Ашық сабақ- Презентация: "Ы.Алтынсариннің "Қазақ хрестоматиясы" оқулығы", 9-класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ- Презентация: "Ы.Алтынсариннің "Қазақ хрестоматиясы" оқулығы", 9-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияны 9-класта қазақ әдебиеті пәнінен Ы.Алтынсариннің шығармашылығын талдау кезінде пайдалануға болады. Презентация арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындатуға бағышталған. Әріптестеріме бұл жұмысым сабақ кезінде пайдалануға қажет болады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Мен әрқашан...” Ой жалғау

#1 слайд
“Мен әрқашан...” Ой жалғау

1 слайд

“Мен әрқашан...” Ой жалғау

«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі істе

#2 слайд
«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі істемеген тың, тарихтық өресі бар істердің үлгісін өз қолымен орнатты. Әрі –жаңа үлгідегі ақын. Әрі-батыл жаңалық жасап, «бұратана» елдер үшін тың үлгілі мектеп ашушы». Мұхтар Әуезов

2 слайд

«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі істемеген тың, тарихтық өресі бар істердің үлгісін өз қолымен орнатты. Әрі –жаңа үлгідегі ақын. Әрі-батыл жаңалық жасап, «бұратана» елдер үшін тың үлгілі мектеп ашушы». Мұхтар Әуезов

Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы: «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы: Ы.Алтынсариннің «Қазақ хрестом

#3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы:   «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы:        Ы.Алтынсариннің «Қазақ хрестоматиясына» енген шағын әңгімелерін тақырыптық топтастыру.     3. «Абай» тобы: 1)Топтастыру стратегиясы “Ы.Алтынсарин кім?” 2)“Синквейн” Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы бойынша

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы:   «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы:        Ы.Алтынсариннің «Қазақ хрестоматиясына» енген шағын әңгімелерін тақырыптық топтастыру.     3. «Абай» тобы: 1)Топтастыру стратегиясы “Ы.Алтынсарин кім?” 2)“Синквейн” Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы бойынша

#4 слайд

4 слайд

Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

#5 слайд
Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

5 слайд

Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы: «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесі

#6 слайд
Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы:  «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесінің композициялық құрылымын жасау «Абай» тобы: “Қойылымдар қоймасы””- Әңгімелері бойынша шығармашылық жұмыс

6 слайд

Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы:  «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесінің композициялық құрылымын жасау «Абай» тобы: “Қойылымдар қоймасы””- Әңгімелері бойынша шығармашылық жұмыс

Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйлем

#7 слайд
Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсінемін...» 3. Үшінші сөйлем «Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

7 слайд

Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсінемін...» 3. Үшінші сөйлем «Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

“Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы: Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; …………

#8 слайд
“Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы:  Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; ………….. алыс жерлерден, Көзіңді ………………….., ……………. хабар алғызды. Аты жоқ құр …………… Мың шақырым жерлерге, ……………….. барғызды. Адамды құстай ұшырды; ……… істейтін жұмысты …… пен ……….. түсірді; ………….. тамақ пісірді, Сусыздан сусын ішірді. Теңізде жүзді ………….., …………. кезді жалықпай, Білгендерге осылар Бәрі - дағы анықтай, Білмегенге танықтай; «Ыбырай» тобы:  Бір құдайға сиынып, Кел, балалар, оқылық , ……………… көңілге Ықыласпен ………….. Істің болар ………… Бастасаңыз алдалап, ………………. жүреді Қараңғыны қармалап. Оқысаңыз , балалар, ………………. жағылар, Тілегенің алдыңнан ………………. табылар. Кел, балалар, оқылық, ........................ көңілге Ықыласпен ................. ........................ байлығы, Бір ................ жоқ болар, ..........................байлығы, Күннен- күнге көп болар, ......................... жоқ болар. «Абай» тобы:  Таулардан ……………. сарқыраған, ………….. сәуле беріп жарқыраған. Жел соқса, ыстық соқса …………., Аралап ……………… арқыраған. Көңілің суын ………… ашылады, Денеңде бар дертінді ……………. Өксіген оттай жанып ………….. …………… рақат тауып басылады. Қынарда тілсіз тұрған ……….. да Шуылдап желмен бірге бас ұрады... Он мың мал айдап өтсең ……. қалмайды, Тасыса ….. бармаған сай қалмайды. Тасыған өзен судың қуатымен Көк шығып шөп бітпеген……. қалмайды. Ел қыстап күн көреді жаныбында, Дәм болар алуан - алуан балығында... Тас таста, алтын таста сынамаққа, Сонда да ……………. Қалыбында.

8 слайд

“Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы:  Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; ………….. алыс жерлерден, Көзіңді ………………….., ……………. хабар алғызды. Аты жоқ құр …………… Мың шақырым жерлерге, ……………….. барғызды. Адамды құстай ұшырды; ……… істейтін жұмысты …… пен ……….. түсірді; ………….. тамақ пісірді, Сусыздан сусын ішірді. Теңізде жүзді ………….., …………. кезді жалықпай, Білгендерге осылар Бәрі - дағы анықтай, Білмегенге танықтай; «Ыбырай» тобы:  Бір құдайға сиынып, Кел, балалар, оқылық , ……………… көңілге Ықыласпен ………….. Істің болар ………… Бастасаңыз алдалап, ………………. жүреді Қараңғыны қармалап. Оқысаңыз , балалар, ………………. жағылар, Тілегенің алдыңнан ………………. табылар. Кел, балалар, оқылық, ........................ көңілге Ықыласпен ................. ........................ байлығы, Бір ................ жоқ болар, ..........................байлығы, Күннен- күнге көп болар, ......................... жоқ болар. «Абай» тобы:  Таулардан ……………. сарқыраған, ………….. сәуле беріп жарқыраған. Жел соқса, ыстық соқса …………., Аралап ……………… арқыраған. Көңілің суын ………… ашылады, Денеңде бар дертінді ……………. Өксіген оттай жанып ………….. …………… рақат тауып басылады. Қынарда тілсіз тұрған ……….. да Шуылдап желмен бірге бас ұрады... Он мың мал айдап өтсең ……. қалмайды, Тасыса ….. бармаған сай қалмайды. Тасыған өзен судың қуатымен Көк шығып шөп бітпеген……. қалмайды. Ел қыстап күн көреді жаныбында, Дәм болар алуан - алуан балығында... Тас таста, алтын таста сынамаққа, Сонда да ……………. Қалыбында.

«Төрт сөйлем» “Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік

#9 слайд
«Төрт сөйлем» “Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал.Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Әңгіме мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

9 слайд

«Төрт сөйлем» “Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал.Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Әңгіме мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

#10 слайд
Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

10 слайд

Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

Кері байланыс: “Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “Ыбырай тобы” – Бутерброд” “Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы

#11 слайд
Кері байланыс: “Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “Ыбырай тобы” – Бутерброд” “Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы

11 слайд

Кері байланыс: “Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “Ыбырай тобы” – Бутерброд” “Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы

Файл форматы:
pptx
03.02.2019
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі