Ашық сабақ. Буылтық құрттардың және омыртқалы жануарлардың қантамырларының құрылысы мен қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Буылтық құрттардың және омыртқалы жануарлардың қантамырларының құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып сабаққа дайын жоспар ҚМЖ, слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма

#1 слайд
Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма қса ты • 8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау • 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнатуС а б а қ м а қ с а т ы • Жануарлардың жүрегінің құрылысын анықтайды, қызметі мен маңызына сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің арасындағы байланысты ажыратады:Ба ғал ау кр ите ри йі • Омыртқасыз жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне анықтама береді • Омыртқалы жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне сипаттама береді • Қантамырлардың қабырғасының құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің мұғалімі: Бейсенова Гүлбану Мұратқызы Тілдік мақсаттар : Перикард- Pericardium, миокард - myocardium , эндокард - endocardium , артерия -artery т.б. Құндылықтарға баулу: Қазақстандық патриотизм, жауапкершілік, ашықтық, құрмет, төзімділікке баулу Пәнаралық байланыс: Химия, зоология, медицина, ағылшын тілі

1 слайд

Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма қса ты • 8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау • 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнатуС а б а қ м а қ с а т ы • Жануарлардың жүрегінің құрылысын анықтайды, қызметі мен маңызына сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің арасындағы байланысты ажыратады:Ба ғал ау кр ите ри йі • Омыртқасыз жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне анықтама береді • Омыртқалы жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне сипаттама береді • Қантамырлардың қабырғасының құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің мұғалімі: Бейсенова Гүлбану Мұратқызы Тілдік мақсаттар : Перикард- Pericardium, миокард - myocardium , эндокард - endocardium , артерия -artery т.б. Құндылықтарға баулу: Қазақстандық патриотизм, жауапкершілік, ашықтық, құрмет, төзімділікке баулу Пәнаралық байланыс: Химия, зоология, медицина, ағылшын тілі

« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғы

#2 слайд
« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғырландыру Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА» жүзеге асырылады. Қ/б Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу) «Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп, жүрек қуыстарын мен қанайналымын ажыратады Қ/Б Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу арқылы жүзеге асырады Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау: «Мини плакат» Тақырыптағы түйінді ойды нақтылайды Сабақтың басы: 10-13 мин Білу, түсіну Сабақтың ортасы: 20 мин Қолдану, талдау Сабақтың аяғы: 7-13 мин Жинақтау, бағалауТапсырма Дескриптор

2 слайд

« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғырландыру Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА» жүзеге асырылады. Қ/б Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу) «Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп, жүрек қуыстарын мен қанайналымын ажыратады Қ/Б Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу арқылы жүзеге асырады Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау: «Мини плакат» Тақырыптағы түйінді ойды нақтылайды Сабақтың басы: 10-13 мин Білу, түсіну Сабақтың ортасы: 20 мин Қолдану, талдау Сабақтың аяғы: 7-13 мин Жинақтау, бағалауТапсырма Дескриптор

Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, ж

#3 слайд
Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, жұптық, жеке Қауіпсіздік техникасы ережелеріБағалау критерийі Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс, Т-кестесі, Мини плакат *Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету * Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау Смайлик: Жеке бағалау * Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау *БББ: сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу алгоритмін құру Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап, маркер т.б құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту

3 слайд

Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, жұптық, жеке Қауіпсіздік техникасы ережелеріБағалау критерийі Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс, Т-кестесі, Мини плакат *Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету * Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау Смайлик: Жеке бағалау * Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау *БББ: сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу алгоритмін құру Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап, маркер т.б құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту

#4 слайд

4 слайд

Файл форматы:
pptx
20.05.2020
404
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі