Материалдар / ашық сабақ центнер 2 сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ центнер 2 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып мұғалімдеріне пайдалы презентация. Презентация сабаққа нақты бағытталып жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
819
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық дайындық. Би «Көңілді күн» -Көңіл күйлеріңіз қалай? Олай болса бүгінгі сабағымызды осы көңіл күйде сабағымызды б

1 слайд
Психологиялық дайындық. Би «Көңілді күн» -Көңіл күйлеріңіз қалай? Олай болса бүгінгі сабағымызды осы көңіл күйде сабағымызды бастайық. Топқа бөлу. Сыныпты шамаларды өлшеу құралдарымен топқа бөлу. Шамалар бойынша оқушылар топқа бөлінеді. І-топ жасыл, ІІ-топ қызыл, ІІІ-топ көк 1 топ-«Ұзындық» 2 топ-«Масса» 3 топ-«Уақыт» Топ ережесін еске түсіру. videoplayback.mp4

1 слайд

Психологиялық дайындық. Би «Көңілді күн» -Көңіл күйлеріңіз қалай? Олай болса бүгінгі сабағымызды осы көңіл күйде сабағымызды бастайық. Топқа бөлу. Сыныпты шамаларды өлшеу құралдарымен топқа бөлу. Шамалар бойынша оқушылар топқа бөлінеді. І-топ жасыл, ІІ-топ қызыл, ІІІ-топ көк 1 топ-«Ұзындық» 2 топ-«Масса» 3 топ-«Уақыт» Топ ережесін еске түсіру. videoplayback.mp4

Дескриптор ҚБ 1 топ- мм, см,дм,м,км 2 топ-ммг,г,кг,ц,т 3 топ- сек,минут,сағат,тәулік,апта,ай,жыл, ғасыр ТЖ «Математикал

2 слайд
Дескриптор ҚБ 1 топ- мм, см,дм,м,км 2 топ-ммг,г,кг,ц,т 3 топ- сек,минут,сағат,тәулік,апта,ай,жыл, ғасыр   ТЖ «Математикалық жүгіру» (ойыны) Әр топ өз шамаларының өлшем бірліктерін атап шығады. І-топ Ұзындық өлшем бірліктері ІІ-топ Масса өлшем бірліктері ІІІ-топ Уақыт өлшем бірліктері

2 слайд

Дескриптор ҚБ 1 топ- мм, см,дм,м,км 2 топ-ммг,г,кг,ц,т 3 топ- сек,минут,сағат,тәулік,апта,ай,жыл, ғасыр   ТЖ «Математикалық жүгіру» (ойыны) Әр топ өз шамаларының өлшем бірліктерін атап шығады. І-топ Ұзындық өлшем бірліктері ІІ-топ Масса өлшем бірліктері ІІІ-топ Уақыт өлшем бірліктері

ммг,г, кг,ц,т Масса өлшем бірлігі

3 слайд
ммг,г, кг,ц,т Масса өлшем бірлігі

3 слайд

ммг,г, кг,ц,т Масса өлшем бірлігі

Массаның жаңа өлшем бірлігін білу Олардың арасындағы қатынас бірлігі ретінде түрлендіру. Ц-центнер 1ц=100кг=100000г Мақсат қо

4 слайд
Массаның жаңа өлшем бірлігін білу Олардың арасындағы қатынас бірлігі ретінде түрлендіру. Ц-центнер 1ц=100кг=100000г Мақсат қою:

4 слайд

Массаның жаңа өлшем бірлігін білу Олардың арасындағы қатынас бірлігі ретінде түрлендіру. Ц-центнер 1ц=100кг=100000г Мақсат қою:

Үлгілі орта мектебі Центнер (Математика) Пән мұғалімі: Сыдықбаева Г.Е Сынып: 2

5 слайд
Үлгілі орта мектебі Центнер (Математика) Пән мұғалімі: Сыдықбаева Г.Е Сынып: 2 «А» 2018-2019 оқу жылы

5 слайд

Үлгілі орта мектебі Центнер (Математика) Пән мұғалімі: Сыдықбаева Г.Е Сынып: 2 «А» 2018-2019 оқу жылы

Оқу мақсаттары: 2.1.3.2.Ұзындық (м), масса (ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық бірліктері (см, дм, м

6 слайд
Оқу мақсаттары: 2.1.3.2.Ұзындық (м), масса (ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен масса бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар үшін: м, ц, бірліктерді пайдалана отырып, шамаларды өлшеуді жүргізу, ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен салмақ бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру. Бірқатар оқушылар үшін: ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен масса бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіре отырып, шамаларды қосу жəне азайту амалдарын жүргізу. Кейбір оқушылар үшін: түрлі дерек көздерінен ежелгі өлшем бірліктері мен олардың қатынасын білу.

6 слайд

Оқу мақсаттары: 2.1.3.2.Ұзындық (м), масса (ц), тəулік өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 2.1.3.4.Ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен масса бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар үшін: м, ц, бірліктерді пайдалана отырып, шамаларды өлшеуді жүргізу, ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен салмақ бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру. Бірқатар оқушылар үшін: ұзындық бірліктері (см, дм, м) мен масса бірліктерін (кг, ц) олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіре отырып, шамаларды қосу жəне азайту амалдарын жүргізу. Кейбір оқушылар үшін: түрлі дерек көздерінен ежелгі өлшем бірліктері мен олардың қатынасын білу.

І топ-Үй жануарларын қай таразыға тартуға болатынын көрсет ІІ топ – Картоп, пияз, сәбізді қандай таразымен тартқан дұрыс

7 слайд
І топ-Үй жануарларын қай таразыға тартуға болатынын көрсет ІІ топ – Картоп, пияз, сәбізді қандай таразымен тартқан дұрыс? ІІІ-топ- Картоп, пияз, сәбізді кг айналдыр 2ц = кг 3ц= кг 5 ц= кг (ТЖ) №1 тапсырма «Миға шабул» әдісі Дескрипторы ҚБ 1.Үй жануарларын қай таразыға тартуға болатынын көрсетеді 2. Картоп, пияз,сәбізді қандай таразымен тартуға болатынын сәйкестендіріп көрсетеді 3. Картоп, сәбіз,пиязды кг айналдырады «Шапалақ» әдісі

7 слайд

І топ-Үй жануарларын қай таразыға тартуға болатынын көрсет ІІ топ – Картоп, пияз, сәбізді қандай таразымен тартқан дұрыс? ІІІ-топ- Картоп, пияз, сәбізді кг айналдыр 2ц = кг 3ц= кг 5 ц= кг (ТЖ) №1 тапсырма «Миға шабул» әдісі Дескрипторы ҚБ 1.Үй жануарларын қай таразыға тартуға болатынын көрсетеді 2. Картоп, пияз,сәбізді қандай таразымен тартуға болатынын сәйкестендіріп көрсетеді 3. Картоп, сәбіз,пиязды кг айналдырады «Шапалақ» әдісі

Оқулықпен жұмыс Дескрипторы: Сызба мен санды берілгендер бойынша есептер құрастырып, оны шығарады. ҚБ: №2тапсырма (Тж) «Кім

8 слайд
Оқулықпен жұмыс Дескрипторы: Сызба мен санды берілгендер бойынша есептер құрастырып, оны шығарады. ҚБ: №2тапсырма (Тж) «Кім жүйрік» әдісі

8 слайд

Оқулықпен жұмыс Дескрипторы: Сызба мен санды берілгендер бойынша есептер құрастырып, оны шығарады. ҚБ: №2тапсырма (Тж) «Кім жүйрік» әдісі

№3-тапсырма (ЖЖ). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі 1ц–5кг=□ □+8кг=1ц 1ц–19кг=□ □–44кг=56кг 1ц–80кг=□

9 слайд
№3-тапсырма   (ЖЖ). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі 1ц–5кг=□ □+8кг=1ц 1ц–19кг=□ □–44кг=56кг 1ц–80кг=□ □+17кг=1ц   1ц–35кг=□ □+48кг=1ц 1ц–89кг=□ □–24кг=66кг 1ц–89кг=□ □+72кг=1ц Дескрипторы: кг,ц масса өлшем бірліктерін түрлендіре аламын; ц, кг масса өлшем бірліктерінің қатынасын білемін. ҚБ: Жұптар бірін-бірібағалау: дұрыс жауапқа-5 2 қате -4 3 қатеден кейн-3

9 слайд

№3-тапсырма   (ЖЖ). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі 1ц–5кг=□ □+8кг=1ц 1ц–19кг=□ □–44кг=56кг 1ц–80кг=□ □+17кг=1ц   1ц–35кг=□ □+48кг=1ц 1ц–89кг=□ □–24кг=66кг 1ц–89кг=□ □+72кг=1ц Дескрипторы: кг,ц масса өлшем бірліктерін түрлендіре аламын; ц, кг масса өлшем бірліктерінің қатынасын білемін. ҚБ: Жұптар бірін-бірібағалау: дұрыс жауапқа-5 2 қате -4 3 қатеден кейн-3

№5 тапсырманы «Мен зерттеушімін» әдісі Тапсырманы орындау барысында тəжірибелік жұмыс ұйымдастыру. Дескрипторы:

10 слайд
№5 тапсырманы «Мен зерттеушімін» әдісі Тапсырманы орындау барысында тəжірибелік жұмыс ұйымдастыру. Дескрипторы: •Таразыны пайдаланып , берілген заттың салмағын өлшей алады ҚБ: «Басбармақ» әдісі

10 слайд

№5 тапсырманы «Мен зерттеушімін» әдісі Тапсырманы орындау барысында тəжірибелік жұмыс ұйымдастыру. Дескрипторы: •Таразыны пайдаланып , берілген заттың салмағын өлшей алады ҚБ: «Басбармақ» әдісі

(ӨЖ)Бекіту Т Е С Т 1. 1 – сағ неше мин бар? а/ 70 – мин ә/60 – мин 80 – мин 2.Қосындыны ң мәнін

11 слайд
(ӨЖ)Бекіту             Т  Е  С  Т 1. 1 – сағ  неше  мин   бар? а/ 70 – мин     ә/60 – мин      80 – мин 2.Қосындыны ң  мәнін   тап.  48 + 12 а/ 60   ә/ 70   б/   58 3. Шешесі   27 – жаста  , қызы  одан  20 – жас  кіші. Қызы  неше  жаста? а/ 47 – жаста     ә/70 – жаста   7 –жаста 4.Сағатпен  өрнекте.  1 – тәулік 3 – сағат а/ 23 – сағ      ә/  27 – сағат  б/  30 –сағат 5. Бір  аптада  неше  күн  бар ? а/ 6 – күн    ә/  7 – күн    б/ 8 – күн 6.Дециметрмен   өрнекте  80 – см а/ 80 – дм      ә/  8 – дм    б/  10 – дм 7. 56см-36см=? а/ 25 – см       ә/  20 – см       б/ 30- см 8. Ұзындықтың  бірліктерін  көрсет. а/  кг, ц, т  ә/мм,см, дм,  м,  км б/л 9.Тиынмен  өрнете    6 –теңге  9 тиын а/ 69 –теңге     ә/ 609 теңге    б/  699 теңге 10.Раздяд   дегеніміз  не? а/Цифрлардың  жазылуы. ә/сандарды  жазудағы  цифрлардың  орны   Дескрипторы: ҚБ Сұрақтарға жауап береді Дұрыс жауапты белгілейді Жұптық бағалау

11 слайд

(ӨЖ)Бекіту             Т  Е  С  Т 1. 1 – сағ  неше  мин   бар? а/ 70 – мин     ә/60 – мин      80 – мин 2.Қосындыны ң  мәнін   тап.  48 + 12 а/ 60   ә/ 70   б/   58 3. Шешесі   27 – жаста  , қызы  одан  20 – жас  кіші. Қызы  неше  жаста? а/ 47 – жаста     ә/70 – жаста   7 –жаста 4.Сағатпен  өрнекте.  1 – тәулік 3 – сағат а/ 23 – сағ      ә/  27 – сағат  б/  30 –сағат 5. Бір  аптада  неше  күн  бар ? а/ 6 – күн    ә/  7 – күн    б/ 8 – күн 6.Дециметрмен   өрнекте  80 – см а/ 80 – дм      ә/  8 – дм    б/  10 – дм 7. 56см-36см=? а/ 25 – см       ә/  20 – см       б/ 30- см 8. Ұзындықтың  бірліктерін  көрсет. а/  кг, ц, т  ә/мм,см, дм,  м,  км б/л 9.Тиынмен  өрнете    6 –теңге  9 тиын а/ 69 –теңге     ә/ 609 теңге    б/  699 теңге 10.Раздяд   дегеніміз  не? а/Цифрлардың  жазылуы. ә/сандарды  жазудағы  цифрлардың  орны   Дескрипторы: ҚБ Сұрақтарға жауап береді Дұрыс жауапты белгілейді Жұптық бағалау

«Саралау тапсырмалары» «Сәйкестендіру» әдісі Қосымша тапсырманы қажет ететін оқушыға өз тарапымнан тапсырма «Сәйкестендір»

12 слайд
«Саралау тапсырмалары» «Сәйкестендіру» әдісі Қосымша тапсырманы қажет ететін оқушыға өз тарапымнан тапсырма «Сәйкестендір» 1т 3кг 5кг 98кг Дескрипторы ҚБ 1.Жануарларды ажырата алады. 2.Салмағы бойынша салыстырады 3.Сәйкестендіреді «Бас бармақ» әдісі Қабілетті оқушыларға күрделендірілген тапсырма «Тез, жауап бер» Бидай-32ц Сұлы-41ц 32ц 41ц ? артық Ш: Ж: Дескрипторы ҚБ 1.Дәнді дақылдарды ажырата алады 2.Есепті шығара алады 3. Сызбада көрсете алады «Басбармақ» әдісі

12 слайд

«Саралау тапсырмалары» «Сәйкестендіру» әдісі Қосымша тапсырманы қажет ететін оқушыға өз тарапымнан тапсырма «Сәйкестендір» 1т 3кг 5кг 98кг Дескрипторы ҚБ 1.Жануарларды ажырата алады. 2.Салмағы бойынша салыстырады 3.Сәйкестендіреді «Бас бармақ» әдісі Қабілетті оқушыларға күрделендірілген тапсырма «Тез, жауап бер» Бидай-32ц Сұлы-41ц 32ц 41ц ? артық Ш: Ж: Дескрипторы ҚБ 1.Дәнді дақылдарды ажырата алады 2.Есепті шығара алады 3. Сызбада көрсете алады «Басбармақ» әдісі

Кері байланыс «Желкенді кеме»

13 слайд
Кері байланыс «Желкенді кеме»

13 слайд

Кері байланыс «Желкенді кеме»