Ашық сабақ "Экономиканың аралас түрі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Экономиканың аралас түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі:

#1 слайд
Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі: Байманова Жанат Сапарбекқызы «Мұғалімнің айналысатыны - үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам (тұлға) болғандықтан, біркелкі әдіске табан тіреп шектеліп қалуға болмайды...» Ж. А й м а у ы т ов

1 слайд

Түркістан облысы, Ш ардара ауданы «Қоссейіт» жалпы орта мектебі. Тарих пәні мұғалімі: Байманова Жанат Сапарбекқызы «Мұғалімнің айналысатыны - үнемі қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін тірі адам (тұлға) болғандықтан, біркелкі әдіске табан тіреп шектеліп қалуға болмайды...» Ж. А й м а у ы т ов

Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ер

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтап, аралас түріне тән белгілерін сипаттау арқылы оған көшудің себептерін зерттейді. Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновация негізіндегі экономикалық өсу құндылығын насихаттай отырып, бәсекеге қабілеттілікке, жаңашылдыққа,ізден імпаз болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс География, Қазақстан тарихыТілдік мақсат Пәнге тән лексика және терминология: аралас экономика, гибридті экономика, мемлекет, еркін сауда Айтылым дағдысы: Экономиканың аралас түрінің модельдерін анықтайды. Тыңдалым дағдысы: Оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды. Оқылым дағдысы: Деректермен жұмыс істейді. Жазылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дәптерлеріне термин сөздердің анықтамасын жазады. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Аралас экономикадағы мемлекеттің рөлін, міндеттерін талдайды. Ойлау дағдылары: Жоғарғы ойлау дағдысы.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. 1.1.1.1.4. экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып,экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру. 1.1.1.1.7.экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Экономиканың аралас түрі Сабақтың мақсаттары: Экономикалық жүйе түрлері мен экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтап, аралас түріне тән белгілерін сипаттау арқылы оған көшудің себептерін зерттейді. Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновация негізіндегі экономикалық өсу құндылығын насихаттай отырып, бәсекеге қабілеттілікке, жаңашылдыққа,ізден імпаз болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс География, Қазақстан тарихыТілдік мақсат Пәнге тән лексика және терминология: аралас экономика, гибридті экономика, мемлекет, еркін сауда Айтылым дағдысы: Экономиканың аралас түрінің модельдерін анықтайды. Тыңдалым дағдысы: Оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды. Оқылым дағдысы: Деректермен жұмыс істейді. Жазылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дәптерлеріне термин сөздердің анықтамасын жазады. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Аралас экономикадағы мемлекеттің рөлін, міндеттерін талдайды. Ойлау дағдылары: Жоғарғы ойлау дағдысы.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. 1.1.1.1.4. экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып,экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру. 1.1.1.1.7.экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу.

Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу »

#3 слайд
Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу » әдісі. (топтық жұмыс) Оқулықты пайдалана отырып, аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін және салаларын анықтаңыз . « SWOT-талдау » әдісі. ( жұпты қ жұмыс) « Венн диаграммасы » әдісі (жеке жұмыс) Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын салыстырып, ұқсастықтарын анықтаңыздар.БЕЛСЕНДІ ОҚУ Дискриптoр: -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін анықтай алады. -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін сипаттайды. - Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін талқылайды. -Аралас экономиканың бір бөлігі ретінде мемлекеттің реттейтін салаларын анықтайды. Дискриптор: -аралас экономиканың күшті жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың әлсіз жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың мүмкіндіктерін көрсетеді ; -аралас экономиканың қауіп-қатерлерін көрсетеді; -аралас экономика туралы тұжырым жасайды ; Дискриптор: -Соғыстан кейінгі жылдардағы экономикалық өсу мен төмендеу себептерін анықтайды; -Қазіргі уақыттағы өсу мен төмендеу себептерін белгілейді; -Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын, ұқсастықтарын анықтайды;

