Материалдар / Ашық сабақ Фотосинтез
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Фотосинтез

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда 11 сынып бойынша фотосинтез тақырыбына өтілген ашық сабақ материалы берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
116
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез.Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез.Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға фотосинтез үрдісі , оның жарық және қараңғы сатысы мен ішкі және сыртқы факторлары туралы түсінік беру. 2.Фотосинтез туралы білім алу мен өзара сыйластыққа, ұжымшылдыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу. 3.Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау , бір – біріне көмектесе отырып, өз ойларын толық айту дағдыларын дамыту. 1.Оқушыларға фотосинтез үрдісі , оның жарық және қараңғы сатысы мен ішкі және сыртқы факторлары туралы түсінік беру. 2.Фотосинтез туралы білім алу мен өзара сыйластыққа, ұжымшылдыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу. 3.Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау , бір – біріне көмектесе отырып, өз ойларын толық айту дағдыларын дамыту. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: АраласАралас «кубик» ойыны әдісі, "Сөйлемді сәйкестіндіру" әдісі,  тест тапсырмалар. «кубик» ойыны әдісі, "Сөйлемді сәйкестіндіру" әдісі,  тест тапсырмалар. Көрнекілігі:Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, үлестірме материалдар Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, үлестірме материалдар

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез.Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез. Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға фотосинтез үрдісі , оның жарық және қараңғы сатысы мен ішкі және сыртқы факторлары туралы түсінік беру. 2.Фотосинтез туралы білім алу мен өзара сыйластыққа, ұжымшылдыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу. 3.Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау , бір – біріне көмектесе отырып, өз ойларын толық айту дағдыларын дамыту. 1.Оқушыларға фотосинтез үрдісі , оның жарық және қараңғы сатысы мен ішкі және сыртқы факторлары туралы түсінік беру. 2.Фотосинтез туралы білім алу мен өзара сыйластыққа, ұжымшылдыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу. 3.Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау , бір – біріне көмектесе отырып, өз ойларын толық айту дағдыларын дамыту. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: АраласАралас «кубик» ойыны әдісі, "Сөйлемді сәйкестіндіру" әдісі,  тест тапсырмалар. «кубик» ойыны әдісі, "Сөйлемді сәйкестіндіру" әдісі,  тест тапсырмалар. Көрнекілігі:Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, үлестірме материалдар Интерактивті тақта, кесте, плакаттар, үлестірме материалдар

І Өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру ІІ Ұйымдастыру Кубик» ойыны Кубик» ойыны 6. Оттекті және оттексіз тыныс алу қал

2 слайд
І Өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру ІІ Ұйымдастыру Кубик» ойыны Кубик» ойыны 6. Оттекті және оттексіз тыныс алу қалай жүреді 5. Автотрофты және гетеретрофты организмдер - 4. Аэробты және анаэробты ағзалар айырмашылығы? 3. Тірі ағзалардың энергия алу жолдарына байланысты бөлінуі? 2. Тыныс алу кезеңдері? Оларға сипаттама. 1. Тірі ағзалардың тыныс алуына байланысты бөлінуі? 5 ұпай5 ұпай

2 слайд

І Өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру ІІ Ұйымдастыру Кубик» ойыны Кубик» ойыны 6. Оттекті және оттексіз тыныс алу қалай жүреді 5. Автотрофты және гетеретрофты организмдер - 4. Аэробты және анаэробты ағзалар айырмашылығы? 3. Тірі ағзалардың энергия алу жолдарына байланысты бөлінуі? 2. Тыныс алу кезеңдері? Оларға сипаттама. 1. Тірі ағзалардың тыныс алуына байланысты бөлінуі? 5 ұпай5 ұпай

II Бөлімді қорытындылау. Ағзалар тыныс алуына қарай аэробты анаэробты міндетті бейімделгіш 1.1. 2.2. Тынысалу кезеңдері Тыны

3 слайд
II Бөлімді қорытындылау. Ағзалар тыныс алуына қарай аэробты анаэробты міндетті бейімделгіш 1.1. 2.2. Тынысалу кезеңдері Тынысалу кезеңдері ДаярлықДаярлық ОттектіОттекті ОттексізОттексіз

3 слайд

II Бөлімді қорытындылау. Ағзалар тыныс алуына қарай аэробты анаэробты міндетті бейімделгіш 1.1. 2.2. Тынысалу кезеңдері Тынысалу кезеңдері ДаярлықДаярлық ОттектіОттекті ОттексізОттексіз

19.11.2016жыл Фотосинтез 19.11.2016жыл Фотосинтез 1.Фотосинтездің ашылу тарихы. 2.Фотоси

4 слайд
19.11.2016жыл Фотосинтез 19.11.2016жыл Фотосинтез 1.Фотосинтездің ашылу тарихы. 2.Фотосинтез сатылары. 3.Фотосинтез факторлары. 4.Фотосинтез бен тынысалудың өзара байланысы. 1.Фотосинтездің ашылу тарихы. 2.Фотосинтез сатылары. 3.Фотосинтез факторлары. 4.Фотосинтез бен тынысалудың өзара байланысы. Көмірқышқыл газы Көмірқышқыл газы оттегіоттегі CO2CO2 CO2CO2 O2O2 O2O2 O2O2

4 слайд

19.11.2016жыл Фотосинтез 19.11.2016жыл Фотосинтез 1.Фотосинтездің ашылу тарихы. 2.Фотосинтез сатылары. 3.Фотосинтез факторлары. 4.Фотосинтез бен тынысалудың өзара байланысы. 1.Фотосинтездің ашылу тарихы. 2.Фотосинтез сатылары. 3.Фотосинтез факторлары. 4.Фотосинтез бен тынысалудың өзара байланысы. Көмірқышқыл газы Көмірқышқыл газы оттегіоттегі CO2CO2 CO2CO2 O2O2 O2O2 O2O2

Фотосинтез – күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмір

5 слайд
Фотосинтез – күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмірсулар қорек ретінде қолданылады, ал оттегі атмосфераға түседі. Фотосинтез – күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмірсулар қорек ретінде қолданылады, ал оттегі атмосфераға түседі.

5 слайд

Фотосинтез – күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмірсулар қорек ретінде қолданылады, ал оттегі атмосфераға түседі. Фотосинтез – күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмірсулар қорек ретінде қолданылады, ал оттегі атмосфераға түседі.

•Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең алғаш рет • ағылшын 1770 ж •Джозеф Пристли ашты. •Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең ал

6 слайд
•Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең алғаш рет • ағылшын 1770 ж •Джозеф Пристли ашты. •Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең алғаш рет • ағылшын 1770 ж •Джозеф Пристли ашты. •1817 ж екі француз •химигі Пельтье •жапырақтан жасыл • зат бөліп алып, • оны хлорофилл деп • атады. •1817 ж екі француз •химигі Пельтье •жапырақтан жасыл • зат бөліп алып, • оны хлорофилл деп • атады. •1845 ж неміс физигі • Р. Майер жасыл • өсімдіктер күн • энергиясын • химиялық энергияға • айналдыратынын • дәлелдеді. •1845 ж неміс физигі • Р. Майер жасыл • өсімдіктер күн • энергиясын • химиялық энергияға • айналдыратынын • дәлелдеді. К.Е.Тимирязов фотосинтез күн спектрінің хлорофилл өте көп сіңірілген жерлерінде анағұрлым күштірек жүретінін тапты. К.Е.Тимирязов фотосинтез күн спектрінің хлорофилл өте көп сіңірілген жерлерінде анағұрлым күштірек жүретінін тапты.

6 слайд

•Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең алғаш рет • ағылшын 1770 ж •Джозеф Пристли ашты. •Өсімдіктердің оттегін •бөлетінін ең алғаш рет • ағылшын 1770 ж •Джозеф Пристли ашты. •1817 ж екі француз •химигі Пельтье •жапырақтан жасыл • зат бөліп алып, • оны хлорофилл деп • атады. •1817 ж екі француз •химигі Пельтье •жапырақтан жасыл • зат бөліп алып, • оны хлорофилл деп • атады. •1845 ж неміс физигі • Р. Майер жасыл • өсімдіктер күн • энергиясын • химиялық энергияға • айналдыратынын • дәлелдеді. •1845 ж неміс физигі • Р. Майер жасыл • өсімдіктер күн • энергиясын • химиялық энергияға • айналдыратынын • дәлелдеді. К.Е.Тимирязов фотосинтез күн спектрінің хлорофилл өте көп сіңірілген жерлерінде анағұрлым күштірек жүретінін тапты. К.Е.Тимирязов фотосинтез күн спектрінің хлорофилл өте көп сіңірілген жерлерінде анағұрлым күштірек жүретінін тапты.

