Материалдар / Ашық сабақ Ас адамның арқауы 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ас адамның арқауы 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
690
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОН ЖЕТ ІНШІ ҚАЗАН СЫНЫП ЖҰМЫСЫ АТАМЕКЕН-ҚОНЫСЫМ Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыс

1 слайд
ОН ЖЕТ ІНШІ ҚАЗАН СЫНЫП ЖҰМЫСЫ АТАМЕКЕН-ҚОНЫСЫМ Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

1 слайд

ОН ЖЕТ ІНШІ ҚАЗАН СЫНЫП ЖҰМЫСЫ АТАМЕКЕН-ҚОНЫСЫМ Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Оқушының аты-жөні Белсенділігі Үй тапсырмасы № 1 тапсырма № 2 тапсырма Қорытынды баға

2 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Оқушының аты-жөні Белсенділігі Үй тапсырмасы № 1 тапсырма № 2 тапсырма Қорытынды баға

2 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Оқушының аты-жөні Белсенділігі Үй тапсырмасы № 1 тапсырма № 2 тапсырма Қорытынды баға

Ой шақыру сұрақтары:  Қоныс, атақоныс, атамекен дегенді қалай түсінесіңдер?  Егер Қазтуғанның орнында болсаңыздар не істер е

3 слайд
Ой шақыру сұрақтары:  Қоныс, атақоныс, атамекен дегенді қалай түсінесіңдер?  Егер Қазтуғанның орнында болсаңыздар не істер едіңіздер?  Ел басына іс түссе, туған жеріңді қалай қорғар едің?

3 слайд

Ой шақыру сұрақтары:  Қоныс, атақоныс, атамекен дегенді қалай түсінесіңдер?  Егер Қазтуғанның орнында болсаңыздар не істер едіңіздер?  Ел басына іс түссе, туған жеріңді қалай қорғар едің?

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

1-тапсырма. «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. F/ Дерек / – шығармадан

6 слайд
1-тапсырма. «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. F/ Дерек / – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;  I /Пікір/–  кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;  L /Сұрақ/–  кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар;  A /Іс-әрекет /– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі Дерек Пікір Сұрақ Іс-әрекет

6 слайд

1-тапсырма. «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. F/ Дерек / – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;  I /Пікір/–  кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;  L /Сұрақ/–  кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар;  A /Іс-әрекет /– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі Дерек Пікір Сұрақ Іс-әрекет

ДЕСКРИПТОРЛАР:  Портреттік мінездемені кейіпкердің іс- әрекеті арқылы салыстырады;  Кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін білдіре

7 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР:  Портреттік мінездемені кейіпкердің іс- әрекеті арқылы салыстырады;  Кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер образын ашатын сұрақтар қояды;

7 слайд

ДЕСКРИПТОРЛАР:  Портреттік мінездемені кейіпкердің іс- әрекеті арқылы салыстырады;  Кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер образын ашатын сұрақтар қояды;

2-тапсырма. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде? Ойыңызды дәләлдермен көрсетіңіз А) Шығарманың тарихи құндылығ

8 слайд
2-тапсырма. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде? Ойыңызды дәләлдермен көрсетіңіз А) Шығарманың тарихи құндылығын бағалауда берілген тірек сөздерді қолданыңыз. Жыр, қонысымен қоштасу, жырау, дұшпан, тәуелсіздік, қоныс, жұрт, жас бала, егемендік Ә) Шығарманың көркемдік құндылығын бағалаңыз. халық, ел атаулары, Еділ мен Жайық, қала, кәпір, Ноғайлы, Қарғабойлы Қазтуған, шоқтығы биік.

8 слайд

2-тапсырма. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде? Ойыңызды дәләлдермен көрсетіңіз А) Шығарманың тарихи құндылығын бағалауда берілген тірек сөздерді қолданыңыз. Жыр, қонысымен қоштасу, жырау, дұшпан, тәуелсіздік, қоныс, жұрт, жас бала, егемендік Ә) Шығарманың көркемдік құндылығын бағалаңыз. халық, ел атаулары, Еділ мен Жайық, қала, кәпір, Ноғайлы, Қарғабойлы Қазтуған, шоқтығы биік.

ДЕСКРИПТОРЛАР:  Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды;  Тірек сөздерді орынды қолданады;  Өз ойын дәләлдейді

9 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР:  Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды;  Тірек сөздерді орынды қолданады;  Өз ойын дәләлдейді, баға береді;

9 слайд

ДЕСКРИПТОРЛАР:  Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды;  Тірек сөздерді орынды қолданады;  Өз ойын дәләлдейді, баға береді;

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Оқулықтың 35 бетіндегі 4-тапсырма. Қоныс, туған жер, ел, жайлау сөздерін пайдаланып, төменде берілген сур

10 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Оқулықтың 35 бетіндегі 4-тапсырма. Қоныс, туған жер, ел, жайлау сөздерін пайдаланып, төменде берілген суретке сипаттама жазайық.

10 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Оқулықтың 35 бетіндегі 4-тапсырма. Қоныс, туған жер, ел, жайлау сөздерін пайдаланып, төменде берілген суретке сипаттама жазайық.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

11 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

11 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС