Ашық сабақ Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Әлкей Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық еске

#1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштердің орнын картаға түсіреді Кейбір оқушылар: Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы: Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты Оқу мақсаты: Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау Бағалау критерийі 1.Марғұланды ғалым-археолог ретінде біледі 2.Ғалымның археологиялық еңбектерін сипаттайды Құндылықтарға баулу: Тарихи құндылықтарды құрметтеуге, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жүргізеді Пән аралық байланыс: Дүниетану §5 Қола дәуірі Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі, ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар Оқушылар: кескін картамен жұмыс жүргізеді,кесте толтырады, Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс жүргізеді, суреттерді салыстырады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар? 2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін сипаттаңыз? Жазылым бойынша ұсыныстар . 1.Марғұланның ашқан ескерткіштері.. .2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу үшін... қолданылған Қаниева Ботагөз №271 ортамектеп

1 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Марғұланды археолог ретінде біледі,анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Археологиялық ескерткіштердің орнын картаға түсіреді Кейбір оқушылар: Ә.Марғұлан ашқан Беғазы –Дәндібай мәдениетін суреттейді Сабақтың тақырыбы: Ә.Марғұлан қола дәуірі ескерткіштерінің сырын ашты Оқу мақсаты: Ә.Марғұланды ғалым-археолог ретінде айқындау Бағалау критерийі 1.Марғұланды ғалым-археолог ретінде біледі 2.Ғалымның археологиялық еңбектерін сипаттайды Құндылықтарға баулу: Тарихи құндылықтарды құрметтеуге, сын тұрғысынан ойлауға, шығармашылықпен жұмыс жүргізеді Пән аралық байланыс: Дүниетану §5 Қола дәуірі Алдыңғы оқу: Марғұланды біледі, ескерткіштерді біледі Тілдік мақсаттар Оқушылар: кескін картамен жұмыс жүргізеді,кесте толтырады, Мәтінмен жұмыс жүргізеді,ойланып мәтінмен жұмыс жүргізеді, суреттерді салыстырады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Қорым ,оба Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қола дәуірінде қандай ескерткіштер бар? 2.Беғазы –Дәндібай ескерткішінің үш ерекшелігін сипаттаңыз? Жазылым бойынша ұсыныстар . 1.Марғұланның ашқан ескерткіштері.. .2.Беғазы-Дәндібай ескерткішін тұрғызу үшін... қолданылған Қаниева Ботагөз №271 ортамектеп

2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке

#2 слайд
2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Өзін-өзі бағалау 1тапсырма. «Суреттер сыры» тәсілі. Ұжымдық жұмыс Бағалау: Мадақтау арқылы 4 тапсырма. «Бес жолды өлең әдісі» жұппен жұмыс Бағалау: Бармақпен бағалау Өзара бағалау 5 тапсырма «Тарихи диктант» әдісі Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 1.Ассоцация әдісі жеке жұмыс 2.Сәйкестендіру тесті жұптық жұмыс

2 слайд

2.Тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Топтық жұмыс Бағалау: Екі жұлдық бір ұсыныс Өзара бағалау 3.Тапсырма Картамен жұмыс, Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Өзін-өзі бағалау 1тапсырма. «Суреттер сыры» тәсілі. Ұжымдық жұмыс Бағалау: Мадақтау арқылы 4 тапсырма. «Бес жолды өлең әдісі» жұппен жұмыс Бағалау: Бармақпен бағалау Өзара бағалау 5 тапсырма «Тарихи диктант» әдісі Жеке жұмыс Бағалау: Дайын жауап парағы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 1.Ассоцация әдісі жеке жұмыс 2.Сәйкестендіру тесті жұптық жұмыс

Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді

#3 слайд
Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді оқытудың 8 тәсілі 2.Оқу мақсатын саралап қою 3.Критериалды бағалау мен дескрипторлар құру 4.Әдістер мен тәсілдер түрлері Неге көбірек тоқталу керек 1.Қалыптастыруш ы бағалаудың тапсырмаларын құру жолдары 2.Блум таксономиясы бойынша критерийлер құрастыру

3 слайд

Не білемін 1.Әдіс- тәсілдер 2.Диалогтық оқыту 3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар және бағалау түрлері Нені білдім 1.Белсенді оқытудың 8 тәсілі 2.Оқу мақсатын саралап қою 3.Критериалды бағалау мен дескрипторлар құру 4.Әдістер мен тәсілдер түрлері Неге көбірек тоқталу керек 1.Қалыптастыруш ы бағалаудың тапсырмаларын құру жолдары 2.Блум таксономиясы бойынша критерийлер құрастыру

Файл форматы:
ppt
02.10.2018
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі