Материалдар / Ашық сабақ Ее дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ее дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған жаңа форматтағы сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері 1.2.9.1. Дыбыс пен әріпті тану және оны дыбыспен сәйкестендіру. Барлық оқуш

1 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері 1.2.9.1. Дыбыс пен әріпті тану және оны дыбыспен сәйкестендіру. Барлық оқушылар: Е әрпін ажырату. Е дыбысы дауысты дыбыс екенін білу. Көптеген оқушылар: Е дыбысы бар сөздерді буындап оқу, сөздердің мағынасын түсіну. Кейбір оқушылар: Сөйлем кұрай алу, ойын жүйелі жеткізу. -Е дыбысы дауысты дыбыс екенін біледі. -Е әрпін ажыратады. -Е дыбысы бар сөздерді буындап оқи алады, мағынасын түсінеді. -сөйлем құрай алады, ойын жүйелі жеткізе алады. Сәрсембетова Каракоз Серикбаевна №48 мектеп-лицейі Сауат ашу 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Табиғат және мен. Е дыбысы мен әрпі

1 слайд

Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері 1.2.9.1. Дыбыс пен әріпті тану және оны дыбыспен сәйкестендіру. Барлық оқушылар: Е әрпін ажырату. Е дыбысы дауысты дыбыс екенін білу. Көптеген оқушылар: Е дыбысы бар сөздерді буындап оқу, сөздердің мағынасын түсіну. Кейбір оқушылар: Сөйлем кұрай алу, ойын жүйелі жеткізу. -Е дыбысы дауысты дыбыс екенін біледі. -Е әрпін ажыратады. -Е дыбысы бар сөздерді буындап оқи алады, мағынасын түсінеді. -сөйлем құрай алады, ойын жүйелі жеткізе алады. Сәрсембетова Каракоз Серикбаевна №48 мектеп-лицейі Сауат ашу 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Табиғат және мен. Е дыбысы мен әрпі

Белсенді оқу Дескриптор: -жұмбақтың шешімін табады; -жауабын үш тілде айтады: ешкі, коза, goat 1 тапсырма: Жұмбақ шеш

2 слайд
Белсенді оқу Дескриптор: -жұмбақтың шешімін табады; -жауабын үш тілде айтады: ешкі, коза, goat 1 тапсырма: Жұмбақ шешу Жарға шығып ойнайды, Ойынға бір тоймайды. Болса-дағы сақалы, Секеңдеуді қоймайды (ешкі) Білім алушы.Ізденеді, топта талқылап жауаптарын салыстырады. Сөздің басындағы дыбысқа зер салады, айтылуына мән беріп дауысты дыбыс екеніне көз жеткізеді тыңдалым айтылым Жұптық жұмыс Барлық оқушылар Мақсаты:дыбыс пен әріпті тану

2 слайд

Белсенді оқу Дескриптор: -жұмбақтың шешімін табады; -жауабын үш тілде айтады: ешкі, коза, goat 1 тапсырма: Жұмбақ шешу Жарға шығып ойнайды, Ойынға бір тоймайды. Болса-дағы сақалы, Секеңдеуді қоймайды (ешкі) Білім алушы.Ізденеді, топта талқылап жауаптарын салыстырады. Сөздің басындағы дыбысқа зер салады, айтылуына мән беріп дауысты дыбыс екеніне көз жеткізеді тыңдалым айтылым Жұптық жұмыс Барлық оқушылар Мақсаты:дыбыс пен әріпті тану

Кейбір оқушылар. Саралау 2 тапсырма: Ойлан тап ойны. --Тінтуірдің көмегімен әрбір сөзде е дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрған

3 слайд
Кейбір оқушылар. Саралау 2 тапсырма: Ойлан тап ойны. --Тінтуірдің көмегімен әрбір сөзде е дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанына байланысты сұрыптап қажетті сандыққа салу. Сөздің басында Сөздің ортасында Сөздің соңында Б.таксономиясы: Білу, түсіну, қолдану Ойлау дағдысы: айтылым, жазылым Дескриптор: Білім алушы - әріпті таниды,оқиды; -е әрпін сөздің басына,ортасына, аяғына қояды; -мағынасын ажыратады. Дереккөздер Мақсаты: Е дыбысының сөз бөлігінде орналасу орнын анықтау

3 слайд

Кейбір оқушылар. Саралау 2 тапсырма: Ойлан тап ойны. --Тінтуірдің көмегімен әрбір сөзде е дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанына байланысты сұрыптап қажетті сандыққа салу. Сөздің басында Сөздің ортасында Сөздің соңында Б.таксономиясы: Білу, түсіну, қолдану Ойлау дағдысы: айтылым, жазылым Дескриптор: Білім алушы - әріпті таниды,оқиды; -е әрпін сөздің басына,ортасына, аяғына қояды; -мағынасын ажыратады. Дереккөздер Мақсаты: Е дыбысының сөз бөлігінде орналасу орнын анықтау

Критериалды бағалау I топ-Сурет бойынша әңгіме құру (ауызша) Дескриптор: Білім алушы -сурет бойынша әңгіме құрастырады -сөйлеу

4 слайд
Критериалды бағалау I топ-Сурет бойынша әңгіме құру (ауызша)  Дескриптор: Білім алушы -сурет бойынша әңгіме құрастырады -сөйлеу барысында өз ойын жүйелі жеткізеді. II топ- Е әрпіне байланысты сөздерді атау Емен, немере, елік, әже Дескриптор: Білім алушы -сөздерді дұрыс атайды. III топ- Е дыбысы бар сөздерді буынға бөлу Дескриптор: Білім алушы -е дыбысы бар сөздерді буынға бөледі. IV топ- Е дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасау Дескриптор: Білім алушы - дыбыстық талдау жасайды. е-мен еш-кі не-ме-ре ке-ме е-лік (топтық жұмыс)

4 слайд

Критериалды бағалау I топ-Сурет бойынша әңгіме құру (ауызша)  Дескриптор: Білім алушы -сурет бойынша әңгіме құрастырады -сөйлеу барысында өз ойын жүйелі жеткізеді. II топ- Е әрпіне байланысты сөздерді атау Емен, немере, елік, әже Дескриптор: Білім алушы -сөздерді дұрыс атайды. III топ- Е дыбысы бар сөздерді буынға бөлу Дескриптор: Білім алушы -е дыбысы бар сөздерді буынға бөледі. IV топ- Е дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасау Дескриптор: Білім алушы - дыбыстық талдау жасайды. е-мен еш-кі не-ме-ре ке-ме е-лік (топтық жұмыс)

Ықшам сабақты жоспарлау барысында топта отырған әріптестерімнің көмегімен смарт мақсатты нақты қоюды үйрендім. Тренердің ке

5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау барысында топта отырған әріптестерімнің көмегімен смарт мақсатты нақты қоюды үйрендім. Тренердің кері байланысын тыңдай отырып, оқушылардың белсенділігін арттыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдерді өз сабағымда қолдандым. Келешекте сабақта Саралау әдісі кезінде берілетін дереккөздерді зерттеймін, іздеймін, түрлі әдістерді қарастырамын және жоспарлауда қолданамын Ықшам сабақ

5 слайд

Ықшам сабақты жоспарлау барысында топта отырған әріптестерімнің көмегімен смарт мақсатты нақты қоюды үйрендім. Тренердің кері байланысын тыңдай отырып, оқушылардың белсенділігін арттыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдерді өз сабағымда қолдандым. Келешекте сабақта Саралау әдісі кезінде берілетін дереккөздерді зерттеймін, іздеймін, түрлі әдістерді қарастырамын және жоспарлауда қолданамын Ықшам сабақ