Материалдар / Ашық сабақ Біз қалай қозғаламыз ? 1 сынып

Ашық сабақ Біз қалай қозғаламыз ? 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Алматы облысы  Іле ауданы  Жаңаталап ауылы  № 25 орта мектеп

1 слайд
 Алматы облысы  Іле ауданы  Жаңаталап ауылы  № 25 орта мектеп

1 слайд

 Алматы облысы  Іле ауданы  Жаңаталап ауылы  № 25 орта мектеп

 Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

2 слайд
 Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

2 слайд

 Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :  Біз қалай қозғаламыз?  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  1.5

3 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :  Біз қалай қозғаламыз?  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;  1.5.1.2. қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау  Сабақтың мақсаттары:  Барлық оқушылар: әр түрлі заттардың қозғалысына мысалдар келтіреді;  Көптеген оқушылар:табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсінеді..  Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

3 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :  Біз қалай қозғаламыз?  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;  1.5.1.2. қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау  Сабақтың мақсаттары:  Барлық оқушылар: әр түрлі заттардың қозғалысына мысалдар келтіреді;  Көптеген оқушылар:табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсінеді..  Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ :  Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді;  Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықт

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ :  Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді;  Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды,жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады  Құндылықты дарыту :  Сыныптағы басқа оқушылардың айтқан пікірімен санасуға,сыйласуға,қүрметтеуге тәрбиелеу.  Пәнаралық байланыстар :  Дене шынықтыру.  Дүниетану.

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ :  Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді;  Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды,жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады  Құндылықты дарыту :  Сыныптағы басқа оқушылардың айтқан пікірімен санасуға,сыйласуға,қүрметтеуге тәрбиелеу.  Пәнаралық байланыстар :  Дене шынықтыру.  Дүниетану.

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру

5 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру  2-топ Тұру 4-топ Секіру  ( МК )Адамның қозғалысы дене мүшелерінің қимыл- қозғалысына,бүгілуге,жазылуға және айналуға негізделген.Дене мүшелерінің ішінде ең көп қозғалатыны-аяқ пен қол,дене мен баста қозғалыста болады.

5 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру  2-топ Тұру 4-топ Секіру  ( МК )Адамның қозғалысы дене мүшелерінің қимыл- қозғалысына,бүгілуге,жазылуға және айналуға негізделген.Дене мүшелерінің ішінде ең көп қозғалатыны-аяқ пен қол,дене мен баста қозғалыста болады.

 Сабақтың ортасы  (T ) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі

6 слайд
 Сабақтың ортасы  (T ) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі балалар қандай жаттығулар жасап жатқанын сұраймын.Осы жаттығулардың әрқайсысын жасағанда қай дене мүшелері қозғалады?  ( Қ )<<жауқазын>> қолданамын.Оқушы суреттегі бала жаттығу жасап жатқанда,қай дене мүшесі қозғалып жатқанын анықтайды.Оқушылар бір-бірінің жауабын бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.

6 слайд

 Сабақтың ортасы  (T ) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі балалар қандай жаттығулар жасап жатқанын сұраймын.Осы жаттығулардың әрқайсысын жасағанда қай дене мүшелері қозғалады?  ( Қ )<<жауқазын>> қолданамын.Оқушы суреттегі бала жаттығу жасап жатқанда,қай дене мүшесі қозғалып жатқанын анықтайды.Оқушылар бір-бірінің жауабын бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.

 Зерттейік:  ( Ұ ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қ

7 слайд
 Зерттейік:  ( Ұ ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма?.  ( Қ )”Балмұздақ таяқшасын”қолданамын.  Оқушылар асықтың басқа асыққа соғылуы арқылы қозғалғанын анықтайды.Оқушылар бас бармақ тәсілін көрсету арқылы бағалайды.

7 слайд

 Зерттейік:  ( Ұ ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма?.  ( Қ )”Балмұздақ таяқшасын”қолданамын.  Оқушылар асықтың басқа асыққа соғылуы арқылы қозғалғанын анықтайды.Оқушылар бас бармақ тәсілін көрсету арқылы бағалайды.

 Жануарлар қозғалысы .  ( Т ) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын

8 слайд
 Жануарлар қозғалысы .  ( Т ) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын .Сұрақ: Бейнеленіп тұрған жануарлар қандай қимыл-қозғалыс жасайды?  ( Қ ) Әр топтан бір оқушы суреттегі жануардың қимыл-қозғалысын жасайды.Топ бір-бірін оң және сол қолдарын көтеру арқылы бағалайды

8 слайд

 Жануарлар қозғалысы .  ( Т ) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын .Сұрақ: Бейнеленіп тұрған жануарлар қандай қимыл-қозғалыс жасайды?  ( Қ ) Әр топтан бір оқушы суреттегі жануардың қимыл-қозғалысын жасайды.Топ бір-бірін оң және сол қолдарын көтеру арқылы бағалайды

СЕРГІТУ СӘТІ   «Көңілді күн» жаттығу

9 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ   «Көңілді күн» жаттығу

9 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ   «Көңілді күн» жаттығу

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді ( Иә )  Жылан жүгіреді ( жоқ ) 

10 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді ( Иә )  Жылан жүгіреді ( жоқ )  Турникке тартылады ( иә )  Құс ұшады ( иә )  Тасбақа жорғалайды ( жоқ )  ( Қ ) Кездейсоқ бір оқушыға сұрақ қоямын  Оқушылар әртүрлі заттардың қозғалысын біледі  «Шапалақ соғу» әдісі арқылы бағалайды

10 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді ( Иә )  Жылан жүгіреді ( жоқ )  Турникке тартылады ( иә )  Құс ұшады ( иә )  Тасбақа жорғалайды ( жоқ )  ( Қ ) Кездейсоқ бір оқушыға сұрақ қоямын  Оқушылар әртүрлі заттардың қозғалысын біледі  «Шапалақ соғу» әдісі арқылы бағалайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