Ашық сабақ. Буылтық құрттардың және омыртқалы жануарлардың қантамырларының құрылысы мен қызметі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ
тың
тақы
рыбы •
Буылтық құрттардың, ұлулардың
буынаяқтылардың жүрегі және
қантамырларының құрылысы мен қызметі
Оқ
у
ма
қса
ты •
8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен
қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау
•
8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы
мен олардың қызметі арасындағы байланысты
орнатуС
а
б
а
қ
м
а
қ
с
а
т
ы •
Жануарлардың жүрегінің құрылысын
анықтайды, қызметі мен маңызына
сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің
арасындағы байланысты ажыратады:Ба
ғал
ау
кр
ите
ри
йі •
Омыртқасыз жануарлардың жүрек-
қантамырлар жүйесінің құрылысы мен
қызметіне анықтама береді
•
Омыртқалы жануарлардың жүрек-
қантамырлар жүйесінің құрылысы мен
қызметіне сипаттама береді
•
Қантамырлардың қабырғасының
құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26
орта мектебінің мұғалімі:
Бейсенова Гүлбану Мұратқызы
Тілдік мақсаттар : Перикард-
Pericardium, миокард -
myocardium , эндокард -
endocardium , артерия -artery т.б.
Құндылықтарға баулу:
Қазақстандық патриотизм,
жауапкершілік, ашықтық,
құрмет, төзімділікке баулу
Пәнаралық байланыс:
Химия, зоология,
медицина, ағылшын тілі
1 слайд
Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма қса ты • 8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау • 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнатуС а б а қ м а қ с а т ы • Жануарлардың жүрегінің құрылысын анықтайды, қызметі мен маңызына сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің арасындағы байланысты ажыратады:Ба ғал ау кр ите ри йі • Омыртқасыз жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне анықтама береді • Омыртқалы жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне сипаттама береді • Қантамырлардың қабырғасының құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің мұғалімі: Бейсенова Гүлбану Мұратқызы Тілдік мақсаттар : Перикард- Pericardium, миокард - myocardium , эндокард - endocardium , артерия -artery т.б. Құндылықтарға баулу: Қазақстандық патриотизм, жауапкершілік, ашықтық, құрмет, төзімділікке баулу Пәнаралық байланыс: Химия, зоология, медицина, ағылшын тілі
2 слайд
« Менің сабақтан
алған әсерім»,
«БББ»
Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа
оқушылардың назарын шоғырландыру
Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА»
жүзеге асырылады. Қ/б
Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын
мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу)
«Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы
жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп,
жүрек қуыстарын мен қанайналымын
ажыратады Қ/Б
Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс»
тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу
арқылы жүзеге асырады
Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау:
«Мини плакат» Тақырыптағы
түйінді ойды нақтылайды
Сабақтың басы:
10-13 мин
Білу, түсіну Сабақтың ортасы:
20 мин
Қолдану, талдау Сабақтың аяғы:
7-13 мин
Жинақтау,
бағалауТапсырма
Дескриптор
2 слайд
« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғырландыру Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА» жүзеге асырылады. Қ/б Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу) «Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп, жүрек қуыстарын мен қанайналымын ажыратады Қ/Б Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу арқылы жүзеге асырады Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау: «Мини плакат» Тақырыптағы түйінді ойды нақтылайды Сабақтың басы: 10-13 мин Білу, түсіну Сабақтың ортасы: 20 мин Қолдану, талдау Сабақтың аяғы: 7-13 мин Жинақтау, бағалауТапсырма Дескриптор
3 слайд
Сабақ мақсатына жету және саралау
Деңгейлі
тапсырмаларды
оқушы қабілетіне
қарай дайындауБелсенді оқыту
әдістері: Топтық,
жұптық, жеке
Қауіпсіздік
техникасы
ережелеріБағалау критерийі
Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс,
Т-кестесі, Мини плакат
*Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету
* Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау
Смайлик: Жеке бағалау
* Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау
*БББ:
сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу
алгоритмін құру
Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап,
маркер т.б құралдармен жұмыс барысында
қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту
3 слайд
Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, жұптық, жеке Қауіпсіздік техникасы ережелеріБағалау критерийі Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс, Т-кестесі, Мини плакат *Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету * Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау Смайлик: Жеке бағалау * Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау *БББ: сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу алгоритмін құру Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап, маркер т.б құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту
4 слайд
4 слайд