Ашық сабақ: "Интернет: иә және жоқ"
Ашық сабақ: "Интернет: иә және жоқ"

#1 слайд
“ Интернет: иә және жоқ”Б. Майлин атындағы №21 жалып орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Дайындаған: Ф. Досова
1 слайд
“ Интернет: иә және жоқ”Б. Майлин атындағы №21 жалып орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Дайындаған: Ф. Досова
#2 слайд
Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін
қамтамасыз ету . Интернет-тәуелділік
қалыптасуының алдын алу бойынша
шаралар .
Компьютер, интернет көмекші бола алады, бір жағынан жасөспірімнің
жеке кеңістігіне үлкен қауіп төндіретін ақпараттық қоқыс әкелетін жау
болуы да мүмкін .
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету – зиянды ақпарат, оның
ішінде Интернет желісінде таралатын ақпарат алу арқылы баланың
денсаулығына және оның дамуына (физикалық, психикалық, рухани
және адамгершілік) зиян келтіру қаупін жоюды білдіреді .
2 слайд
Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету . Интернет-тәуелділік қалыптасуының алдын алу бойынша шаралар . Компьютер, интернет көмекші бола алады, бір жағынан жасөспірімнің жеке кеңістігіне үлкен қауіп төндіретін ақпараттық қоқыс әкелетін жау болуы да мүмкін . Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету – зиянды ақпарат, оның ішінде Интернет желісінде таралатын ақпарат алу арқылы баланың денсаулығына және оның дамуына (физикалық, психикалық, рухани және адамгершілік) зиян келтіру қаупін жоюды білдіреді .
#3 слайд
ИНТЕРНЕТ БАЛАЛАР ҮШІН НЕСІМЕН
ҚАУІПТІ ?
ҚАУІП ТҮРЛЕРІ:
Интернетте алаяқтар
көп
Зиянды тақырып
сайттары
Шынайы өмірде алдау С
Құмар ойындар
Тыйым салынған заттар мен
ұғымдар туралы ақпарат тарататын
сайттар
Форумдар,
әлеужелілер, ойындар
3 слайд
ИНТЕРНЕТ БАЛАЛАР ҮШІН НЕСІМЕН ҚАУІПТІ ? ҚАУІП ТҮРЛЕРІ: Интернетте алаяқтар көп Зиянды тақырып сайттары Шынайы өмірде алдау С Құмар ойындар Тыйым салынған заттар мен ұғымдар туралы ақпарат тарататын сайттар Форумдар, әлеужелілер, ойындар
#4 слайд
Жасөспірімдер - қауіп
тобында .
•
Компьютерлік тәуелділік 6 жасар балаларда
анықталады. Алайда ол 12-15 жасар жасөспірімдерде
аса жиі пайда болады, сондықтан 16-17 жасқа қарай
шешілуі қиын проблемаға айналуы мүмкін .
•
Жасөспірімдік шақ – бұл өмірлік мақсаттар
қалыптастыру, моральдық-адамгершілік бағдарлар
жасау, әлеуметтік байланыстарды кеңейту кезеңі.
Компьютерге тәуелді жасөспірім өзінің қарым-
қатынас шеңберін интернетпен шектейді. Салдарынан
– өмірлік тәжірибенің болмауы, маңызды
мәселелерді шешудегі бойкүйездік, әлеуметтік
бейімделудегі қиындықтар .
4 слайд
Жасөспірімдер - қауіп тобында . • Компьютерлік тәуелділік 6 жасар балаларда анықталады. Алайда ол 12-15 жасар жасөспірімдерде аса жиі пайда болады, сондықтан 16-17 жасқа қарай шешілуі қиын проблемаға айналуы мүмкін . • Жасөспірімдік шақ – бұл өмірлік мақсаттар қалыптастыру, моральдық-адамгершілік бағдарлар жасау, әлеуметтік байланыстарды кеңейту кезеңі. Компьютерге тәуелді жасөспірім өзінің қарым- қатынас шеңберін интернетпен шектейді. Салдарынан – өмірлік тәжірибенің болмауы, маңызды мәселелерді шешудегі бойкүйездік, әлеуметтік бейімделудегі қиындықтар .
#5 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ
СЕБЕПТЕРІ .
•
Отбасындағы ересектердің
психо-эмоционалдық шиеленіс
күйін тудыратын үнемі
болатын ұрыс-керістері,
олардан бала басқа жаққа
қашқысы келеді .Баланың түрлі компьютер ойындарынан
алуы мүмкін қызықшылықтарға тоймауы .
Баланың қараусыздығы: бала
еркіндікте, себебі ата-ана өз
проблемаларын шешуден қолы
босамайды . Ата-анасымен,
сыныптастарымен, құрдастарымен
қарым-қатынастың жетіспеушілігі . Баланың өзін бағалауы тым
төмен немесе тым жоғары –
шынайы өмірдегі сәтсіздіктер
виртуалды өмірге сүңгуге
түрткі болады .Сыныптастары немесе
құрдастары тарапынан
физикалық немесе эмоционалды-
психологиялық зорлық-
зомбылық .
5 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ СЕБЕПТЕРІ . • Отбасындағы ересектердің психо-эмоционалдық шиеленіс күйін тудыратын үнемі болатын ұрыс-керістері, олардан бала басқа жаққа қашқысы келеді .Баланың түрлі компьютер ойындарынан алуы мүмкін қызықшылықтарға тоймауы . Баланың қараусыздығы: бала еркіндікте, себебі ата-ана өз проблемаларын шешуден қолы босамайды . Ата-анасымен, сыныптастарымен, құрдастарымен қарым-қатынастың жетіспеушілігі . Баланың өзін бағалауы тым төмен немесе тым жоғары – шынайы өмірдегі сәтсіздіктер виртуалды өмірге сүңгуге түрткі болады .Сыныптастары немесе құрдастары тарапынан физикалық немесе эмоционалды- психологиялық зорлық- зомбылық .
#6 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ АЛДЫН
АЛУ .
Жасөспірімнің әр түрлі жұмысбастылығын
қамтамасыз етіңіз (үйірмелер, секциялар,
қызығушылықтардың кең таралған спектрін
құптау) .
Ерте жастан бастап үйдегі
міндеттерге баулыңыз .
Күн сайын балаңызбен сөйлесіңіз. Оның
өміріндегі оқиғалардан, қуаныштары мен
күйініштерінен, проблемалары мен
жетістіктерінен хабардар болыңыз . Барлық қолжетімді
құралдар арқылы
оның ой-өрісін
кеңейтіңіз
(бірлескен саяхаттар,
көрме, мұражай,
театрларға бару) .Міндетті түрде жасөспірімнің шынайы
өміріндегі – оқудағы, спорттағы,
шығармашылықтағы кез келген жетістіктері
үшін жігерлендіріп отырыңыз .
6 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ АЛДЫН АЛУ . Жасөспірімнің әр түрлі жұмысбастылығын қамтамасыз етіңіз (үйірмелер, секциялар, қызығушылықтардың кең таралған спектрін құптау) . Ерте жастан бастап үйдегі міндеттерге баулыңыз . Күн сайын балаңызбен сөйлесіңіз. Оның өміріндегі оқиғалардан, қуаныштары мен күйініштерінен, проблемалары мен жетістіктерінен хабардар болыңыз . Барлық қолжетімді құралдар арқылы оның ой-өрісін кеңейтіңіз (бірлескен саяхаттар, көрме, мұражай, театрларға бару) .Міндетті түрде жасөспірімнің шынайы өміріндегі – оқудағы, спорттағы, шығармашылықтағы кез келген жетістіктері үшін жігерлендіріп отырыңыз .
#7 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ
ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ
АЛДЫН АЛУ.
Балаңызды компьютерде ұзақ уақыт
отырудың оның денсаулығына
келтіретін зияндарымен
таныстырыңыз (көру қабілетіне зиян,
омыртқада проблемалардың пайда
болуы) . Жасөспірім
пайдаланатын
компьютерлік
ойындарға,
бағдарламаларға
цензура жүргізіңіз . Жасөспірімге
Интернетке
бақылаусыз кіруге
рұқсат бермеңіз.
Онымен бірге белгілі
бір сайттарға кіруге
тыйым салу
жолдарын
ойластырыңыз .
Компьютерді
танымдық және
білім алу
мақсаттарында
пайдаланыңыз .Жасөспірім үшін белгілеген
ережелеріңізді өзіңіз бұзбаңыз .
7 слайд
КОМПЬЮТЕРГЕ ТӘУЕЛДІЛІКТІҢ АЛДЫН АЛУ. Балаңызды компьютерде ұзақ уақыт отырудың оның денсаулығына келтіретін зияндарымен таныстырыңыз (көру қабілетіне зиян, омыртқада проблемалардың пайда болуы) . Жасөспірім пайдаланатын компьютерлік ойындарға, бағдарламаларға цензура жүргізіңіз . Жасөспірімге Интернетке бақылаусыз кіруге рұқсат бермеңіз. Онымен бірге белгілі бір сайттарға кіруге тыйым салу жолдарын ойластырыңыз . Компьютерді танымдық және білім алу мақсаттарында пайдаланыңыз .Жасөспірім үшін белгілеген ережелеріңізді өзіңіз бұзбаңыз .
шағым қалдыра аласыз