ҮрдістерҮрдістер I. Бір - бірін өзара толықтыратын I. Бір - бірін өзара толықтыратын екі: судың ыдырауы мен АТФ екі: судың ыд

7 слайд
ҮрдістерҮрдістер I. Бір - бірін өзара толықтыратын I. Бір - бірін өзара толықтыратын екі: судың ыдырауы мен АТФ екі: судың ыдырауы мен АТФ синтезі үрдістерінен пайда болады синтезі үрдістерінен пайда болады II. Су фотолизі- судыII. Су фотолизі- судың жарықта ң жарықта ыдырау үрдісі. Атмосфераға оттегі ыдырау үрдісі. Атмосфераға оттегі бөлініп шығып, ауадағы бөлініп шығып, ауадағы көмірқышқыл газын қосып алып , көмірқышқыл газын қосып алып , глюкоза молекуласын синтездейді.глюкоза молекуласын синтездейді. III. Хлорофил молекуласына жарық III. Хлорофил молекуласына жарық түскен кездегі энергияны АТФ ты түскен кездегі энергияны АТФ ты синтездеуге жұмсайды. Онда АДФ синтездеуге жұмсайды. Онда АДФ тағы бір фосфат қосып алып АТФ –тағы бір фосфат қосып алып АТФ – ға айналады.ға айналады. Жарықта жүретін сатысы ҮрдістерҮрдістер І. Атмосферадағы көмірқышқыл І. Атмосферадағы көмірқышқыл газы және жарық сатысынан газы және жарық сатысынан түсетін сутегі қосылысы түсетін сутегі қосылысы нәтижесінде глюкоза нәтижесінде глюкоза молекуласының синтезі жүреді. молекуласының синтезі жүреді. Жарық реакциялары барысында Жарық реакциялары барысында қорға жиналған АТФ энергиясы қорға жиналған АТФ энергиясы шығындалады.шығындалады. Қараңғыда жүретін сатысы

7 слайд

ҮрдістерҮрдістер I. Бір - бірін өзара толықтыратын I. Бір - бірін өзара толықтыратын екі: судың ыдырауы мен АТФ екі: судың ыдырауы мен АТФ синтезі үрдістерінен пайда болады синтезі үрдістерінен пайда болады II. Су фотолизі- судыII. Су фотолизі- судың жарықта ң жарықта ыдырау үрдісі. Атмосфераға оттегі ыдырау үрдісі. Атмосфераға оттегі бөлініп шығып, ауадағы бөлініп шығып, ауадағы көмірқышқыл газын қосып алып , көмірқышқыл газын қосып алып , глюкоза молекуласын синтездейді.глюкоза молекуласын синтездейді. III. Хлорофил молекуласына жарық III. Хлорофил молекуласына жарық түскен кездегі энергияны АТФ ты түскен кездегі энергияны АТФ ты синтездеуге жұмсайды. Онда АДФ синтездеуге жұмсайды. Онда АДФ тағы бір фосфат қосып алып АТФ –тағы бір фосфат қосып алып АТФ – ға айналады.ға айналады. Жарықта жүретін сатысы ҮрдістерҮрдістер І. Атмосферадағы көмірқышқыл І. Атмосферадағы көмірқышқыл газы және жарық сатысынан газы және жарық сатысынан түсетін сутегі қосылысы түсетін сутегі қосылысы нәтижесінде глюкоза нәтижесінде глюкоза молекуласының синтезі жүреді. молекуласының синтезі жүреді. Жарық реакциялары барысында Жарық реакциялары барысында қорға жиналған АТФ энергиясы қорға жиналған АТФ энергиясы шығындалады.шығындалады. Қараңғыда жүретін сатысы

Хлоропластың мөлшеріХлоропластың мөлшері Хлорофилдің саны мен типі Хлорофилдің саны мен типі Ферменттер тиімділігіФерментт

8 слайд
Хлоропластың мөлшеріХлоропластың мөлшері Хлорофилдің саны мен типі Хлорофилдің саны мен типі Ферменттер тиімділігіФерменттер тиімділігі Жапырақтардың мөлшеріЖапырақтардың мөлшері Лептесіктер саныЛептесіктер саны Жарық мөлшеріЖарық мөлшері Ылғал мөлшеріЫлғал мөлшері Көмірқышқыл газының концентрациясы Көмірқышқыл газының концентрациясы Ауа температурасыАуа температурасы

8 слайд

Хлоропластың мөлшеріХлоропластың мөлшері Хлорофилдің саны мен типі Хлорофилдің саны мен типі Ферменттер тиімділігіФерменттер тиімділігі Жапырақтардың мөлшеріЖапырақтардың мөлшері Лептесіктер саныЛептесіктер саны Жарық мөлшеріЖарық мөлшері Ылғал мөлшеріЫлғал мөлшері Көмірқышқыл газының концентрациясы Көмірқышқыл газының концентрациясы Ауа температурасыАуа температурасы

Ү. Бекіту тапсырмалары: а) Сематикалық қарта ә) Сәйкестендіру тапсырмасы б) Тесттік тапсырма 3 ұпай3 ұпай

9 слайд
Ү. Бекіту тапсырмалары: а) Сематикалық қарта ә) Сәйкестендіру тапсырмасы б) Тесттік тапсырма 3 ұпай3 ұпай

9 слайд

Ү. Бекіту тапсырмалары: а) Сематикалық қарта ә) Сәйкестендіру тапсырмасы б) Тесттік тапсырма 3 ұпай3 ұпай

Тапсырмалар Жарық сатысы Қараңғы сатысы Ішкі фактор Сыртқы фактор Жарық, ылғал мөлшері , қоршаған ауа температурасымен ан

10 слайд
Тапсырмалар Жарық сатысы Қараңғы сатысы Ішкі фактор Сыртқы фактор Жарық, ылғал мөлшері , қоршаған ауа температурасымен анықталады. Күн жарығының энергиясы АТФ энергиясына өзгереді. Нәтижесінде оттегі, сутегі, АТФ алынады Хлоропластың стромасында жүреді. Хлоропласт ферменттерінің өршіткілігімен жүретін жүйелі реакция. Хлоропласт мөлшері, хлорофил саны мен типі, жапырақ мөлшері,пішіні, орналасуымен айқындалады. ІІІ. Семантикалық карта. 5 ұпай5 ұпай

10 слайд

Тапсырмалар Жарық сатысы Қараңғы сатысы Ішкі фактор Сыртқы фактор Жарық, ылғал мөлшері , қоршаған ауа температурасымен анықталады. Күн жарығының энергиясы АТФ энергиясына өзгереді. Нәтижесінде оттегі, сутегі, АТФ алынады Хлоропластың стромасында жүреді. Хлоропласт ферменттерінің өршіткілігімен жүретін жүйелі реакция. Хлоропласт мөлшері, хлорофил саны мен типі, жапырақ мөлшері,пішіні, орналасуымен айқындалады. ІІІ. Семантикалық карта. 5 ұпай5 ұпай

Сәйкестендіру әдісі

11 слайд
Сәйкестендіру әдісі

11 слайд

Сәйкестендіру әдісі

Сұрақтары Жауаптары 1.Табиғаттағы заттар айналымының негізгі көзі. A. фотосинтез B. транспирация C. адсорбция D. Алмасу ад

12 слайд
Сұрақтары Жауаптары 1.Табиғаттағы заттар айналымының негізгі көзі. A. фотосинтез B. транспирация C. адсорбция D. Алмасу адсорбциясы E. пиноцитоз 2. Фотосинтездегі хлорофилдің ролін алғаш сипаттаған ғалым А)К. Тимирязов В)Ч. Дарвин С)Л. Пастер Д)В. Гельмонт Е)Н. Вавилов 3. Фотосинтез жолымен органикалық заттарды түзуші организмдер. А) анаэробты В)аэробты С)ыдыратушылар Д)өндірушілер Е) тұтынушылар 4. Атмосфера ауа құрамындағы көмір қышқыл газының мөлшері. А)78 В)21 С)1,29 Д)0,03 Е) 0,92 5. Фотосинтез кезеңдері? A. 3 B. 2 C. 4 D. 5 Е. 1 Сұрақтары Жауаптары 1.Фотолиз дегеніміз не? А)АТФ синтезі В)майлардың ыдырауы С)көмірсудың ыдырауы Д)наруыздың ыдырауы Е) судың жарықта ырырауы 2. Фотосинтез қайда өтеді? А)цитоплазмада В) митохондрияда С) рибосомада Д)ядрода Е)хлорофилі бар жасушада 3. Сыртқы фактор немен анықталады? А) холрофил санымен В) жапырақтардың мөлшерімен С) жарық мөлшерімен Д)лептесіктер санымен Е)ферменттер тиімділігімен 4. Ежелгі балдырларда жарық фазасында өтетін реакция А)Фотолиз В)фотофосфорлану С)фотосинтез Д)питолиз Е)пагоцитоз 5. Өсімдіктердің оттегін бөлетінін ең алғаш ашқан ғалым. А)К. Пристли В)Ч. Дарвин С)Л. Пастер Д)В. Гельмонт Е)Н. Вавилов б) Тесттік тапсырма б) Тесттік тапсырма І нұсқаІ нұсқа ІІ нұсқаІІ нұсқа 5 ұпай5 ұпай

12 слайд

Сұрақтары Жауаптары 1.Табиғаттағы заттар айналымының негізгі көзі. A. фотосинтез B. транспирация C. адсорбция D. Алмасу адсорбциясы E. пиноцитоз 2. Фотосинтездегі хлорофилдің ролін алғаш сипаттаған ғалым А)К. Тимирязов В)Ч. Дарвин С)Л. Пастер Д)В. Гельмонт Е)Н. Вавилов 3. Фотосинтез жолымен органикалық заттарды түзуші организмдер. А) анаэробты В)аэробты С)ыдыратушылар Д)өндірушілер Е) тұтынушылар 4. Атмосфера ауа құрамындағы көмір қышқыл газының мөлшері. А)78 В)21 С)1,29 Д)0,03 Е) 0,92 5. Фотосинтез кезеңдері? A. 3 B. 2 C. 4 D. 5 Е. 1 Сұрақтары Жауаптары 1.Фотолиз дегеніміз не? А)АТФ синтезі В)майлардың ыдырауы С)көмірсудың ыдырауы Д)наруыздың ыдырауы Е) судың жарықта ырырауы 2. Фотосинтез қайда өтеді? А)цитоплазмада В) митохондрияда С) рибосомада Д)ядрода Е)хлорофилі бар жасушада 3. Сыртқы фактор немен анықталады? А) холрофил санымен В) жапырақтардың мөлшерімен С) жарық мөлшерімен Д)лептесіктер санымен Е)ферменттер тиімділігімен 4. Ежелгі балдырларда жарық фазасында өтетін реакция А)Фотолиз В)фотофосфорлану С)фотосинтез Д)питолиз Е)пагоцитоз 5. Өсімдіктердің оттегін бөлетінін ең алғаш ашқан ғалым. А)К. Пристли В)Ч. Дарвин С)Л. Пастер Д)В. Гельмонт Е)Н. Вавилов б) Тесттік тапсырма б) Тесттік тапсырма І нұсқаІ нұсқа ІІ нұсқаІІ нұсқа 5 ұпай5 ұпай

V. Үйге тапсырма: Фотосинтез тақырыбын оқып келу және хемосинтез процесі тақырыбына қосымша мәліметтер қарап келу. VI. Рефлек

13 слайд
V. Үйге тапсырма: Фотосинтез тақырыбын оқып келу және хемосинтез процесі тақырыбына қосымша мәліметтер қарап келу. VI. Рефлекcия Жасыл түс - сабақты толықтай түсіндім Сары түс- түсіндім бірақ...... Қызыл түс- түсінбедім

13 слайд

V. Үйге тапсырма: Фотосинтез тақырыбын оқып келу және хемосинтез процесі тақырыбына қосымша мәліметтер қарап келу. VI. Рефлекcия Жасыл түс - сабақты толықтай түсіндім Сары түс- түсіндім бірақ...... Қызыл түс- түсінбедім