Ашық сабақ: Ақпаратты іздеу әдістері 9 сынып




1 слайд
Сабақ тақырыбы:
Ақпаратты іздеу
әдістері
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Ақпаратты іздеу әдістері

2 слайд
9.2.2.3- мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: Ақпаратты іздеу түсінігі, іздеу түрлері, іздеу жүйелерін,
іздеу әдістерін білу.
Көпшілігі: Excel электрондық кестеде мәліметтерді іздеу және
сүзгілеуді жүзеге асыру.
Кейбірі: Бір немесe бірнеше мәліметтерді іздеп, кестелердің өсу
немесe кему ретімен жазбаларды сұрыптау.
2 слайд
9.2.2.3- мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты: Барлығы: Ақпаратты іздеу түсінігі, іздеу түрлері, іздеу жүйелерін, іздеу әдістерін білу. Көпшілігі: Excel электрондық кестеде мәліметтерді іздеу және сүзгілеуді жүзеге асыру. Кейбірі: Бір немесe бірнеше мәліметтерді іздеп, кестелердің өсу немесe кему ретімен жазбаларды сұрыптау.

3 слайд
Психологиялық ахуал.
Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты
компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады.
Мысалы: Есімім Арман – Ақпарат, Есімім
Мадина – Монитор.
Топқа бөлу: «Есептеу» әдісі. Сотканы алады
сотка артында есептер бар сол есепті шығарып
өз топтарына жайғасады. Есептердің жауабында
0,1 сандары шығады.
3 слайд
Психологиялық ахуал. Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады. Мысалы: Есімім Арман – Ақпарат, Есімім Мадина – Монитор. Топқа бөлу: «Есептеу» әдісі. Сотканы алады сотка артында есептер бар сол есепті шығарып өз топтарына жайғасады. Есептердің жауабында 0,1 сандары шығады.

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
1.Электронды кестені іске қосуды баянда
2.Электронды кестенің негізгі элементі
3.Ұяшық дегеніміз не?
4.Ұяшықтарды адресін ата?
5.Жазба дегеніміз не?
6.Жазба адресін айт?
7.Өріс дегеніміз не?
8.Өрістер адресін айт?
9.Диапазон деген не?
10.Деректер базасы қай жерлерде қоланамыз?
4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау 1.Электронды кестені іске қосуды баянда 2.Электронды кестенің негізгі элементі 3.Ұяшық дегеніміз не? 4.Ұяшықтарды адресін ата? 5.Жазба дегеніміз не? 6.Жазба адресін айт? 7.Өріс дегеніміз не? 8.Өрістер адресін айт? 9.Диапазон деген не? 10.Деректер базасы қай жерлерде қоланамыз?

5 слайд
5 слайд

6 слайд
еволыктқр рқрсытал
І топ ІІ топ
6 слайд
еволыктқр рқрсытал І топ ІІ топ

7 слайд
І топ ІІ топ
Модем
Монитор
Курсив
Тышқан
Принтер
РАТСИРКАОВ
РИЬФЛТ
Микрафон
Калькулятор
Интернет
Пернетақта
Калонка
РАТСИРКАОВ
РИЬФЛТ
7 слайд
І топ ІІ топ Модем Монитор Курсив Тышқан Принтер РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ Микрафон Калькулятор Интернет Пернетақта Калонка РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ

8 слайд
Жаңа тақырып.
Жаңа сабақты ( ДЖИКСО ) әдісі арқылы: балаларға жаңа сабаққа
қатысты мәтін беріледі, мәтін екі бөліктен тұрады әр топқа берілген
мәтіндерін мұқият оқу, және мазмұнын түсініп топта талқылайды
және тақтаға шығып баяндайды
І топ ІІ топ
Деректер базасында ақпаратты ұсыну
(кітаппен жұмыс 69-70бет)
Сүзгілерді пайдаланып, ақпарат іздеу
(кітаппен жұмыс 71-72бет)
8 слайд
Жаңа тақырып. Жаңа сабақты ( ДЖИКСО ) әдісі арқылы: балаларға жаңа сабаққа қатысты мәтін беріледі, мәтін екі бөліктен тұрады әр топқа берілген мәтіндерін мұқият оқу, және мазмұнын түсініп топта талқылайды және тақтаға шығып баяндайды І топ ІІ топ Деректер базасында ақпаратты ұсыну (кітаппен жұмыс 69-70бет) Сүзгілерді пайдаланып, ақпарат іздеу (кітаппен жұмыс 71-72бет)

9 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Алған білімдерін толықтыру
9 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Алған білімдерін толықтыру

10 слайд
Дәптермен жұмыс:
ВПР – (іздеу мәні; мәнді іздестіру диапазоны; қайтару
мәні мен диапазондағы бағандардың саны; дәл
немесе шамамен сәйкестігі 0 /FALSE немесе 1/TRUE
ретінде көрсетілген).
ПОИСКПОЗ функциясы ұяшықтар диапазонындағы
сол элементтің салыстырмалы орнын қайтарады.
10 слайд
Дәптермен жұмыс: ВПР – (іздеу мәні; мәнді іздестіру диапазоны; қайтару мәні мен диапазондағы бағандардың саны; дәл немесе шамамен сәйкестігі 0 /FALSE немесе 1/TRUE ретінде көрсетілген). ПОИСКПОЗ функциясы ұяшықтар диапазонындағы сол элементтің салыстырмалы орнын қайтарады.

11 слайд
Тапсырма
Деректер базасының меню жолын жазады (екі топқа қағазға
шығарып алдарына тастаймын)
11 слайд
Тапсырма Деректер базасының меню жолын жазады (екі топқа қағазға шығарып алдарына тастаймын)

12 слайд
Тапсырма
Меню жолы
Жазбалар
Өрістер
Ұяшық
Формула жолы
Айналдыру
жолағы
Бет құру
12 слайд
Тапсырма Меню жолы Жазбалар Өрістер Ұяшық Формула жолы Айналдыру жолағы Бет құру

13 слайд
Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.
13 слайд
Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

14 слайд
Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін қайталаймыз
14 слайд
Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін қайталаймыз

15 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі .
І топ: «Кітапхана» мәліметтер қорын құр
ІІ топ: «Фильмдер» Мәліметтер қорын құр
Сүзгіні қолданамыз
Сартировка жасаймыз
Сүзгіні қолданамыз
Сартировка жасаймыз
15 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі . І топ: «Кітапхана» мәліметтер қорын құр ІІ топ: «Фильмдер» Мәліметтер қорын құр Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз

16 слайд
«Венн диаграммасы»
Сартировка Сүзгі
16 слайд
«Венн диаграммасы» Сартировка Сүзгі

17 слайд
Деректер базасында жиі пайдаланатын өрістер типін баянда.
17 слайд
Деректер базасында жиі пайдаланатын өрістер типін баянда.

18 слайд
Кері байланыс: «смс» әдісі
Оқушылар сабақтағы алған
әсерлерін мұғалімге смс жазу
арқылы хабарлайды және сол
соткаға алған смайликтерін
соткаға салып аты жөнін жазып
мұғалімге тапсырады
18 слайд
Кері байланыс: «смс» әдісі Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін мұғалімге смс жазу арқылы хабарлайды және сол соткаға алған смайликтерін соткаға салып аты жөнін жазып мұғалімге тапсырады

19 слайд
19 слайд

20 слайд
Қолданыстағы «Күнделік» деректер базасын
дайындаңдар. «Оқушылар» кестесінде
«Мекенжай» жолағында іздеу функцияларын
қолдана отырып, өз мектебіңдегі оқушыларды
сақтаңдар.
Үйге тапсырма
20 слайд
Қолданыстағы «Күнделік» деректер базасын дайындаңдар. «Оқушылар» кестесінде «Мекенжай» жолағында іздеу функцияларын қолдана отырып, өз мектебіңдегі оқушыларды сақтаңдар. Үйге тапсырма