Ашық сабақ "Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы 10сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы 10сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қажетті сабақ қмж слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8 тарау Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери саяси оқиғалар Қазалы ауданы Бозкөл

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8 тарау Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери саяси оқиғалар Қазалы ауданы Бозкөл ауылы Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 орта мектебінің тарих пәнін мұғалімі Нәрікбай Марал Шапайқызы Сабақтың тақырыбы : & 46-48 Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы Оқу мақсаттары : 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.2.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып монғол шапқыншылығының салдарын бағалау. Бағалау критерий Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы . Моңғол империясының құрылуы Сабақтың мақсаттары : Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы. Моңғол империясы құрылуы Тарихи концепт : Себеп- салдар Ойлау дағдыларының деңгейі: Жоғарғы деңгей дағдылары. Алдыңғы білім : Шыңғыс хан туралы білімі бар. Шыңғыс хан жаулап алған мемлекеттер туралы біледі

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: 8 тарау Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери саяси оқиғалар Қазалы ауданы Бозкөл ауылы Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 орта мектебінің тарих пәнін мұғалімі Нәрікбай Марал Шапайқызы Сабақтың тақырыбы : & 46-48 Еуразия картасының өзгеруіне Шыңғыс хан жорықтарының ықпалы Оқу мақсаттары : 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.2.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып монғол шапқыншылығының салдарын бағалау. Бағалау критерий Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы . Моңғол империясының құрылуы Сабақтың мақсаттары : Шыңғыс ханның жаулау жорықтарының басталуы. Моңғол империясы құрылуы Тарихи концепт : Себеп- салдар Ойлау дағдыларының деңгейі: Жоғарғы деңгей дағдылары. Алдыңғы білім : Шыңғыс хан туралы білімі бар. Шыңғыс хан жаулап алған мемлекеттер туралы біледі

Ұжымдық жұмыс “ Кімнің жады мықты ?” әдісі өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар беру. Топтық жұмыс 1Қадам.

#2 слайд
Ұжымдық жұмыс “ Кімнің жады мықты ?” әдісі өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар беру.   Топтық жұмыс 1Қадам. « Бейнеметафора » әдісі 1 Шыңғыс хан туралы не білесіздер? 2 Бүгінгі тақырып қандай болуы мүмкін? 2- қадам Жұптық жұмыс « Ойлан ,жұптас бөліс» әдісі. Оқиға болған жылдар бойынша. хронолиялық кесте толтырады Белсенді оқыту әдістері 3-Қадам Жеке жұмыс « ПТМС формуласы » әдісі бойынша оқиғаларды анықтайды, . « Жоспарланған үш қадам » әдісін топтық жұмысқа алған себебім , Әр қадам сайын оқушы тақырыпты әртүрлі әдіс тәсілдер арқылы терең меңгереді, қызығушылығы артады, Шыңғыс хан туралы өткен сабақтарды еске түседі ,талдау жасауға , тақырыпты қортындылауға тиімді әдіс.

2 слайд

Ұжымдық жұмыс “ Кімнің жады мықты ?” әдісі өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтар беру.   Топтық жұмыс 1Қадам. « Бейнеметафора » әдісі 1 Шыңғыс хан туралы не білесіздер? 2 Бүгінгі тақырып қандай болуы мүмкін? 2- қадам Жұптық жұмыс « Ойлан ,жұптас бөліс» әдісі. Оқиға болған жылдар бойынша. хронолиялық кесте толтырады Белсенді оқыту әдістері 3-Қадам Жеке жұмыс « ПТМС формуласы » әдісі бойынша оқиғаларды анықтайды, . « Жоспарланған үш қадам » әдісін топтық жұмысқа алған себебім , Әр қадам сайын оқушы тақырыпты әртүрлі әдіс тәсілдер арқылы терең меңгереді, қызығушылығы артады, Шыңғыс хан туралы өткен сабақтарды еске түседі ,талдау жасауға , тақырыпты қортындылауға тиімді әдіс.

Жұптық жұмыс Тапсырма : Хронологиялық кесте толтыру Нәтижесінде Тапсырманы жұп

#3 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма : Хронологиялық кесте толтыру Нәтижесінде Тапсырманы жұптаса орындап Монғол шапқыншылығының салдарындағы маңызызды оқиғаларды толық түсінеді. Саралау әдістері Ойәәлан , Саралау – оқушылардың қабілеттерін қанағаттандыру мақсатында қолданылатын әдіс тәсілдер. «Деректер » Оқушылар жұптық жұмыс барысында,оқулықтағы тарихи оқиға болған жылдарды кестеге толтыру тапсырмасын жұптасып орындайды. « Қарқыны » Жұптық жұмыс барысында оқушыларға ортақ тапсырма беріледі.   Кейбір үлгерімі төмен оқушыларды топтағы қабілеті жоғары оқушыларға тапсыруға болады.Тапсырма Дереккөздер Қарқын Қортынды Диолог және қолдау көрсету бағалау Жіктеу Оқиғалар Оқи болған жылдар 1221-1222ж 1223ж 1227ж 1236-1240ж 1241жОқиға болған жылдары Оқиғалары 1206ж 1220ж 1211ж 1215ж 1219-1221ж

3 слайд

Жұптық жұмыс Тапсырма : Хронологиялық кесте толтыру Нәтижесінде Тапсырманы жұптаса орындап Монғол шапқыншылығының салдарындағы маңызызды оқиғаларды толық түсінеді. Саралау әдістері Ойәәлан , Саралау – оқушылардың қабілеттерін қанағаттандыру мақсатында қолданылатын әдіс тәсілдер. «Деректер » Оқушылар жұптық жұмыс барысында,оқулықтағы тарихи оқиға болған жылдарды кестеге толтыру тапсырмасын жұптасып орындайды. « Қарқыны » Жұптық жұмыс барысында оқушыларға ортақ тапсырма беріледі.   Кейбір үлгерімі төмен оқушыларды топтағы қабілеті жоғары оқушыларға тапсыруға болады.Тапсырма Дереккөздер Қарқын Қортынды Диолог және қолдау көрсету бағалау Жіктеу Оқиғалар Оқи болған жылдар 1221-1222ж 1223ж 1227ж 1236-1240ж 1241жОқиға болған жылдары Оқиғалары 1206ж 1220ж 1211ж 1215ж 1219-1221ж

Критериалды бағалау Бағалау критерий Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығын баға береді Дескриптор:

#4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерий Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығын баға береді Дескриптор: - Мо ңғол шапқыншылы кезіндегі ерекше оқиғаларды анықтайды Позиция (Мен солай санаймын , ....... ) Түсіндіру ( ...... себебі) Мысалы: ( мен мұны мы надай мысал арқылы дәлелдей аламын) Салдары ( айтылған мәселе бойынша мынадай қортынды жасаймын ) Жеке жұмыс ПТМС формуласы бойынша Ұжымдық жұмыс . Мұғалімнің мадақтау,жылы шырай танту, ынталандыру Топтық жұмыс « Екі жұлдыз ,бір ұс Бағалау критерий ыныс » Жұптық жұмыс « Қол белгісі » арқылы Жеке жұмыс Өзін - өзі бағалау 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.3.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығына баға беру. ТапТапсырма: Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығын баға беру

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерий Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып моңғол шапқыншылығын баға береді Дескриптор: - Мо ңғол шапқыншылы кезіндегі ерекше оқиғаларды анықтайды Позиция (Мен солай санаймын , ....... ) Түсіндіру ( ...... себебі) Мысалы: ( мен мұны мы надай мысал арқылы дәлелдей аламын) Салдары ( айтылған мәселе бойынша мынадай қортынды жасаймын ) Жеке жұмыс ПТМС формуласы бойынша Ұжымдық жұмыс . Мұғалімнің мадақтау,жылы шырай танту, ынталандыру Топтық жұмыс « Екі жұлдыз ,бір ұс Бағалау критерий ыныс » Жұптық жұмыс « Қол белгісі » арқылы Жеке жұмыс Өзін - өзі бағалау 10.3.2.8. Монғол шапқыншылығының Еуразиядағы ұлттық мемлекеттердің қалыптасу процесіне әсерін талдау. 10.3.3.9.Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығына баға беру. ТапТапсырма: Әлемдегі өзгерістерді зерттей отырып ,моңғол шапқыншылығын баға беру

Файл форматы:
pptx
10.03.2021
1256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі