Материалдар / Ашық сабақ: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы Сабақтың мақсаты: 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мəті

2 слайд
Тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы Сабақтың мақсаты: 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мəтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау Құндылықтарды дарыту:.Өзара түсіністік,сыйластық құндылықтарын дарыту. Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Мәтін бойынша сұрақтар қойып,оған жауап бере алады. Пәні: сауат ашу Тілдік мақсаттар: Ертегіні мазмұндай алады, сұрақтарға толық жауап бере алады.Сөздерді бір-бірімен байланыстыра алады. Сөз тіркестері: Түлкі, құмыра, сүт, әйел, өзен, әлек болу, батып кету. Көптілділік: түлкі – лиса - fox

2 слайд

Тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы Сабақтың мақсаты: 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мəтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау Құндылықтарды дарыту:.Өзара түсіністік,сыйластық құндылықтарын дарыту. Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Мәтін бойынша сұрақтар қойып,оған жауап бере алады. Пәні: сауат ашу Тілдік мақсаттар: Ертегіні мазмұндай алады, сұрақтарға толық жауап бере алады.Сөздерді бір-бірімен байланыстыра алады. Сөз тіркестері: Түлкі, құмыра, сүт, әйел, өзен, әлек болу, батып кету. Көптілділік: түлкі – лиса - fox

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу “Миға шаб

3 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу “Миға шабуыл” Ой толғаныс.Ойлан.Жұптас.Бөліс. (Деңгейліктапсырмаларды орындау) Белсенді оқу әдістері Рефлекция Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау Тыңдалым Айтылым Оқылым Жазылым Саралау

3 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу “Миға шабуыл” Ой толғаныс.Ойлан.Жұптас.Бөліс. (Деңгейліктапсырмаларды орындау) Белсенді оқу әдістері Рефлекция Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау Тыңдалым Айтылым Оқылым Жазылым Саралау

Ұйымдастыру Шаттық шеңбері

4 слайд
Ұйымдастыру Шаттық шеңбері

4 слайд

Ұйымдастыру Шаттық шеңбері

Топқа бөлу :

5 слайд
Топқа бөлу :

5 слайд

Топқа бөлу :

Бағалау парағы Оқушының аты-жөні Сурет бойынша ертегіні мазмұндау . Сұрақ - жауап Топтық жұмысқа белсенді қатыс

6 слайд
Бағалау парағы Оқушының аты-жөні Сурет бойынша ертегіні мазмұндау . Сұрақ - жауап Топтық жұмысқа белсенді қатысты Рөлдік ойын Ширату жаттығу- лары Қорытынды бағалау Топ басшыларын сайлау: Сұраққа алғашқы жауап берген оқушы топ басшысы болады.Тақырыпқа байланысты бағалау парақшалары топ басшыларына беріледі.

6 слайд

Бағалау парағы Оқушының аты-жөні Сурет бойынша ертегіні мазмұндау . Сұрақ - жауап Топтық жұмысқа белсенді қатысты Рөлдік ойын Ширату жаттығу- лары Қорытынды бағалау Топ басшыларын сайлау: Сұраққа алғашқы жауап берген оқушы топ басшысы болады.Тақырыпқа байланысты бағалау парақшалары топ басшыларына беріледі.

Ширату жаттығуы Жұмбақтар шешу: 1-топ Өзі ширақ, өзі

7 слайд
Ширату жаттығуы Жұмбақтар шешу: 1-топ Өзі ширақ, өзі қу, Жүрген жері айқай шу. (түлкі) 2-топ Мөлдір түбі Шеңбер түрі. Аузы тарлау, Шыны күбі. ( Құмыра) 3-топ Шыққанда шығыны жоқ, Жауса жауын бүйірі жоқ. Қыста жылтыр қақ болар, Түртінектеп тынымы жоқ . (өзен) Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға қима суреттер беріледі. Сол құрастырылған суреттерден ертегіні болжайды.

7 слайд

Ширату жаттығуы Жұмбақтар шешу: 1-топ Өзі ширақ, өзі қу, Жүрген жері айқай шу. (түлкі) 2-топ Мөлдір түбі Шеңбер түрі. Аузы тарлау, Шыны күбі. ( Құмыра) 3-топ Шыққанда шығыны жоқ, Жауса жауын бүйірі жоқ. Қыста жылтыр қақ болар, Түртінектеп тынымы жоқ . (өзен) Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға қима суреттер беріледі. Сол құрастырылған суреттерден ертегіні болжайды.

Айтылым “Болжау” әдісі Суреттегі түлкі мен құмыраға қарап ертегісінің мазмұнын болжайды.

8 слайд
Айтылым “Болжау” әдісі Суреттегі түлкі мен құмыраға қарап ертегісінің мазмұнын болжайды.

8 слайд

Айтылым “Болжау” әдісі Суреттегі түлкі мен құмыраға қарап ертегісінің мазмұнын болжайды.

Тыңдалым

9 слайд
Тыңдалым

9 слайд

Тыңдалым

Бейнежазба

10 слайд
Бейнежазба

10 слайд

Бейнежазба

11 слайд

11 слайд

Оқылым “Түлкі мен құмыра” ертегісі

12 слайд
Оқылым “Түлкі мен құмыра” ертегісі

12 слайд

Оқылым “Түлкі мен құмыра” ертегісі

Айтылым “Сұрақ-жауап”әдісі 1. Ертегіде не туралы айтылған

13 слайд
Айтылым “Сұрақ-жауап”әдісі 1. Ертегіде не туралы айтылған? 2. Ертегінің мазмұнын қысқаша айт. 3. Ертегі мазмұны бойынша сұрақ қой. 4. Мәтінде неше сөйлем бар? 5. Бірінші сөйлемде неше сөз бар?

13 слайд

Айтылым “Сұрақ-жауап”әдісі 1. Ертегіде не туралы айтылған? 2. Ертегінің мазмұнын қысқаша айт. 3. Ертегі мазмұны бойынша сұрақ қой. 4. Мәтінде неше сөйлем бар? 5. Бірінші сөйлемде неше сөз бар?

Ереже: Сөз дыбыстардан құралады.Ол белгілі бір мағынаны білдіреді.Сөздер бір-бірімен байланысып сөйлем құрайды. Сө

14 слайд
Ереже: Сөз дыбыстардан құралады.Ол белгілі бір мағынаны білдіреді.Сөздер бір-бірімен байланысып сөйлем құрайды. Сөйлем сөз дыбыс әріп

14 слайд

Ереже: Сөз дыбыстардан құралады.Ол белгілі бір мағынаны білдіреді.Сөздер бір-бірімен байланысып сөйлем құрайды. Сөйлем сөз дыбыс әріп

2 – жаттығу. Сүтке толы құмыраны көрді. Түлкі оны ішпек болды. Жазылым Дәптермен жұмыс

15 слайд
2 – жаттығу. Сүтке толы құмыраны көрді. Түлкі оны ішпек болды. Жазылым Дәптермен жұмыс

15 слайд

2 – жаттығу. Сүтке толы құмыраны көрді. Түлкі оны ішпек болды. Жазылым Дәптермен жұмыс

Жеке жұмыс Сүт,түлкі, құмыра сөзіне дыбыстық талдау жасауға тапсырма беремін. «Жұбыңды тексер» әдісі Жасаған жұмысын

16 слайд
Жеке жұмыс Сүт,түлкі, құмыра сөзіне дыбыстық талдау жасауға тапсырма беремін. «Жұбыңды тексер» әдісі Жасаған жұмысын өзара тексертіп,бағалатамын.

16 слайд

Жеке жұмыс Сүт,түлкі, құмыра сөзіне дыбыстық талдау жасауға тапсырма беремін. «Жұбыңды тексер» әдісі Жасаған жұмысын өзара тексертіп,бағалатамын.

Сергіту сәті

17 слайд
Сергіту сәті

17 слайд

Сергіту сәті

Айтылым “Ойлан,топтас” әдісі Әр топ өздеріне берілген сөздердің бір дыбысын өзгертіп, жаңа сөз жасайды: І топ: Сүт сөзі

18 слайд
Айтылым “Ойлан,топтас” әдісі Әр топ өздеріне берілген сөздердің бір дыбысын өзгертіп, жаңа сөз жасайды: І топ: Сүт сөзін; ІІ топ: бал сөзін; ІІІ топ: шай сөзін. Дескриптор: жаңа сөздер жасай алады.

18 слайд

Айтылым “Ойлан,топтас” әдісі Әр топ өздеріне берілген сөздердің бір дыбысын өзгертіп, жаңа сөз жасайды: І топ: Сүт сөзін; ІІ топ: бал сөзін; ІІІ топ: шай сөзін. Дескриптор: жаңа сөздер жасай алады.

«Рөлдік ойын» әдісі Сөйлемдегі сөздерді байланыстырып, ертегіге байланысты рөлдік ойын көрсетеді

19 слайд
«Рөлдік ойын» әдісі Сөйлемдегі сөздерді байланыстырып, ертегіге байланысты рөлдік ойын көрсетеді

19 слайд

«Рөлдік ойын» әдісі Сөйлемдегі сөздерді байланыстырып, ертегіге байланысты рөлдік ойын көрсетеді

Шығармашылық жұмыс “Кім жылдам?” ойыны 4-жаттығу. Жаңылтпашты дұрыстап аяқтап жазады. Дән-дәулет, Дәулет-дән. *************сәу

20 слайд
Шығармашылық жұмыс “Кім жылдам?” ойыны 4-жаттығу. Жаңылтпашты дұрыстап аяқтап жазады. Дән-дәулет, Дәулет-дән. *************сәулет. Сәулет**************. (cән,ән,үй)

20 слайд

Шығармашылық жұмыс “Кім жылдам?” ойыны 4-жаттығу. Жаңылтпашты дұрыстап аяқтап жазады. Дән-дәулет, Дәулет-дән. *************сәулет. Сәулет**************. (cән,ән,үй)

Саралау Оқушының жеке қабілеттеріне сәйкес әртүрлі тапсырмалар бар парақшалар таратамын. 1.Түлкі,аю,коян суреттері беріл

21 слайд
Саралау Оқушының жеке қабілеттеріне сәйкес әртүрлі тапсырмалар бар парақшалар таратамын. 1.Түлкі,аю,коян суреттері беріледі. Суреттегі аңдардың аттарын жазады. 2.Осы сөздерге қатыстырып сөйлемдер құрайды. 3.Осы суреттерді пайдаланып шағын ертегі құрайды.

21 слайд

Саралау Оқушының жеке қабілеттеріне сәйкес әртүрлі тапсырмалар бар парақшалар таратамын. 1.Түлкі,аю,коян суреттері беріледі. Суреттегі аңдардың аттарын жазады. 2.Осы сөздерге қатыстырып сөйлемдер құрайды. 3.Осы суреттерді пайдаланып шағын ертегі құрайды.

Рефлексия “Еркін микрофон” әдісі Оқушылар сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Кері байланыста саб

22 слайд
Рефлексия “Еркін микрофон” әдісі Оқушылар сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Кері байланыста сабақта қандай жұмыс түрлерін жасағандарын айтады. Нені меңгергенін айтады.

22 слайд

Рефлексия “Еркін микрофон” әдісі Оқушылар сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Кері байланыста сабақта қандай жұмыс түрлерін жасағандарын айтады. Нені меңгергенін айтады.

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бас бармақ салынған сурет арқылы бағалау.

23 слайд
Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бас бармақ салынған сурет арқылы бағалау.

23 слайд

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бас бармақ салынған сурет арқылы бағалау.

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? - Бүгін оқушылар не үйренді? - Сабақ қалай өтті, қандай

24 слайд
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? - Бүгін оқушылар не үйренді? - Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? -Оқу мақсаты орындалды. -Сабақты түрлендіріп, уақытты тиімді пайдаланып мақсатыма жеттім. -Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. Оқушылар диалогке қатысып жұптасып, топтасып, жұмыс жасай алады.Тақырыпты түсініп, тыңдайды ,жетекші сұрақтар арқылы талқылады.

24 слайд

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? - Бүгін оқушылар не үйренді? - Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? -Оқу мақсаты орындалды. -Сабақты түрлендіріп, уақытты тиімді пайдаланып мақсатыма жеттім. -Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. Оқушылар диалогке қатысып жұптасып, топтасып, жұмыс жасай алады.Тақырыпты түсініп, тыңдайды ,жетекші сұрақтар арқылы талқылады.

Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты). 1.“Түлкі мен құмыра” ертегісінің бейнежазбасының көрсет

25 слайд
Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты). 1.“Түлкі мен құмыра” ертегісінің бейнежазбасының көрсетілімі әсерлі болды. 2.Рөлдік ойындар қызықты болды. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?(оқыту мен оқуға қатысты) 3.Топ мүшелері топ басшысы емес, өздеріне бағалату. 4.Сабақта көбірек ойын түрлерін қолданғанда сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізер еді.

25 слайд

Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты). 1.“Түлкі мен құмыра” ертегісінің бейнежазбасының көрсетілімі әсерлі болды. 2.Рөлдік ойындар қызықты болды. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?(оқыту мен оқуға қатысты) 3.Топ мүшелері топ басшысы емес, өздеріне бағалату. 4.Сабақта көбірек ойын түрлерін қолданғанда сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізер еді.