Материалдар / Ашық сабақ. Дәстүрлі емес діни культтар. 9 сынып

Ашық сабақ. Дәстүрлі емес діни культтар. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
500
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дәстүрлі емес діни культтардың мәні № 149 “Қызылту” орта мектебі Дінтану пәніні мұғалімі:

1 слайд
Дәстүрлі емес діни культтардың мәні № 149 “Қызылту” орта мектебі Дінтану пәніні мұғалімі: Тілемісова Мөлдір Берікқызы

1 слайд

Дәстүрлі емес діни культтардың мәні № 149 “Қызылту” орта мектебі Дінтану пәніні мұғалімі: Тілемісова Мөлдір Берікқызы

Білімділік: Тәрбиелілік: Дамытушылық: Сабақтың мақсаты : Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың ай

2 слайд
Білімділік: Тәрбиелілік: Дамытушылық: Сабақтың мақсаты : Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру. Елімізде өркениетті сана қалыптасуына, жастардың діндер туралы нақтылы түсініктерінің толығып, қазіргі заманда әлемдік және отандық басылым беттеріндегі діндерге қатысты әрқилы түсініктерді саралауға мүмкіндік беру Имандылыққа үйрету, тектілікке тәрбиелеу. Алла жолы қашанда ақ жолға бастайтынын ұғындыру. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетанымының негіздерін, рухани– адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімінің жүйесін қалыптастыруға ықпал жасау арқылы ой- өрістерін дамыту.Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру. Елімізде өркениетті сана қалыптасуына, жастардың діндер туралы нақтылы түсініктерінің толығып, қазіргі заманда әлемдік және отандық басылым беттеріндегі діндерге қатысты әрқилы түсініктерді саралауға мүмкіндік беру Имандылыққа үйрету, тектілікке тәрбиелеу. Алла жолы қашанда ақ жолға бастайтынын ұғындыру. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетанымының негіздерін, рухани– адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімінің жүйесін қалыптастыруға ықпал жасау арқылы ой- өрістерін дамыту.

2 слайд

Білімділік: Тәрбиелілік: Дамытушылық: Сабақтың мақсаты : Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру. Елімізде өркениетті сана қалыптасуына, жастардың діндер туралы нақтылы түсініктерінің толығып, қазіргі заманда әлемдік және отандық басылым беттеріндегі діндерге қатысты әрқилы түсініктерді саралауға мүмкіндік беру Имандылыққа үйрету, тектілікке тәрбиелеу. Алла жолы қашанда ақ жолға бастайтынын ұғындыру. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетанымының негіздерін, рухани– адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімінің жүйесін қалыптастыруға ықпал жасау арқылы ой- өрістерін дамыту.Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру. Елімізде өркениетті сана қалыптасуына, жастардың діндер туралы нақтылы түсініктерінің толығып, қазіргі заманда әлемдік және отандық басылым беттеріндегі діндерге қатысты әрқилы түсініктерді саралауға мүмкіндік беру Имандылыққа үйрету, тектілікке тәрбиелеу. Алла жолы қашанда ақ жолға бастайтынын ұғындыру. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетанымының негіздерін, рухани– адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімінің жүйесін қалыптастыруға ықпал жасау арқылы ой- өрістерін дамыту.

1. Дін дегеніміз не?1. Дін дегеніміз не? Адам мен құдай арасындағы тылсым Адам мен құдай арасындағы тылсым байла

3 слайд
1. Дін дегеніміз не?1. Дін дегеніміз не? Адам мен құдай арасындағы тылсым Адам мен құдай арасындағы тылсым байланыс.байланыс. 2. Қандай әлемдік дәстүрлі діндерді 2. Қандай әлемдік дәстүрлі діндерді білеміз?білеміз? Будда, Иудей. Христиан. Ислам.Будда, Иудей. Христиан. Ислам. 3. Жер бетіне түскен кітаптарды 3. Жер бетіне түскен кітаптарды атаңдар?атаңдар? Таурат. Забур. Інжіл. ҚұранТаурат. Забур. Інжіл. Құран

