Материалдар / Ашық сабақ "Балалардың 1 жастан 3 жасқа дейін дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Балалардың 1 жастан 3 жасқа дейін дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал колледждің арнайы пән оқытушыларына керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2021
1066
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Кентау Гуманитарлық Техникалық колледж Тобы: БББ 01-19(9) Каныбекова ГульшатТақырыбы: Балалардың 1 жастан 3 жасқа дейін д

1 слайд
 Кентау Гуманитарлық Техникалық колледж Тобы: БББ 01-19(9) Каныбекова ГульшатТақырыбы: Балалардың 1 жастан 3 жасқа дейін дамуы.

1 слайд

 Кентау Гуманитарлық Техникалық колледж Тобы: БББ 01-19(9) Каныбекова ГульшатТақырыбы: Балалардың 1 жастан 3 жасқа дейін дамуы.

  Бір жастан бастап үш жасқа дейінгі ерте балалықшақ - бала өміріндегі ерекше кезең. Баланың ақыл-ойының,денесінің дамуы мен

2 слайд
  Бір жастан бастап үш жасқа дейінгі ерте балалықшақ - бала өміріндегі ерекше кезең. Баланың ақыл-ойының,денесінің дамуы мен адамгершілік қасиетінің негіздері осыжаста қалыптасатындықтан, ересектердің балаларға тікелейәсер етуі ерекше болады.  Күн тәртібінде балалардың гигиеналық күтімінемаңызды орын беріледі. Сондай-ақ, күнделікті өз-өзінеқызмет ету дағдыларын қалыптастыру, бала дербестігінтәрбиелеу қажеттілігінің артуы сияқты мақсатты түрдепедагогикалық әсер ету белгілі бір орын алады. Балалардаөзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыра отырып,үнемі көмек көрсету қажет. Баланын 1 жастан 4мжасқа дейін дамуы

2 слайд

  Бір жастан бастап үш жасқа дейінгі ерте балалықшақ - бала өміріндегі ерекше кезең. Баланың ақыл-ойының,денесінің дамуы мен адамгершілік қасиетінің негіздері осыжаста қалыптасатындықтан, ересектердің балаларға тікелейәсер етуі ерекше болады.  Күн тәртібінде балалардың гигиеналық күтімінемаңызды орын беріледі. Сондай-ақ, күнделікті өз-өзінеқызмет ету дағдыларын қалыптастыру, бала дербестігінтәрбиелеу қажеттілігінің артуы сияқты мақсатты түрдепедагогикалық әсер ету белгілі бір орын алады. Балалардаөзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыра отырып,үнемі көмек көрсету қажет. Баланын 1 жастан 4мжасқа дейін дамуы

  1)Адамдармен қарыс-қатынас жасауда түсіну пайда болады.  2)Ойлауға өзін-өзі тежеу қалыптасада.  3)Тілдің дамуы 1 жаста же

3 слайд
  1)Адамдармен қарыс-қатынас жасауда түсіну пайда болады.  2)Ойлауға өзін-өзі тежеу қалыптасада.  3)Тілдің дамуы 1 жаста жеке сөз айтылады: 2 жаста 2- 3 сөздіқұрастырып айтады, 3 жастың аяғында толық балалармен қарымқатынас жасайды.  4)Фанемадан кеінгі кезеңде фанемді сөзге ауысады.  5)Экоцентрлік сөз 1 жастан аяқталады.Заттық әрекеттер монепулярлық тұрғыда емес, мағынасынтүсініп жасауда болады, ойын 1-3 жаста алғашқы сюжеттікойындар ойнай бастайды.3 жаста бала қарапайым жаңа форманы ажыратады. 1 жастан 3 жасқа дейінгі бөбектік кездегі негізгі ерекшеліктері:

3 слайд

  1)Адамдармен қарыс-қатынас жасауда түсіну пайда болады.  2)Ойлауға өзін-өзі тежеу қалыптасада.  3)Тілдің дамуы 1 жаста жеке сөз айтылады: 2 жаста 2- 3 сөздіқұрастырып айтады, 3 жастың аяғында толық балалармен қарымқатынас жасайды.  4)Фанемадан кеінгі кезеңде фанемді сөзге ауысады.  5)Экоцентрлік сөз 1 жастан аяқталады.Заттық әрекеттер монепулярлық тұрғыда емес, мағынасынтүсініп жасауда болады, ойын 1-3 жаста алғашқы сюжеттікойындар ойнай бастайды.3 жаста бала қарапайым жаңа форманы ажыратады. 1 жастан 3 жасқа дейінгі бөбектік кездегі негізгі ерекшеліктері:

  Бірінші жарты жылдықта тіл айтарлықтай қарқынмен дамиды; сөйлеуге еліктеу қабілеті жетіледі,былдыры күрделенеді; бір жары

4 слайд
  Бірінші жарты жылдықта тіл айтарлықтай қарқынмен дамиды; сөйлеуге еліктеу қабілеті жетіледі,былдыры күрделенеді; бір жарым жасында белсенді сөздік қоры 30-40 сөзге жетеді. Екінші жарты жылдықта белсенді тіл дамуында айтарлықтай өзгерістер болады: белсенді сөздік қоры 200-300 сөзге дейін артады. Бала тілінде зат есімдердіңсептік және көптік жалғаулары, етістіктің бұйрықрайы мен өткен шақ пен келер шақ түрлері пайдаболады. Бала кейбір дауыссыз дыбыстарды дұрысайтады. Тілдің дамуы

4 слайд

  Бірінші жарты жылдықта тіл айтарлықтай қарқынмен дамиды; сөйлеуге еліктеу қабілеті жетіледі,былдыры күрделенеді; бір жарым жасында белсенді сөздік қоры 30-40 сөзге жетеді. Екінші жарты жылдықта белсенді тіл дамуында айтарлықтай өзгерістер болады: белсенді сөздік қоры 200-300 сөзге дейін артады. Бала тілінде зат есімдердіңсептік және көптік жалғаулары, етістіктің бұйрықрайы мен өткен шақ пен келер шақ түрлері пайдаболады. Бала кейбір дауыссыз дыбыстарды дұрысайтады. Тілдің дамуы

  1 жас 3 айдан бастап, 1 жас 6 айға дейін бала жаңа іс-әрекеттерді орындай бастайды, ересектер мен жасы үлкен балалардың і

5 слайд
  1 жас 3 айдан бастап, 1 жас 6 айға дейін бала жаңа іс-әрекеттерді орындай бастайды, ересектер мен жасы үлкен балалардың іс-әрекеттеріне қарай отыра, тәрбиешінің қимылын қайталап,көргендерін орындайды. Ол бейнелеу әрекеттерідеп аталады, 2 жастың соңына қарай бірізділікт i қажет ететін сюжеттік ойындарға ауысады.Өйткені, бір жарым жасқа дейін бала көзбен көргенінің әсерінде болады, оның тәжірибелері мардымсыз, ойындары тұрақсыз, ал ойын жағдайын тәрбиеші дайындайды. Бала іс-әрекеті

5 слайд

  1 жас 3 айдан бастап, 1 жас 6 айға дейін бала жаңа іс-әрекеттерді орындай бастайды, ересектер мен жасы үлкен балалардың іс-әрекеттеріне қарай отыра, тәрбиешінің қимылын қайталап,көргендерін орындайды. Ол бейнелеу әрекеттерідеп аталады, 2 жастың соңына қарай бірізділікт i қажет ететін сюжеттік ойындарға ауысады.Өйткені, бір жарым жасқа дейін бала көзбен көргенінің әсерінде болады, оның тәжірибелері мардымсыз, ойындары тұрақсыз, ал ойын жағдайын тәрбиеші дайындайды. Бала іс-әрекеті

  1,5 жаста сөз бен заттардың арасында байланыс туады, баланың тілі қалыптаса бастайды. Баланың ми қыртысында дыбыс орталығы

6 слайд
  1,5 жаста сөз бен заттардың арасында байланыс туады, баланың тілі қалыптаса бастайды. Баланың ми қыртысында дыбыс орталығы мен сөйлеу орталығының арасында нервтік байланыс пайда бола бастайды. Кейіннен ол күшейіп, сөздерді құрастыру, 2-3 сөздің басын құрау қабілеттері пайда болады. Дені сау, жақсы дамып кележатқан баланың бір жасында 6-10, екі жасында 250-300, үш жаста 1500 сөз қоры жиналады. Баланың тәрбиесіне,жоғары жүйке әрекетінің тобына, қозу мен тежелудің қасиеттеріне байланысты балалардың сөз қорының мөлшері әртүрлі. Сөйлеу қабілетінің дамуы

