Материалдар / Ашық сабақ ( Сәулет өнерінің үздік туындылары.) 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ ( Сәулет өнерінің үздік туындылары.) 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәулет өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2019
672
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мамай Сенбай Құсайнұлы Ақтөбе облысы Байғанин ауданы № 2 Қарауылкелді орта мектебі

1 слайд
Мамай Сенбай Құсайнұлы Ақтөбе облысы Байғанин ауданы № 2 Қарауылкелді орта мектебі

Сәулет өнерінің үздік туындылары. Заманауи сәулет өнері. Қазақстан сәулет өнері. (заманауи және тарихи) Көркем еңбек 9 сынып 2

2 слайд
Сәулет өнерінің үздік туындылары. Заманауи сәулет өнері. Қазақстан сәулет өнері. (заманауи және тарихи) Көркем еңбек 9 сынып 2 бөлім

Оқу мақсаты 9.1.2.1- мәдени және тарихи жәдігерлер, қол өнер мен дизайн салалары шығармаларының материалдарын,бағытын салыст

3 слайд
Оқу мақсаты 9.1.2.1- мәдени және тарихи жәдігерлер, қол өнер мен дизайн салалары шығармаларының материалдарын,бағытын салыстырмалы талдау. 9.3.3.1- бұйымның сапасын және өнімнің сыртқы көрінісін анықтайтын негізгі факторларды (эстетика, атқаратын қызметі, экономика) талдау және бағалау

Сабақ мақсаттары 1.Сәулет өнерінің үздік туындыларын біледі. 2.Қол өнер мен дизайн бағытын салыстыра алады. 3.Мәдени және тар

4 слайд
Сабақ мақсаттары 1.Сәулет өнерінің үздік туындыларын біледі. 2.Қол өнер мен дизайн бағытын салыстыра алады. 3.Мәдени және тарихи жәдігерлерді талдай алады. Барлығы Көпшілігі Кейбірі

Бағалау критерийлері Б і л у • Сәулет өнер туындыларының ерекшелігін тани біледі Т ү с і н у • Пайдаланылған құрлыс материалда

5 слайд
Бағалау критерийлері Б і л у • Сәулет өнер туындыларының ерекшелігін тани біледі Т ү с і н у • Пайдаланылған құрлыс материалдары түсінеді.Қ о л д а н у П а й д • Құрлыс материалдарын қолданады.

Тілдік мақсаттар Сабақ барысында қолданылатын пәндік терминдер: Сәулет –архитектура Жәдігер-ұлттық нақыштағы бұйымдар

6 слайд
Тілдік мақсаттар Сабақ барысында қолданылатын пәндік терминдер: Сәулет –архитектура Жәдігер-ұлттық нақыштағы бұйымдар

Құндылықтарды дарыту Ұлттық нақыштағы мәдени және тарихи жәдігерлерді насихаттау.

7 слайд
Құндылықтарды дарыту Ұлттық нақыштағы мәдени және тарихи жәдігерлерді насихаттау.

Пәнаралық байланыс -Тарих- сәулет өнерінің тарихына шолу -География- сәулет өнерлерінің орналасу аймақтары -Қазақ әдебиеті- эс

8 слайд
Пәнаралық байланыс -Тарих- сәулет өнерінің тарихына шолу -География- сәулет өнерлерінің орналасу аймақтары -Қазақ әдебиеті- эссе жазу

АКТ қолдану дағдылары Оқушылар сабақ барысында сәулет өнер туындыларын қарап, түрлерін зерттеу үшін түрлі сайттармен жұмыст

9 слайд
АКТ қолдану дағдылары Оқушылар сабақ барысында сәулет өнер туындыларын қарап, түрлерін зерттеу үшін түрлі сайттармен жұмыстанып, АКТ дағдыларын дамытады. Оқушыларды презентация арқылы Қазақстан суретшілері және қолөнершілерінің жұмыстарымен таныстыру үшін интербелсенді тақта қолданылып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.

Бастапқы білім Қазақстан сәулетшілері мен қолөнершілердің шығармашылығы Бастапқы білім

10 слайд
Бастапқы білім Қазақстан сәулетшілері мен қолөнершілердің шығармашылығы Бастапқы білім

Сабақтың басы Амандасу Психологиялық ахуал қалыптастыру /жақсы тілек тілеу/

11 слайд
Сабақтың басы Амандасу Психологиялық ахуал қалыптастыру /жақсы тілек тілеу/

«СӘЛЕМДЕСУ ТРЕНИНГІ» Психологиялық ахуал Мақсаты: қатысушылар арасында жағымды көңіл-күй қалыптастыру, бір-біріне жақындас

12 слайд
«СӘЛЕМДЕСУ ТРЕНИНГІ» Психологиялық ахуал Мақсаты: қатысушылар арасында жағымды көңіл-күй қалыптастыру, бір-біріне жақындастыру.

Интербелсенді тақтада сәулет өнер түрлерінің туындылары көрсетіледі.  Бұл сәулет өнер туындыларын не біріктіреді?  Өзара

13 слайд
Интербелсенді тақтада сәулет өнер түрлерінің туындылары көрсетіледі.  Бұл сәулет өнер туындыларын не біріктіреді?  Өзара қандай ұқсастықтары бар?  Айырмашылықтары неде?  Қандай материалдардан жасалған?  Қалай әсемделген?  Олардың қалай атайды? Тақырыпты ашу “ Бас бармақ” әдісі

Бейнематериал бойынша топтық жұмыс Видеоролик көрсету • https://youtu.be/Bp2xCRT 8icM Сұрақ-жауап • Кесене архитектурасындағы

14 слайд
Бейнематериал бойынша топтық жұмыс Видеоролик көрсету • https://youtu.be/Bp2xCRT 8icM Сұрақ-жауап • Кесене архитектурасындағы ұқсастықтар • Алғашқы кесенелердің салынған кезеңдері • Қолданған материалы, құрамы • Өз өңіріңдегі қандай кесенелер мен мәдени-тарихи жәдігерлерді білесің “ Смайлик” әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

« Серпілген сауал» әдісі жұмыстың орындалу ретін анықтау “ Үш шапалақ” әдісі арқылы бағалау

15 слайд
« Серпілген сауал» әдісі жұмыстың орындалу ретін анықтау “ Үш шапалақ” әдісі арқылы бағалау

Кері байланыс Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі 1 Бас бармақ – басты мәселе Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды ? 2.

16 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі 1 Бас бармақ – басты мәселе Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды ? 2. Балаң үйрек – бірлесу Мен топта қалай жұмыс істедім 3. Ортан терек- ойлану. Мен бүгін қандай білім алдым 4. Шылдыр шүмек – шынайылылық Сабақта маған не ұнады ? Неліктен 5. Кішкене бөбек – көңіл күй. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім ?

Белсенді оқыту әдістері «Сәлемдесу тренингі» «Венн диаграммасы» «Кувер» әдісі “ Серпілген сауал” әдісі

17 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Сәлемдесу тренингі» «Венн диаграммасы» «Кувер» әдісі “ Серпілген сауал” әдісі

Саралау әдістері «Венн диаграммасы» «Кувер әдісі» АКТ Кері байланыс

18 слайд
Саралау әдістері «Венн диаграммасы» «Кувер әдісі» АКТ Кері байланыс

Бағалау әдістері “ Бас бармақ әдісі” “ Үш шапалақ” Смайлик Ауызша мадақтау.

19 слайд
Бағалау әдістері “ Бас бармақ әдісі” “ Үш шапалақ” Смайлик Ауызша мадақтау.

Назарларыңызға рахмет!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!