Материалдар / Ашық сабақ- Презентация: "Ы.Алтынсариннің "Қазақ хрестоматиясы" оқулығы", 9-класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ- Презентация: "Ы.Алтынсариннің "Қазақ хрестоматиясы" оқулығы", 9-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияны 9-класта қазақ әдебиеті пәнінен Ы.Алтынсариннің шығармашылығын талдау кезінде пайдалануға болады. Презентация арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындатуға бағышталған. Әріптестеріме бұл жұмысым сабақ кезінде пайдалануға қажет болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Мен әрқашан...” Ой жалғау

1 слайд
“ Мен әрқашан...” Ой жалғау

1 слайд

“ Мен әрқашан...” Ой жалғау

«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі іс

2 слайд
«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі істемеген тың, тарихтық өресі бар істердің үлгісін өз қолымен орнатты. Әрі – жаңа үлгідегі ақын. Әрі - батыл жаңалық жасап, «бұратана» елдер үшін тың үлгілі мектеп ашушы». Мұхтар Әуезов

2 слайд

«Ыбырай Шоқанға да, Абайға да ұқсамайды. Ол екеуінің ісін өз еңбегіне түйістіріп қоса білді.Сөйтіп ол екеуі істемеген тың, тарихтық өресі бар істердің үлгісін өз қолымен орнатты. Әрі – жаңа үлгідегі ақын. Әрі - батыл жаңалық жасап, «бұратана» елдер үшін тың үлгілі мектеп ашушы». Мұхтар Әуезов

Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы: «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы: Ы.Алтынсариннің «Қазақ хре

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы:   «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы:          Ы.Алтынсариннің «Қазақ хрестоматиясына» енген шағын әңгімелерін тақырыптық топтастыру.     3. «Абай» тобы: 1)Топтастыру стратегиясы “ Ы.Алтынсарин кім?” 2)“Синквейн” Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы бойынша

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Шоқан» тобы:   «Деректер сөйлейді» 2.«Ыбырай» тобы:          Ы.Алтынсариннің «Қазақ хрестоматиясына» енген шағын әңгімелерін тақырыптық топтастыру.     3. «Абай» тобы: 1)Топтастыру стратегиясы “ Ы.Алтынсарин кім?” 2)“Синквейн” Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы бойынша

4 слайд

4 слайд

Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “ Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

5 слайд
Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “ Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

5 слайд

Қаңтардың отыз бірі Ыбырай Алтынсариннің “ Қазақ хрестоматиясы” оқулығы

Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы: «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгіме

6 слайд
Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы:   «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесінің композициялық құрылымын жасау «Абай» тобы : “Қойылымдар қоймасы””- Әңгімелері бойынша шығармашылық жұмыс

6 слайд

Талдау - табыс кілті «Шоқан» тобы:   «Таза бұлақ” әңгімесі бойынша “Мәтінмен жұмыс” «Ыбырай» тобы: «Қыпшақ Сейітқұл” әңгімесінің композициялық құрылымын жасау «Абай» тобы : “Қойылымдар қоймасы””- Әңгімелері бойынша шығармашылық жұмыс

Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйле

7 слайд
Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсінемін...» 3. Үшінші сөйлем «Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

7 слайд

Ой қорыту Ы.Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні «ПОПС» формуласы 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша...» 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсінемін...» 3. Үшінші сөйлем «Оны мен фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

“ Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы: Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; …

8 слайд
“ Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы:   Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; ………….. алыс жерлерден, Көзіңді ………………….., ……………. хабар алғызды. Аты жоқ құр …………… Мың шақырым жерлерге, ……………….. барғызды. Адамды құстай ұшырды; ……… істейтін жұмысты …… пен ……….. түсірді; ………….. тамақ пісірді, Сусыздан сусын ішірді. Теңізде жүзді ………….., …………. кезді жалықпай, Білгендерге осылар Бәрі - дағы анықтай, Білмегенге танықтай; «Ыбырай» тобы:   Бір құдайға сиынып, Кел, балалар, оқылық , ……………… көңілге Ықыласпен ………….. Істің болар ………… Бастасаңыз алдалап, ………………. жүреді Қараңғыны қармалап. Оқысаңыз , балалар, ………………. жағылар, Тілегенің алдыңнан ………………. табылар. Кел, балалар, оқылық, ........................ көңілге Ықыласпен ................. ........................ байлығы, Бір ................ жоқ болар, ..........................байлығы, Күннен- күнге көп болар, ......................... жоқ болар. «Абай» тобы:   Таулардан ……………. сарқыраған, ………….. сәуле беріп жарқыраған. Жел соқса, ыстық соқса …………., Аралап ……………… арқыраған. Көңілің суын ………… ашылады, Денеңде бар дертінді ……………. Өксіген оттай жанып ………….. …………… рақат тауып басылады. Қынарда тілсіз тұрған ……….. да Шуылдап желмен бірге бас ұрады... Он мың мал айдап өтсең ……. қалмайды, Тасыса ….. бармаған сай қалмайды. Тасыған өзен судың қуатымен Көк шығып шөп бітпеген……. қалмайды. Ел қыстап күн көреді жаныбында, Дәм болар алуан - алуан балығында... Тас таста, алтын таста сынамаққа, Сонда да ……………. Қалыбында.

8 слайд

“ Жоғалған сөздер” «Шоқан» тобы:   Өнер - білім бар жұрттар Өнер - білім бар …………. …………… сарай салғызды; ………….. алыс жерлерден, Көзіңді ………………….., ……………. хабар алғызды. Аты жоқ құр …………… Мың шақырым жерлерге, ……………….. барғызды. Адамды құстай ұшырды; ……… істейтін жұмысты …… пен ……….. түсірді; ………….. тамақ пісірді, Сусыздан сусын ішірді. Теңізде жүзді ………….., …………. кезді жалықпай, Білгендерге осылар Бәрі - дағы анықтай, Білмегенге танықтай; «Ыбырай» тобы:   Бір құдайға сиынып, Кел, балалар, оқылық , ……………… көңілге Ықыласпен ………….. Істің болар ………… Бастасаңыз алдалап, ………………. жүреді Қараңғыны қармалап. Оқысаңыз , балалар, ………………. жағылар, Тілегенің алдыңнан ………………. табылар. Кел, балалар, оқылық, ........................ көңілге Ықыласпен ................. ........................ байлығы, Бір ................ жоқ болар, ..........................байлығы, Күннен- күнге көп болар, ......................... жоқ болар. «Абай» тобы:   Таулардан ……………. сарқыраған, ………….. сәуле беріп жарқыраған. Жел соқса, ыстық соқса …………., Аралап ……………… арқыраған. Көңілің суын ………… ашылады, Денеңде бар дертінді ……………. Өксіген оттай жанып ………….. …………… рақат тауып басылады. Қынарда тілсіз тұрған ……….. да Шуылдап желмен бірге бас ұрады... Он мың мал айдап өтсең ……. қалмайды, Тасыса ….. бармаған сай қалмайды. Тасыған өзен судың қуатымен Көк шығып шөп бітпеген……. қалмайды. Ел қыстап күн көреді жаныбында, Дәм болар алуан - алуан балығында... Тас таста, алтын таста сынамаққа, Сонда да ……………. Қалыбында.

«Төрт сөйлем» “ Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік

9 слайд
«Төрт сөйлем» “ Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Әңгіме мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

9 слайд

«Төрт сөйлем» “ Әке мен бала” әңгімесі бойынша Пікір. Көрсетілген бейнежазба бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды. Әңгіме мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

10 слайд
Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

10 слайд

Үй тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы жазылған әдеби еңбектерді оқу

Кері байланыс: “ Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “ Ыбырай тобы” – Бутерброд” “ Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы

11 слайд
Кері байланыс: “ Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “ Ыбырай тобы” – Бутерброд” “ Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы

11 слайд

Кері байланыс: “ Шоқан” тобы - “Бес саусақ” “ Ыбырай тобы” – Бутерброд” “ Абай” тобы – “Көңіл күй гүлшоғы” Көңіл күй гүлшоғы