Материалдар / Ашық сабақ. Геометриялық және физикалық есептерді шығаруда анықталған интегралды қолдану. 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Геометриялық және физикалық есептерді шығаруда анықталған интегралды қолдану. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Анықталған интегралды қолдану арқылы жазық фигуралардың аудандарын табу .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2020
1010
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
10 сынып Алгебра және анализ бастамалары Сабақтың тақырыбы: Геометриялық және физикалық есептерді шығаруда анықталған интег

1 слайд
10 сынып Алгебра және анализ бастамалары Сабақтың тақырыбы: Геометриялық және физикалық есептерді шығаруда анықталған интегралды қолдану. Сабақтың мақсаты: Анықталған интегралды қолдану арқылы жазық фигуралардың аудандарын табу . Бағалау критерий: Анықталған интегралды қолдану арқылы жазық фигуралардың ауданын табады Пән мұғалімі: Лесбекқызы Б

1 слайд

10 сынып Алгебра және анализ бастамалары Сабақтың тақырыбы: Геометриялық және физикалық есептерді шығаруда анықталған интегралды қолдану. Сабақтың мақсаты: Анықталған интегралды қолдану арқылы жазық фигуралардың аудандарын табу . Бағалау критерий: Анықталған интегралды қолдану арқылы жазық фигуралардың ауданын табады Пән мұғалімі: Лесбекқызы Б

Ұйымдастыру сәті: «Шахмат өмірдің үлгісі сияқты» Г.Каспаров Шахмат фигуралары бойынша 3 топқа бөлінеді

2 слайд
Ұйымдастыру сәті: «Шахмат өмірдің үлгісі сияқты» Г.Каспаров Шахмат фигуралары бойынша 3 топқа бөлінеді

2 слайд

Ұйымдастыру сәті: «Шахмат өмірдің үлгісі сияқты» Г.Каспаров Шахмат фигуралары бойынша 3 топқа бөлінеді

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:   2 3 ) 3 2 ( dx х    1 2 ) 4 5 ( dx х    0 2 2 ) 10 3 ( dx х    2 0 2 ) 5 2 6 (

3 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:   2 3 ) 3 2 ( dx х    1 2 ) 4 5 ( dx х    0 2 2 ) 10 3 ( dx х    2 0 2 ) 5 2 6 ( dx х х

3 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:   2 3 ) 3 2 ( dx х    1 2 ) 4 5 ( dx х    0 2 2 ) 10 3 ( dx х    2 0 2 ) 5 2 6 ( dx х х

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:    . 20 18 2 ) 9 9( ) 6 4( ) 3 ( * 3 ) 3 ( 2 * 3 2 3 ) 3 2( 2 3 2 2 2 3 2            

4 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:    . 20 18 2 ) 9 9( ) 6 4( ) 3 ( * 3 ) 3 ( 2 * 3 2 3 ) 3 2( 2 3 2 2 2 3 2                      х х dx х                     1 2 2 2 1 2 2 21 18 3 ) 8 10 ( ) 2 5( ) ) 2 ( * 2 ) 2 ( * 5( ) 1 * 2 1 * 5( 2 5 ) 4 5( x х dx х                  0 2 3 3 0 2 3 2 28 ) 20 8 ( 0 )) 2 ( * 10 ) 2 (( ) 0 * 10 0( 10 ) 10 3( х х dx х                  2 0 2 3 2 3 2 0 2 3 2 14 0 ) 10 4 8( ) 0 * 5 0 0 * 2( ) 2 * 5 2 2 * 2( 5 2 ) 5 2 6( х х х dx х х

4 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ:    . 20 18 2 ) 9 9( ) 6 4( ) 3 ( * 3 ) 3 ( 2 * 3 2 3 ) 3 2( 2 3 2 2 2 3 2                      х х dx х                     1 2 2 2 1 2 2 21 18 3 ) 8 10 ( ) 2 5( ) ) 2 ( * 2 ) 2 ( * 5( ) 1 * 2 1 * 5( 2 5 ) 4 5( x х dx х                  0 2 3 3 0 2 3 2 28 ) 20 8 ( 0 )) 2 ( * 10 ) 2 (( ) 0 * 10 0( 10 ) 10 3( х х dx х                  2 0 2 3 2 3 2 0 2 3 2 14 0 ) 10 4 8( ) 0 * 5 0 0 * 2( ) 2 * 5 2 2 * 2( 5 2 ) 5 2 6( х х х dx х х

Шахматшы математик

5 слайд
Шахматшы математик

5 слайд

Шахматшы математик

«Ойнай білсен ұтып көр»

6 слайд
«Ойнай білсен ұтып көр»

6 слайд

«Ойнай білсен ұтып көр»

7 слайд

7 слайд

Шахматтың пайда болу тарихы туралы бір гипотеза бар. Осы гипотеза бойынша шахмат сиқырлы шаршыларда

8 слайд
Шахматтың пайда болу тарихы туралы бір гипотеза бар. Осы  гипотеза  бойынша шахмат сиқырлы шаршылардан пайда болды. N Тәртібі бойынша құрастырылған сиқырлы квадрат 1 және n2 аралығындағы бүтін сандардан тұратын n х n квадратты кестеден құрастырылған. Берілген кесте ерекшелігі: әрбір жол/бағана сандар қосындысы шахмат тақтасының екі маңызды диагональ сандарының қосындысына тепе-тең келеді. Саны сегізге тең сиқырлы шаршы үшін әрбір жол/бағана/маңызды диагональ қосындысы 260-қа тең. Шахмат ойынының тарихы

8 слайд

Шахматтың пайда болу тарихы туралы бір гипотеза бар. Осы  гипотеза  бойынша шахмат сиқырлы шаршылардан пайда болды. N Тәртібі бойынша құрастырылған сиқырлы квадрат 1 және n2 аралығындағы бүтін сандардан тұратын n х n квадратты кестеден құрастырылған. Берілген кесте ерекшелігі: әрбір жол/бағана сандар қосындысы шахмат тақтасының екі маңызды диагональ сандарының қосындысына тепе-тең келеді. Саны сегізге тең сиқырлы шаршы үшін әрбір жол/бағана/маңызды диагональ қосындысы 260-қа тең. Шахмат ойынының тарихы

«Тарсия әдісі»

9 слайд
«Тарсия әдісі»

9 слайд

«Тарсия әдісі»

Ойын тақтасы Ережесі Шахмат екі ойыншы арасында шахмат тақтасында ойналады. Ойын тақтасы 64 шақпақтан тұрады. Ойының

10 слайд
Ойын тақтасы Ережесі Шахмат екі ойыншы арасында шахмат тақтасында ойналады. Ойын тақтасы 64 шақпақтан тұрады. Ойының басында әрбір ойыншының иелігінде ақ немесе қара түсті он алты шақпақ (шахмат фигурасы) болады: бір патша, бір уәзір, екі піл, екі ат, екі тура және сегіз пешка. Ойынның мақсаты қарсыластың тастарын шабуылдай отырып, патшаға мат қою. 8х8 ден 64 шақпақ болады. 32 қара,32 ақ шақпақ.

10 слайд

Ойын тақтасы Ережесі Шахмат екі ойыншы арасында шахмат тақтасында ойналады. Ойын тақтасы 64 шақпақтан тұрады. Ойының басында әрбір ойыншының иелігінде ақ немесе қара түсті он алты шақпақ (шахмат фигурасы) болады: бір патша, бір уәзір, екі піл, екі ат, екі тура және сегіз пешка. Ойынның мақсаты қарсыластың тастарын шабуылдай отырып, патшаға мат қою. 8х8 ден 64 шақпақ болады. 32 қара,32 ақ шақпақ.

Шахмат тастары Кароль Ферзь Офицер Конь Ладья Пешка Патша

11 слайд
Шахмат тастары Кароль Ферзь Офицер Конь Ладья Пешка Патша Уәзір Ноян (Піл) Ат Ладья Сарбаз

11 слайд

Шахмат тастары Кароль Ферзь Офицер Конь Ладья Пешка Патша Уәзір Ноян (Піл) Ат Ладья Сарбаз

Берілген есептерді орындайдыӨмірде ойлап тұрсаң, бәрі де - есеп. Ауырсаң, ішетұғын дәрі де - есеп. Есепсіз сүрген өмір мазм

12 слайд
Берілген есептерді орындайдыӨмірде ойлап тұрсаң, бәрі де - есеп. Ауырсаң, ішетұғын дәрі де - есеп. Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

12 слайд

Берілген есептерді орындайдыӨмірде ойлап тұрсаң, бәрі де - есеп. Ауырсаң, ішетұғын дәрі де - есеп. Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

1-жаттығу y = 2 x – x 2 , y = – x түзулерімен шектелген жазық фигураның ауданын тап. 2-жаттығу y = x 2 , y = 6– x т

13 слайд
1-жаттығу y  = 2 x  –  x  2 ,  y  = – x  түзулерімен шектелген жазық фигураның ауданын тап. 2-жаттығу y  = x  2 ,  y  = 6– x  түзулерімен шектелген жазық фигураның ауданын тап . 3-жаттығу у = 3х 2 және у = 2х функциялардың графиктерімен шектелген фигураның ауданын тап.

13 слайд

1-жаттығу y  = 2 x  –  x  2 ,  y  = – x  түзулерімен шектелген жазық фигураның ауданын тап. 2-жаттығу y  = x  2 ,  y  = 6– x  түзулерімен шектелген жазық фигураның ауданын тап . 3-жаттығу у = 3х 2 және у = 2х функциялардың графиктерімен шектелген фигураның ауданын тап.

Жұруді үйрену Ойын басындағы тастар жайғасымы

14 слайд
Жұруді үйрену Ойын басындағы тастар жайғасымы

14 слайд

Жұруді үйрену Ойын басындағы тастар жайғасымы

15 слайд

15 слайд

Тест тапсырмасы

16 слайд
Тест тапсырмасы

16 слайд

Тест тапсырмасы

3. f (х) = - х 2 + 4х - 4 функциясының графигімен және координата осьтерімен шектелген фигураның ауданын табыңдар.

17 слайд
3. f (х) = - х 2 + 4х - 4 функциясының графигімен және координата осьтерімен шектелген фигураның ауданын табыңдар.

17 слайд

3. f (х) = - х 2 + 4х - 4 функциясының графигімен және координата осьтерімен шектелген фигураның ауданын табыңдар.

Балл шкаласы “ 3 ” тапсырма “ 5 ” “ 2 ” тапсырма “4” “ 1 ” тапсырма “3”

18 слайд
Балл шкаласы “ 3 ” тапсырма “ 5 ” “ 2 ” тапсырма “4” “ 1 ” тапсырма “3”

18 слайд

Балл шкаласы “ 3 ” тапсырма “ 5 ” “ 2 ” тапсырма “4” “ 1 ” тапсырма “3”

Үйге тапсырма № Кері байланыс

19 слайд
Үйге тапсырма № Кері байланыс

19 слайд

Үйге тапсырма № Кері байланыс

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд