Материалдар / Ашық сабақ. Буылтық құрттардың және омыртқалы жануарлардың қантамырларының құрылысы мен қызметі

Ашық сабақ. Буылтық құрттардың және омыртқалы жануарлардың қантамырларының құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып сабаққа дайын жоспар ҚМЖ, слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
339
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма

1 слайд
Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма қса ты • 8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау • 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнатуС а б а қ м а қ с а т ы • Жануарлардың жүрегінің құрылысын анықтайды, қызметі мен маңызына сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің арасындағы байланысты ажыратады:Ба ғал ау кр ите ри йі • Омыртқасыз жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне анықтама береді • Омыртқалы жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне сипаттама береді • Қантамырлардың қабырғасының құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің мұғалімі: Бейсенова Гүлбану Мұратқызы Тілдік мақсаттар : Перикард- Pericardium, миокард - myocardium , эндокард - endocardium , артерия -artery т.б. Құндылықтарға баулу: Қазақстандық патриотизм, жауапкершілік, ашықтық, құрмет, төзімділікке баулу Пәнаралық байланыс: Химия, зоология, медицина, ағылшын тілі

1 слайд

Сабақ тың тақы рыбы • Буылтық құрттардың, ұлулардың буынаяқтылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі Оқ у ма қса ты • 8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау • 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнатуС а б а қ м а қ с а т ы • Жануарлардың жүрегінің құрылысын анықтайды, қызметі мен маңызына сипаттама береді және қантамырлар жүйесінің арасындағы байланысты ажыратады:Ба ғал ау кр ите ри йі • Омыртқасыз жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне анықтама береді • Омыртқалы жануарлардың жүрек- қантамырлар жүйесінің құрылысы мен қызметіне сипаттама береді • Қантамырлардың қабырғасының құрылысын және байланысын ажыратады Қысқа мерзімді сабақ жоспарыТараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебінің мұғалімі: Бейсенова Гүлбану Мұратқызы Тілдік мақсаттар : Перикард- Pericardium, миокард - myocardium , эндокард - endocardium , артерия -artery т.б. Құндылықтарға баулу: Қазақстандық патриотизм, жауапкершілік, ашықтық, құрмет, төзімділікке баулу Пәнаралық байланыс: Химия, зоология, медицина, ағылшын тілі

« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғы

2 слайд
« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғырландыру Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА» жүзеге асырылады. Қ/б Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу) «Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп, жүрек қуыстарын мен қанайналымын ажыратады Қ/Б Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу арқылы жүзеге асырады Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау: «Мини плакат» Тақырыптағы түйінді ойды нақтылайды Сабақтың басы: 10-13 мин Білу, түсіну Сабақтың ортасы: 20 мин Қолдану, талдау Сабақтың аяғы: 7-13 мин Жинақтау, бағалауТапсырма Дескриптор

2 слайд

« Менің сабақтан алған әсерім», «БББ» Білу: 1 тапсырма. “Ой қозғау” «Жүрек лүпілі» бейне таспа оқушылардың назарын шоғырландыру Түсіну :2 тапсырма. “Елші» оқушылар арасында «ЖАДА» жүзеге асырылады. Қ/б Алдыңғы білім: : 7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу . (Өткен материалға шолу) «Жүректен –жүрекке» ширату жаттығуы арқылы сабақ тақырыбы жарияланады. СМАРТ бейдж арқылы 3 топқа бөлу Талдау: «Т- кестесі» Мысалдар келтіріп, жүрек қуыстарын мен қанайналымын ажыратады Қ/Б Қолдану: « Ойлан, жұптас, бөліс» тапсырманы зерттеушілік, проблеманы шешу арқылы жүзеге асырады Постер, Тірек сызба , Көрсетілім Қ/Б Жинақтау: «Мини плакат» Тақырыптағы түйінді ойды нақтылайды Сабақтың басы: 10-13 мин Білу, түсіну Сабақтың ортасы: 20 мин Қолдану, талдау Сабақтың аяғы: 7-13 мин Жинақтау, бағалауТапсырма Дескриптор

Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, ж

3 слайд
Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, жұптық, жеке Қауіпсіздік техникасы ережелеріБағалау критерийі Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс, Т-кестесі, Мини плакат *Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету * Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау Смайлик: Жеке бағалау * Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау *БББ: сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу алгоритмін құру Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап, маркер т.б құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту

3 слайд

Сабақ мақсатына жету және саралау Деңгейлі тапсырмаларды оқушы қабілетіне қарай дайындауБелсенді оқыту әдістері: Топтық, жұптық, жеке Қауіпсіздік техникасы ережелеріБағалау критерийі Күтілетін нәтиже Ой қозғау, Елші, Ойлан,жұптас,бөліс, Т-кестесі, Мини плакат *Қ/Б марапаттау:Қолдау көрсету * Бағдаршам: Топтық және жеке бағалау Смайлик: Жеке бағалау * Басбармақ : Әр тапсырмадан кейінгі бағалау *БББ: сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Дескриптор - тапсырманың орындалу алгоритмін құру Жұмыс барысында қайшы, клей, қаламсап, маркер т.б құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін ескерту

4 слайд

4 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