3 слайд

Аралас экономиканың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, ерекшеліктері туралы тұжырым жасау.« Тoптық тeргеу » әдісі. (топтық жұмыс) Оқулықты пайдалана отырып, аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін және салаларын анықтаңыз . « SWOT-талдау » әдісі. ( жұпты қ жұмыс) « Венн диаграммасы » әдісі (жеке жұмыс) Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын салыстырып, ұқсастықтарын анықтаңыздар.БЕЛСЕНДІ ОҚУ Дискриптoр: -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін анықтай алады. -Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін сипаттайды. - Аралас экономикадағы мемлекеттің міндеттерін талқылайды. -Аралас экономиканың бір бөлігі ретінде мемлекеттің реттейтін салаларын анықтайды. Дискриптор: -аралас экономиканың күшті жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың әлсіз жақтарын көрсетеді ; -аралас экономиканың мүмкіндіктерін көрсетеді ; -аралас экономиканың қауіп-қатерлерін көрсетеді; -аралас экономика туралы тұжырым жасайды ; Дискриптор: -Соғыстан кейінгі жылдардағы экономикалық өсу мен төмендеу себептерін анықтайды; -Қазіргі уақыттағы өсу мен төмендеу себептерін белгілейді; -Соғыстан кейінгі жылдар мен қазіргі уақыттағы аралас экономиканың өсу қарқынын, ұқсастықтарын анықтайды;

Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамуды

#4 слайд
Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. Дискрипторлар 1.Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтай алады. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді сипаттайды. 3. Экономиканың аралас түріне көшудің себептерін зерттейді. Маған қызық болған екі нәрсе Маған қиын болған екі нәрсе Маған құнды болған екі нәрсе Әрбір тапсырмадан кейін «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Бір ауыз сөз»әдістері арқылы кері байланыс жасап отырамын.

4 слайд

Критериалды бағалау Кeрі бaйланыc. « ҚҚҚ» к e сте c і.. Бағалау к р и т е р и й л е р і 1. Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтайды. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін талдайды. Дискрипторлар 1.Экономикалық дамудың ерекшеліктерін анықтай алады. 2. Экономиканың аралас түріне тән белгілерді сипаттайды. 3. Экономиканың аралас түріне көшудің себептерін зерттейді. Маған қызық болған екі нәрсе Маған қиын болған екі нәрсе Маған құнды болған екі нәрсе Әрбір тапсырмадан кейін «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Бір ауыз сөз»әдістері арқылы кері байланыс жасап отырамын.

Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене о

#5 слайд
Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене отырып, орындатамын. Сабақ барысында оқулық пен басқа да ресурстарды қолдана отырып, оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беремін және әр тапсырма соңында кері байланыс жасау арқылы, қолдау көрсетемін. Сабақ барысында «Топтық тергеу», «SWOT-талдау» және «Венн диаграммасы» әдістеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы барлық оқушылар, экономикалық дамудың ерекшеліктерін және экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеді. Қабілеті жоғары оқушылар : Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасата отырып, қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтауды «Кестемен жұмыс» әдісі арқылы ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушылар кесте толтыру арқылы қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтайды.  

5 слайд

Саралау тәсілі Барлық оқушылар : Оқушыларға өтілген сабақты меңгертуде саралауды, жоспардағы тапсырма мен әдіске сүйене отырып, орындатамын. Сабақ барысында оқулық пен басқа да ресурстарды қолдана отырып, оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беремін және әр тапсырма соңында кері байланыс жасау арқылы, қолдау көрсетемін. Сабақ барысында «Топтық тергеу», «SWOT-талдау» және «Венн диаграммасы» әдістеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы барлық оқушылар, экономикалық дамудың ерекшеліктерін және экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеді. Қабілеті жоғары оқушылар : Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықпен жұмыс жасата отырып, қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтауды «Кестемен жұмыс» әдісі арқылы ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушылар кесте толтыру арқылы қазіргі кездегі аралас экономика модельдерін атап, ерекшеліктерін анықтайды.  

Файл форматы:
pptx
16.05.2021
2523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі