2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Біз қалай қозғаламыз ? 1 сынып

Ашық сабақ Біз қалай қозғаламыз ? 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
13 Желтоқсан 2018
582
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

1 слайд
 Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

1 слайд

 Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

2 слайд
Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

2 слайд

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Күні: Сынып: 1 сынып Мұғалім :

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Біз қалай қозғаламыз? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.5.1.1.

3 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Біз қалай қозғаламыз? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру; 1.5.1.2. қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: әр түрлі заттардың қозғалысына мысалдар келтіреді; Көптеген оқушылар:табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсінеді.. Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

3 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Біз қалай қозғаламыз? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру; 1.5.1.2. қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: әр түрлі заттардың қозғалысына мысалдар келтіреді; Көптеген оқушылар:табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсінеді.. Кейбір оқушылар:жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ : Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді; Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтай

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ : Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді; Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды,жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады Құндылықты дарыту : Сыныптағы басқа оқушылардың айтқан пікірімен санасуға,сыйласуға,қүрметтеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар : Дене шынықтыру. Дүниетану.

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ : Әр түрлі заттардың қозғалысын меңгереді; Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды,жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады Құндылықты дарыту : Сыныптағы басқа оқушылардың айтқан пікірімен санасуға,сыйласуға,қүрметтеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар : Дене шынықтыру. Дүниетану.

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру

5 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру  2-топ Тұру 4-топ Секіру  (МК)Адамның қозғалысы дене мүшелерінің қимыл- қозғалысына,бүгілуге,жазылуға және айналуға негізделген.Дене мүшелерінің ішінде ең көп қозғалатыны-аяқ пен қол,дене мен баста қозғалыста болады.

5 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 МИНУТ  Ұйымдастыру кезеңі :«Таңдау» әдісі топқа бөлу  1-топ Отыру 3-топ Жүгіру  2-топ Тұру 4-топ Секіру  (МК)Адамның қозғалысы дене мүшелерінің қимыл- қозғалысына,бүгілуге,жазылуға және айналуға негізделген.Дене мүшелерінің ішінде ең көп қозғалатыны-аяқ пен қол,дене мен баста қозғалыста болады.

 Сабақтың ортасы  (T) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі б

6 слайд
 Сабақтың ортасы  (T) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі балалар қандай жаттығулар жасап жатқанын сұраймын.Осы жаттығулардың әрқайсысын жасағанда қай дене мүшелері қозғалады?  (Қ)<<жауқазын>> қолданамын.Оқушы суреттегі бала жаттығу жасап жатқанда,қай дене мүшесі қозғалып жатқанын анықтайды.Оқушылар бір-бірінің жауабын бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.

6 слайд

 Сабақтың ортасы  (T) 4 топқа сурет парақшаларын таратамын. Суретке назар аудартып, сұрақ қоямын.Суреттегі балалар қандай жаттығулар жасап жатқанын сұраймын.Осы жаттығулардың әрқайсысын жасағанда қай дене мүшелері қозғалады?  (Қ)<<жауқазын>> қолданамын.Оқушы суреттегі бала жаттығу жасап жатқанда,қай дене мүшесі қозғалып жатқанын анықтайды.Оқушылар бір-бірінің жауабын бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.

 Зерттейік:  (Ұ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қаш

7 слайд
 Зерттейік:  (Ұ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма?.  (Қ)”Балмұздақ таяқшасын”қолданамын.  Оқушылар асықтың басқа асыққа соғылуы арқылы қозғалғанын анықтайды.Оқушылар бас бармақ тәсілін көрсету арқылы бағалайды.

7 слайд

 Зерттейік:  (Ұ) оқушыларға асық ойнауды ұсынамын.Оларға Асық қалай қозғалады?-деп сұрақ қоямын. Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма?.  (Қ)”Балмұздақ таяқшасын”қолданамын.  Оқушылар асықтың басқа асыққа соғылуы арқылы қозғалғанын анықтайды.Оқушылар бас бармақ тәсілін көрсету арқылы бағалайды.

Жануарлар қозғалысы . (Т) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын .Сұ

8 слайд
Жануарлар қозғалысы . (Т) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын .Сұрақ: Бейнеленіп тұрған жануарлар қандай қимыл-қозғалыс жасайды?  (Қ) Әр топтан бір оқушы суреттегі жануардың қимыл-қозғалысын жасайды.Топ бір-бірін оң және сол қолдарын көтеру арқылы бағалайды

8 слайд

Жануарлар қозғалысы . (Т) үлестірмелі парақшаларда жануарлар бейнеленген (бақа,ат,ит,түйе).Парақшаларды топқа таратамын .Сұрақ: Бейнеленіп тұрған жануарлар қандай қимыл-қозғалыс жасайды?  (Қ) Әр топтан бір оқушы суреттегі жануардың қимыл-қозғалысын жасайды.Топ бір-бірін оң және сол қолдарын көтеру арқылы бағалайды

СЕРГІТУ СӘТІ  «Көңілді күн» жаттығу

9 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ  «Көңілді күн» жаттығу

9 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ  «Көңілді күн» жаттығу

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді (Иә )  Жылан жүгіреді (жоқ )  Турникке

10 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді (Иә )  Жылан жүгіреді (жоқ )  Турникке тартылады ( иә)  Құс ұшады (иә)  Тасбақа жорғалайды (жоқ)  (Қ ) Кездейсоқ бір оқушыға сұрақ қоямын  Оқушылар әртүрлі заттардың қозғалысын біледі  «Шапалақ соғу» әдісі арқылы бағалайды

10 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  Ұ) «Иә-жоқ», «Кім жылдам» ойыны  Секіртпемен секіреді (Иә )  Жылан жүгіреді (жоқ )  Турникке тартылады ( иә)  Құс ұшады (иә)  Тасбақа жорғалайды (жоқ)  (Қ ) Кездейсоқ бір оқушыға сұрақ қоямын  Оқушылар әртүрлі заттардың қозғалысын біледі  «Шапалақ соғу» әдісі арқылы бағалайды

Министірлікпен келісілген курстар тізімі