3 слайд

1. Дін дегеніміз не?1. Дін дегеніміз не? Адам мен құдай арасындағы тылсым Адам мен құдай арасындағы тылсым байланыс.байланыс. 2. Қандай әлемдік дәстүрлі діндерді 2. Қандай әлемдік дәстүрлі діндерді білеміз?білеміз? Будда, Иудей. Христиан. Ислам.Будда, Иудей. Христиан. Ислам. 3. Жер бетіне түскен кітаптарды 3. Жер бетіне түскен кітаптарды атаңдар?атаңдар? Таурат. Забур. Інжіл. ҚұранТаурат. Забур. Інжіл. Құран

Топ тық жұмыс Ислам діні мен Христиан дініндегі ортақ пайғамбарлар мен періштеле

4 слайд
Топ тық жұмыс Ислам діні мен Христиан дініндегі ортақ пайғамбарлар мен періштелерді атаңдар Исламда Христианда Адам ата Хауа ана Нұһ Ибраһим Мұса Жүсіп Иса Жәбірейіл Микаил Адам Ева Ной Аврам Моисей Иосиф Иусус Гаврил Михаил

4 слайд

Топ тық жұмыс Ислам діні мен Христиан дініндегі ортақ пайғамбарлар мен періштелерді атаңдар Исламда Христианда Адам ата Хауа ана Нұһ Ибраһим Мұса Жүсіп Иса Жәбірейіл Микаил Адам Ева Ной Аврам Моисей Иосиф Иусус Гаврил Михаил

Дөңгелек стол Ережесі: Топтағы балалар кезекпен бір сөйлем жазуы

5 слайд
Дөңгелек стол Ережесі: Топтағы балалар кезекпен бір сөйлем жазуы керек. Сөйлем бір-бірімен ұйқасын тауып шағын эссе құрау керек

5 слайд

Дөңгелек стол Ережесі: Топтағы балалар кезекпен бір сөйлем жазуы керек. Сөйлем бір-бірімен ұйқасын тауып шағын эссе құрау керек

Білемін Білгім келеді Үйрендім Дәстүрлі емес діни Дәстүрлі емес діни культта

6 слайд
Білемін Білгім келеді Үйрендім Дәстүрлі емес діни Дәстүрлі емес діни культтаркульттар

6 слайд

Білемін Білгім келеді Үйрендім Дәстүрлі емес діни Дәстүрлі емес діни культтаркульттар

Дәстүрлі емес діни культтар қай жылдары тарала бастады? XX -ғасырдың екінші жартысында АҚШ пен Батыс Еуропаның бірқат

7 слайд
Дәстүрлі емес діни культтар қай жылдары тарала бастады? XX -ғасырдың екінші жартысында АҚШ пен Батыс Еуропаның бірқатар елдерінде дәстүрлі емес культтар көбейе бастады. Оны таратушылар өздерін жаңа “пайғамбар”, дін уағыздаушы, рухани ұстаз санады. Бұл культтарға қоғамда өз орнын таба алмай жүрген жастар көптеп кірді. Сондықтан “жастар діні” деп те аталып жаңа діни қозғалысқа айналды. Ал, біздің республикамызға Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін XX –ғасырдың 90-жылдарында келе бастады. Біздің елімізге кірген діни ағымдардың ішінде дәстүрлі емес және дәстүрлі діни ұйымдар бар. Р. Флешенің пікірінше, XIX ғасырдың ортасында қалыптасқан барлық діни ұйымдар дәстүрлі емес.Олардың қатарында тоталитарлы, бүлдіргіш, радикалды культтар бар.

7 слайд

Дәстүрлі емес діни культтар қай жылдары тарала бастады? XX -ғасырдың екінші жартысында АҚШ пен Батыс Еуропаның бірқатар елдерінде дәстүрлі емес культтар көбейе бастады. Оны таратушылар өздерін жаңа “пайғамбар”, дін уағыздаушы, рухани ұстаз санады. Бұл культтарға қоғамда өз орнын таба алмай жүрген жастар көптеп кірді. Сондықтан “жастар діні” деп те аталып жаңа діни қозғалысқа айналды. Ал, біздің республикамызға Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін XX –ғасырдың 90-жылдарында келе бастады. Біздің елімізге кірген діни ағымдардың ішінде дәстүрлі емес және дәстүрлі діни ұйымдар бар. Р. Флешенің пікірінше, XIX ғасырдың ортасында қалыптасқан барлық діни ұйымдар дәстүрлі емес.Олардың қатарында тоталитарлы, бүлдіргіш, радикалды культтар бар.

Дәстүрлі емес діни культтарға Дәстүрлі емес діни культтарға тән ерекшеліктертән ерекшеліктер Эзотериялық Эзотериялы

8 слайд
Дәстүрлі емес діни культтарға Дәстүрлі емес діни культтарға тән ерекшеліктертән ерекшеліктер Эзотериялық Эзотериялық (құпиялылық)(құпиялылық) мазмұнда, мазмұнда, шынайы шынайы мақсатын мақсатын жасырады.жасырады. Белгілі территорияда өздері рухани Белгілі территорияда өздері рухани деп санайтын сенімдерін таратады,деп санайтын сенімдерін таратады, толық бостандықты талап етеді,толық бостандықты талап етеді, кейде дәстүрлі діндерді елемейдікейде дәстүрлі діндерді елемейді Қасиетті жазуларды өздерінің Қасиетті жазуларды өздерінің догмалық (өзгермейтін) тәртіптеріне догмалық (өзгермейтін) тәртіптеріне мақсатты түрде бұрмалау.мақсатты түрде бұрмалау. Сырттан Сырттан қарағанда қарағанда жағымды,тек жағымды,тек мейірімділікті уағыздайтын мейірімділікті уағыздайтын сыңай танытады, өздерінесыңай танытады, өздеріне қызықтыратын қызықтыратын ат қояды.ат қояды. ““ Психотехнология” әдісінПсихотехнология” әдісін пайдаланып өздеріне кірген пайдаланып өздеріне кірген адамдардың басқа ақпарат алмауын адамдардың басқа ақпарат алмауын қатаң қадағалайды.қатаң қадағалайды.Шәкірттердің негізгі міндетіШәкірттердің негізгі міндеті діни ұйымға жаңадіни ұйымға жаңа мүшелерді әкелу.мүшелерді әкелу.

8 слайд

Дәстүрлі емес діни культтарға Дәстүрлі емес діни культтарға тән ерекшеліктертән ерекшеліктер Эзотериялық Эзотериялық (құпиялылық)(құпиялылық) мазмұнда, мазмұнда, шынайы шынайы мақсатын мақсатын жасырады.жасырады. Белгілі территорияда өздері рухани Белгілі территорияда өздері рухани деп санайтын сенімдерін таратады,деп санайтын сенімдерін таратады, толық бостандықты талап етеді,толық бостандықты талап етеді, кейде дәстүрлі діндерді елемейдікейде дәстүрлі діндерді елемейді Қасиетті жазуларды өздерінің Қасиетті жазуларды өздерінің догмалық (өзгермейтін) тәртіптеріне догмалық (өзгермейтін) тәртіптеріне мақсатты түрде бұрмалау.мақсатты түрде бұрмалау. Сырттан Сырттан қарағанда қарағанда жағымды,тек жағымды,тек мейірімділікті уағыздайтын мейірімділікті уағыздайтын сыңай танытады, өздерінесыңай танытады, өздеріне қызықтыратын қызықтыратын ат қояды.ат қояды. ““ Психотехнология” әдісінПсихотехнология” әдісін пайдаланып өздеріне кірген пайдаланып өздеріне кірген адамдардың басқа ақпарат алмауын адамдардың басқа ақпарат алмауын қатаң қадағалайды.қатаң қадағалайды.Шәкірттердің негізгі міндетіШәкірттердің негізгі міндеті діни ұйымға жаңадіни ұйымға жаңа мүшелерді әкелу.мүшелерді әкелу.

Бүлдіргіш, радикалды Бүлдіргіш, радикалды ұйымдардың ұйымдардың мақсатымақсатыС а н а ғ а С а н а ғ а б а қ ы л а у

9 слайд
Бүлдіргіш, радикалды Бүлдіргіш, радикалды ұйымдардың ұйымдардың мақсатымақсатыС а н а ғ а С а н а ғ а б а қ ы л а у б а қ ы л а у ж а с а у ж а с а у Г и п н о з ж а са у а р қ ы л ы Г и п н о з ж а са у а р қ ы л ы то л ы қ б а ғы н д ы р у то л ы қ б а ғы н д ы р у Ө з д е р ін ің б а ғ ы т ы н Ө з д е р ін ің б а ғ ы т ы н к е ң е й т у к е ң е й т у О д ү н и е д е т е к О д ү н и е д е т е к ж ұ м а қ қ а н а ж ұ м а қ қ а н а д е г е н ж а л ғ а н д е г е н ж а л ғ а н п ік ір м е н с а н а н ы п ік ір м е н с а н а н ы у л а у у л а у

9 слайд

Бүлдіргіш, радикалды Бүлдіргіш, радикалды ұйымдардың ұйымдардың мақсатымақсатыС а н а ғ а С а н а ғ а б а қ ы л а у б а қ ы л а у ж а с а у ж а с а у Г и п н о з ж а са у а р қ ы л ы Г и п н о з ж а са у а р қ ы л ы то л ы қ б а ғы н д ы р у то л ы қ б а ғы н д ы р у Ө з д е р ін ің б а ғ ы т ы н Ө з д е р ін ің б а ғ ы т ы н к е ң е й т у к е ң е й т у О д ү н и е д е т е к О д ү н и е д е т е к ж ұ м а қ қ а н а ж ұ м а қ қ а н а д е г е н ж а л ғ а н д е г е н ж а л ғ а н п ік ір м е н с а н а н ы п ік ір м е н с а н а н ы у л а у у л а у

Дәстүрлі емес Дәстүрлі емес діни ұйымдардыңдіни ұйымдардың негізгі бағыттарынегізгі бағыттарыХристиандық ““ Жаңа ғасыр ”” Әс

10 слайд
Дәстүрлі емес Дәстүрлі емес діни ұйымдардыңдіни ұйымдардың негізгі бағыттарынегізгі бағыттарыХристиандық ““ Жаңа ғасыр ”” Әсірепсихологиялық және парамедициналықО р и е н т а л и ст ік , ш ы ғ ы ст ы қ О ккул ьтты - м и сти кал ы қ (ібіл істік) Саентологиялық

10 слайд

Дәстүрлі емес Дәстүрлі емес діни ұйымдардыңдіни ұйымдардың негізгі бағыттарынегізгі бағыттарыХристиандық ““ Жаңа ғасыр ”” Әсірепсихологиялық және парамедициналықО р и е н т а л и ст ік , ш ы ғ ы ст ы қ О ккул ьтты - м и сти кал ы қ (ібіл істік) Саентологиялық

Дәстүрлі емес діни ұйымдарға Дәстүрлі емес діни ұйымдарға сипаттамалар мен мінездемелерсипаттамалар мен мінездемелерГур уи з

11 слайд
Дәстүрлі емес діни ұйымдарға Дәстүрлі емес діни ұйымдарға сипаттамалар мен мінездемелерсипаттамалар мен мінездемелерГур уи зм (қ ұд а й ға Гур уи зм (қ ұд а й ға те ң е стір іл ге н те ң е стір іл ге н к ө ш б а сш ы л а р ы н ы ң к ө ш б а сш ы л а р ы н ы ң ш е к сіз б и л ігі) ш е к сіз б и л ігі) Пирамида принципіменПирамида принципімен құрылған жүйедеқұрылған жүйеде қатаң тәртіп қатаң тәртіп орналыладыорналылады Ұ й ы м ға ж аң а м үш ел ер д і Ұ й ы м ға ж аң а м үш ел ер д і б асы н ай н ал д ы р у б асы н ай н ал д ы р у ар қы л ы кір гізу ар қы л ы кір гізу Н аны м -сенім д ік Н аны м -сенім д ік рәсім д ерд і рәсім д ерд і ұйы м д асты ру м ен ұйы м д асты ру м ен ж оралард ы ж асауд ы ң ж оралард ы ж асауд ы ң құпиялы лы ғы құпиялы лы ғы Ұ й ы м м үш ел ер ін Ұ й ы м м үш ел ер ін пай д ал ану пай д ал ану Ұйымға пайдалыҰйымға пайдалы істерді адамшылдықістерді адамшылдық деп түсінірудеп түсініру П сихол огиял ы қ П сихол огиял ы қ әд істер әд істер арқы л ы м үш ел ерд ің арқы л ы м үш ел ерд ің санасы на бақы л ау санасы на бақы л ау ж асау ж асау

11 слайд

Дәстүрлі емес діни ұйымдарға Дәстүрлі емес діни ұйымдарға сипаттамалар мен мінездемелерсипаттамалар мен мінездемелерГур уи зм (қ ұд а й ға Гур уи зм (қ ұд а й ға те ң е стір іл ге н те ң е стір іл ге н к ө ш б а сш ы л а р ы н ы ң к ө ш б а сш ы л а р ы н ы ң ш е к сіз б и л ігі) ш е к сіз б и л ігі) Пирамида принципіменПирамида принципімен құрылған жүйедеқұрылған жүйеде қатаң тәртіп қатаң тәртіп орналыладыорналылады Ұ й ы м ға ж аң а м үш ел ер д і Ұ й ы м ға ж аң а м үш ел ер д і б асы н ай н ал д ы р у б асы н ай н ал д ы р у ар қы л ы кір гізу ар қы л ы кір гізу Н аны м -сенім д ік Н аны м -сенім д ік рәсім д ерд і рәсім д ерд і ұйы м д асты ру м ен ұйы м д асты ру м ен ж оралард ы ж асауд ы ң ж оралард ы ж асауд ы ң құпиялы лы ғы құпиялы лы ғы Ұ й ы м м үш ел ер ін Ұ й ы м м үш ел ер ін пай д ал ану пай д ал ану Ұйымға пайдалыҰйымға пайдалы істерді адамшылдықістерді адамшылдық деп түсінірудеп түсініру П сихол огиял ы қ П сихол огиял ы қ әд істер әд істер арқы л ы м үш ел ерд ің арқы л ы м үш ел ерд ің санасы на бақы л ау санасы на бақы л ау ж асау ж асау

Ұйымға мүшелікке келген адамның санасына шабуылдың түрлері 1. Адамның өткен өміріне деген теріс түсінікті барынша бойына сі

12 слайд
Ұйымға мүшелікке келген адамның санасына шабуылдың түрлері 1. Адамның өткен өміріне деген теріс түсінікті барынша бойына сіңдіру. 2. Адамның басын айналдыра отырып сыртқы әлемнен алатын ақпаратпен байланысын үзу. 3. Туыстар мен дос-жарандармен байланысты үзу, ұйым туралы басылымдарды міндетті түрде оқу, таспаға жазылған уағыздарды үздіксіз тыңдау. 4. Ойланудың үлгісін қалыптастыру ( дос пен қас) 5. Топтық әсер ету. 6. Саналы ойлануға қарсы түсінік қалыптастыру. 7. Адамды өзінше “ойлай алмайтындай” жағдайға жеткізетін әдістерді пайдалану. 8. Гипноз пайдалану. 9. Ұйықтау мен тамақ ішуді шектеу. 10. Кінәлілік сезімін бойына сіңіру. 11. Ұйымнан шығып қалу қауіпін сезіндіру.

12 слайд

Ұйымға мүшелікке келген адамның санасына шабуылдың түрлері 1. Адамның өткен өміріне деген теріс түсінікті барынша бойына сіңдіру. 2. Адамның басын айналдыра отырып сыртқы әлемнен алатын ақпаратпен байланысын үзу. 3. Туыстар мен дос-жарандармен байланысты үзу, ұйым туралы басылымдарды міндетті түрде оқу, таспаға жазылған уағыздарды үздіксіз тыңдау. 4. Ойланудың үлгісін қалыптастыру ( дос пен қас) 5. Топтық әсер ету. 6. Саналы ойлануға қарсы түсінік қалыптастыру. 7. Адамды өзінше “ойлай алмайтындай” жағдайға жеткізетін әдістерді пайдалану. 8. Гипноз пайдалану. 9. Ұйықтау мен тамақ ішуді шектеу. 10. Кінәлілік сезімін бойына сіңіру. 11. Ұйымнан шығып қалу қауіпін сезіндіру.

И е г о в а И е г о в а к у ә г е р л е р і к у ә г е р л е р і Б ір іг у ш ір к е у і Б ір іг у ш ір к е у і С а

13 слайд
И е г о в а И е г о в а к у ә г е р л е р і к у ә г е р л е р і Б ір іг у ш ір к е у і Б ір іг у ш ір к е у і С а й е н т о л о г и я С а й е н т о л о г и я А х м а д и й а А х м а д и й а қ а у ы м ы қ а у ы м ы ““ К р и ш н а К р и ш н а с а н а с ы с а н а с ы қ о ғ а м ы ” қ о ғ а м ы ”

13 слайд

И е г о в а И е г о в а к у ә г е р л е р і к у ә г е р л е р і Б ір іг у ш ір к е у і Б ір іг у ш ір к е у і С а й е н т о л о г и я С а й е н т о л о г и я А х м а д и й а А х м а д и й а қ а у ы м ы қ а у ы м ы ““ К р и ш н а К р и ш н а с а н а с ы с а н а с ы қ о ғ а м ы ” қ о ғ а м ы ”

Автор орындығы Сұхбат беруші мен репартер арасындағы әңгіме

14 слайд
Автор орындығы Сұхбат беруші мен репартер арасындағы әңгіме

14 слайд

Автор орындығы Сұхбат беруші мен репартер арасындағы әңгіме

Суретті сөйлету

15 слайд
Суретті сөйлету

15 слайд

Суретті сөйлету

Қазақ жерінен барлық діндер жүріп өтті, сондықтан діни фанатизм мен шыдамсыздық бізге тән емес. Біздің жастарымызға

16 слайд
Қазақ жерінен барлық діндер жүріп өтті, сондықтан діни фанатизм мен шыдамсыздық бізге тән емес. Біздің жастарымызға мақсаткерлік, болашаққа деген шүбәсіз сенім, мойымас жігер, кез-келген істі қола алуға деген құлшыныс тән.

16 слайд

Қазақ жерінен барлық діндер жүріп өтті, сондықтан діни фанатизм мен шыдамсыздық бізге тән емес. Біздің жастарымызға мақсаткерлік, болашаққа деген шүбәсіз сенім, мойымас жігер, кез-келген істі қола алуға деген құлшыныс тән.

Алла тартқан желіден (діннен) бекем ұстап, айрылмаңдар

17 слайд
Алла тартқан желіден (діннен) бекем ұстап, айрылмаңдар Құран, “Әл- Имран” сүресі, 103-аят.

17 слайд

Алла тартқан желіден (діннен) бекем ұстап, айрылмаңдар Құран, “Әл- Имран” сүресі, 103-аят.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