Материалдар / Ашық сабақ Ғылымның рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ғылымның рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
дайын материал ұстазға ашық сабаққа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2020
825
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғылымның рөлі және Зерттеу сұрағы 5 сынып Жаратылыстану

1 слайд
Ғылымның рөлі және Зерттеу сұрағы 5 сынып Жаратылыстану

1 слайд

Ғылымның рөлі және Зерттеу сұрағы 5 сынып Жаратылыстану

2С іздің меңгеретініңіз : Жаратылыстану ғылымы нені оқытады Энциклопедистер деп кімдерді атаймыз Сіздің білетініңіз: Жаратылыс

2 слайд
2С іздің меңгеретініңіз : Жаратылыстану ғылымы нені оқытады Энциклопедистер деп кімдерді атаймыз Сіздің білетініңіз: Жаратылыстану ғылымдары мен әлемді зерттеудің рөлін анықтау Зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдау

2 слайд

2С іздің меңгеретініңіз : Жаратылыстану ғылымы нені оқытады Энциклопедистер деп кімдерді атаймыз Сіздің білетініңіз: Жаратылыстану ғылымдары мен әлемді зерттеудің рөлін анықтау Зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдау

3 Ғылымның рөлі Ғылым - адам мәдениетінің ең бір көне, маңызды және өте күрделі компоненттерінің бірі. Бұл - өт

3 слайд
3 Ғылымның рөлі Ғылым - адам мәдениетінің ең бір көне, маңызды және өте күрделі компоненттерінің бірі. Бұл - өте үлкен білім әлемі, ол бізге табиғатты өзгертуге және оны адамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға лайықты етуге мүмкіндік береді.

3 слайд

3 Ғылымның рөлі Ғылым - адам мәдениетінің ең бір көне, маңызды және өте күрделі компоненттерінің бірі. Бұл - өте үлкен білім әлемі, ол бізге табиғатты өзгертуге және оны адамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға лайықты етуге мүмкіндік береді.

4 Ғылымның қазіргі таңдағы жіктелуі ғылымның барлығын үш түрге бөледі Ғылым түрлері жаратылыстану техникалық қоғамдық және г

4 слайд
4 Ғылымның қазіргі таңдағы жіктелуі ғылымның барлығын үш түрге бөледі Ғылым түрлері жаратылыстану техникалық қоғамдық және гуманитарлық

4 слайд

4 Ғылымның қазіргі таңдағы жіктелуі ғылымның барлығын үш түрге бөледі Ғылым түрлері жаратылыстану техникалық қоғамдық және гуманитарлық

5 Ғылым түрлері түсініктемелерінің анықтамасы Жаратылыстану – табиғат құбылыстары мен үдерістері туралы

5 слайд
5 Ғылым түрлері түсініктемелерінің анықтамасы Жаратылыстану – табиғат құбылыстары мен үдерістері туралы ( биология,географи я,физика, химия,математика ,г еология ) ; Қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар- ( психология,филоло гия, әлеуметтану, саясаттану, тарих,мәдениеттану және қоғам ) ; Техникалық ғылымдар-техника мен технология дамуына әсер ететін ғылымдар ( агрономия, информатика,механ ика, элетротехника )

5 слайд

5 Ғылым түрлері түсініктемелерінің анықтамасы Жаратылыстану – табиғат құбылыстары мен үдерістері туралы ( биология,географи я,физика, химия,математика ,г еология ) ; Қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар- ( психология,филоло гия, әлеуметтану, саясаттану, тарих,мәдениеттану және қоғам ) ; Техникалық ғылымдар-техника мен технология дамуына әсер ететін ғылымдар ( агрономия, информатика,механ ика, элетротехника )

6Ғылым қай кезде пайда болды?  Ең алғашқы адамдар өздерін қоршаған орта жайлы білімдерді жинай бастады;  Адамдар қоршаған

6 слайд
6Ғылым қай кезде пайда болды?  Ең алғашқы адамдар өздерін қоршаған орта жайлы білімдерді жинай бастады;  Адамдар қоршаған ортаның құпияларына тереңдей енуге талпынды;  Уақыт өте келе жеке ғылымдар пайда болып, дамыды.

6 слайд

6Ғылым қай кезде пайда болды?  Ең алғашқы адамдар өздерін қоршаған орта жайлы білімдерді жинай бастады;  Адамдар қоршаған ортаның құпияларына тереңдей енуге талпынды;  Уақыт өте келе жеке ғылымдар пайда болып, дамыды.

7 Табиғатты зерттейтін жаратылыстану ғ ы лымдары Физика Химия Биология Астрономия География Экология

7 слайд
7 Табиғатты зерттейтін жаратылыстану ғ ы лымдары Физика Химия Биология Астрономия География Экология

7 слайд

7 Табиғатты зерттейтін жаратылыстану ғ ы лымдары Физика Химия Биология Астрономия География Экология

8 Энциклопедист - ғалымдар Жаратылыстану ғылымын дамытуда Орта және Таяу Шығыстың оқымыстыларын көп еңбе

8 слайд
8 Энциклопедист - ғалымдар Жаратылыстану ғылымын дамытуда Орта және Таяу Шығыстың оқымыстыларын көп еңбек сіңіреді. Леонердо да Винчи өзінің ойлап шығарған заттарының тізімі жазылған “Кодекс атлантикус” еңбегінде пантонды көпірдің, велосипедтің, танктің, ұшақтың, тікұшақтың және т.б көптеген заттардың қазіргіге ұқсайтын жобаларын сызды. Галилео Галилей 32 есе үлкейтіп көрсететін телескопты ойлап шығарып, 1610 жылы Юпитердің 4 серігі барын дәлелдеп, күндегі дақты, Сатурнның сақинасын ашты. Николай Коперник Күн жерді айналмайды, керісінше Жер және басқа ғаламшарлар Күнді айналады деп жаңа теорияны қалыптастырды.

8 слайд

8 Энциклопедист - ғалымдар Жаратылыстану ғылымын дамытуда Орта және Таяу Шығыстың оқымыстыларын көп еңбек сіңіреді. Леонердо да Винчи өзінің ойлап шығарған заттарының тізімі жазылған “Кодекс атлантикус” еңбегінде пантонды көпірдің, велосипедтің, танктің, ұшақтың, тікұшақтың және т.б көптеген заттардың қазіргіге ұқсайтын жобаларын сызды. Галилео Галилей 32 есе үлкейтіп көрсететін телескопты ойлап шығарып, 1610 жылы Юпитердің 4 серігі барын дәлелдеп, күндегі дақты, Сатурнның сақинасын ашты. Николай Коперник Күн жерді айналмайды, керісінше Жер және басқа ғаламшарлар Күнді айналады деп жаңа теорияны қалыптастырды.

9

9 слайд
9

9 слайд

9

10Әл - Бируни ( 973 шамамен 1050 ) – ұлы оқымысты энциклопедист. Астрономия, география, физика, математика геологиядан 150

10 слайд
10Әл - Бируни ( 973 шамамен 1050 ) – ұлы оқымысты энциклопедист. Астрономия, география, физика, математика геологиядан 150- ге жуық еңбек жазған. Бирунидің конструкторлық шеберлігінің дәлеліне, диаметрі 5 метрлік географиялық глобусы және астрономиялық құрал - саймандары жатады.

10 слайд

10Әл - Бируни ( 973 шамамен 1050 ) – ұлы оқымысты энциклопедист. Астрономия, география, физика, математика геологиядан 150- ге жуық еңбек жазған. Бирунидің конструкторлық шеберлігінің дәлеліне, диаметрі 5 метрлік географиялық глобусы және астрономиялық құрал - саймандары жатады.

Қазақтың ұлы ғалымының есімін еске түсіреміз. Қазақстан аумағын зерттеуде ол қандай үлес қосты.

11 слайд
Қазақтың ұлы ғалымының есімін еске түсіреміз. Қазақстан аумағын зерттеуде ол қандай үлес қосты.

11 слайд

Қазақтың ұлы ғалымының есімін еске түсіреміз. Қазақстан аумағын зерттеуде ол қандай үлес қосты.

12

12 слайд
12

12 слайд

12

13Зерттеудің негізгі кезеңдері

13 слайд
13Зерттеудің негізгі кезеңдері

13 слайд

13Зерттеудің негізгі кезеңдері

14Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Алдымызға сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісін

14 слайд
14Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Алдымызға сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай ойлайсыздар? (Әр түрлі болжамдар болады және тәжірибені жасап көру арқылы болжам расталады немесе расталмайды) Осы қарапайым тәжірибе негізінде зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастырамыз. Зерттеу болжамын ұсыну жолдары

14 слайд

14Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Алдымызға сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай ойлайсыздар? (Әр түрлі болжамдар болады және тәжірибені жасап көру арқылы болжам расталады немесе расталмайды) Осы қарапайым тәжірибе негізінде зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастырамыз. Зерттеу болжамын ұсыну жолдары

15Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зертте

15 слайд
15Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зерттеу пәні мен нысанын айқындау; Мәселе- бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет. Зерттеу пәні - бұл зерттеу мәселелерін шешу үшін қажетті нақты ерекшелік, факті, құбылыс, мәселені қарап талқылау мен зерделеу. Зерттеу нысаны - бұл зерттелетін нәрсе. Зерттеу нысандары адамдар, адамдар тобы, мекемелер, физикалық денелер, психикалық ерекшеліктер және т.б. болуы мүмкін.

15 слайд

15Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зерттеу пәні мен нысанын айқындау; Мәселе- бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет. Зерттеу пәні - бұл зерттеу мәселелерін шешу үшін қажетті нақты ерекшелік, факті, құбылыс, мәселені қарап талқылау мен зерделеу. Зерттеу нысаны - бұл зерттелетін нәрсе. Зерттеу нысандары адамдар, адамдар тобы, мекемелер, физикалық денелер, психикалық ерекшеліктер және т.б. болуы мүмкін.

16Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зертте

16 слайд
16Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зерттеу пәні мен нысанын айқындау; Мәселе- бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет. Зерттеу пәні - бұл зерттеу мәселелерін шешу үшін қажетті нақты ерекшелік, факті, құбылыс, мәселені қарап талқылау мен зерделеу. Зерттеу нысаны - бұл зерттелетін нәрсе. Зерттеу нысандары адамдар, адамдар тобы, мекемелер, физикалық денелер, психикалық ерекшеліктер және т.б. болуы мүмкін.

16 слайд

16Зерттеу  Зерттеу - ғылымның негізі; Зерттеу кезеңдерден тұрады:  1 кезең- мәселені зерттеу пәні мен нысанын айқындау; Мәселе- бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет. Зерттеу пәні - бұл зерттеу мәселелерін шешу үшін қажетті нақты ерекшелік, факті, құбылыс, мәселені қарап талқылау мен зерделеу. Зерттеу нысаны - бұл зерттелетін нәрсе. Зерттеу нысандары адамдар, адамдар тобы, мекемелер, физикалық денелер, психикалық ерекшеліктер және т.б. болуы мүмкін.

17 2 кезең - мәселе бойынша әдебиетті зерттеу ,негізгі ұғымдарды ,жұмыстың тақырыбын анықтау;  3 кезең - зерттеудің мақсатын,

17 слайд
17 2 кезең - мәселе бойынша әдебиетті зерттеу ,негізгі ұғымдарды ,жұмыстың тақырыбын анықтау;  3 кезең - зерттеудің мақсатын,міндетін және болжамын тұжырымдау; Зерттеу мақсаты - бұл зерттеу мәселесін құрайтын сұрақтың зерттелуі мен шешімі; Болжам - бұл зерттелетін пән туралы зерттеліп отырған құбылыс жайлы жорамал

17 слайд

17 2 кезең - мәселе бойынша әдебиетті зерттеу ,негізгі ұғымдарды ,жұмыстың тақырыбын анықтау;  3 кезең - зерттеудің мақсатын,міндетін және болжамын тұжырымдау; Зерттеу мақсаты - бұл зерттеу мәселесін құрайтын сұрақтың зерттелуі мен шешімі; Болжам - бұл зерттелетін пән туралы зерттеліп отырған құбылыс жайлы жорамал

18 Болжамды тұжырымдау Зерттелетін жағдайды сипаттауҚажет жағдайды жазып алу

18 слайд
18 Болжамды тұжырымдау Зерттелетін жағдайды сипаттауҚажет жағдайды жазып алу

18 слайд

18 Болжамды тұжырымдау Зерттелетін жағдайды сипаттауҚажет жағдайды жазып алу

19Зерттеу жоспары • Зерттеу мәселесі • Зерттеу пәні мен нысаны • Берілген мәселені шешуге көмегі тиетін ақпарат көздерінің тізі

19 слайд
19Зерттеу жоспары • Зерттеу мәселесі • Зерттеу пәні мен нысаны • Берілген мәселені шешуге көмегі тиетін ақпарат көздерінің тізімі • Зерттеу тақырыбы • Зерттеу мақсаттары • Зерттеу болжамы • Зерттеудің нақты қадамдары

19 слайд

19Зерттеу жоспары • Зерттеу мәселесі • Зерттеу пәні мен нысаны • Берілген мәселені шешуге көмегі тиетін ақпарат көздерінің тізімі • Зерттеу тақырыбы • Зерттеу мақсаттары • Зерттеу болжамы • Зерттеудің нақты қадамдары

20 1- тапсырма Ұлы ағылшын ғалымы Иссак Ньютон былай деп жазды: “Басқаларды білмеймін, ал мен өзімді су жағ

20 слайд
20 1- тапсырма Ұлы ағылшын ғалымы Иссак Ньютон былай деп жазды: “Басқаларды білмеймін, ал мен өзімді су жағалай жүріп, бірде ұлудың қабыршығын, бірде су шайып әбден жұмырланған тасты тапқан баладай сезінемін. Ал ол кезде ақиқаттың алып мұхиты алдымда шетсіз - шексіз, зерттеусіз жатқан еді”. Осы сөздерді қалай түсіндіресің? Критериалды бағалау: - Ғылымның рөлін анықта-1балл - Зерттеу қандай сұрақтарға жауап береді – 2 балл

20 слайд

20 1- тапсырма Ұлы ағылшын ғалымы Иссак Ньютон былай деп жазды: “Басқаларды білмеймін, ал мен өзімді су жағалай жүріп, бірде ұлудың қабыршығын, бірде су шайып әбден жұмырланған тасты тапқан баладай сезінемін. Ал ол кезде ақиқаттың алып мұхиты алдымда шетсіз - шексіз, зерттеусіз жатқан еді”. Осы сөздерді қалай түсіндіресің? Критериалды бағалау: - Ғылымның рөлін анықта-1балл - Зерттеу қандай сұрақтарға жауап береді – 2 балл

21 Жауабы Жер шарында көптеген зерттелмеген жерлер мен аумақтар бар. Сондықтан табиғатта және өмірде болып

21 слайд
21 Жауабы Жер шарында көптеген зерттелмеген жерлер мен аумақтар бар. Сондықтан табиғатта және өмірде болып жатқан процестер үнемі зерттеліп отыруы керек. Мысалы: Су тірі организімдер үшін тіршілік көзі.зат алмасу қалай жүреді? Неге? Не үшін? Сіз осы сұрақтарға жауап беруіңіз керек.

21 слайд

21 Жауабы Жер шарында көптеген зерттелмеген жерлер мен аумақтар бар. Сондықтан табиғатта және өмірде болып жатқан процестер үнемі зерттеліп отыруы керек. Мысалы: Су тірі организімдер үшін тіршілік көзі.зат алмасу қалай жүреді? Неге? Не үшін? Сіз осы сұрақтарға жауап беруіңіз керек.

22 2 - т апсырма Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Критериалды бағалау: - Жаратылыстану ғалымдарын ата -1 ба

22 слайд
22 2 - т апсырма Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Критериалды бағалау: - Жаратылыстану ғалымдарын ата -1 балл - Негізгі энциклопедистер кімдер – 2 балл

22 слайд

22 2 - т апсырма Энциклопедист - ғалымдар кімдер ? Критериалды бағалау: - Жаратылыстану ғалымдарын ата -1 балл - Негізгі энциклопедистер кімдер – 2 балл

23 Жауабы • Эротосфен • Птоломей • Аль - Фараби • Аль - Бируни • Н. Коперник • Леонардо до Винчи

23 слайд
23 Жауабы • Эротосфен • Птоломей • Аль - Фараби • Аль - Бируни • Н. Коперник • Леонардо до Винчи

23 слайд

23 Жауабы • Эротосфен • Птоломей • Аль - Фараби • Аль - Бируни • Н. Коперник • Леонардо до Винчи

24 3 - тапсырма Ғылымының түрлерін ата ? Критериалды бағалау: - Негізгі ғылымның түрлері -2 балл

24 слайд
24 3 - тапсырма Ғылымының түрлерін ата ? Критериалды бағалау: - Негізгі ғылымның түрлері -2 балл

24 слайд

24 3 - тапсырма Ғылымының түрлерін ата ? Критериалды бағалау: - Негізгі ғылымның түрлері -2 балл

25 Жауабы • Жаратылыстану • Техникалық • Қоғамдық және гуманитарлық

25 слайд
25 Жауабы • Жаратылыстану • Техникалық • Қоғамдық және гуманитарлық

25 слайд

25 Жауабы • Жаратылыстану • Техникалық • Қоғамдық және гуманитарлық