Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2сынып "Дала жұлдызы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2сынып "Дала жұлдызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы. Алтынсарин өмірі , шығармалары туралы толық түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы.«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы. -Там

#1 слайд
«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы.«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы. -Тамаша жақсы педагогика құралдары да, ең жақсы үкімет -Тамаша жақсы педагогика құралдары да, ең жақсы үкімет бұйрықтары да, әбден мұқият түрде жүргізілген инспектор бақылауы бұйрықтары да, әбден мұқият түрде жүргізілген инспектор бақылауы да оқытушыға тең келе алдмайды.» - Ыбырай Алтынсаринда оқытушыға тең келе алдмайды.» - Ыбырай Алтынсарин Дала жұлдызыДала жұлдызы Мақсаты:Мақсаты: Ы.Алтынсариннің өмірі, еңбектері, алғаш қазақ даласына Ы.Алтынсариннің өмірі, еңбектері, алғаш қазақ даласына мектептер ашқан алғашқы ағартушы ұстаз екендігі жөнінде мектептер ашқан алғашқы ағартушы ұстаз екендігі жөнінде әңгімелеуәңгімелеу Білімділігі:Білімділігі: Ы.Алтынсариннің өмірі, ағартушылығы, еңбектері, Ы.Алтынсариннің өмірі, ағартушылығы, еңбектері, шәкірттері жайлы түсінік беру.шәкірттері жайлы түсінік беру. Дамытушылығы:Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл байлығын Оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту.дамыту. Тәрбиелілігі:Тәрбиелілігі: Балаларға Ыбырай ата өмірін үлгі ету, білімді, ақылды, Балаларға Ыбырай ата өмірін үлгі ету, білімді, ақылды, ізденімпаз етіп тәрбиелеу.ізденімпаз етіп тәрбиелеу. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: аралас сабақ аралас сабақ Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс Қолданылатын стратегиялар:Қолданылатын стратегиялар: көрнекілік, талқылау, бес жолды өлең, көрнекілік, талқылау, бес жолды өлең, алма-кезек оқыту, топтастыру.алма-кезек оқыту, топтастыру. Көрнекілігі:Көрнекілігі: мақал-мәтелдер, портрет, сызбалар, плакатқа салынған мақал-мәтелдер, портрет, сызбалар, плакатқа салынған суреттер, С.Мауленов портретісуреттер, С.Мауленов портреті

1 слайд

«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы.«Халық мектептері үшін ең керектісі-оқытушы. -Тамаша жақсы педагогика құралдары да, ең жақсы үкімет -Тамаша жақсы педагогика құралдары да, ең жақсы үкімет бұйрықтары да, әбден мұқият түрде жүргізілген инспектор бақылауы бұйрықтары да, әбден мұқият түрде жүргізілген инспектор бақылауы да оқытушыға тең келе алдмайды.» - Ыбырай Алтынсаринда оқытушыға тең келе алдмайды.» - Ыбырай Алтынсарин Дала жұлдызыДала жұлдызы Мақсаты:Мақсаты: Ы.Алтынсариннің өмірі, еңбектері, алғаш қазақ даласына Ы.Алтынсариннің өмірі, еңбектері, алғаш қазақ даласына мектептер ашқан алғашқы ағартушы ұстаз екендігі жөнінде мектептер ашқан алғашқы ағартушы ұстаз екендігі жөнінде әңгімелеуәңгімелеу Білімділігі:Білімділігі: Ы.Алтынсариннің өмірі, ағартушылығы, еңбектері, Ы.Алтынсариннің өмірі, ағартушылығы, еңбектері, шәкірттері жайлы түсінік беру.шәкірттері жайлы түсінік беру. Дамытушылығы:Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл байлығын Оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту.дамыту. Тәрбиелілігі:Тәрбиелілігі: Балаларға Ыбырай ата өмірін үлгі ету, білімді, ақылды, Балаларға Ыбырай ата өмірін үлгі ету, білімді, ақылды, ізденімпаз етіп тәрбиелеу.ізденімпаз етіп тәрбиелеу. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: аралас сабақ аралас сабақ Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс Қолданылатын стратегиялар:Қолданылатын стратегиялар: көрнекілік, талқылау, бес жолды өлең, көрнекілік, талқылау, бес жолды өлең, алма-кезек оқыту, топтастыру.алма-кезек оқыту, топтастыру. Көрнекілігі:Көрнекілігі: мақал-мәтелдер, портрет, сызбалар, плакатқа салынған мақал-мәтелдер, портрет, сызбалар, плакатқа салынған суреттер, С.Мауленов портретісуреттер, С.Мауленов портреті

І. Ұйымдастыру кезеңіІ. Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық дайындық1. Психологиялық дайындық