6 слайд

  1,5 жаста сөз бен заттардың арасында байланыс туады, баланың тілі қалыптаса бастайды. Баланың ми қыртысында дыбыс орталығы мен сөйлеу орталығының арасында нервтік байланыс пайда бола бастайды. Кейіннен ол күшейіп, сөздерді құрастыру, 2-3 сөздің басын құрау қабілеттері пайда болады. Дені сау, жақсы дамып кележатқан баланың бір жасында 6-10, екі жасында 250-300, үш жаста 1500 сөз қоры жиналады. Баланың тәрбиесіне,жоғары жүйке әрекетінің тобына, қозу мен тежелудің қасиеттеріне байланысты балалардың сөз қорының мөлшері әртүрлі. Сөйлеу қабілетінің дамуы

бір жарым жасқа дейін бала бір іс- әрекетпен 24 минут айналысса, екі жасқа қарай, өзәрекетін сөзбен түсіндіре отыра, 5-7

7 слайд
бір жарым жасқа дейін бала бір іс- әрекетпен 24 минут айналысса, екі жасқа қарай, өзәрекетін сөзбен түсіндіре отыра, 5-7 минутқадейін айналыса алады

7 слайд

бір жарым жасқа дейін бала бір іс- әрекетпен 24 минут айналысса, екі жасқа қарай, өзәрекетін сөзбен түсіндіре отыра, 5-7 минутқадейін айналыса алады

Баланың дене және психикалық дамуы  Екі жаста баланың дене және психикалық дамуы оданәрі жүзеге асады. Ай сайын салмағына 1

8 слайд
Баланың дене және психикалық дамуы  Екі жаста баланың дене және психикалық дамуы оданәрі жүзеге асады. Ай сайын салмағына 170,0—190,0 г,бойына - 1 см қосып отырады. Екі жастағы баланың салмағы орташа есеппен 12,0—12,7 кг, бойының ұзындығы 85,0— 86,0 см жетеді, 20 сүт тісі болады. Сергу уақытының ұзақтығы: бірінші жарты жылдықта 3 сағаттан бастап 4 сағатқа дейін, екінші жартыжылдықта 4 сағаттан бастап 5,5 сағатқа дейін. Тәуліктік ұйқы мөлшері 14 сағаттан 12,5 сағатқа дейінқысқарады

8 слайд

Баланың дене және психикалық дамуы  Екі жаста баланың дене және психикалық дамуы оданәрі жүзеге асады. Ай сайын салмағына 170,0—190,0 г,бойына - 1 см қосып отырады. Екі жастағы баланың салмағы орташа есеппен 12,0—12,7 кг, бойының ұзындығы 85,0— 86,0 см жетеді, 20 сүт тісі болады. Сергу уақытының ұзақтығы: бірінші жарты жылдықта 3 сағаттан бастап 4 сағатқа дейін, екінші жартыжылдықта 4 сағаттан бастап 5,5 сағатқа дейін. Тәуліктік ұйқы мөлшері 14 сағаттан 12,5 сағатқа дейінқысқарады

  Бала өмірінің екінші жылында сөйлейді, заттармен әрекет жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгереді. Ол әліде ересектердің көм

9 слайд
  Бала өмірінің екінші жылында сөйлейді, заттармен әрекет жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгереді. Ол әліде ересектердің көмегін қажет етеді, бірақ сәбилерге қарағанда, онда талпыныс, ересектерге түсіндіре білуге деген ұмтылыс пайда болады.2 жаста қарқынды даму бағыттары айқындалады. Бұлересек адамдардың тілін түсіну және сөйлеу қабілетінің дамуы, сенсорлық даму, заттармен әрекеттің,ойындардың, қимыл- қозғалыстарының, дербестіктің дамуы. Дамудың әр бағыты басқа бағыттар мен байланысты дамиды. Мысалы, заттармен әрекет жасаудың және ойынның дамуы қимыл-қозғалыстың дамуымен, ал 1 жас 6 айдан кейін сөздерді түсінуі мен тығыз байланысты. Дамудың бұл бағыттары осы жаста ерекше маңызды, өйткені олар едәуір күшті болып табылады және жағымсыз факторлар әсеріне (нашаранамнез, аурушаңдық, педагогикалық әсерлердің жетіспеушілігі және т.б.) аз ұшырайды.Екі жастағы баланың сөйлеу қабілеті

9 слайд

  Бала өмірінің екінші жылында сөйлейді, заттармен әрекет жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгереді. Ол әліде ересектердің көмегін қажет етеді, бірақ сәбилерге қарағанда, онда талпыныс, ересектерге түсіндіре білуге деген ұмтылыс пайда болады.2 жаста қарқынды даму бағыттары айқындалады. Бұлересек адамдардың тілін түсіну және сөйлеу қабілетінің дамуы, сенсорлық даму, заттармен әрекеттің,ойындардың, қимыл- қозғалыстарының, дербестіктің дамуы. Дамудың әр бағыты басқа бағыттар мен байланысты дамиды. Мысалы, заттармен әрекет жасаудың және ойынның дамуы қимыл-қозғалыстың дамуымен, ал 1 жас 6 айдан кейін сөздерді түсінуі мен тығыз байланысты. Дамудың бұл бағыттары осы жаста ерекше маңызды, өйткені олар едәуір күшті болып табылады және жағымсыз факторлар әсеріне (нашаранамнез, аурушаңдық, педагогикалық әсерлердің жетіспеушілігі және т.б.) аз ұшырайды.Екі жастағы баланың сөйлеу қабілеті

Екі жас — тіл дамуы өте қарқынды өтетін, тілді үйретуге ерекше сезімталдық байқалатын тілд амытудағы «сенситивті» кезең.

10 слайд
Екі жас — тіл дамуы өте қарқынды өтетін, тілді үйретуге ерекше сезімталдық байқалатын тілд амытудағы «сенситивті» кезең. Бала екі жасында ересек адамдардың сөздері мен сөйлемдеріне еліктеп,тілдерін түсіне бастайды. Оның белсенді сөздік қоры өседі, бала тілдің грамматикалық құрылысын меңгереді, сөйлемдерді қолдана бастайды

10 слайд

Екі жас — тіл дамуы өте қарқынды өтетін, тілді үйретуге ерекше сезімталдық байқалатын тілд амытудағы «сенситивті» кезең. Бала екі жасында ересек адамдардың сөздері мен сөйлемдеріне еліктеп,тілдерін түсіне бастайды. Оның белсенді сөздік қоры өседі, бала тілдің грамматикалық құрылысын меңгереді, сөйлемдерді қолдана бастайды

2 жастың соңына қарай тіл өзінің негізгі қызметі — қоршаған ортамен қарым- қатынас қызметін атқара бастайды. Бала тілді, ең

11 слайд
2 жастың соңына қарай тіл өзінің негізгі қызметі — қоршаған ортамен қарым- қатынас қызметін атқара бастайды. Бала тілді, ең алдымен, ересек адамдармен әңгімелесуде қолдана бастайды. Бұл жастағы балалар суреттегі өздеріне жақсы таныс қарапайым сюжеттерді түсініп қана қоймай, сонымен бірге ересектердің кейбір сұрақтарына жауап бере алады

11 слайд

2 жастың соңына қарай тіл өзінің негізгі қызметі — қоршаған ортамен қарым- қатынас қызметін атқара бастайды. Бала тілді, ең алдымен, ересек адамдармен әңгімелесуде қолдана бастайды. Бұл жастағы балалар суреттегі өздеріне жақсы таныс қарапайым сюжеттерді түсініп қана қоймай, сонымен бірге ересектердің кейбір сұрақтарына жауап бере алады

  Тілді түсіну біртіндеп болатын процесс. Бұл процесстің дамуы үшін бір жарым жасқа дейін заттар, қимылдар мен олардың атау

12 слайд
  Тілді түсіну біртіндеп болатын процесс. Бұл процесстің дамуы үшін бір жарым жасқа дейін заттар, қимылдар мен олардың атаулары арасындағы байланыс қарқынды орнай бастайды,бұл байланыстар алдымен әлсіз болады, оларды нығайту үшін арнайы жағдайлар қажет. Жекелеген анализаторлардың(қозғалыс,көру,естуқабі леттері) арасындағы байланыс тым берік болмайды, бала ересектерді түсінгенімен, оларға назар аудармауы мүмкін.Тіл түсіну процессі

12 слайд

  Тілді түсіну біртіндеп болатын процесс. Бұл процесстің дамуы үшін бір жарым жасқа дейін заттар, қимылдар мен олардың атаулары арасындағы байланыс қарқынды орнай бастайды,бұл байланыстар алдымен әлсіз болады, оларды нығайту үшін арнайы жағдайлар қажет. Жекелеген анализаторлардың(қозғалыс,көру,естуқабі леттері) арасындағы байланыс тым берік болмайды, бала ересектерді түсінгенімен, оларға назар аудармауы мүмкін.Тіл түсіну процессі

  Бала үш жаста тұрмыстық процессте,ойында, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дербес, ал қозғалыстары үйлесімді болабастайд

13 слайд
  Бала үш жаста тұрмыстық процессте,ойында, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дербес, ал қозғалыстары үйлесімді болабастайды.3 жастағы баланың күн тәртібін құрубарысында, ең алдымен, сергіту уақытыныңсипаты мен ұзақтығында болатын өзгерістердіескеру қажет. Үш жастағы баланың тұрмыстық процессі

13 слайд

  Бала үш жаста тұрмыстық процессте,ойында, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дербес, ал қозғалыстары үйлесімді болабастайды.3 жастағы баланың күн тәртібін құрубарысында, ең алдымен, сергіту уақытыныңсипаты мен ұзақтығында болатын өзгерістердіескеру қажет. Үш жастағы баланың тұрмыстық процессі

  Баланың жалпы дамуымен байланысты сергектігіндегі өзгерістерге қарамастан, бала 3жаста жоғары жүйке жүйесі қызметінің ере

14 слайд
  Баланың жалпы дамуымен байланысты сергектігіндегі өзгерістерге қарамастан, бала 3жаста жоғары жүйке жүйесі қызметінің ерекшел i ктеріне сай ұзақ уақыт б i р іспен шұғылдана алмайды: б i рқалыпты іс-әрекеттер мен қимылдар оларды жалықтырады. Сонымен бірге,бала әрдайым өзінің жай-күйін бағалай білмейді,іс-әрекетінің сипатын, енжарлығын өзгерте алмайды. Ол үшін күн тәртібін құру барысында бөлмедегі және серуендегі іс-әрекеттердің түрлерін ауыстырып отыру қажет Баланың жалпы дамуы

14 слайд

  Баланың жалпы дамуымен байланысты сергектігіндегі өзгерістерге қарамастан, бала 3жаста жоғары жүйке жүйесі қызметінің ерекшел i ктеріне сай ұзақ уақыт б i р іспен шұғылдана алмайды: б i рқалыпты іс-әрекеттер мен қимылдар оларды жалықтырады. Сонымен бірге,бала әрдайым өзінің жай-күйін бағалай білмейді,іс-әрекетінің сипатын, енжарлығын өзгерте алмайды. Ол үшін күн тәртібін құру барысында бөлмедегі және серуендегі іс-әрекеттердің түрлерін ауыстырып отыру қажет Баланың жалпы дамуы

Режимдік процес c терді ересектердің әңгімелеуімен,түсіндіруім ен ұластырған маңызды. 3 жаста сөзжетекші рөл атқара бастайды

15 слайд
Режимдік процес c терді ересектердің әңгімелеуімен,түсіндіруім ен ұластырған маңызды. 3 жаста сөзжетекші рөл атқара бастайды, сондай- ақ, жаңа қимылдар мен іс-әрекеттерді үйрету де көрсету маңызды тәсілдердің бірі болып қала береді. Сөздің көмегімен ересек адам кейбір әрекет түрлерін баланың есіне салады («Арман, қолыңды жудың ба?»),есіне түсіреді («Әсел, қолыңды жуып болсаң, үстелбасына отыр»), түсіндіреді.

15 слайд

Режимдік процес c терді ересектердің әңгімелеуімен,түсіндіруім ен ұластырған маңызды. 3 жаста сөзжетекші рөл атқара бастайды, сондай- ақ, жаңа қимылдар мен іс-әрекеттерді үйрету де көрсету маңызды тәсілдердің бірі болып қала береді. Сөздің көмегімен ересек адам кейбір әрекет түрлерін баланың есіне салады («Арман, қолыңды жудың ба?»),есіне түсіреді («Әсел, қолыңды жуып болсаң, үстелбасына отыр»), түсіндіреді.

Назарларыңызға рақмет

16 слайд
Назарларыңызға рақмет

16 слайд

Назарларыңызға рақмет