Материалдар / Ашық сабақ. Ашаршылық. 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ашаршылық. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
438
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік-экономикалық зардаптары

1 слайд
1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік-экономикалық зардаптары

1 слайд

1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік-экономикалық зардаптары

Бір – бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз Аламыз білім жақсы ғып, Тілейміз бәрімізге сәттілік! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ / 1 МИНУТ /

2 слайд
Бір – бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз Аламыз білім жақсы ғып, Тілейміз бәрімізге сәттілік! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ / 1 МИНУТ /

2 слайд

Бір – бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз Аламыз білім жақсы ғып, Тілейміз бәрімізге сәттілік! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ / 1 МИНУТ /

3 слайд

3 слайд

Тұсаукесер: Видеоролик «1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік- экономикалық зардап

4 слайд
Тұсаукесер: Видеоролик «1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік- экономикалық зардаптары» жаңа білімге жол ашу. / 3 минут /

4 слайд

Тұсаукесер: Видеоролик «1931-1932 жылдардағы ашаршылық. Қазақстандағы жаппай ұжымдастырудың әлеуметтік- экономикалық зардаптары» жаңа білімге жол ашу. / 3 минут /

Тарихшылар Тарихшылар: Қазақ халқының басынан өткізген ауыр да азапты кезеңдеріне тарихи сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соң

5 слайд
Тарихшылар Тарихшылар: Қазақ халқының басынан өткізген ауыр да азапты кезеңдеріне тарихи  сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 2,3,4- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

5 слайд

Тарихшылар Тарихшылар: Қазақ халқының басынан өткізген ауыр да азапты кезеңдеріне тарихи  сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 2,3,4- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

Демографтар Демографтар: Қазақ халқының демографиялық ахуалына және қоныстандыру саясаты мен халық санағы туралы сипаттама б

6 слайд
Демографтар Демографтар: Қазақ халқының демографиялық ахуалына және қоныстандыру саясаты мен халық санағы туралы  сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 1,5,- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

6 слайд

Демографтар Демографтар: Қазақ халқының демографиялық ахуалына және қоныстандыру саясаты мен халық санағы туралы  сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 1,5,- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

Әлеуметтанушылар Әлеуметтанушылар: Аумалы-төкпелі заманда халықтың әлеуметтік өмірінде қандай өзгерістер болғандығына және ЖЭ

7 слайд
Әлеуметтанушылар Әлеуметтанушылар: Аумалы-төкпелі заманда халықтың әлеуметтік  өмірінде қандай өзгерістер болғандығына және ЖЭС пен ауыл шаруашылығымен ұжымдастыру саясатына сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 6,7,8- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

7 слайд

Әлеуметтанушылар Әлеуметтанушылар: Аумалы-төкпелі заманда халықтың әлеуметтік  өмірінде қандай өзгерістер болғандығына және ЖЭС пен ауыл шаруашылығымен ұжымдастыру саясатына сипаттама беріңіздер. Тақырыптың соңындағы 6,7,8- тапсырмаларды қамти отырып жауап беруге тырыссын.

1.Мәтінмен танысу. 2.Негізгі мәліметтерді анықтау. 3.Қорғауға дайындық. Оқушылардың өз бетімен жұмыстануына берілетін тап

8 слайд
1.Мәтінмен танысу. 2.Негізгі мәліметтерді анықтау. 3.Қорғауға дайындық. Оқушылардың өз бетімен жұмыстануына берілетін тапсырмалар:

8 слайд

1.Мәтінмен танысу. 2.Негізгі мәліметтерді анықтау. 3.Қорғауға дайындық. Оқушылардың өз бетімен жұмыстануына берілетін тапсырмалар:

Б а ғ а л а у: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

9 слайд
Б а ғ а л а у: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

9 слайд

Б а ғ а л а у: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».

Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің»

10 слайд
Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің» Терминмен жұмыс Ашаршылық –  Жұт – Нәубет – Геноцид -  

10 слайд

Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің» Терминмен жұмыс Ашаршылық –  Жұт – Нәубет – Геноцид -  

Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің» Терминмен жұмыс Ашаршылық – саяси-әлеуметт

11 слайд
Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің» Терминмен жұмыс Ашаршылық – саяси-әлеуметтік процестер мен табиғаттағы қолайсыз ахуалдар салдары болып табылатын әлеуметтік апат.  бүтін бір аймақтың, халықтардың басына түсетін нәубет. Оның соңы адамдардың жаппай қырылуына алып келіп, халық санын күрт азайуы.  Жұт – табиғи құбылыс   (қуаңшылық, жерді көк мұз басуы, құрғақшылық,  өрт, індет, сел ,көшкін, топан су, зілзала, боран бұрқасын, дауыл тағы да басқа) салдарынан белгілі бір аймақ тұрғындарының экономикалық күйзеліске ұшырауы Нәубет жылдары- Адамзат баласы өзінің ұзақ тарихында әр түрлі себептерден: қуаңшылықтан, жұттан, соғыстан, қолдан жасалған дағдарыстар мен  күйзелістер халықтың қынадайқырылуы, тарыдай шашырап жан сауғалап басқа елге кетуі, қуғын-сүргінге ұшырап қудалануы. Қыйын- қыстау жылдар. Геноцид - [грек,genos- тек, тайпа және лат.caedo- өлтіру] - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық, этникалық, нәсілдік немесе діни топтың өкілдерін түгелдей немесе жекелеп қасақана қырып- жоюды білдіреді.  

11 слайд

Жұптық жұмыс «Ақылдассаң шешерсің» Терминмен жұмыс Ашаршылық – саяси-әлеуметтік процестер мен табиғаттағы қолайсыз ахуалдар салдары болып табылатын әлеуметтік апат.  бүтін бір аймақтың, халықтардың басына түсетін нәубет. Оның соңы адамдардың жаппай қырылуына алып келіп, халық санын күрт азайуы.  Жұт – табиғи құбылыс   (қуаңшылық, жерді көк мұз басуы, құрғақшылық,  өрт, індет, сел ,көшкін, топан су, зілзала, боран бұрқасын, дауыл тағы да басқа) салдарынан белгілі бір аймақ тұрғындарының экономикалық күйзеліске ұшырауы Нәубет жылдары- Адамзат баласы өзінің ұзақ тарихында әр түрлі себептерден: қуаңшылықтан, жұттан, соғыстан, қолдан жасалған дағдарыстар мен  күйзелістер халықтың қынадайқырылуы, тарыдай шашырап жан сауғалап басқа елге кетуі, қуғын-сүргінге ұшырап қудалануы. Қыйын- қыстау жылдар. Геноцид - [грек,genos- тек, тайпа және лат.caedo- өлтіру] - халықаралық құқық бойынша аса ауыр қылмыс; қандай да бір ұлттық, этникалық, нәсілдік немесе діни топтың өкілдерін түгелдей немесе жекелеп қасақана қырып- жоюды білдіреді.  

1921-1922 жылдардағы ашаршылық айырмашылығы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық Топтық жұмыс «Талпынсаң, табарсы

12 слайд
1921-1922 жылдардағы ашаршылық айырмашылығы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық         Топтық жұмыс «Талпынсаң, табарсың» Венн диаграммасын құру

12 слайд

1921-1922 жылдардағы ашаршылық айырмашылығы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық         Топтық жұмыс «Талпынсаң, табарсың» Венн диаграммасын құру

БОЛЖАМ ТРЕНИНГІ: /1 МИНУТ/

13 слайд
БОЛЖАМ ТРЕНИНГІ: /1 МИНУТ/

13 слайд

БОЛЖАМ ТРЕНИНГІ: /1 МИНУТ/

Елбасымыздың биылғы саяси мақаласы . . .

14 слайд
Елбасымыздың биылғы саяси мақаласы . . .

14 слайд

Елбасымыздың биылғы саяси мақаласы . . .

Сөзтізбек «Ойлан, тап!» 1962 жылы Кендітау жерінде Гурван көлі жағасында үлкен мәрмәрден ескерткіш орнатылған, онда Шыңғысх

15 слайд
Сөзтізбек «Ойлан, тап!» 1962 жылы Кендітау жерінде Гурван көлі жағасында үлкен мәрмәрден ескерткіш орнатылған, онда Шыңғысханның қандай өсиет сөзі жазылған?

15 слайд

Сөзтізбек «Ойлан, тап!» 1962 жылы Кендітау жерінде Гурван көлі жағасында үлкен мәрмәрден ескерткіш орнатылған, онда Шыңғысханның қандай өсиет сөзі жазылған?

А Л Ұ Қ А С С Ғ А Д М А Ы Ы М А Ы Л Н Б А Л Л Ұ Қ А С Ұ О Қ Ұ Й Ы Қ Қ М Р Р Н М М Е А А Ғ Ы І Н Ғ А н Е Л Е Қ Ұ Л А Ш Д Әр әрі

16 слайд
А Л Ұ Қ А С С Ғ А Д М А Ы Ы М А Ы Л Н Б А Л Л Ұ Қ А С Ұ О Қ Ұ Й Ы Қ Қ М Р Р Н М М Е А А Ғ Ы І Н Ғ А н Е Л Е Қ Ұ Л А Ш Д Әр әріпті дұрыс қолдансақ, Шыңғыс ханның өсиет сөзі шығады.

16 слайд

А Л Ұ Қ А С С Ғ А Д М А Ы Ы М А Ы Л Н Б А Л Л Ұ Қ А С Ұ О Қ Ұ Й Ы Қ Қ М Р Р Н М М Е А А Ғ Ы І Н Ғ А н Е Л Е Қ Ұ Л А Ш Д Әр әріпті дұрыс қолдансақ, Шыңғыс ханның өсиет сөзі шығады.

“Құлаш денем құласа құласы н, құраған елім, қолымдағы б айрағым құламасын”.

17 слайд
“Құлаш денем құласа құласы н, құраған елім, қолымдағы б айрағым құламасын”.

17 слайд

“Құлаш денем құласа құласы н, құраған елім, қолымдағы б айрағым құламасын”.

«Болашақтың айқын жолы» « Ұмыту өткен тарихты, болашақ үшін қауіпті» Міне, оқушылар біз өз та

18 слайд
«Болашақтың айқын  жолы» « Ұмыту өткен тарихты, болашақ үшін қауіпті» Міне, оқушылар біз өз тарихымызды ұмытпауымыз керек Бейбіт уақытта жарты халқы аштықтан қырылып қалу қасіреті ешбір халықтың басында болған емес, тек Қазақстанда ғана болған. Сталиндік репрессияның, ашаршылықтың құрбандарын еске алу мақсатында 1992 жылдан бастап 31 мамырда «Саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні» деп атап өтілуде.  «Тарих - керуен жылжиды, уақыт тоқтамайтын өлшем» дегендей  енді қайғылы оқиғаны өткен күннің еншісіне қалдырайық, тарих беттерінен қаралы күндерді парақтамайық, бірақ біліп жүрейік. Өйткені Қазақстан қарыштап алға дамып келе жатқан, болашағы жарқын ел.  Елбасы айтқандай «ХХІ ғасыр Қазақстан үшін алтын ғасыр»  және Көшбасшымыздың  ұлы мақсаты: бір халық, бір ел,бір тағдыр. «Бір халық» - бұл барлығымыз үшін ортақ ұлттық мүдделер, «Бір ел» - бұл барлығымыз үшін ортақ  Отан, «Бір халық» - бұл- біз бірге жүріп өткен қиындықтар мен жеңістер. Елбасымыздың биылғы саяси бағдарламасы «Рухани жаңғыру» деп аталады. Осы жылдың бағдарламасы, елбасының тапсырмасын орындау мақсатында бүгінгі тақырып аясында ойтолғаныс орындасақ. Әр білім алушының шығармашылығы білсін.

18 слайд

«Болашақтың айқын  жолы» « Ұмыту өткен тарихты, болашақ үшін қауіпті» Міне, оқушылар біз өз тарихымызды ұмытпауымыз керек Бейбіт уақытта жарты халқы аштықтан қырылып қалу қасіреті ешбір халықтың басында болған емес, тек Қазақстанда ғана болған. Сталиндік репрессияның, ашаршылықтың құрбандарын еске алу мақсатында 1992 жылдан бастап 31 мамырда «Саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні» деп атап өтілуде.  «Тарих - керуен жылжиды, уақыт тоқтамайтын өлшем» дегендей  енді қайғылы оқиғаны өткен күннің еншісіне қалдырайық, тарих беттерінен қаралы күндерді парақтамайық, бірақ біліп жүрейік. Өйткені Қазақстан қарыштап алға дамып келе жатқан, болашағы жарқын ел.  Елбасы айтқандай «ХХІ ғасыр Қазақстан үшін алтын ғасыр»  және Көшбасшымыздың  ұлы мақсаты: бір халық, бір ел,бір тағдыр. «Бір халық» - бұл барлығымыз үшін ортақ ұлттық мүдделер, «Бір ел» - бұл барлығымыз үшін ортақ  Отан, «Бір халық» - бұл- біз бірге жүріп өткен қиындықтар мен жеңістер. Елбасымыздың биылғы саяси бағдарламасы «Рухани жаңғыру» деп аталады. Осы жылдың бағдарламасы, елбасының тапсырмасын орындау мақсатында бүгінгі тақырып аясында ойтолғаныс орындасақ. Әр білім алушының шығармашылығы білсін.

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша. 1.Бас-бармақ: басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай? 2.Балан үйрек:

19 слайд
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша. 1.Бас-бармақ: басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай? 2.Балан үйрек: бірлесу. Мен жеке қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім, кімге риза болдым? 3.Ортан терек: ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәрбие, тәжірибе алдым? 4.Шылдыр шүмек: шынайылық. Сабақ маған ұнады, неліктен? 5.Кішкентай бөбек: көңіл-күй. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

19 слайд

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша. 1.Бас-бармақ: басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай? 2.Балан үйрек: бірлесу. Мен жеке қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім, кімге риза болдым? 3.Ортан терек: ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәрбие, тәжірибе алдым? 4.Шылдыр шүмек: шынайылық. Сабақ маған ұнады, неліктен? 5.Кішкентай бөбек: көңіл-күй. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Үйге тапсырма: Параграфты оқу, мазмұндау. «Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір» Ұлттың ауыр тағдырына қалам тартқан әдебиет ө

20 слайд
Үйге тапсырма: Параграфты оқу, мазмұндау. «Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір»   Ұлттың ауыр тағдырына қалам тартқан әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқып,тізімін әкелу. Интернет жүйесінен, баспасөз беттерінен мәліметтер жинақтау.     

20 слайд

Үйге тапсырма: Параграфты оқу, мазмұндау. «Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір»   Ұлттың ауыр тағдырына қалам тартқан әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқып,тізімін әкелу. Интернет жүйесінен, баспасөз беттерінен мәліметтер жинақтау.     

Назарларыңызға рахмет!

21 слайд
Назарларыңызға рахмет!

21 слайд

Назарларыңызға рахмет!