Ашық сабақ Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Марғұланды
археолог
ретінде біледі,анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі:
Археологиялық ескерткіштердің
орнын картаға түсіреді
Кейбір оқушылар:
Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай
мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы:
Ә.Марғұлан қола дәуірі
ескерткіштерінің сырын ашты
Оқу мақсаты:
Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде
айқындау
Бағалау критерийі
1.Марғұланды ғалым-археолог
ретінде біледі
2.Ғалымның археологиялық
еңбектерін сипаттайды
Құндылықтарға баулу:
Тарихи құндылықтарды құрметтеуге,
сын тұрғысынан ойлауға,
шығармашылықпен жұмыс жүргізеді
Пән аралық байланыс: Дүниетану
§5 Қола дәуірі
Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі,
ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар
Оқушылар: кескін картамен жұмыс
жүргізеді,кесте толтырады,
Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс
жүргізеді, суреттерді салыстырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба
Сыныптағы диалог/
жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар?
2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін
сипаттаңыз?
Жазылым бойынша ұсыныстар .
1.Марғұланның ашқан ескерткіштері..
.2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу
үшін... қолданылған
Қаниева Ботагөз
№ 271 ортамектеп
1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштердің орнын картаға түсіреді Кейбір оқушылар: Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы: Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты Оқу мақсаты: Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау Бағалау критерийі 1.Марғұланды ғалым-археолог ретінде біледі 2.Ғалымның археологиялық еңбектерін сипаттайды Құндылықтарға баулу: Тарихи құндылықтарды құрметтеуге, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жүргізеді Пән аралық байланыс: Дүниетану §5 Қола дәуірі Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі, ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар Оқушылар: кескін картамен жұмыс жүргізеді,кесте толтырады, Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс жүргізеді, суреттерді салыстырады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар? 2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін сипаттаңыз? Жазылым бойынша ұсыныстар . 1.Марғұланның ашқан ескерткіштері.. .2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу үшін... қолданылған Қаниева Ботагөз № 271 ортамектеп
2 слайд
2.Тапсырма
«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі
Топтық жұмыс
Бағалау:
Екі жұлдық бір ұсыныс
Өзара бағалау 3.Тапсырма
Картамен жұмыс,
Жеке жұмыс
Бағалау:
Дайын жауап парағы
Өзін-өзі бағалау1тапсырма.
«Суреттер сыры»
тәсілі.
Ұжымдық жұмыс
Бағалау: Мадақтау
арқылы
4 тапсырма.
«Бес жолды өлең әдісі»
жұппен жұмыс
Бағалау: Бармақпен
бағалау
Өзара бағалау 5 тапсырма
«Тарихи диктант» әдісі
Жеке жұмыс
Бағалау:
Дайын жауап парағы Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы.
1.Ассоцация әдісі
жеке жұмыс
2.Сәйкестендіру тесті
жұптық жұмыс
2 слайд
2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Өзін-өзі бағалау1тапсырма. «Суреттер сыры» тәсілі. Ұжымдық жұмыс Бағалау: Мадақтау арқылы 4 тапсырма. «Бес жолды өлең әдісі» жұппен жұмыс Бағалау: Бармақпен бағалау Өзара бағалау 5 тапсырма «Тарихи диктант» әдісі Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 1.Ассоцация әдісі жеке жұмыс 2.Сәйкестендіру тесті жұптық жұмыс
3 слайд
Не білемін
1.Әдіс- тәсілдер
2.Диалогтық
оқыту
3.Топтық,
жұптық, жеке
жұмыстар және
бағалау түрлері Нені білдім
1.Белсенді
оқытудың 8 тәсілі
2.Оқу мақсатын
саралап қою
3.Критериалды
бағалау мен
дескрипторлар құру
4.Әдістер мен
тәсілдер түрлеріНеге көбірек
тоқталу керек
1.Қалыптастыруш
ы бағалаудың
тапсырмаларын
құру жолдары
2.Блум
таксономиясы
бойынша
критерийлер
құрастыру
3 слайд
Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді оқытудың 8 тәсілі 2.Оқу мақсатын саралап қою 3.Критериалды бағалау мен дескрипторлар құру 4.Әдістер мен тәсілдер түрлеріНеге көбірек тоқталу керек 1.Қалыптастыруш ы бағалаудың тапсырмаларын құру жолдары 2.Блум таксономиясы бойынша критерийлер құрастыру