#2 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңіІ. Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық дайындық1. Психологиялық дайындық ІІ. Үй тапсырмасын сұрауІІ. Үй тапсырмасын сұрау . Қырдан келген жас қазақ. Қырдан келген жас қазақ Мазмұнын ашуға арналған сұрақтармен жұмысМазмұнын ашуға арналған сұрақтармен жұмыс Бөлімдерге бөліп, сол бойынша әр топ әңгімелейдіБөлімдерге бөліп, сол бойынша әр топ әңгімелейді а) Шоқан келген оқу орны немесе Кадет корпусыа) Шоқан келген оқу орны немесе Кадет корпусы ә) Шоқанның ұстаздарыә) Шоқанның ұстаздары б) Потанин мен Шоқан арасындағы достықб) Потанин мен Шоқан арасындағы достық в) Шоқан – данышпанв) Шоқан – данышпан ІІІ. БекітуІІІ. Бекіту Оқушылардың өздігінен ізденіп келген тапсырмаларына шолу Оқушылардың өздігінен ізденіп келген тапсырмаларына шолу IVIV . Жаңа сабаққа дайындық. Жаңа сабаққа дайындық 1. 1. «Көрнекілік» стратегиясы«Көрнекілік» стратегиясы Мына сурет не туралы деп ойлайсындар?Мына сурет не туралы деп ойлайсындар? Бұл суретте қандай оқиға бейнеленген?Бұл суретте қандай оқиға бейнеленген? Оқиға не туралы деп ойлайсындар?Оқиға не туралы деп ойлайсындар? 2. 2. «Кел, балалар, оқылық» өлеңі оқылады«Кел, балалар, оқылық» өлеңі оқылады Ы.Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда Торғай даласында туған. Әкесі Ы.Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда Торғай даласында туған. Әкесі АлтынсарыАлтынсары ерте қайтыс болып, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған.ерте қайтыс болып, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған. 1864 1864 жылы 8 жылы 8 қаңтарда қаңтарда мектеп ашып, мұғалім болды. мектеп ашып, мұғалім болды. 3. Автормен таныстыру3. Автормен таныстыру С.Мауленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкельдин ауданында туған. С.Мауленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкельдин ауданында туған. Ақын, Ақын, Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», «Ізгілік», «Ізгілік», «Өмірімдей өзімнің» т.с.с. шығармалардың авторы.«Өмірімдей өзімнің» т.с.с. шығармалардың авторы.

2 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңіІ. Ұйымдастыру кезеңі 1. Психологиялық дайындық1. Психологиялық дайындық ІІ. Үй тапсырмасын сұрауІІ. Үй тапсырмасын сұрау . Қырдан келген жас қазақ. Қырдан келген жас қазақ Мазмұнын ашуға арналған сұрақтармен жұмысМазмұнын ашуға арналған сұрақтармен жұмыс Бөлімдерге бөліп, сол бойынша әр топ әңгімелейдіБөлімдерге бөліп, сол бойынша әр топ әңгімелейді а) Шоқан келген оқу орны немесе Кадет корпусыа) Шоқан келген оқу орны немесе Кадет корпусы ә) Шоқанның ұстаздарыә) Шоқанның ұстаздары б) Потанин мен Шоқан арасындағы достықб) Потанин мен Шоқан арасындағы достық в) Шоқан – данышпанв) Шоқан – данышпан ІІІ. БекітуІІІ. Бекіту Оқушылардың өздігінен ізденіп келген тапсырмаларына шолу Оқушылардың өздігінен ізденіп келген тапсырмаларына шолу IVIV . Жаңа сабаққа дайындық. Жаңа сабаққа дайындық 1. 1. «Көрнекілік» стратегиясы«Көрнекілік» стратегиясы Мына сурет не туралы деп ойлайсындар?Мына сурет не туралы деп ойлайсындар? Бұл суретте қандай оқиға бейнеленген?Бұл суретте қандай оқиға бейнеленген? Оқиға не туралы деп ойлайсындар?Оқиға не туралы деп ойлайсындар? 2. 2. «Кел, балалар, оқылық» өлеңі оқылады«Кел, балалар, оқылық» өлеңі оқылады Ы.Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда Торғай даласында туған. Әкесі Ы.Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда Торғай даласында туған. Әкесі АлтынсарыАлтынсары ерте қайтыс болып, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған.ерте қайтыс болып, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған. 1864 1864 жылы 8 жылы 8 қаңтарда қаңтарда мектеп ашып, мұғалім болды. мектеп ашып, мұғалім болды. 3. Автормен таныстыру3. Автормен таныстыру С.Мауленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкельдин ауданында туған. С.Мауленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкельдин ауданында туған. Ақын, Ақын, Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», «Ізгілік», «Ізгілік», «Өмірімдей өзімнің» т.с.с. шығармалардың авторы.«Өмірімдей өзімнің» т.с.с. шығармалардың авторы.

VV . Жаңа сабақ. Жаңа сабақ 1. Алма-кезек оқыту стратегиясы1. Алма-кезек оқыту стратегиясы 2. Топтық

#3 слайд
VV . Жаңа сабақ. Жаңа сабақ 1. Алма-кезек оқыту стратегиясы1. Алма-кезек оқыту стратегиясы 2. Топтық жұмыс2. Топтық жұмыс 1-топ: Әңгіменің басында не туралы айтылады?1-топ: Әңгіменің басында не туралы айтылады? 2-топ: Әңгіменің ортасында не туралы айтылады?2-топ: Әңгіменің ортасында не туралы айтылады? 3-топ: Әңгіменің соңында не туралы айтылады?3-топ: Әңгіменің соңында не туралы айтылады? 4-топ: Әңгіме неліктен «Дала жұлдызы» деп аталады?4-топ: Әңгіме неліктен «Дала жұлдызы» деп аталады? 3. Сөздік жұмыс. Даталарды дәптерге жазу.3. Сөздік жұмыс. Даталарды дәптерге жазу. 4. Поэзия минуты. Ы.Алтынсариннің өлеңдерін жатқа айту. «Кел, балалар, оқылық»,4. Поэзия минуты. Ы.Алтынсариннің өлеңдерін жатқа айту. «Кел, балалар, оқылық», «Өнер-білім бар жұрттар», «Бұл кім?», «Өсиет», «Өзен»«Өнер-білім бар жұрттар», «Бұл кім?», «Өсиет», «Өзен» 5. «Ойлан» кестесімен жұмыс. Әңгімелерін еске түсіру.5. «Ойлан» кестесімен жұмыс. Әңгімелерін еске түсіру. «Аурудан аяған күштірек», «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш», «Бай баласы мен «Аурудан аяған күштірек», «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш», «Бай баласы мен жарлы баласы», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Асыл шөп»жарлы баласы», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Асыл шөп» 6. Сергіту сәті6. Сергіту сәті 7. Дамытушылық тапсырма.7. Дамытушылық тапсырма. Ы.Алтынсарин кім? Ы.Алтынсарин кім? Тұңғыш ағартушыТұңғыш ағартушы Тамаша ұстазТамаша ұстаз Ы.Алтынсарин портреті Аудармашы Ы.Алтынсарин портреті Аудармашы ЖазушыЖазушы Дала жұлдызыДала жұлдызы Мұғалімдер Тұңғыш хрестоматияныңМұғалімдер Тұңғыш хрестоматияның дайындады авторыдайындады авторы

3 слайд

VV . Жаңа сабақ. Жаңа сабақ 1. Алма-кезек оқыту стратегиясы1. Алма-кезек оқыту стратегиясы 2. Топтық жұмыс2. Топтық жұмыс 1-топ: Әңгіменің басында не туралы айтылады?1-топ: Әңгіменің басында не туралы айтылады? 2-топ: Әңгіменің ортасында не туралы айтылады?2-топ: Әңгіменің ортасында не туралы айтылады? 3-топ: Әңгіменің соңында не туралы айтылады?3-топ: Әңгіменің соңында не туралы айтылады? 4-топ: Әңгіме неліктен «Дала жұлдызы» деп аталады?4-топ: Әңгіме неліктен «Дала жұлдызы» деп аталады? 3. Сөздік жұмыс. Даталарды дәптерге жазу.3. Сөздік жұмыс. Даталарды дәптерге жазу. 4. Поэзия минуты. Ы.Алтынсариннің өлеңдерін жатқа айту. «Кел, балалар, оқылық»,4. Поэзия минуты. Ы.Алтынсариннің өлеңдерін жатқа айту. «Кел, балалар, оқылық», «Өнер-білім бар жұрттар», «Бұл кім?», «Өсиет», «Өзен»«Өнер-білім бар жұрттар», «Бұл кім?», «Өсиет», «Өзен» 5. «Ойлан» кестесімен жұмыс. Әңгімелерін еске түсіру.5. «Ойлан» кестесімен жұмыс. Әңгімелерін еске түсіру. «Аурудан аяған күштірек», «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш», «Бай баласы мен «Аурудан аяған күштірек», «Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш», «Бай баласы мен жарлы баласы», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Асыл шөп»жарлы баласы», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Асыл шөп» 6. Сергіту сәті6. Сергіту сәті 7. Дамытушылық тапсырма.7. Дамытушылық тапсырма. Ы.Алтынсарин кім? Ы.Алтынсарин кім? Тұңғыш ағартушыТұңғыш ағартушы Тамаша ұстазТамаша ұстаз Ы.Алтынсарин портреті Аудармашы Ы.Алтынсарин портреті Аудармашы ЖазушыЖазушы Дала жұлдызыДала жұлдызы Мұғалімдер Тұңғыш хрестоматияныңМұғалімдер Тұңғыш хрестоматияның дайындады авторыдайындады авторы

VIVI . Қорытынды. Қорытынды 1. Сұрақ-жауап.1. Сұрақ-жауап. «Ы.Алтынсарин – қазақ даласының жарық жұлдызы» «Ы.Алт

#4 слайд
VIVI . Қорытынды. Қорытынды 1. Сұрақ-жауап.1. Сұрақ-жауап. «Ы.Алтынсарин – қазақ даласының жарық жұлдызы» «Ы.Алтынсарин – қазақ даласының жарық жұлдызы» талқылау, пікірлесуталқылау, пікірлесу 2. Шәкірттер жайлы не білеміз?2. Шәкірттер жайлы не білеміз? С.Көбеев, А.Байтұрсынов «Еңбекпен ел көгерер», «Екі С.Көбеев, А.Байтұрсынов «Еңбекпен ел көгерер», «Екі балықшы», «Керіскеннің кесірі келесінді кетірер», «Ата балықшы», «Керіскеннің кесірі келесінді кетірер», «Ата насихаты», «Тірліктің күші бірлікте».насихаты», «Тірліктің күші бірлікте». 3. Шығармашылық тапсырма.3. Шығармашылық тапсырма. 1. Азбайды, тозбайды 2. Білім бітеді басқа1. Азбайды, тозбайды 2. Білім бітеді басқа Ақыл, білім Бітеді қына тасқаАқыл, білім Бітеді қына тасқа 3. Аты өлмейді жақсының 4. Адам бала 3. Аты өлмейді жақсының 4. Адам бала болатынболатын Ғалымның өлмейді хаты Қарайды алысқаҒалымның өлмейді хаты Қарайды алысқа

4 слайд

VIVI . Қорытынды. Қорытынды 1. Сұрақ-жауап.1. Сұрақ-жауап. «Ы.Алтынсарин – қазақ даласының жарық жұлдызы» «Ы.Алтынсарин – қазақ даласының жарық жұлдызы» талқылау, пікірлесуталқылау, пікірлесу 2. Шәкірттер жайлы не білеміз?2. Шәкірттер жайлы не білеміз? С.Көбеев, А.Байтұрсынов «Еңбекпен ел көгерер», «Екі С.Көбеев, А.Байтұрсынов «Еңбекпен ел көгерер», «Екі балықшы», «Керіскеннің кесірі келесінді кетірер», «Ата балықшы», «Керіскеннің кесірі келесінді кетірер», «Ата насихаты», «Тірліктің күші бірлікте».насихаты», «Тірліктің күші бірлікте». 3. Шығармашылық тапсырма.3. Шығармашылық тапсырма. 1. Азбайды, тозбайды 2. Білім бітеді басқа1. Азбайды, тозбайды 2. Білім бітеді басқа Ақыл, білім Бітеді қына тасқаАқыл, білім Бітеді қына тасқа 3. Аты өлмейді жақсының 4. Адам бала 3. Аты өлмейді жақсының 4. Адам бала болатынболатын Ғалымның өлмейді хаты Қарайды алысқаҒалымның өлмейді хаты Қарайды алысқа

батыл тапқыр қарапайым табанды іскер әдепті

#5 слайд
батыл тапқыр қарапайым табанды іскер әдепті Мұғалім болсам... мейірімді талғампаз шыншыл әділ биязы 5. Бес жолды өлең. Ұстаз VII . Үйге тапсырма Еңбек, оқу білім туралы мақалдар. Ы.Алтынсарин жайлы дерек жинау. Мәтінді оқу, әңгімелеу VIII . Бағалау төзімді4. Болашаққа болжам. Топтастыру4. Болашаққа болжам. Топтастыру

5 слайд

батыл тапқыр қарапайым табанды іскер әдепті Мұғалім болсам... мейірімді талғампаз шыншыл әділ биязы 5. Бес жолды өлең. Ұстаз VII . Үйге тапсырма Еңбек, оқу білім туралы мақалдар. Ы.Алтынсарин жайлы дерек жинау. Мәтінді оқу, әңгімелеу VIII . Бағалау төзімді4. Болашаққа болжам. Топтастыру4. Болашаққа болжам. Топтастыру

Файл форматы:
ppt
24.04.2020
927
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі