Материалдар / Ашық сабақ "Бірдей сандарды азайту" 2 сынып

Ашық сабақ "Бірдей сандарды азайту" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Авторы:
21 Желтоқсан 2017
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 сынып2 сынып “ Гагарин орта мектебі” КММ Ашық сабақ:

1 слайд
2 сынып2 сынып “ Гагарин орта мектебі” КММ Ашық сабақ:

1 слайд

2 сынып2 сынып “ Гагарин орта мектебі” КММ Ашық сабақ:

Білімділік 1.Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша алған білімдерімен білік дағдыларын анықтау. Берілг

2 слайд
Білімділік 1.Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша алған білімдерімен білік дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды дұрыс орындап әдемі жазуға дағдыландыру. Дамытушылық Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу. Артқа

2 слайд

Білімділік 1.Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша алған білімдерімен білік дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды дұрыс орындап әдемі жазуға дағдыландыру. Дамытушылық Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу. Артқа

Артқа

3 слайд
Артқа

3 слайд

Артқа

Артқа Әр кеседе тапсырма бар. Егер тапсырманы тез және қатесіз орындасаң, әжейдің қымызынан ауыз

4 слайд
Артқа Әр кеседе тапсырма бар. Егер тапсырманы тез және қатесіз орындасаң, әжейдің қымызынан ауыз тиеді. кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.

4 слайд

Артқа Әр кеседе тапсырма бар. Егер тапсырманы тез және қатесіз орындасаң, әжейдің қымызынан ауыз тиеді. кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.

65 -24 = 43+38 = 24+ 36 = •29 + 71 = •50 – 17 = •65 - 27 =

5 слайд
65 -24 = 43+38 = 24+ 36 = •29 + 71 = •50 – 17 = •65 - 27 =

5 слайд

65 -24 = 43+38 = 24+ 36 = •29 + 71 = •50 – 17 = •65 - 27 =

Логикалық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. 27+ х= 90

6 слайд
Логикалық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. 27+ х= 90 90- х= 63 х- 27= 63 Өнерлі балалар қанша? Артқа

6 слайд

Логикалық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. 27+ х= 90 90- х= 63 х- 27= 63 Өнерлі балалар қанша? Артқа

Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан- жаққа? 20 – 10 - 10 – 10 10 – 2 – 2 - 2 – 2 – 2 – 3 8 – 4 – 5

7 слайд
Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан- жаққа? 20 – 10 - 10 – 10 10 – 2 – 2 - 2 – 2 – 2 – 3 8 – 4 – 5 - 4

7 слайд

Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан- жаққа? 20 – 10 - 10 – 10 10 – 2 – 2 - 2 – 2 – 2 – 3 8 – 4 – 5 - 4

артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.

8 слайд
артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.

8 слайд

артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі