Материалдар / Ашық сабақ Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаясына презинтатция 9- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаясына презинтатция 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары кез келген қазақ тілі ұстаздарына пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
1428
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Келес ауданы Бегманов жом Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мустафаева Калима Бөлім тақырыбы: Адам жанының құпиясы Са

1 слайд
Келес ауданы Бегманов жом Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мустафаева Калима Бөлім тақырыбы: Адам жанының құпиясы Сабақтың тақырыбы: Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаясы 9 сынып Қазақ әдебиеті Оқу мақсаттары: 9.1.3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1 слайд

Келес ауданы Бегманов жом Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мустафаева Калима Бөлім тақырыбы: Адам жанының құпиясы Сабақтың тақырыбы: Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаясы 9 сынып Қазақ әдебиеті Оқу мақсаттары: 9.1.3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: «Шұғаның белгісі» шығармасының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды Ке

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: «Шұғаның белгісі» шығармасының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы оқиғаны тарихи кезеңдермен сәйкестендіре талдайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады. Бағалау критерийлері: 1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. 2. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді. 3. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды.

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: «Шұғаның белгісі» шығармасының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы оқиғаны тарихи кезеңдермен сәйкестендіре талдайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады. Бағалау критерийлері: 1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. 2. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді. 3. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды.

«Суреттер сөйлейді» әдісі Белсенді әдістер «Идеяларды ұсыну» тәсілі «Миға шабул» тәсілі « Шығарманы талдау сызбасы » тәсілі1. Қ

3 слайд
«Суреттер сөйлейді» әдісі Белсенді әдістер «Идеяларды ұсыну» тәсілі «Миға шабул» тәсілі « Шығарманы талдау сызбасы » тәсілі1. Қазақ әдебиетінде «Үш бәйтерек» атауымен белгілі қазақ әдебиетінің негізін қалаушылар кімдер? 2. «Ердің құнын екі ауыз сөзбен бітіру» деген тіркесті қалай түсінесіңдер? Үзінді-қиындылары арқылы қажетті ақпараттарды іріктеп, талдап жинақтайды. Шығарма идеясы негізінде «Ғашықтың тілі - тілсіз тіл» тақырыбында эссе жазады.

3 слайд

«Суреттер сөйлейді» әдісі Белсенді әдістер «Идеяларды ұсыну» тәсілі «Миға шабул» тәсілі « Шығарманы талдау сызбасы » тәсілі1. Қазақ әдебиетінде «Үш бәйтерек» атауымен белгілі қазақ әдебиетінің негізін қалаушылар кімдер? 2. «Ердің құнын екі ауыз сөзбен бітіру» деген тіркесті қалай түсінесіңдер? Үзінді-қиындылары арқылы қажетті ақпараттарды іріктеп, талдап жинақтайды. Шығарма идеясы негізінде «Ғашықтың тілі - тілсіз тіл» тақырыбында эссе жазады.

Саралау әдістері • Сабақта оқушыларға мейлінше қолдау көрсету мақсатында тапсырмалар деңгейлеп жоспарланды. • Қабілетті оқушыла

4 слайд
Саралау әдістері • Сабақта оқушыларға мейлінше қолдау көрсету мақсатында тапсырмалар деңгейлеп жоспарланды. • Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай жоспарладым. Күрделі тапсырмалардың жоспарлану: 1. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады. 2. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне сілтеме жаса. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне өзіндік пікір мен көзқарасты нақты көрсет.. 4. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жаса нақты ұсынады. Топтық, жұпты, жеке тапсырмада

4 слайд

Саралау әдістері • Сабақта оқушыларға мейлінше қолдау көрсету мақсатында тапсырмалар деңгейлеп жоспарланды. • Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай жоспарладым. Күрделі тапсырмалардың жоспарлану: 1. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады. 2. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне сілтеме жаса. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне өзіндік пікір мен көзқарасты нақты көрсет.. 4. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жаса нақты ұсынады. Топтық, жұпты, жеке тапсырмада

К ритериалды б ағалау Бағалау критерийі: Дескриптор: 1. Шығармадағы кейіпкерлерге сипаттама береді. 2. Көркем шығарманың идеяс

5 слайд
К ритериалды б ағалау Бағалау критерийі: Дескриптор: 1. Шығармадағы кейіпкерлерге сипаттама береді. 2. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады.1. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды 2. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді. « Шығарманы талдау сызбасы » тәсілі ҚБ: 1. «Өзін-өзі» бағалау 2. «Өзара» бағалау 3. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Бағалау тапсырмалары: 1. Шығарма оқиғасы негізінде автордың негізгі ойын тап. 2. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықта. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстыр

5 слайд

К ритериалды б ағалау Бағалау критерийі: Дескриптор: 1. Шығармадағы кейіпкерлерге сипаттама береді. 2. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстырады.1. Шығармадағы оқиғаның тарихи кезеңіне талдау жасайды 2. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сипаттама береді. « Шығарманы талдау сызбасы » тәсілі ҚБ: 1. «Өзін-өзі» бағалау 2. «Өзара» бағалау 3. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Бағалау тапсырмалары: 1. Шығарма оқиғасы негізінде автордың негізгі ойын тап. 2. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықта. 3. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзара салыстыр

Ықшамсабақты жүргізу барысында тиімді әдістерді қолдана білу керектігін түсіндім. Ықшамсабақ кезінде оқу мақсатына ба

6 слайд
Ықшамсабақты жүргізу барысында тиімді әдістерді қолдана білу керектігін түсіндім. Ықшамсабақ кезінде оқу мақсатына бағытталған тапсырма жұмыстарына дескрипторларды дұрыс құрастыруды үйреніп, сабақты жоспарлай алдым. Блум таксономиясы бойынша тапсырма беруді білдім және қолдандым. Осы үйренген әдіс-тәсілдерімді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын. Алдағы уақытта оқушылардың алған білімін өмірде қолдана білу дағдыларын қалыптастыруға күш саламын.Ықшам сабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы туралы қортындылар

6 слайд

Ықшамсабақты жүргізу барысында тиімді әдістерді қолдана білу керектігін түсіндім. Ықшамсабақ кезінде оқу мақсатына бағытталған тапсырма жұмыстарына дескрипторларды дұрыс құрастыруды үйреніп, сабақты жоспарлай алдым. Блум таксономиясы бойынша тапсырма беруді білдім және қолдандым. Осы үйренген әдіс-тәсілдерімді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын. Алдағы уақытта оқушылардың алған білімін өмірде қолдана білу дағдыларын қалыптастыруға күш саламын.Ықшам сабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы туралы қортындылар