Материалдар / Ашық сабақ "Экономиканың аралас түрі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Экономиканың аралас түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
2126
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі:

1 слайд
Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі: Байманова Жанат Сапарбекқызы «Мұғалімнің айналысатыны - үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам (тұлға) болғандықтан, біркелкі әдіске табан тіреп шектеліп қалуға болмайды...» Ж. А й м а у ы т ов

1 слайд

Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі: Байманова Жанат Сапарбекқызы «Мұғалімнің айналысатыны - үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам (тұлға) болғандықтан, біркелкі әдіске табан тіреп шектеліп қалуға болмайды...» Ж. А й м а у ы т ов

Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ер

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтап, аралас түріне тән белгілерін сипаттау арқылы оған көшудің себептерін зерттейді. Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновация негізіндегі экономикалық өсу құндылығын насихаттай отырып, бәсекеге қабілеттілікке, жаңашылдыққа,ізден імпаз болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс География, Қазақстан тарихыТілдік мақсат Пәнге тән лексика және терминология: аралас экономика, гибридті экономика, мемлекет, еркін сауда Айтылым дағдысы: Экономиканың аралас түрінің модельдерін анықтайды. Тыңдалым дағдысы: Оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды. Оқылым дағдысы: Деректермен жұмыс істейді. Жазылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дәптерлеріне термин сөздердің анықтамасын жазады. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Аралас экономикадағы мемлекеттің рөлін, міндеттерін талдайды. Ойлау дағдылары: Жоғарғы ойлау дағдысы.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. 1.1.1.1.4. экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып,экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру. 1.1.1.1.7.экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтап, аралас түріне тән белгілерін сипаттау арқылы оған көшудің себептерін зерттейді. Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновация негізіндегі экономикалық өсу құндылығын насихаттай отырып, бәсекеге қабілеттілікке, жаңашылдыққа,ізден імпаз болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс География, Қазақстан тарихыТілдік мақсат Пәнге тән лексика және терминология: аралас экономика, гибридті экономика, мемлекет, еркін сауда Айтылым дағдысы: Экономиканың аралас түрінің модельдерін анықтайды. Тыңдалым дағдысы: Оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды. Оқылым дағдысы: Деректермен жұмыс істейді. Жазылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дәптерлеріне термин сөздердің анықтамасын жазады. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Аралас экономикадағы мемлекеттің рөлін, міндеттерін талдайды. Ойлау дағдылары: Жоғарғы ойлау дағдысы.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. 1.1.1.1.4. экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып,экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру. 1.1.1.1.7.экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу.

Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу »

3 слайд
Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу » әдісі. (топтық жұмыс) Оқулықты пайдалана отырып, аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін және салаларын анықтаңыз . « SWOT-талдау » әдісі. ( жұпты қ жұмыс) « Венн диаграммасы » әдісі (жеке жұмыс) Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын салыстырып, ұқсастықтарын анықтаңыздар.БЕЛСЕНДІ ОҚУ Дискриптoр: -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін анықтай алады. -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін сипаттайды. - Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін талқылайды. -Аралас экономиканың бір бөлігі ретінде мемлекеттің реттейтін салаларын анықтайды. Дискриптор: -аралас экономиканың күшті жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың әлсіз жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың мүмкіндіктерін көрсетеді ; -аралас экономиканың қауіп-қатерлерін көрсетеді; -аралас экономика туралы тұжырым жасайды ; Дискриптор: -Соғыстан кейінгі жылдардағы экономикалық өсу мен төмендеу себептерін анықтайды; -Қазіргі уақыттағы өсу мен төмендеу себептерін белгілейді; -Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын, ұқсастықтарын анықтайды;

3 слайд

Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу » әдісі. (топтық жұмыс) Оқулықты пайдалана отырып, аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін және салаларын анықтаңыз . « SWOT-талдау » әдісі. ( жұпты қ жұмыс) « Венн диаграммасы » әдісі (жеке жұмыс) Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын салыстырып, ұқсастықтарын анықтаңыздар.БЕЛСЕНДІ ОҚУ Дискриптoр: -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін анықтай алады. -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін сипаттайды. - Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін талқылайды. -Аралас экономиканың бір бөлігі ретінде мемлекеттің реттейтін салаларын анықтайды. Дискриптор: -аралас экономиканың күшті жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың әлсіз жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың мүмкіндіктерін көрсетеді ; -аралас экономиканың қауіп-қатерлерін көрсетеді; -аралас экономика туралы тұжырым жасайды ; Дискриптор: -Соғыстан кейінгі жылдардағы экономикалық өсу мен төмендеу себептерін анықтайды; -Қазіргі уақыттағы өсу мен төмендеу себептерін белгілейді; -Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын, ұқсастықтарын анықтайды;

Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамуды

4 слайд
Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. Дискрипторлар 1.Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтай алады. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді сипаттайды. 3. Экономиканың аралас түріне көшудің себептерін зерттейді. Маған қызық болған екі нәрсе Маған қиын болған екі нәрсе Маған құнды болған екі нәрсе Әрбір тапсырмадан кейін «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Бір ауыз сөз»әдістері арқылы кері байланыс жасап отырамын.

4 слайд

Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. Дискрипторлар 1.Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтай алады. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді сипаттайды. 3. Экономиканың аралас түріне көшудің себептерін зерттейді. Маған қызық болған екі нәрсе Маған қиын болған екі нәрсе Маған құнды болған екі нәрсе Әрбір тапсырмадан кейін «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Бір ауыз сөз»әдістері арқылы кері байланыс жасап отырамын.

Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене о

5 слайд
Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене отырып, орындатамын. Сабақ барысында оқулық пен басқа да ресурстарды қолдана отырып, оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беремін және әр тапсырма соңында кері байланыс жасау арқылы, қолдау көрсетемін. Сабақ барысында «Топтық тергеу», «SWOT-талдау» және «Венн диаграммасы» әдістеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы барлық оқушылар, экономикалық дамудың ерекшеліктерін және экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеді. Қабілеті жоғары оқушылар : Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасата отырып, қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтауды «Кестемен жұмыс» әдісі арқылы ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушылар кесте толтыру арқылы қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтайды.  

5 слайд

Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене отырып, орындатамын. Сабақ барысында оқулық пен басқа да ресурстарды қолдана отырып, оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беремін және әр тапсырма соңында кері байланыс жасау арқылы, қолдау көрсетемін. Сабақ барысында «Топтық тергеу», «SWOT-талдау» және «Венн диаграммасы» әдістеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы барлық оқушылар, экономикалық дамудың ерекшеліктерін және экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеді. Қабілеті жоғары оқушылар : Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасата отырып, қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтауды «Кестемен жұмыс» әдісі арқылы ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушылар кесте толтыру арқылы қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтайды.