Материалдар / Ашық сабақ Жай бөлшектерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал мұғалімдерге көмегі зор.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5 сынып

1 слайд
5 сынып

1 слайд

5 сынып

Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу жә

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау. Сабақ мақсаттары: Барлығы: - бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту мен натурал саннан бөлшекті азайтудың ережесін біле отырып, есептер шығарады Кейбіреуі: - жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептер шығаруда қолдану

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау. Сабақ мақсаттары: Барлығы: - бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту мен натурал саннан бөлшекті азайтудың ережесін біле отырып, есептер шығарады Кейбіреуі: - жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері: Оқушылар мақсатына жетеді, егер: 1. Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және а

3 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар мақсатына жетеді, егер: 1. Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтудың ережесін біледі; 2. Натурал саннан бөлшекті азайтады; 3.Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығара алады; 4. Жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептер шығаруда қолдана алады;

3 слайд

Бағалау критерийлері: Оқушылар мақсатына жетеді, егер: 1. Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтудың ережесін біледі; 2. Натурал саннан бөлшекті азайтады; 3.Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығара алады; 4. Жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептер шығаруда қолдана алады;

4 слайд

4 слайд

Фигураның қандай бөлігі қызылмен, қандай бөлігі сарымен, қандай бөлігі жасылмен боялғанын жазыңдар. Әртүрлі әдісін табуға тырыс

5 слайд
Фигураның қандай бөлігі қызылмен, қандай бөлігі сарымен, қандай бөлігі жасылмен боялғанын жазыңдар. Әртүрлі әдісін табуға тырысыңдар. а) б) в) г) 2 1 6 3 3 1 6 2 3 1 6 2 6 6 3 2 6 4 2 1 6 3 3 1 6 2 3 1 6 2 1 = = = = == = = қызыл сары қызыл қызыл қызыл сары жасыл жасыл 3 мин

5 слайд

Фигураның қандай бөлігі қызылмен, қандай бөлігі сарымен, қандай бөлігі жасылмен боялғанын жазыңдар. Әртүрлі әдісін табуға тырысыңдар. а) б) в) г) 2 1 6 3 3 1 6 2 3 1 6 2 6 6 3 2 6 4 2 1 6 3 3 1 6 2 3 1 6 2 1 = = = = == = = қызыл сары қызыл қызыл қызыл сары жасыл жасыл 3 мин

“Миға шабуыл” «Дұрыс бөлшектер»тобы 1-тапсырма: Оқушыларға жұптасып, 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салу және оны бірдей сегіз бөлі

6 слайд
“Миға шабуыл” «Дұрыс бөлшектер»тобы 1-тапсырма: Оқушыларға жұптасып, 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салу және оны бірдей сегіз бөлікке бөлу ұсынылады. 3/8 бөлігін көк түске, ал 2/8 бөлігін қызыл түске боятқызып, сұрақтар қоямын. 1.Тіктөртбұрыштың барлығы қанша бөлігі боялған? 2.Орындалған әрекетті санды өрнектің көмегімен қалай жазуға болады? «Бұрыс бөлшектер»тобы 1-тапсырма. Берілген есепті шығарып, тұжырым жаса   а)       б) 7 12 2 9 = + 7 12 2 9 - = = 7 мин

6 слайд

“Миға шабуыл” «Дұрыс бөлшектер»тобы 1-тапсырма: Оқушыларға жұптасып, 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салу және оны бірдей сегіз бөлікке бөлу ұсынылады. 3/8 бөлігін көк түске, ал 2/8 бөлігін қызыл түске боятқызып, сұрақтар қоямын. 1.Тіктөртбұрыштың барлығы қанша бөлігі боялған? 2.Орындалған әрекетті санды өрнектің көмегімен қалай жазуға болады? «Бұрыс бөлшектер»тобы 1-тапсырма. Берілген есепті шығарып, тұжырым жаса   а)       б) 7 12 2 9 = + 7 12 2 9 - = = 7 мин

“Миға шабуыл” Дескриптор: 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салады; тіктөртбұрышты бірдей сегіз бөлікке бөледі; 3/8 бөлігін көк түск

7 слайд
“Миға шабуыл” Дескриптор: 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салады; тіктөртбұрышты бірдей сегіз бөлікке бөледі; 3/8 бөлігін көк түске бояйды; 2/8 бөлігін қызыл түске бояйды; Сұрақтарға жауап беріп, қосу ережесін қорытып, формула құрастырады; Дескриптор: 1.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді 2.Ортақ бөлімді әр қосылғыштың бөліміне бөледі (осы бөлгіш толықтауыш көбейткіш). 3.Толықтауыш көбейткішті қосылғыштардың алымдарына көбейтеді 4.Бөлімін өзін жазып, алымдарын қосады 5. Осы шығарылған мысалға қарап, тұжырымдама айтады. 7 мин

7 слайд

“Миға шабуыл” Дескриптор: 2х4 өлшемді тіктөртбұрыш салады; тіктөртбұрышты бірдей сегіз бөлікке бөледі; 3/8 бөлігін көк түске бояйды; 2/8 бөлігін қызыл түске бояйды; Сұрақтарға жауап беріп, қосу ережесін қорытып, формула құрастырады; Дескриптор: 1.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді 2.Ортақ бөлімді әр қосылғыштың бөліміне бөледі (осы бөлгіш толықтауыш көбейткіш). 3.Толықтауыш көбейткішті қосылғыштардың алымдарына көбейтеді 4.Бөлімін өзін жазып, алымдарын қосады 5. Осы шығарылған мысалға қарап, тұжырымдама айтады. 7 мин

«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі 10мин

8 слайд
«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі 10мин

8 слайд

«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі 10мин

«Баспалдақ» стратегиясы А деңгей: В деңгей: С деңгей: Дескриптор: - Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең

9 слайд
«Баспалдақ» стратегиясы А деңгей: В деңгей: С деңгей: Дескриптор: - Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады - Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді; Дескриптор: 1) Берілген суреттің боялған бөлігін бөлшек түрінде жазады; 2) Бөлшектерді қосу және азайту ережесін пайдаланып, есептейді Дескриптор: 1)Бөлшектерді қосу ережесін пайдаланып, «5» және «4» алған оқушылардың жалпы бөлігін табады; 2) Шыққан бөлігі арқылы сыныптағы оқушы санын анықтайды.

9 слайд

«Баспалдақ» стратегиясы А деңгей: В деңгей: С деңгей: Дескриптор: - Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді; 2) бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады - Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1) бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді; Дескриптор: 1) Берілген суреттің боялған бөлігін бөлшек түрінде жазады; 2) Бөлшектерді қосу және азайту ережесін пайдаланып, есептейді Дескриптор: 1)Бөлшектерді қосу ережесін пайдаланып, «5» және «4» алған оқушылардың жалпы бөлігін табады; 2) Шыққан бөлігі арқылы сыныптағы оқушы санын анықтайды.

«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі Өзіңді тексер! 1. Берілген бөлшектерге қосу және азайту амалын орындап,

10 слайд
«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі Өзіңді тексер! 1. Берілген бөлшектерге қосу және азайту амалын орындап, есепте. А)7/10+3/10=1 В )5/11+6/11=1       С)1/3+2/3=1 2. Бөлімдері әртүрлі бөлшекті қос: А)2/7+1/3= 13/21   В) 5/6+2/9=   38/36=19/18 С)2/8+1/3= 14/24=7/12 1)1 2)14/15 3)11/36 30 оқушы Бағалау критерийлері: С деңгейі– өте жақсы В деңгейі – жақсы А деңгейі-орташа

10 слайд

«Баспалдақ» стратегиясы А-деңгейі В-деңгейі С-деңгейі Өзіңді тексер! 1. Берілген бөлшектерге қосу және азайту амалын орындап, есепте. А)7/10+3/10=1 В )5/11+6/11=1       С)1/3+2/3=1 2. Бөлімдері әртүрлі бөлшекті қос: А)2/7+1/3= 13/21   В) 5/6+2/9=   38/36=19/18 С)2/8+1/3= 14/24=7/12 1)1 2)14/15 3)11/36 30 оқушы Бағалау критерийлері: С деңгейі– өте жақсы В деңгейі – жақсы А деңгейі-орташа

«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі оқулықпен жұмыс «Дұрыс бөлшектер»тобы №436(1,2,3) «Бұрыс бөлшектер»тобы №437(4,5,6)

11 слайд
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі оқулықпен жұмыс «Дұрыс бөлшектер»тобы №436(1,2,3) «Бұрыс бөлшектер»тобы №437(4,5,6) 7 мин

11 слайд

«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі оқулықпен жұмыс «Дұрыс бөлшектер»тобы №436(1,2,3) «Бұрыс бөлшектер»тобы №437(4,5,6) 7 мин

Тест тапсырмасы 5 мин

12 слайд
Тест тапсырмасы 5 мин

12 слайд

Тест тапсырмасы 5 мин

Тест тапсырмасы Өзіңді тексер! 1.с 4.а 2.а 5.в 3.в 6.с Бағалау критерийлері: 5-6 ұпай – өте жақсы 3 -

13 слайд
Тест тапсырмасы Өзіңді тексер! 1.с 4.а 2.а 5.в 3.в 6.с Бағалау критерийлері: 5-6 ұпай – өте жақсы 3 -4 ұпай– жақсы 0-2 ұпай-орташа, жеткіліксіз

13 слайд

Тест тапсырмасы Өзіңді тексер! 1.с 4.а 2.а 5.в 3.в 6.с Бағалау критерийлері: 5-6 ұпай – өте жақсы 3 -4 ұпай– жақсы 0-2 ұпай-орташа, жеткіліксіз

№439,114 бет 1мин

14 слайд
№439,114 бет 1мин

14 слайд

№439,114 бет 1мин

2 мин

15 слайд
2 мин

15 слайд

2 мин

1 мин

16 слайд
1 мин

16 слайд

1 мин