Ашық сабақ Ас адамның арқауы 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОН ЖЕТ ІНШІ ҚАЗАН
СЫНЫП ЖҰМЫСЫ
АТАМЕКЕН-ҚОНЫСЫМ
Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен
автор берген портреттік мінездемені
салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру.
1 слайд
ОН ЖЕТ ІНШІ ҚАЗАН СЫНЫП ЖҰМЫСЫ АТАМЕКЕН-ҚОНЫСЫМ Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
2 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
Оқушының
аты-жөні Белсенділігі Үй
тапсырмасы № 1
тапсырма № 2
тапсырма Қорытынды
баға
2 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Оқушының аты-жөні Белсенділігі Үй тапсырмасы № 1 тапсырма № 2 тапсырма Қорытынды баға
3 слайд
Ой шақыру сұрақтары:
Қоныс, атақоныс, атамекен дегенді қалай
түсінесіңдер?
Егер Қазтуғанның орнында болсаңыздар
не істер едіңіздер?
Ел басына іс түссе, туған жеріңді қалай
қорғар едің?
3 слайд
Ой шақыру сұрақтары: Қоныс, атақоныс, атамекен дегенді қалай түсінесіңдер? Егер Қазтуғанның орнында болсаңыздар не істер едіңіздер? Ел басына іс түссе, туған жеріңді қалай қорғар едің?
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
1-тапсырма.
«FILA толтыру» әдісі көркем
шығармадағы кейіпкердің образдық
тұлғасын ашуға бағытталады.
F/ Дерек / – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;
I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;
L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар;
A /Іс-әрекет /– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі
Дерек Пікір Сұрақ Іс-әрекет
6 слайд
1-тапсырма. «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. F/ Дерек / – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет /– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі Дерек Пікір Сұрақ Іс-әрекет
7 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР:
Портреттік мінездемені кейіпкердің іс-
әрекеті арқылы салыстырады;
Кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін
білдіреді;
Кейіпкер образын ашатын сұрақтар
қояды;
7 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР: Портреттік мінездемені кейіпкердің іс- әрекеті арқылы салыстырады; Кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін білдіреді; Кейіпкер образын ашатын сұрақтар қояды;
8 слайд
2-тапсырма.
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде?
Ойыңызды дәләлдермен көрсетіңіз
А) Шығарманың тарихи
құндылығын бағалауда
берілген тірек сөздерді
қолданыңыз.
Жыр, қонысымен қоштасу,
жырау, дұшпан, тәуелсіздік,
қоныс, жұрт, жас бала,
егемендік Ә) Шығарманың көркемдік
құндылығын бағалаңыз.
халық, ел атаулары, Еділ мен
Жайық, қала, кәпір, Ноғайлы,
Қарғабойлы Қазтуған, шоқтығы
биік.
8 слайд
2-тапсырма. Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде? Ойыңызды дәләлдермен көрсетіңіз А) Шығарманың тарихи құндылығын бағалауда берілген тірек сөздерді қолданыңыз. Жыр, қонысымен қоштасу, жырау, дұшпан, тәуелсіздік, қоныс, жұрт, жас бала, егемендік Ә) Шығарманың көркемдік құндылығын бағалаңыз. халық, ел атаулары, Еділ мен Жайық, қала, кәпір, Ноғайлы, Қарғабойлы Қазтуған, шоқтығы биік.
9 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР:
Шығарманың тарихи және көркемдік
құндылығын анықтайды;
Тірек сөздерді орынды қолданады;
Өз ойын дәләлдейді, баға береді;
9 слайд
ДЕСКРИПТОРЛАР: Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды; Тірек сөздерді орынды қолданады; Өз ойын дәләлдейді, баға береді;
10 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:
Оқулықтың 35 бетіндегі 4-тапсырма.
Қоныс, туған жер, ел, жайлау
сөздерін пайдаланып, төменде
берілген суретке сипаттама жазайық.
10 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: Оқулықтың 35 бетіндегі 4-тапсырма. Қоныс, туған жер, ел, жайлау сөздерін пайдаланып, төменде берілген суретке сипаттама жазайық.
11 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
11 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС