқы көріністер жалпы қалай аталады?___________________________________Негізгі көріністер 8. Горизонталь қандай көрініс?_______________________Үстінгі көрініс 9. Тетіктің өзегіндегі немесе тесігіндегі винттік кертік_______бұранда 10. Сызбада метрлік бұранда қандай әрпімен белгіленеді____________М

V бөлім «Сергіту сәті» Сызу пәніне қажет ететін болашақта мамандықтарды атау жонушы мұнайшықұрлысшы сәулетші Киім пішуші

#21 слайд
V бөлім «Сергіту сәті» Сызу пәніне қажет ететін болашақта мамандықтарды атау жонушы мұнайшықұрлысшы сәулетші Киім пішуші

21 слайд

V бөлім «Сергіту сәті» Сызу пәніне қажет ететін болашақта мамандықтарды атау жонушы мұнайшықұрлысшы сәулетші Киім пішуші

VІІ бөлім «Ой жинақтау» Топтастыру Бұранданың профильдері Ажырайтын біріктірулер Ажырамайтын біріктірулер

#22 слайд
VІІ бөлім «Ой жинақтау» Топтастыру Бұранданың профильдері Ажырайтын біріктірулер Ажырамайтын біріктірулер

22 слайд

VІІ бөлім «Ой жинақтау» Топтастыру Бұранданың профильдері Ажырайтын біріктірулер Ажырамайтын біріктірулер

VІІІ. Үйге тапсырма § 36 182 – сурет

#23 слайд
VІІІ. Үйге тапсырма § 36 182 – сурет

23 слайд

VІІІ. Үйге тапсырма § 36 182 – сурет

Файл форматы:
pptx
25.00.2018
570
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі