Материалдар / Ашық сабақ "Бала Абай" 5 сынып

Ашық сабақ "Бала Абай" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жүргізуге пайдалану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
26 Ақпан 2021
652
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. Сабақтың тақырыбы: Бала Абай Пән мұғалімі: Кулмаганбетова Г.Б

1 слайд
Қазақ тілі Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. Сабақтың тақырыбы: Бала Абай Пән мұғалімі: Кулмаганбетова Г.Б

1 слайд

Қазақ тілі Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. Сабақтың тақырыбы: Бала Абай Пән мұғалімі: Кулмаганбетова Г.Б

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:  Т.А Тірек сөздер мен сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.  5.2 Мәтіндегі негіз

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:  Т.А Тірек сөздер мен сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.  5.2 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.  5.3 ӘТН 4.3 Сан есімдердің құрамын көркемдік ерекшеліктерін тану,дара сан есімдер мен күрделі сан есімдер қолдана білу.

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:  Т.А Тірек сөздер мен сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.  5.2 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.  5.3 ӘТН 4.3 Сан есімдердің құрамын көркемдік ерекшеліктерін тану,дара сан есімдер мен күрделі сан есімдер қолдана білу.

Ұйымдастыру кезеңі:  1. Сәлемдесу  2. «Сергіту сәті» «Өз-өзіңді таныстыр» (Өз атының бастапқы әріпінен басталатын сын есім м

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:  1. Сәлемдесу  2. «Сергіту сәті» «Өз-өзіңді таныстыр» (Өз атының бастапқы әріпінен басталатын сын есім мен өз атын тіркестіріп таныстырады.  Мысалы: Мәдениетті Мадина)  3. Оқушыларды топқа бөлу (2 түрлі ленталарды оқушылар өздері таңдап алады да, екі топқа бөлініп отырады)

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі:  1. Сәлемдесу  2. «Сергіту сәті» «Өз-өзіңді таныстыр» (Өз атының бастапқы әріпінен басталатын сын есім мен өз атын тіркестіріп таныстырады.  Мысалы: Мәдениетті Мадина)  3. Оқушыларды топқа бөлу (2 түрлі ленталарды оқушылар өздері таңдап алады да, екі топқа бөлініп отырады)

Бағалау  «Бағдаршам» әдісі  Орташа (қызыл)  Жақсы (сары)  Өте жақсы (Жасыл)

4 слайд
Бағалау  «Бағдаршам» әдісі  Орташа (қызыл)  Жақсы (сары)  Өте жақсы (Жасыл)

4 слайд

Бағалау  «Бағдаршам» әдісі  Орташа (қызыл)  Жақсы (сары)  Өте жақсы (Жасыл)

Ой қозғау  Кеспе қағаздары арқылы оқушыларға өткен тапсырмалар бойынша сұрақтар беріледі.  1. Сын есім дегенімі

5 слайд
Ой қозғау  Кеспе қағаздары арқылы оқушыларға өткен тапсырмалар бойынша сұрақтар беріледі.  1. Сын есім дегеніміз не?  2. Сын есімдер тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?  3. Сын есімдер құрамына қарай нешеге бөлінеді?  4. Сын есімдер мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

5 слайд

Ой қозғау  Кеспе қағаздары арқылы оқушыларға өткен тапсырмалар бойынша сұрақтар беріледі.  1. Сын есім дегеніміз не?  2. Сын есімдер тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?  3. Сын есімдер құрамына қарай нешеге бөлінеді?  4. Сын есімдер мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Оқылым,Жазылым, Айтылым  «Бөлшекте жинақта»! «Кластер» әдісі.  1 тапсырма: М.Әуезовтің «Абай жолы» романын

8 слайд
Оқылым,Жазылым, Айтылым  «Бөлшекте жинақта»! «Кластер» әдісі.  1 тапсырма: М.Әуезовтің «Абай жолы» романынан үзінді тыңдалады.  2 тапсырма: Екі топқа мәтіннен үзінді беріледі Бала Аайдың портретін өз сөздерімен постерлерге топтастырып жазады. Топтан бір-бір оқушыдан қорғайды.

8 слайд

Оқылым,Жазылым, Айтылым  «Бөлшекте жинақта»! «Кластер» әдісі.  1 тапсырма: М.Әуезовтің «Абай жолы» романынан үзінді тыңдалады.  2 тапсырма: Екі топқа мәтіннен үзінді беріледі Бала Аайдың портретін өз сөздерімен постерлерге топтастырып жазады. Топтан бір-бір оқушыдан қорғайды.

Дискриптер  Бала Абайдың кескін-келбетін көз алдарына елестетеді.  Мысал келтіреді  Өз ара талқылайды

9 слайд
Дискриптер  Бала Абайдың кескін-келбетін көз алдарына елестетеді.  Мысал келтіреді  Өз ара талқылайды

9 слайд

Дискриптер  Бала Абайдың кескін-келбетін көз алдарына елестетеді.  Мысал келтіреді  Өз ара талқылайды

Жазылым тапсырмасы: Кеспе қағазы таратылып,топ бойынша бірігіп,мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимд

10 слайд
Жазылым тапсырмасы: Кеспе қағазы таратылып,топ бойынша бірігіп,мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимдермен ауыстырыңдар. Кестені толтырыңдар. Сипаттау мәніндегі сөздер мен сөз тіркестері Білдіретін мағыналары

10 слайд

Жазылым тапсырмасы: Кеспе қағазы таратылып,топ бойынша бірігіп,мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимдермен ауыстырыңдар. Кестені толтырыңдар. Сипаттау мәніндегі сөздер мен сөз тіркестері Білдіретін мағыналары

Дәптермен жұмыс  Оқылым және тыңдалым мәтіндерінен сан есімдерді тауып құрамына қарай ажыратыңдар. Дара Күрделі

11 слайд
Дәптермен жұмыс  Оқылым және тыңдалым мәтіндерінен сан есімдерді тауып құрамына қарай ажыратыңдар. Дара Күрделі

11 слайд

Дәптермен жұмыс  Оқылым және тыңдалым мәтіндерінен сан есімдерді тауып құрамына қарай ажыратыңдар. Дара Күрделі

«3-2-1» әдісі  -Мен үйренген 3 нәрсе  Мен қызық деп тапқан 2 нәрсе  Мен үшін күрделі 1 сұрақ

12 слайд
«3-2-1» әдісі  -Мен үйренген 3 нәрсе  Мен қызық деп тапқан 2 нәрсе  Мен үшін күрделі 1 сұрақ

12 слайд

«3-2-1» әдісі  -Мен үйренген 3 нәрсе  Мен қызық деп тапқан 2 нәрсе  Мен үшін күрделі 1 сұрақ

Бағалау  Әр топқа бағдаршамдар таратылады сол бойынша бір- бірлерін бағалайды.

13 слайд
Бағалау  Әр топқа бағдаршамдар таратылады сол бойынша бір- бірлерін бағалайды.

13 слайд

Бағалау  Әр топқа бағдаршамдар таратылады сол бойынша бір- бірлерін бағалайды.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі