Материалдар / Ашық сабақ: "Интервалдар еліне саяхат" сольфеджио пәні саяхат сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Интервалдар еліне саяхат" сольфеджио пәні саяхат сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
музыка мектебінің баян класына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2019
2238
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А шық сабақ “Интервалдар еліне саяхат” ( саяхат сабақ) Сольфеджио пәні Мұғалімі: Жете

1 слайд
А шық сабақ “Интервалдар еліне саяхат” ( саяхат сабақ) Сольфеджио пәні Мұғалімі: Жетенова Гүлмира

1 слайд

А шық сабақ “Интервалдар еліне саяхат” ( саяхат сабақ) Сольфеджио пәні Мұғалімі: Жетенова Гүлмира

Мақсаты: Оқушыларды интервал құрылысымен таныстырып, интервалдар құрылымын білуге,

2 слайд
Мақсаты: Оқушыларды интервал құрылысымен таныстырып, интервалдар құрылымын білуге, ноталардың ара қашықтықтарын ажыратып, музыкалық білуге көтеру.

2 слайд

Мақсаты: Оқушыларды интервал құрылысымен таныстырып, интервалдар құрылымын білуге, ноталардың ара қашықтықтарын ажыратып, музыкалық білуге көтеру.

Ұйымдастыру бөлімі: 1-Аялдама: Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы 2-Аялдама: Жүйрік болсаң шешіп көр.

3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі: 1-Аялдама: Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы 2-Аялдама: Жүйрік болсаң шешіп көр. Музыка тыңдау Сөзжұмбақ шешу 3-Аялдама: Ғажайып білім әлемі. 4. Байланыстыру. 5. Қорытынды. 6. Үйге тапсырма. 7. Бағалау.

3 слайд

Ұйымдастыру бөлімі: 1-Аялдама: Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы 2-Аялдама: Жүйрік болсаң шешіп көр. Музыка тыңдау Сөзжұмбақ шешу 3-Аялдама: Ғажайып білім әлемі. 4. Байланыстыру. 5. Қорытынды. 6. Үйге тапсырма. 7. Бағалау.

Жолың болсың жас өрен!

4 слайд
Жолың болсың жас өрен!

4 слайд

Жолың болсың жас өрен!

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы

5 слайд
1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы

5 слайд

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Үй тапсырмасы

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. . 1. Динамика дегеніміз не? 2. Қандай динамикалық белгілерді білесің? 3. Өздерің орындайтын ш

6 слайд
1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. . 1. Динамика дегеніміз не? 2. Қандай динамикалық белгілерді білесің? 3. Өздерің орындайтын шығармада қандай динамикалық белгілер кездеседі?

6 слайд

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. . 1. Динамика дегеніміз не? 2. Қандай динамикалық белгілерді білесің? 3. Өздерің орындайтын шығармада қандай динамикалық белгілер кездеседі?

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Динамика (гр:dinamikos - күшейту) – дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі. Шығарманың

7 слайд
1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Динамика (гр:dinamikos - күшейту) – дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі. Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы, орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі. Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен белгіленеді

7 слайд

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Динамика (гр:dinamikos - күшейту) – дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі. Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы, орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі. Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен белгіленеді

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Айтылуы (Итальянша) Жазылуы (таңбасы) Мағынасы (қазақша) Форте f қатты күшті Пиано

8 слайд
1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Айтылуы (Итальянша) Жазылуы (таңбасы) Мағынасы (қазақша) Форте          f қатты күшті Пиано         p ақырын,жай Меццо-форте        mf орташа,күшпен Меццо-пиано        mp ақырын Фортиссимо        ff өте күшті,қатты Пианиссимо        pp өте ақырын,жай Крещендо       < бірте-бірте күшейте Деминуэндо       > бірте-бірте жайлата Сфорцандо        sf кенеттен күшейтіп

8 слайд

1-Аялдама Білім қымбат, білу қиын. Айтылуы (Итальянша) Жазылуы (таңбасы) Мағынасы (қазақша) Форте          f қатты күшті Пиано         p ақырын,жай Меццо-форте        mf орташа,күшпен Меццо-пиано        mp ақырын Фортиссимо        ff өте күшті,қатты Пианиссимо        pp өте ақырын,жай Крещендо       < бірте-бірте күшейте Деминуэндо       > бірте-бірте жайлата Сфорцандо        sf кенеттен күшейтіп

Музыка тыңдау

9 слайд
Музыка тыңдау

9 слайд

Музыка тыңдау

2-Аялдама Жүйрік болсаң шешіп көр

10 слайд
2-Аялдама Жүйрік болсаң шешіп көр

10 слайд

2-Аялдама Жүйрік болсаң шешіп көр

2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр» Сөзжұмбақ

11 слайд
2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр» Сөзжұмбақ

11 слайд

2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр» Сөзжұмбақ

2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр» Д У Э Т Р Е П Р И З А Б А Р И Т О Н П А У З А К О М П О З И Т О Р Л И Г А

12 слайд
2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр»   Д У Э Т     Р Е П Р И З А   Б А Р И Т О Н     П А У З А     К О М П О З И Т О Р   Л И Г А     Е К П І Н     Ф А  

12 слайд

2-Аялдама «Жүйрік болсаң шешіп көр»   Д У Э Т     Р Е П Р И З А   Б А Р И Т О Н     П А У З А     К О М П О З И Т О Р   Л И Г А     Е К П І Н     Ф А  

Жолың болсың жас өрен!

13 слайд
Жолың болсың жас өрен!

13 слайд

Жолың болсың жас өрен!

3-Аялдама «Ғажайып өнер әлемі» Интервал елі

14 слайд
3-Аялдама «Ғажайып өнер әлемі» Интервал елі

14 слайд

3-Аялдама «Ғажайып өнер әлемі» Интервал елі

Интервал –дегеніміз екі дыбыстың бір уақытта немесе бірінен соң бірінің жүйелі түрде байланысуы. Интервал латын тілінен а

15 слайд
Интервал –дегеніміз екі дыбыстың бір уақытта немесе бірінен соң бірінің жүйелі түрде байланысуы. Интервал латын тілінен аударғанда « ара қашықтық » деген мағынаны білдіреді. Интервалдар жай және күрделі болып екіге бөлінеді. Октава ішінде құрылған интервалды жай интервал дейміз. Көлемі бір октавадан асатын интервалды күрделі интервал дейміз. Интервалдардың атаулары латынның сан есімінің ретімен аталады.

15 слайд

Интервал –дегеніміз екі дыбыстың бір уақытта немесе бірінен соң бірінің жүйелі түрде байланысуы. Интервал латын тілінен аударғанда « ара қашықтық » деген мағынаны білдіреді. Интервалдар жай және күрделі болып екіге бөлінеді. Октава ішінде құрылған интервалды жай интервал дейміз. Көлемі бір октавадан асатын интервалды күрделі интервал дейміз. Интервалдардың атаулары латынның сан есімінің ретімен аталады.

Прима-бір сызықта қатар тұрған екі дыбыс арасы. Секунда-екі басқыш аралығы Терция-үш басқыш аралығы Кварта- төрт басқыш аралығы

16 слайд
Прима-бір сызықта қатар тұрған екі дыбыс арасы. Секунда-екі басқыш аралығы Терция-үш басқыш аралығы Кварта- төрт басқыш аралығы Квинта- бес басқыш аралығы Секста-алты басқыш аралығы Септима-жеті басқыш аралығы Октава-сегіз басқыш аралығы

16 слайд

Прима-бір сызықта қатар тұрған екі дыбыс арасы. Секунда-екі басқыш аралығы Терция-үш басқыш аралығы Кварта- төрт басқыш аралығы Квинта- бес басқыш аралығы Секста-алты басқыш аралығы Септима-жеті басқыш аралығы Октава-сегіз басқыш аралығы

Жай интервалдар

17 слайд
Жай интервалдар

17 слайд

Жай интервалдар

Байланыстыру (Тақтада интервалдар және ноталар беріледі, сол берілген нотаны интервалдармен байланыстыру)

18 слайд
Байланыстыру (Тақтада интервалдар және ноталар беріледі, сол берілген нотаны интервалдармен байланыстыру)

18 слайд

Байланыстыру (Тақтада интервалдар және ноталар беріледі, сол берілген нотаны интервалдармен байланыстыру)

Қорытынды

19 слайд
Қорытынды

19 слайд

Қорытынды