Материалдар / Ашық сабақ Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2018
575
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық еске

1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштердің орнын картаға түсіреді Кейбір оқушылар: Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы: Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты Оқу мақсаты: Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау Бағалау критерийі 1.Марғұланды ғалым-археолог ретінде біледі 2.Ғалымның археологиялық еңбектерін сипаттайды Құндылықтарға баулу: Тарихи құндылықтарды құрметтеуге, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жүргізеді Пән аралық байланыс: Дүниетану §5 Қола дәуірі Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі, ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар Оқушылар: кескін картамен жұмыс жүргізеді,кесте толтырады, Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс жүргізеді, суреттерді салыстырады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар? 2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін сипаттаңыз? Жазылым бойынша ұсыныстар . 1.Марғұланның ашқан ескерткіштері.. .2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу үшін... қолданылған Қаниева Ботагөз №271 ортамектеп

1 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштердің орнын картаға түсіреді Кейбір оқушылар: Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы: Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты Оқу мақсаты: Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау Бағалау критерийі 1.Марғұланды ғалым-археолог ретінде біледі 2.Ғалымның археологиялық еңбектерін сипаттайды Құндылықтарға баулу: Тарихи құндылықтарды құрметтеуге, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жүргізеді Пән аралық байланыс: Дүниетану §5 Қола дәуірі Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі, ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар Оқушылар: кескін картамен жұмыс жүргізеді,кесте толтырады, Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс жүргізеді, суреттерді салыстырады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар? 2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін сипаттаңыз? Жазылым бойынша ұсыныстар . 1.Марғұланның ашқан ескерткіштері.. .2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу үшін... қолданылған Қаниева Ботагөз №271 ортамектеп

2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке

2 слайд
2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Өзін-өзі бағалау 1тапсырма. «Суреттер сыры» тәсілі. Ұжымдық жұмыс Бағалау: Мадақтау арқылы 4 тапсырма. «Бес жолды өлең әдісі» жұппен жұмыс Бағалау: Бармақпен бағалау Өзара бағалау 5 тапсырма «Тарихи диктант» әдісі Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 1.Ассоцация әдісі жеке жұмыс 2.Сәйкестендіру тесті жұптық жұмыс

2 слайд

2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Өзін-өзі бағалау 1тапсырма. «Суреттер сыры» тәсілі. Ұжымдық жұмыс Бағалау: Мадақтау арқылы 4 тапсырма. «Бес жолды өлең әдісі» жұппен жұмыс Бағалау: Бармақпен бағалау Өзара бағалау 5 тапсырма «Тарихи диктант» әдісі Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 1.Ассоцация әдісі жеке жұмыс 2.Сәйкестендіру тесті жұптық жұмыс

Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді

3 слайд
Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді оқытудың 8 тәсілі 2.Оқу мақсатын саралап қою 3.Критериалды бағалау мен дескрипторлар құру 4.Әдістер мен тәсілдер түрлері Неге көбірек тоқталу керек 1.Қалыптастыруш ы бағалаудың тапсырмаларын құру жолдары 2.Блум таксономиясы бойынша критерийлер құрастыру

3 слайд

Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді оқытудың 8 тәсілі 2.Оқу мақсатын саралап қою 3.Критериалды бағалау мен дескрипторлар құру 4.Әдістер мен тәсілдер түрлері Неге көбірек тоқталу керек 1.Қалыптастыруш ы бағалаудың тапсырмаларын құру жолдары 2.Блум таксономиясы бойынша критерийлер құрастыру