Ашық сабақ "Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы 10сынып
Ашық сабақ "Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы 10сынып

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8 тарау
Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери саяси
оқиғалар
Қазалы ауданы Бозкөл ауылы Қарасақал Ерімбет атындағы
№ 96 орта мектебінің тарих пәнін мұғалімі
Нәрікбай Марал Шапайқызы
Сабақтың тақырыбы : & 46-48 Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы
Оқу мақсаттары : 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау.
10.3.2.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып монғол шапқыншылығының салдарын бағалау.
Бағалау критерий
Шыңғыс ханның жаулау
жорықтарының басталуы .
Моңғол империясының
құрылуы Сабақтың мақсаттары :
Шыңғыс ханның жаулау
жорықтарының басталуы. Моңғол
империясы құрылуы
Тарихи концепт : Себеп- салдар
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Жоғарғы деңгей дағдылары.
Алдыңғы білім : Шыңғыс хан туралы білімі бар.
Шыңғыс хан жаулап алған мемлекеттер туралы біледі
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8 тарау Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери саяси оқиғалар Қазалы ауданы Бозкөл ауылы Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 орта мектебінің тарих пәнін мұғалімі Нәрікбай Марал Шапайқызы Сабақтың тақырыбы : & 46-48 Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы Оқу мақсаттары : 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.2.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып монғол шапқыншылығының салдарын бағалау. Бағалау критерий Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы . Моңғол империясының құрылуы Сабақтың мақсаттары : Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы. Моңғол империясы құрылуы Тарихи концепт : Себеп- салдар Ойлау дағдыларының деңгейі: Жоғарғы деңгей дағдылары. Алдыңғы білім : Шыңғыс хан туралы білімі бар. Шыңғыс хан жаулап алған мемлекеттер туралы біледі
#2 слайд
Ұжымдық жұмыс
“ Кімнің жады мықты ?” әдісі өткен
сабақты пысықтау мақсатында
сұрақтар беру.
Топтық жұмыс 1Қадам. «
Бейнеметафора » әдісі
1 Шыңғыс хан туралы не білесіздер?
2 Бүгінгі тақырып қандай болуы
мүмкін?
2- қадам Жұптық жұмыс
« Ойлан ,жұптас бөліс» әдісі.
Оқиға болған жылдар бойынша.
хронолиялық кесте толтырады Белсенді оқыту әдістері
3-Қадам Жеке жұмыс
« ПТМС формуласы » әдісі
бойынша оқиғаларды анықтайды, .
« Жоспарланған үш қадам » әдісін топтық жұмысқа алған себебім ,
Әр қадам сайын оқушы тақырыпты әртүрлі әдіс тәсілдер арқылы
терең меңгереді, қызығушылығы артады, Шыңғыс хан туралы
өткен сабақтарды еске түседі ,талдау жасауға , тақырыпты
қортындылауға тиімді әдіс.
2 слайд
Ұжымдық жұмыс “ Кімнің жады мықты ?” әдісі өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар беру. Топтық жұмыс 1Қадам. « Бейнеметафора » әдісі 1 Шыңғыс хан туралы не білесіздер? 2 Бүгінгі тақырып қандай болуы мүмкін? 2- қадам Жұптық жұмыс « Ойлан ,жұптас бөліс» әдісі. Оқиға болған жылдар бойынша. хронолиялық кесте толтырады Белсенді оқыту әдістері 3-Қадам Жеке жұмыс « ПТМС формуласы » әдісі бойынша оқиғаларды анықтайды, . « Жоспарланған үш қадам » әдісін топтық жұмысқа алған себебім , Әр қадам сайын оқушы тақырыпты әртүрлі әдіс тәсілдер арқылы терең меңгереді, қызығушылығы артады, Шыңғыс хан туралы өткен сабақтарды еске түседі ,талдау жасауға , тақырыпты қортындылауға тиімді әдіс.
#3 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма : Хронологиялық кесте толтыру
Нәтижесінде
Тапсырманы жұптаса орындап Монғол шапқыншылығының салдарындағы
маңызызды оқиғаларды толық түсінеді. Саралау әдістері
Ойәәлан , Саралау – оқушылардың
қабілеттерін
қанағаттандыру мақсатында
қолданылатын әдіс тәсілдер.
«Деректер » Оқушылар жұптық
жұмыс барысында,оқулықтағы тарихи
оқиға болған жылдарды кестеге
толтыру тапсырмасын жұптасып
орындайды.
« Қарқыны » Жұптық жұмыс
барысында оқушыларға ортақ тапсырма
беріледі. Кейбір үлгерімі төмен
оқушыларды топтағы қабілеті жоғары
оқушыларға тапсыруға болады.Тапсырма
Дереккөздер Қарқын
Қортынды Диолог және
қолдау көрсету бағалау Жіктеу
Оқиғалар Оқи болған жылдар
1221-1222ж
1223ж
1227ж
1236-1240ж
1241жОқиға болған
жылдары Оқиғалары
1206ж
1220ж
1211ж
1215ж
1219-1221ж
3 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма : Хронологиялық кесте толтыру Нәтижесінде Тапсырманы жұптаса орындап Монғол шапқыншылығының салдарындағы маңызызды оқиғаларды толық түсінеді. Саралау әдістері Ойәәлан , Саралау – оқушылардың қабілеттерін қанағаттандыру мақсатында қолданылатын әдіс тәсілдер. «Деректер » Оқушылар жұптық жұмыс барысында,оқулықтағы тарихи оқиға болған жылдарды кестеге толтыру тапсырмасын жұптасып орындайды. « Қарқыны » Жұптық жұмыс барысында оқушыларға ортақ тапсырма беріледі. Кейбір үлгерімі төмен оқушыларды топтағы қабілеті жоғары оқушыларға тапсыруға болады.Тапсырма Дереккөздер Қарқын Қортынды Диолог және қолдау көрсету бағалау Жіктеу Оқиғалар Оқи болған жылдар 1221-1222ж 1223ж 1227ж 1236-1240ж 1241жОқиға болған жылдары Оқиғалары 1206ж 1220ж 1211ж 1215ж 1219-1221ж
#4 слайд
Критериалды бағалау
Бағалау критерий Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып
моңғол шапқыншылығын баға береді Дескриптор:
-
Мо ңғол шапқыншылы кезіндегі ерекше оқиғаларды
анықтайды Позиция (Мен солай санаймын , ....... )
Түсіндіру ( ...... себебі)
Мысалы: ( мен мұны мы
надай мысал арқылы дәлелдей аламын)
Салдары ( айтылған мәселе бойынша мынадай қортынды жасаймын ) Жеке жұмыс ПТМС формуласы бойынша Ұжымдық жұмыс .
Мұғалімнің
мадақтау,жылы шырай
танту, ынталандыру Топтық жұмыс
« Екі жұлдыз ,бір
ұс Бағалау критерий
ыныс » Жұптық жұмыс
« Қол белгісі »
арқылы Жеке жұмыс
Өзін - өзі бағалау
10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау.
10.3.3.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығына баға беру.
ТапТапсырма: Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығын баға беру
4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерий Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығын баға береді Дескриптор: - Мо ңғол шапқыншылы кезіндегі ерекше оқиғаларды анықтайды Позиция (Мен солай санаймын , ....... ) Түсіндіру ( ...... себебі) Мысалы: ( мен мұны мы надай мысал арқылы дәлелдей аламын) Салдары ( айтылған мәселе бойынша мынадай қортынды жасаймын ) Жеке жұмыс ПТМС формуласы бойынша Ұжымдық жұмыс . Мұғалімнің мадақтау,жылы шырай танту, ынталандыру Топтық жұмыс « Екі жұлдыз ,бір ұс Бағалау критерий ыныс » Жұптық жұмыс « Қол белгісі » арқылы Жеке жұмыс Өзін - өзі бағалау 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.3.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығына баға беру. ТапТапсырма: Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығын баға беру
шағым қалдыра аласыз













