Ашық сабақ. Анимация. Сценарий дайындау. 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар: Визуалды өнер.
Сабақтың тақырыбы: Анимация. Сценарий дайындау.
Қол жетімді оқу
мақсаты:
6.1.4.1 Уақыт пен басқа
да факторларды ескере
отырып, іс-әрекеттің
реттілігін анықтау және
жоспарлау Бағалау критерийі :
•
Әрекеттің реттілігін анықтап, жоспарлауда
уақытты, факторларды ескереді
•
. Қоршаған ортаның элементі мен көркем
тәсілдерді анықтау, таңдау және қолдануда
идея мен сезімді көрсетеді
Барл ығы: Сценарий дайындайды, кейіпкерлерді сомдайды;
Көпшілігі: Сюжет құрады,декорация әзірлейді;
Кейбіреуі: Бейне монтаждау жұмыстарын атқарады, стоп-кадрлық
түсірілім жасайды; Көркем еңбек пән мұғалімі:Наркенова АсемМектеп: №36 мектеп
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар: Визуалды өнер. Сабақтың тақырыбы: Анимация. Сценарий дайындау. Қол жетімді оқу мақсаты: 6.1.4.1 Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау Бағалау критерийі : • Әрекеттің реттілігін анықтап, жоспарлауда уақытты, факторларды ескереді • . Қоршаған ортаның элементі мен көркем тәсілдерді анықтау, таңдау және қолдануда идея мен сезімді көрсетеді Барл ығы: Сценарий дайындайды, кейіпкерлерді сомдайды; Көпшілігі: Сюжет құрады,декорация әзірлейді; Кейбіреуі: Бейне монтаждау жұмыстарын атқарады, стоп-кадрлық түсірілім жасайды; Көркем еңбек пән мұғалімі:Наркенова АсемМектеп: №36 мектеп
2 слайд
«Бір қадам алға...»
Мұғалім есіктен
кіргеннен өткен
материалдарға
байланысты сұрақтар
қояды. Жауап дұрыс
болса, бір қадам алға
жылжиды, қате болса,
бір қадам артқа шегінеді.
Мұғалім столына
жеткенше, бірнеше сұрақ
қою арқылы
оқушылардың зейінін
сабаққа шоғырландырып
алады.
Оқушылардың бойында төмендегідей құндылықтар мен дағдылар қалыптасады:
Қарым-қатынас жасау қабілеті; сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас дағдылары (тілдік
мақсатты қоса алғанда) жеке және топпен жұмыс жасау қабілеті.Оқу мақсатына жетудегі белсенді оқыту әдістері
Ертегі құрастыру» әдісімен
Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады.
Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері
қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады.
Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл
байлығына қарай түрлі ертегі құрастырады.
Тапсырма.
Ұсынылған жанрлардың біреуін таңдап,
төмендегі қадамдар бойынша ермексаздан
анимация жасаңыз. Анимацияның ұзақтығын
1 минут пен 2 минут аралығына сәйкес етіп,
камераға түсіу.
Қолдануға рұқсат етілетін материалдар:
Ұсынылған жанрлар (мультфильм)
Трихи мультфильм, ертегі, қиял-ғажайып,
сатиралық, тәрбиелік, комедиялық.
2 слайд
«Бір қадам алға...» Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады. Оқушылардың бойында төмендегідей құндылықтар мен дағдылар қалыптасады: Қарым-қатынас жасау қабілеті; сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас дағдылары (тілдік мақсатты қоса алғанда) жеке және топпен жұмыс жасау қабілеті.Оқу мақсатына жетудегі белсенді оқыту әдістері Ертегі құрастыру» әдісімен Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырады. Тапсырма. Ұсынылған жанрлардың біреуін таңдап, төмендегі қадамдар бойынша ермексаздан анимация жасаңыз. Анимацияның ұзақтығын 1 минут пен 2 минут аралығына сәйкес етіп, камераға түсіу. Қолдануға рұқсат етілетін материалдар: Ұсынылған жанрлар (мультфильм) Трихи мультфильм, ертегі, қиял-ғажайып, сатиралық, тәрбиелік, комедиялық.
3 слайд
Сабақ барысында күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды
пайдаланамын.
Осы тапсырма арқылы сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу, топпен жеке жұмыс
істей білу қабілеттерін дамып, өз идеяларын тұжырымдау дағдылары қалыптасады. Саралау әдістері
«Бір қадам алға...» әдісі
бойынша сұрақтың жауабына
қарай жауап беруге қиналған
оқушыларға жетелеу сұрақтары
арқылы ойларын толықтыруына
ықпал жасап отырамын.
Басқаларға қарағанда жылдам
әрі жақсы жауап берген
оқушыларға дереккөздермен
жұмыс жасауына және олардың
жақсы жауаптары үшін
жетондармен қолдау көрсетіп
және ынталандырып отырамын . «Ертегі құрастыру » әдісінде
оқушылардың әрбір әрекетін үнемі
бақылап, дискриптордың талаптарына
сәйкес келетін нәтижелерді саралау
арқылы талаптары жоғары
оқушыларға қиын сұрақтармен, ал орта
оқушыларға кері байланыс ұсына
отырып, дұрыс жауаптарға мән беріп
өзінің қатесімен жұмыс жасауына, ал
көмекті қажет ететін оқушыларға өз
жұмыстарын дискриптордың
талаптарына сәйкес жетілдіруге
сұрақтар арқылы нәтижеге жетуіне
ықпал жасап отырамын.«
3 слайд
Сабақ барысында күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдаланамын. Осы тапсырма арқылы сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу, топпен жеке жұмыс істей білу қабілеттерін дамып, өз идеяларын тұжырымдау дағдылары қалыптасады. Саралау әдістері «Бір қадам алға...» әдісі бойынша сұрақтың жауабына қарай жауап беруге қиналған оқушыларға жетелеу сұрақтары арқылы ойларын толықтыруына ықпал жасап отырамын. Басқаларға қарағанда жылдам әрі жақсы жауап берген оқушыларға дереккөздермен жұмыс жасауына және олардың жақсы жауаптары үшін жетондармен қолдау көрсетіп және ынталандырып отырамын . «Ертегі құрастыру » әдісінде оқушылардың әрбір әрекетін үнемі бақылап, дискриптордың талаптарына сәйкес келетін нәтижелерді саралау арқылы талаптары жоғары оқушыларға қиын сұрақтармен, ал орта оқушыларға кері байланыс ұсына отырып, дұрыс жауаптарға мән беріп өзінің қатесімен жұмыс жасауына, ал көмекті қажет ететін оқушыларға өз жұмыстарын дискриптордың талаптарына сәйкес жетілдіруге сұрақтар арқылы нәтижеге жетуіне ықпал жасап отырамын.«
4 слайд
Кері байланыс Критериалды бағалау
Кері байланыс: Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік
сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар :
Бөліктің оң жағына- Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазады.
Бөліктің сол жағына- Сол әсер еткен тапсырмалар жайында пікір
жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар
т.б.) «Бір қадам алға...» әдісінде
материалдарға байланысты сұрақтар
қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам
алға жылжиды, қате болса, бір қадам
артқа шегінеді. Мұғалім столына
жеткенше, бірнеше сұрақ қою
арқылы оқушылардың зейінін
сабаққа шоғырландырып алады.
Дескриптор:
•
Ойын толық жеткізеді;
•
Жүйелі түрде жауап береді
ҚБ: Ойын толық жеткізген, нақты
ақпараттар келтірілген оқушыға
жетондар беріп отырамын «Ертегі құрастыру» әдісімен
Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін
айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен
өздері қалауынша ертегінің сюжетін
құрастырады. Қатысушылардың қиял
жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі
ертегі құрастырады.
Дескриптор:
•
Сюжетін жазады;
•
Көріністің декорациясын жасайды;
•
Жұмысты видеоға түсіріп,
дыбысталады.
ҚБ : «Бас бармақ» әдісі арқылы топ
оқушылары бас бармақтарын көрсету
арқылы топтар бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
4 слайд
Кері байланыс Критериалды бағалау Кері байланыс: Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар : Бөліктің оң жағына- Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. Бөліктің сол жағына- Сол әсер еткен тапсырмалар жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.) «Бір қадам алға...» әдісінде материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады. Дескриптор: • Ойын толық жеткізеді; • Жүйелі түрде жауап береді ҚБ: Ойын толық жеткізген, нақты ақпараттар келтірілген оқушыға жетондар беріп отырамын «Ертегі құрастыру» әдісімен Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырады. Дескриптор: • Сюжетін жазады; • Көріністің декорациясын жасайды; • Жұмысты видеоға түсіріп, дыбысталады. ҚБ : «Бас бармақ» әдісі арқылы топ оқушылары бас бармақтарын көрсету арқылы топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.